quote:Op maandag 21 januari 2013 22:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eerder al, niveau daarvoor. Volgens vriend van me. Hij zat er dicht op.
quote:Op maandag 21 januari 2013 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah joh Happel...we zijn niet slecht terecht gekomen.Een hele vooruitgang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaloezie dus. Zijn eigen carriere mislukte ondanks de doping, dus dan maar afgeven op je meer getalenteerde generatiegenootquote:Op maandag 21 januari 2013 22:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eerder al, niveau daarvoor. Volgens vriend van me. Hij zat er dicht op.
Het is dat ik geen fuck om wielrennen geef, maar anders had ik me hier idd ook zeer druk om kunnen maken.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jaloezie dus. Zijn eigen carriere mislukte ondanks de doping, dus dan maar afgeven op je meer getalenteerde generatiegenoot
Wat ben je in een vijandige bui vandaag LR. Focus je aggressie liever op de revolutie.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jaloezie dus. Zijn eigen carriere mislukte ondanks de doping, dus dan maar afgeven op je meer getalenteerde generatiegenoot
Zeker. Ik houd ook wel van zulke vrouwtjesquote:Op maandag 21 januari 2013 22:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n bijzonder aantrekkelijk vrouwtje he.
Wat een smaakvol figuur ben jij ook he Happel.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeker. Ik houd ook wel van zulke vrouwtjes
Je moest eens weten.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een smaakvol figuur ben jij ook he Happel.
Bek dicht.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar je woont wel in Amfo man.
Tuurlijk, als je er niet opgegroeid bent dan kan ik me voorstellen dat dat keiharde straatleven je niet bevalt, maar wij kennen niet anders.quote:
Je kan niet alles hebben, hèquote:Op maandag 21 januari 2013 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar je woont wel in Amfo man.
Gast, en dat durf je te zeggen tegen de straatburgemeester van Tilburg?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk, als je er niet opgegroeid bent dan kan ik me voorstellen dat dat keiharde straatleven je niet bevalt, maar wij kennen niet anders.
Een en al softies daar. Bij ons is laatst nog iemand neergeschoten, midden in de stad.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, en dat durf je te zeggen tegen de straatburgemeester van Tilburg?![]()
Wij hebben hier zelfs ons eigen College van SB&S
Welke posts? Hulp nodig?quote:
Dieptriest dit.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:54 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/11(...)-in-Ajax-shirt.dhtml
Je kan er wel tof fietsen.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk, als je er niet opgegroeid bent dan kan ik me voorstellen dat dat keiharde straatleven je niet bevalt, maar wij kennen niet anders.
Iets met eigen schuld.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:54 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/11(...)-in-Ajax-shirt.dhtml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |