Klopt, maar Boogerd is het wielrennen niet. Hij had dit wel kunnen worden zonder de doping overigens.quote:
Ja want door doping word je inderdaad 95% beter.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:45 schreef Geo4kant het volgende:
Kan niet, tour rijden op een broodje pindakaas en een bordje spaghetti.
Ik geloof ook wel dat er in die tijd ook zat fietsers waren die gewoon clean waren en die ook redelijk hoog finishten. Ik geloof Boogerd wel eigenlijk.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja want door doping word je inderdaad 95% beter..
Idioot. Doping geeft misschien een 'advantage', maar deze jongen fietsen hem ook gewoon uit zonder dope hoor. Zij het langzamer.
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja want door doping word je inderdaad 95% beter..
Idioot. Doping geeft misschien een 'advantage', maar deze jongen fietsen hem ook gewoon uit zonder dope hoor. Zij het langzamer.
Boogerd is niet 1 van de cleane mannen.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel dat er in die tijd ook zat fietsers waren die gewoon clean waren en die ook redelijk hoog finishten. Ik geloof Boogerd wel eigenlijk.
Johnny Hoogerland.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Boogerd is niet 1 van de cleane mannen.
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Boogerd is niet 1 van de cleane mannen.
Wat is een pakhaas?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vriend van me heeft hele jeugd tegen hem gekoerst. Volgens hem een pakhaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2013 22:08:03 ]
Palmares terwijl alle concurrentie ondertussen gepakt is plus het verhaal van dat bloedlab in Wenen.quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is een pakhaas?Dat op een fiets jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Boogerd was toch vrij inconsistent hoor. Reed ook vaak de tour bagger.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Palmares terwijl alle concurrentie ondertussen gepakt is plus het verhaal van dat bloedlab in Wenen.
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:09 schreef mrstylo het volgende:
Contador is mijn held en hij is altijd clean gebleven.
Mijn vriend is de nieuwe liefde van de exvrouw van Boogerd en hij zei dat het niet waar is.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vriend van me heeft hele jeugd tegen hem gekoerst. Volgens hem een pakhaas.
Als je doping pakt ben je niet gelijk een topper hè. Zeker niet als de rest ook stijf staat.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Boogerd was toch vrij inconsistent hoor. Reed ook vaak de tour bagger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |