Die hebben Raja en ik samengesteld.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We zien Yvonne hier sowieso nooit meer dus hoe the fuck kom je aan dat lijstje.
Doorgekregen van GGMM. Een jood. Duh.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We zien Yvonne hier sowieso nooit meer dus hoe the fuck kom je aan dat lijstje.
Jij weet.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:05 schreef Doublepain het volgende:
Sowieso raar dat Doublepain, HMF, 422, Davy en Johannes er niet tussen staan
Zijn toch wel de mensen die VBL leuk houden en niveau omhoog trekken
Ja, omdat ik nu eindelijk eens een cool verhaal heb dat waargebeurd is.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je wil wel heel graag dat we je geloven.
Awh, ik geloof je.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, omdat ik nu eindelijk eens een cool verhaal heb dat waargebeurd is.
300 meter hier vandaan is gister nog iemand doodgeschoten. Gaat om Rotterdam-west.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Baas, met jou kan ik tenminste normaal praten.
BNN ook.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Tot nu toe ben ik de enige met enig bewijs. Delft is een dusdanige ghetto dat éénVandaag in paniek een reportage heeft gemaakt.
Jij moet je hier sowieso niet in mengen man, Nijmegenaar.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:05 schreef Caland het volgende:
Plaatsen waar schietpartijen nog in het nieuws komen
Jij bent uitzondering natuurlijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:06 schreef Saind het volgende:
Ik vind het toch jammer dat jullie dat lijstje zo kut vinden
Dit dus. Ik hang minimaal twee keer per week met mijn AK-47 uit mijn raam, stelletje pussy's hier.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:05 schreef Caland het volgende:
Plaatsen waar schietpartijen nog in het nieuws komen
Komt omdat ze zelf niet genomineerd zijn.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:06 schreef Saind het volgende:
Fuck hun man,quote:Op maandag 21 januari 2013 23:06 schreef Saind het volgende:
Feijenoordmokkel. Heeft een SCC op S sinds begin jaren 90 geloof ik, dus best wel serieus? (Als zij dat is tenminstequote:
Mij niet noemen terwijl ik hier discussies over olijfolie, gezichtscreme en bekkenspreiding aanga.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:05 schreef Doublepain het volgende:
Sowieso raar dat Doublepain, HMF, 422, Davy en Johannes er niet tussen staan
Zijn toch wel de mensen die VBL leuk houden en niveau omhoog trekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |