Je zet jezelf enkel voor lulquote:Op maandag 21 januari 2013 22:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je doping pakt ben je niet gelijk een topper hè. Zeker niet als de rest ook stijf staat.
Dat kan je niet afleiden uit de context?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
Nee, maar Knutt wat is een pakhaas?
Hij gebruikte doping in de jeugd?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat kan je niet afleiden uit de context?
Yot veel op geyoghurt.quote:
Boogerd had een absolute wereldtopper geweest als het hele peleton clean was geweest. Ik zeg niet dat hij een perfecte schoonzoon is (Hij is niet voor niks gescheiden van zijn vrouw), maar aan valsspelen doet hij nietquote:
Hij begon iig ineens heel veel te winnen toen hij neoprof werd.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij gebruikte doping in de jeugd?
Speculatief gelulquote:Op maandag 21 januari 2013 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Boogerd had een absolute wereldtopper geweest als het hele peleton clean was geweest. Ik zeg niet dat hij een perfecte schoonzoon is (Hij is niet voor niks gescheiden van zijn vrouw), maar aan valsspelen doet hij niet
Boogerd![]()
![]()
Wat is een neoprof?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij begon iig ineens heel veel te winnen toen hij neoprof werd.
Ik steek liever mijn eigen ogen uit.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Allemaal naar het Schaep in Mokum kijken voor topless Georgina .
Zou kunnen hoor.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Boogerd had een absolute wereldtopper geweest als het hele peleton clean was geweest. Ik zeg niet dat hij een perfecte schoonzoon is (Hij is niet voor niks gescheiden van zijn vrouw), maar aan valsspelen doet hij niet
Boogerd![]()
![]()
Ik steek nog liever LittleRabbit z'n ogen uit.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Roep ff als het zover isquote:Op maandag 21 januari 2013 22:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het laatste niveau wat je als jonge renner bereikt voordat je prof wordt. Vergelijk het met belofte-elftallen in de voetballerij.quote:
Ah joh Happel...we zijn niet slecht terecht gekomen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ok...en jij denkt dat hij daar begon met epo pakken oid?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het laatste niveau wat je als jonge renner bereikt voordat je prof wordt. Vergelijk het met belofte-elftallen in de voetballerij.
Eerder al, niveau daarvoor. Volgens vriend van me. Hij zat er dicht op.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh ok...en jij denkt dat hij daar begon met epo pakken oid?
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eerder al, niveau daarvoor. Volgens vriend van me. Hij zat er dicht op.
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah joh Happel...we zijn niet slecht terecht gekomen.Een hele vooruitgang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaloezie dus. Zijn eigen carriere mislukte ondanks de doping, dus dan maar afgeven op je meer getalenteerde generatiegenootquote:Op maandag 21 januari 2013 22:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eerder al, niveau daarvoor. Volgens vriend van me. Hij zat er dicht op.
Het is dat ik geen fuck om wielrennen geef, maar anders had ik me hier idd ook zeer druk om kunnen maken.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jaloezie dus. Zijn eigen carriere mislukte ondanks de doping, dus dan maar afgeven op je meer getalenteerde generatiegenoot
Wat ben je in een vijandige bui vandaag LR. Focus je aggressie liever op de revolutie.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jaloezie dus. Zijn eigen carriere mislukte ondanks de doping, dus dan maar afgeven op je meer getalenteerde generatiegenoot
Zeker. Ik houd ook wel van zulke vrouwtjesquote:Op maandag 21 januari 2013 22:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n bijzonder aantrekkelijk vrouwtje he.
Wat een smaakvol figuur ben jij ook he Happel.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeker. Ik houd ook wel van zulke vrouwtjes
Je moest eens weten.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een smaakvol figuur ben jij ook he Happel.
Bek dicht.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar je woont wel in Amfo man.
Tuurlijk, als je er niet opgegroeid bent dan kan ik me voorstellen dat dat keiharde straatleven je niet bevalt, maar wij kennen niet anders.quote:
Je kan niet alles hebben, hèquote:Op maandag 21 januari 2013 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar je woont wel in Amfo man.
Gast, en dat durf je te zeggen tegen de straatburgemeester van Tilburg?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk, als je er niet opgegroeid bent dan kan ik me voorstellen dat dat keiharde straatleven je niet bevalt, maar wij kennen niet anders.
Een en al softies daar. Bij ons is laatst nog iemand neergeschoten, midden in de stad.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, en dat durf je te zeggen tegen de straatburgemeester van Tilburg?![]()
Wij hebben hier zelfs ons eigen College van SB&S
Welke posts? Hulp nodig?quote:
Dieptriest dit.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:54 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/11(...)-in-Ajax-shirt.dhtml
Je kan er wel tof fietsen.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk, als je er niet opgegroeid bent dan kan ik me voorstellen dat dat keiharde straatleven je niet bevalt, maar wij kennen niet anders.
Iets met eigen schuld.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:54 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/11(...)-in-Ajax-shirt.dhtml
Flesje whiskey in de cockpit. Wat een baasquote:Op maandag 21 januari 2013 22:55 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)in-Afghanistan.dhtml
Lekker slim dit ook van die Prins Harry.
Gast, ff zonder grappen. Toen ik nog in mijn vorige kamer zat, hier zo'n 500 meter vandaan, vonden er gewoon schietpartijen letterlijk onder mijn balkon plaats. Je snapt dat dit zo niet verder kon en dat ik direct een College van Burgemeester & Swaghouders heb ingesteld.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een en al softies daar. Bij ons is laatst nog iemand neergeschoten, midden in de stad.
[..]
Welke posts? Hulp nodig?
[..]
Dieptriest dit.
Je onderburen spelen Call of Duty, tis wat.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
Gast, ff zonder grappen. Toen ik nog in mijn vorige kamer zat, hier zo'n 500 meter vandaan, vonden er gewoon schietpartijen letterlijk onder mijn balkon plaats.
Dat is ook alweer 4 jaar geleden.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een en al softies daar. Bij ons is laatst nog iemand neergeschoten, midden in de stad.
Parijs is er niks bij.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, ff zonder grappen. Toen ik nog in mijn vorige kamer zat, hier zo'n 500 meter vandaan, vonden er gewoon schietpartijen letterlijk onder mijn balkon plaats. Je snapt dat dit zo niet verder kon en dat ik direct een College van Burgemeester & Swaghouders heb ingesteld.
(Dat eerste gedeelte is btw gewoon waar)
http://www.eenvandaag.nl/(...)onschuldige_rappers_quote:Op maandag 21 januari 2013 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Welke posts? Hulp nodig?
[..]
Dieptriest dit.
GGMM, op alles wat me lief is zweer ik dat 't waar is. Geloof me of niet...er was gewoon een schietpartij recht onder m'n balkon. Politie-invallen met 10+ politieman bij de buren direct naast ons. 2 wietkwekerijen in het huizenblok die opgerold werden. Illegalen die gehuisvest werden in 't andere huis naast ons.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je onderburen spelen Call of Duty, tis wat.
ik sta er niet tussen, kut wijf..quote:Op maandag 21 januari 2013 23:00 schreef GGMM het volgende:
MED / Yvonne Awards 2013: de nominaties
De elk jaar weer even-spannende yvonne-awards zijn weer van start gegaan.
Boycot, ik sta er niet in.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:00 schreef GGMM het volgende:
SPOILER: De nominaties voor VBLquote:Op maandag 21 januari 2013 23:00 schreef GGMM het volgende:
Ja man.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je hoort ook gewoon hoe ik het zeg hé?.
Hier ook al weer een jaar geleden dat er iemand gepopt isquote:Op maandag 21 januari 2013 22:54 schreef GGMM het volgende:
Geen VBL?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:00 schreef GGMM het volgende:
Dafuq, waarschijnlijk mijn glitterplaatjes die de doorslag gaven.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:00 schreef GGMM het volgende:
Wat een lijstquote:Op maandag 21 januari 2013 23:01 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
SPOILER: De nominaties voor VBL
• Tarado
• Littlerabbit
• MrStylo
• Charmed_Angel
• Adames
• tong80
• j0rdiii
• Saind
Tering wat ziet dat wijf er verkracht uit met zoveel make-upquote:Op maandag 21 januari 2013 22:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Hij heeft een punt.
Whahaha wtf hoe kom ik daarinquote:Op maandag 21 januari 2013 23:01 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
SPOILER: De nominaties voor VBL
• Tarado
• Littlerabbit
• MrStylo
• Charmed_Angel
• Adames
• tong80
• j0rdiii
• Saind
quote:Op maandag 21 januari 2013 23:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit. Dat lijstje slaat nergens op.
Je alcoholgebruik en je VVV clubhart.quote:
Mensen snappen niet.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Harde struggles hier in 030
Ik wel.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:03 schreef kapiteintje het volgende:
He HMF jij gelooft me toch wel dat die shit gebeurde bij m'n vorige woonplek hier in Tilburg?
• Taradoquote:Op maandag 21 januari 2013 23:00 schreef GGMM het volgende:
Mooi zo, want 't is ook gewoon echt waar. Toen ik in Tilburg ging studeren was het de crimineelste stad van Nederland.quote:
Je club, daaromquote:Op maandag 21 januari 2013 23:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik post serieus alleen hier en dan alleen bagger
Een Feyenoord-userquote:Op maandag 21 januari 2013 23:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zie nu pas Charmed_AngelWie is dat?
Ey 6/7 Feyenoorders, wat gek.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
• Tarado
• Littlerabbit
• MrStylo
• Charmed_Angel
• Adames
• tong80
• j0rdiii
• Saind![]()
Geen kapiteintje
Geen HMF
Geen Happel
Geen Caland
Geen onlogisch
Geen Mikey
Geen Ajacied422
Ja man.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:03 schreef kapiteintje het volgende:
He HMF jij gelooft me toch wel dat die shit gebeurde bij m'n vorige woonplek hier in Tilburg?
Geen Doublepain, dat is pas kansloosquote:Op maandag 21 januari 2013 23:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
• Tarado
• Littlerabbit
• MrStylo
• Charmed_Angel
• Adames
• tong80
• j0rdiii
• Saind![]()
Geen kapiteintje
Geen HMF
Geen Happel
Geen Caland
Geen onlogisch
Geen Mikey
Geen Ajacied422
Kortom: geen kwaliteit
Yvonne is gek.
We zien Yvonne hier sowieso nooit meer dus hoe the fuck kom je aan dat lijstje.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
• Tarado
• Littlerabbit
• MrStylo
• Charmed_Angel
• Adames
• tong80
• j0rdiii
• Saind![]()
Geen kapiteintje
Geen HMF
Geen Happel
Geen Caland
Geen onlogisch
Geen Mikey
Geen Ajacied422
Kortom: geen kwaliteit
Yvonne is gek.
Je wil wel heel graag dat we je geloven.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mooi zo, want 't is ook gewoon echt waar.
Feyenoordtroelaquote:Op maandag 21 januari 2013 23:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zie nu pas Charmed_AngelWie is dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |