Flesje whiskey in de cockpit. Wat een baasquote:Op maandag 21 januari 2013 22:55 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)in-Afghanistan.dhtml
Lekker slim dit ook van die Prins Harry.
Gast, ff zonder grappen. Toen ik nog in mijn vorige kamer zat, hier zo'n 500 meter vandaan, vonden er gewoon schietpartijen letterlijk onder mijn balkon plaats. Je snapt dat dit zo niet verder kon en dat ik direct een College van Burgemeester & Swaghouders heb ingesteld.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een en al softies daar. Bij ons is laatst nog iemand neergeschoten, midden in de stad.
[..]
Welke posts? Hulp nodig?
[..]
Dieptriest dit.
Je onderburen spelen Call of Duty, tis wat.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
Gast, ff zonder grappen. Toen ik nog in mijn vorige kamer zat, hier zo'n 500 meter vandaan, vonden er gewoon schietpartijen letterlijk onder mijn balkon plaats.
Dat is ook alweer 4 jaar geleden.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een en al softies daar. Bij ons is laatst nog iemand neergeschoten, midden in de stad.
Parijs is er niks bij.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, ff zonder grappen. Toen ik nog in mijn vorige kamer zat, hier zo'n 500 meter vandaan, vonden er gewoon schietpartijen letterlijk onder mijn balkon plaats. Je snapt dat dit zo niet verder kon en dat ik direct een College van Burgemeester & Swaghouders heb ingesteld.
(Dat eerste gedeelte is btw gewoon waar)
http://www.eenvandaag.nl/(...)onschuldige_rappers_quote:Op maandag 21 januari 2013 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Welke posts? Hulp nodig?
[..]
Dieptriest dit.
GGMM, op alles wat me lief is zweer ik dat 't waar is. Geloof me of niet...er was gewoon een schietpartij recht onder m'n balkon. Politie-invallen met 10+ politieman bij de buren direct naast ons. 2 wietkwekerijen in het huizenblok die opgerold werden. Illegalen die gehuisvest werden in 't andere huis naast ons.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je onderburen spelen Call of Duty, tis wat.
ik sta er niet tussen, kut wijf..quote:Op maandag 21 januari 2013 23:00 schreef GGMM het volgende:
MED / Yvonne Awards 2013: de nominaties
De elk jaar weer even-spannende yvonne-awards zijn weer van start gegaan.
Boycot, ik sta er niet in.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:00 schreef GGMM het volgende:
SPOILER: De nominaties voor VBLquote:Op maandag 21 januari 2013 23:00 schreef GGMM het volgende:
Ja man.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je hoort ook gewoon hoe ik het zeg hé?.
Hier ook al weer een jaar geleden dat er iemand gepopt isquote:Op maandag 21 januari 2013 22:54 schreef GGMM het volgende:
Geen VBL?quote:Op maandag 21 januari 2013 23:00 schreef GGMM het volgende:
Dafuq, waarschijnlijk mijn glitterplaatjes die de doorslag gaven.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:00 schreef GGMM het volgende:
Wat een lijstquote:Op maandag 21 januari 2013 23:01 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
SPOILER: De nominaties voor VBL
• Tarado
• Littlerabbit
• MrStylo
• Charmed_Angel
• Adames
• tong80
• j0rdiii
• Saind
| Forum Opties | |
|---|---|