Ja klopt, wat lief dat je dat nog weetquote:Op maandag 21 januari 2013 19:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je had toch een nieuwe autoradio(/speler) gekocht?
Of haal ik je door elkaar met mensen irl?
jajaquote:Op maandag 21 januari 2013 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
422 uit de TT vergeten te halen, sorry Stijn. Het ging perongeluk
Echt waar
En al m'n sushi op eten zekerquote:
Wat is daar lekker aan? Neem wat thee.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:08 schreef GGMM het volgende:
Ik heb opeens weer zin in een peuk. Kutzooi.
Of je neemt een harem mee uit japan.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En al m'n sushi op eten zekerVolgende keer zet ik m'n vriendin op een andere vlucht en eet ik alles zelf op.
Ik ook. Als jij peuken haalt kunnen we hier wel roken.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:08 schreef GGMM het volgende:
Theequote:Op maandag 21 januari 2013 20:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat is daar lekker aan? Neem wat thee.
Sushi mag je zelf hebben.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En al m'n sushi op eten zekerVolgende keer zet ik m'n vriendin op een andere vlucht en eet ik alles zelf op.
Ik rook niet, kneus.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Houd je bek gore kut roker met je gele tanden en stinkbek.
Hij is gestopt. Jij drinkt daarentegen nog steeds theequote:Op maandag 21 januari 2013 20:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Houd je bek gore kut roker met je gele tanden en stinkbek.
krijg je kanker van manquote:Op maandag 21 januari 2013 20:08 schreef GGMM het volgende:
zou er al een tumor groeien denk je of valt dat wel mee??quote:Op maandag 21 januari 2013 20:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Van 08:30 naar bed gaan ook.
Hou oud ben je?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
zou er al een tumor groeien denk je of valt dat wel mee??
Ik heb er wel meerdere groeien. Ik had mij voorbereid op het einde van de wereld afgelopen december.quote:
Ja ik ookquote:Op maandag 21 januari 2013 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb er wel meerdere groeien. Ik had mij voorbereid op het einde van de wereld afgelopen december.
Over een product wat PSV mede groot heeft gemaakt. Dus iets meer respect is wel op zijn plaatsquote:
ja ik ook opleiding gestopt allesquote:Op maandag 21 januari 2013 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb er wel meerdere groeien. Ik had mij voorbereid op het einde van de wereld afgelopen december.
Echt hequote:Op maandag 21 januari 2013 20:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja ik ook opleiding gestopt alles
zit je verdomme hier met die klote wereld
Mooi.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
422 uit de TT vergeten te halen, sorry Stijn. Het ging perongeluk
Echt waar
Op het ijs of wat bedoel je?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Echt he![]()
Hopelijk kan ik de val van Boogerd nog net meemaken voordat de bank m'n computer en tv komen ophalen.
Kan wel, ik kies er bewust voor dit niet te doen.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jammer dat je er geen peukje bij kan roken.
Neem sos.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan wel, ik kies er bewust voor dit niet te doen.
Grappenmaker, vieze Armstrong fapper die je bentquote:Op maandag 21 januari 2013 20:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Echt he![]()
Hopelijk kan ik de val van Boogerd nog net meemaken voordat de bank m'n computer en tv komen ophalen.
quote:Op maandag 21 januari 2013 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan wel, ik kies er bewust voor dit niet te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijd voor een nieuwe UI van René
quote:Op maandag 21 januari 2013 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Uh, nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijd voor een nieuwe UI van René
quote:Op maandag 21 januari 2013 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]kuttekopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijd voor een nieuwe UI van RenéAFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op maandag 21 januari 2013 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Grappenmaker, vieze Armstrong fapper die je bent. Nee Knut, niet iedereen is zo fucked up als hij, Boogerd
![]()
quote:Op maandag 21 januari 2013 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
Hahahahaha die kat die om zijn moeder roep in de Simpel reclame
quote:Confrontatie tussen voetbalsupporters op Museumplein Ede
EDE - Supporters van voetbalclub Feyenoord hebben zondagmiddag op het Museumplein in Ede geprobeerd de confrontatie te zoeken met supporters van Ajax. De twee clubs speelden 's middags tegen elkaar in Amsterdam.
Tientallen supporters van de Rotterdamse club hadden zich zondag rond het middaguur verzameld om de wedstrijd te gaan bekijken in een Wageningse horecagelegenheid. Om nog onduidelijke redenen mocht de groep de horecagelegenheid niet betreden waarna de politie naar een oplossing zocht. ,,Er is toen contact gezocht met een horecagelegenheid in Ede. We hebben telefonisch gevraagd of de groep daar kon kijken. Dat was geen probleem. Daarom hebben we ze in een bus, onder politiebegeleiding, naar het café gebracht", aldus politiewoordvoerder Nathalie Kwakman.
In Café de Bospoort in Ede konden de voetbalsupporters volgens eigenaar Herman van Harselaar rustig naar de 'Klassieker' kijken. ,,In mijn beleving kwam er een man of tachtig binnen. Tijdens de wedstrijd is er geen onvertogen woord gevallen, er is geen glas gebroken. Ondanks de nederlaag van Feyenoord (3-0, red.) was het een feest in mijn kroeg", aldus de eigenaar. Desondanks gingen er geruchten dat de groep, of een gedeelte daarvan, na de wedstrijd richting het Museumplein wilde gaan om daar de confrontatie te zoeken met Ajax-supporters. Uitbater Ferry Boers van Café Railroad: ,,Als Ajax speelt, komen er altijd Ajacieden bij mij kijken. In de rust kreeg ik al een telefoontje dat de Feyenoorders na de wedstrijd langs wilden komen."
De groep Feyenoorders ging direct na het eindsignaal inderdaad te voet naar het Museumplein. Boers: ,,Ik had mijn klanten al geadviseerd om direct naar huis te gaan. Op het moment dat groep bij mij aan de deur stond, was er vrijwel niemand meer. Ik had buiten nog wel wat tafels en stoelen staan. Die werden tegen de ramen gegooid. Een tafel is kapot, maar verder heb ik gelukkig weinig schade. Ik hoorde dat er wat klappen zijn gevallen, maar zeker weet ik dat niet", vertelt Boers. Kort daarna kwam het tweede gedeelte van de grote groep langs. ,,Toen arriveerde de politie met drie busjes en zo'n vijftien agenten."
In eerste instantie ging de politie volgens woordvoerder Kwakman uit van een grote vechtpartij. ,,Dat was de eerste melding die we doorkregen. Kort daarna werd duidelijk dat agenten die al op het Museumplein waren, de situatie onder controle hadden. Wel stelde burgemeester Van der Knaap van Ede een noodverordening in. Er is niemand gearresteerd. De supporters zijn per bus en onder politiebegeleiding naar het beginpunt van hun reis in Wageningen gebracht."
Mwa bij mij voert woede de boventoon. Wat had hij wel niet allemaal kunnen presteren zonder het bestaan van doping.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Tranen in de ogen, fantastische wielrennert. De cultuur heeft hem de grote successen onthouden, triest maar waar.
Doe dan een filmpje van LBL 1999. Boogerd als enige de compleet volgespoten VDB volgenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Tranen in de ogen, fantastische wielrennert. De cultuur heeft hem de grote successen onthouden, triest maar waar.
quote:Op maandag 21 januari 2013 20:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe dan een filmpje van LBL 1999. Boogerd als enige de compleet volgespoten VDB volgen![]()
Sure Boogerd de enige die niet gebruikte zekerquote:Op maandag 21 januari 2013 21:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Boogerd had een hele grote kunnen worden. Helaas is het doping > talent in het wielrennen.
Hij gebruikte wel hoor. Boterhammen met kaas.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sure Boogerd de enige die niet gebruikte zeker
Nope, en moest wel in dienst rijden van Rabo kopmannen. Ja nu begrijp ik wel waarom hun prestaties beter warenquote:Op maandag 21 januari 2013 21:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Boogerd was inderdaad clean.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom? Doping hoort bij topsportquote:Op maandag 21 januari 2013 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nope, en moest wel in dienst rijden van Rabo kopmannen. Ja nu begrijp ik wel waarom hun prestaties beter warenIk kan mij hier best boos om maken.
in 2007 dan, verdomme 2,5 week je de tering fietsen voor ene Rasmussen die daarna uit de ploeg wordt gehaald door leiding van de Rabobank die gewoon van alle doping afwisten.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nope, en moest wel in dienst rijden van Rabo kopmannen. Ja nu begrijp ik wel waarom hun prestaties beter warenIk kan mij hier best boos om maken.
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:45 schreef Geo4kant het volgende:
Kan niet, tour rijden op een broodje pindakaas en een bordje spaghetti.
Waarom trokken ze zich nu dan terug en sponsor af?quote:Op maandag 21 januari 2013 21:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
in 2007 dan, verdomme 2,5 week je de tering fietsen voor ene Rasmussen die daarna uit de ploeg wordt gehaald door leiding van de Rabobank die gewoon van alle doping afwisten.
Rabobank ploeg bedoelde ik. Die de Rooij enzovoort.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom trokken ze zich nu dan terug en sponsor af?
behalve Boogerd, hij heeft het zelf gezegd.quote:
Armstrong hield dat ook jarenlang vol.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
behalve Boogerd, hij heeft het zelf gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |