In Nimma toevallig een paar weken geleden nog. Nog een vage bekende ookquote:Op maandag 21 januari 2013 23:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij moet je hier sowieso niet in mengen man, Nijmegenaar.
Godver Sjaak, je zou niet online opscheppen met die geleende AK broer.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dit dus. Ik hang minimaal twee keer per week met mijn AK-47 uit mijn raam, stelletje pussy's hier.
Ja, sinds jij er bent is de crime gelijk gedropt. In tilly worden alleen nog meisjes verkracht in Noord.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mooi zo, want 't is ook gewoon echt waar. Toen ik in Tilburg ging studeren was het de crimineelste stad van Nederland.
Ik hoef je ook niet op te noemen, jij staat er sowieso tussenquote:Op maandag 21 januari 2013 23:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mij niet noemen terwijl ik hier discussies over olijfolie, gezichtscreme en bekkenspreiding aanga.
Mag. Ik vind ze alle wat toevoegen aan VBL.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan hebben jullie serieus je kop in je anus zitten. Sorry dat ik 't zeg.
Ik kende 1 iemand een beetje die hier in Eindhoven in een kroeg met een glas doodgestoken is. Verder nooit ietsquote:Op maandag 21 januari 2013 23:07 schreef Caland het volgende:
[..]
In Nimma toevallig een paar weken geleden nog. Nog een vage bekende ook
Is niet jouw AK ouwe, deze is van Rachid uit Holtenbroekquote:Op maandag 21 januari 2013 23:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Godver Sjaak, je zou niet online opscheppen met die geleende AK broer.
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan hebben jullie serieus je kop in je anus zitten. Sorry dat ik 't zeg.
Jij trekt extremen aan.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
300 meter hier vandaan is gister nog iemand doodgeschoten. Gaat om Rotterdam-west..
Bedankt.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:08 schreef Doublepain het volgende:
Waar kan ik stemmen? Stylo moet stemmen krijgen
Trust me, dat is niet omdat jij erin staat hoor.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:06 schreef Saind het volgende:
Ik vind het toch jammer dat jullie dat lijstje zo kut vinden
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sowieso had RensAjacied en 422 genomineerd moeten zijn, als ik geen mensen van mijn eigen club mag noemen. En tarado. O, die is genomineerrd?STYLO
nominatie
Wat een mongolen.
Vergeet je mij niet? Gisteren moest je om mij lachen.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sowieso had RensAjacied en 422 genomineerd moeten zijn, als ik geen mensen van mijn eigen club mag noemen. En tarado. O, die is genomineerrd?STYLO
nominatie
Wat een mongolen.
Best kansloos eigenlijk, nu ben ik benieuwd naar je motivatie bij elke naam?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mag. Ik vind ze alle wat toevoegen aan VBL.
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Trust me, dat is niet omdat jij erin staat hoor.
Gelukkig heeft hij zijn Apache klaar staan op het dak, HMF kan altijd reageren als er wat actie in de wijk is.quote:
Die discussie van vanmiddag, ik lol nu nogquote:Op maandag 21 januari 2013 23:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mij niet noemen terwijl ik hier discussies over olijfolie, gezichtscreme en bekkenspreiding aanga.
Saind staat erin omdat het zielig is voor hem dat hij in Eindje woont.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Trust me, dat is niet omdat jij erin staat hoor.
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:01 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
SPOILER: De nominaties voor VBL
• Tarado
• Littlerabbit
• MrStylo
• Charmed_Angel
• Adames
• tong80
• j0rdiii
• Saind
Ja, 422 moest er eigenlijk ook bij ja, maar die was niet aanwezig in die periode geloof ikquote:Op maandag 21 januari 2013 23:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Best kansloos eigenlijk, nu ben ik benieuwd naar je motivatie bij elke naam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |