Of wat een sukkel. In the middle of nowhere gaan schaatsen terwijl er dit weekend meerdere mensen door het ijs zijn gezakt.quote:
Een idioot is het. In z'n eentje gaan schaatsen op onbetrouwbaar ijs.quote:
Ohja idd. Wat een kneus.quote:Op maandag 21 januari 2013 15:36 schreef alors het volgende:
[..]
Of wat een sukkel. In the middle of nowhere gaan schaatsen terwijl er dit weekend meerdere mensen door het ijs zijn gezakt.
twitter:elinevangassen twitterde op maandag 21-01-2013 om 15:39:32Toppunt van domheid: gemeente hulst strooit niet alleen de straten rond de schaatsplek, maar strooit per ongeluk op het ijs! #wegschaatsbaan reageer retweet
dat is wel heel sneu...quote:Op maandag 21 januari 2013 15:40 schreef henkde_j het volgende:
twitter:elinevangassen twitterde op maandag 21-01-2013 om 15:39:32Toppunt van domheid: gemeente hulst strooit niet alleen de straten rond de schaatsplek, maar strooit per ongeluk op het ijs! #wegschaatsbaan reageer retweet
Ze kunnen nu wel tonnen zout erop gooien... het wordt toch niks.quote:
Hier vegen ze niet eens meerquote:Op maandag 21 januari 2013 16:50 schreef Revanches het volgende:
Hier in het noorden enorme sneeuwduinen. Wegen worden geveegd maar heeft niet veel nut. Sneeuwt direct weer dicht. Zat net in de bus en die had enorm veel moeite om weg te komen.
Trekt over België/Luxemburg en vervolgens Duitsland wegquote:Op maandag 21 januari 2013 16:55 schreef Fredo55 het volgende:
Misschien een verassing voor vanavond voor het zuiden?
http://www.meteox.de/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
De dooiaanval komt er zeker maar hoe sterk deze is en hoelang deze gaat doorzetten is nog een groot vraagteken.quote:
Oke!quote:Op maandag 21 januari 2013 18:24 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
De dooiaanval komt er zeker maar hoe sterk deze is en hoelang deze gaat doorzetten is nog een groot vraagteken.
tot novemberquote:Op maandag 21 januari 2013 18:24 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
De dooiaanval komt er zeker maar hoe sterk deze is en hoelang deze gaat doorzetten is nog een groot vraagteken.
Wel voor Rijkswaterstaat dan. Maximaal 20km/uquote:Op maandag 21 januari 2013 20:05 schreef pietkanarie het volgende:
Zeker weten?
http://www.volkskrant.nl/(...)automobilisten.dhtml
Maar:
Het is vaak onderdeel van een functie als (uitvoerend) gemeentemedewerker.
Bij de HVC werken geloof ik..quote:Op maandag 21 januari 2013 19:50 schreef tralalala het volgende:
Hoe kom je eigenlijk aan de slag als (oproep) strooiwagenchauffeur?
Lijkt me best tof
Benader eens een boer. Die doen het ook vaak iov rijkswaterstaat. Krijgen ze ook een vergoeding voor.quote:Op maandag 21 januari 2013 20:13 schreef tralalala het volgende:
Dan moet ik dus de rest van het jaar op de stort staan en boos tegen mensen zeggen dat ze het afval goed moeten scheiden?Laat dan maar
Je moet er wel wat voor over hebben inderdaad voor een paar weekjes lol in de winterquote:Op maandag 21 januari 2013 20:13 schreef tralalala het volgende:
Dan moet ik dus de rest van het jaar op de stort staan en boos tegen mensen zeggen dat ze het afval goed moeten scheiden?Laat dan maar
Ik ben voorquote:
Ik heb heel erg hard gelachenquote:
zijn in ieder geval geen ijsbanenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb heel erg hard gelachen
Ik kom in de hel
Noorderlicht?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:38 schreef Klonk het volgende:
hoeveel licht er ondertussen in het Noorden?
12 cm hier in Drachten , heb het net even gemetenquote:Op maandag 21 januari 2013 20:38 schreef Klonk het volgende:
hoeveel licht er ondertussen in het Noorden?
quote:Op maandag 21 januari 2013 20:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Noorderlicht?
Sfeerlicht?
Kaarslicht?
Whehequote:Op maandag 21 januari 2013 20:13 schreef tralalala het volgende:
Jij snapt het!quote:Op maandag 21 januari 2013 20:21 schreef ondeugend het volgende:
Over die stoepen...
Ik heb net een baan geveegd van 60 cm breed.
Zo kunnen mensen en veilig lopen en kun kind op sleetje voorttrekken.
Soms is het zo makkelijk.
Iedereen blij.
Als je vanaf vriezenveen opstijgt valt het vast mee.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:26 schreef Dos37 het volgende:
Ik blijf het hier maar even volgen moet zaterdag vliegen en dan komt er net weer sneeuw.
Dat gaat hem niet worden mijn privé vliegtuig staat op Schipholquote:Op maandag 21 januari 2013 21:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als je vanaf vriezenveen opstijgt valt het vast mee.
Helaasch, vroegâh ben ik nog eens vanaf Enschede opgestegen ja... (oké, dat is amper een aantal jaar geleden) maar het was wel handig. (Ik woon zelf een stad naast je.)quote:Op maandag 21 januari 2013 21:35 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden mijn privé vliegtuig staat op Schiphol
enne, hoe staat het ermee?quote:Op maandag 21 januari 2013 20:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Benader eens een boer. Die doen het ook vaak iov rijkswaterstaat. Krijgen ze ook een vergoeding voor.
quote:Op maandag 21 januari 2013 21:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Over 2 weken zitten we massaal op het terras in ons t-shirtje
Op de trouwdag van WimLex en Maxima was het 15 graden, dus het kan welquote:Op maandag 21 januari 2013 21:45 schreef Jor_Dii het volgende:
In februari schijnt Groenland op bezoek te komen.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Want?quote:
Mooi toch, even een paar dagen dooi en daarna weer de vrieskou inquote:Op maandag 21 januari 2013 22:32 schreef VacaLoca het volgende:
15 daagse:
[ afbeelding ]
En dan gewoon boven de 0 blijven tot december.
Carnaval is nog ver weg dus dan zou het alweer kunnen vriezenquote:Op maandag 21 januari 2013 22:31 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Beter dan dat je kloten eraf vriezen met carnaval!
Waarom eigenlijk? Wat is daar zo fijn aan?quote:Op maandag 21 januari 2013 22:35 schreef pietkanarie het volgende:
Als het dan toch zo snel kan gaan van 0 naar 10 graden, dan kunnen we minstens net zo snel weer van 10 naar 0.
En daar hoop ik op.
Dat er dooi komt is wel zeker, de lengte en hevigheid daarvan is onzeker.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:35 schreef pietkanarie het volgende:
Als het dan toch zo snel kan gaan van 0 naar 10 graden, dan kunnen we minstens net zo snel weer van 10 naar 0.
En daar hoop ik op.
alles beter dan herfstachtige regenbuienquote:Op maandag 21 januari 2013 22:44 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Wat is daar zo fijn aan?
Is het beste voor het ijs op het moment.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:34 schreef aloa het volgende:
[..]
Mooi toch, even een paar dagen dooi en daarna weer de vrieskou in
Omdat 10 graden zo 'niks'is. Ik heb liever een mooie, heldere winterdag. Voorjaarsdagen zijn ook lekker maar die hoef ik niet al in februari.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:44 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Wat is daar zo fijn aan?
Ditquote:Op maandag 21 januari 2013 22:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
alles beter dan herfstachtige regenbuien
Vrieskou is heerlijk! niks zo lekker als dit weer maar dan wel met een zonnetjequote:Op maandag 21 januari 2013 22:52 schreef bloodymary1 het volgende:
10 graden is heerlijk met hardlopen en paardrijden. Vrieskou is dan echt ruk.
Ik hoop zo dat de pluim het mis heeftquote:Op maandag 21 januari 2013 23:06 schreef beantherio het volgende:
Ik ben dol op de winter en vorst en sneeuw. Ik haat dit.
Gelukkig nog een paar dagen genieten.![]()
![]()
Ik hoop het. Eigenlijk overal waar ik kijk voorspellen ze tot en met zaterdag nog temperaturen onder 0. Da's nog een relatief lange periode dus er is nog hoop.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:08 schreef Wessell het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat de pluim het mis heefthet is nu pas maandag dus het kan nog alle kanten op toch?
als we op deze termijn een serieuze koude aanval zien nemen we het ook met een korrel zout (toch?) dus deze dooi voorlopig ook.quote:Op maandag 21 januari 2013 22:54 schreef Norrage het volgende:
Godver, die pluim zegt dat het bijna meteen zomer wordt. Gelukkig is die nog onzeker. En hebben we de komende dagen nog lekker veel kou
Lekker 10 graden weerquote:Op maandag 21 januari 2013 22:32 schreef VacaLoca het volgende:
15 daagse:
[ afbeelding ]
En dan gewoon boven de 0 blijven tot december.
Herkenbaar ja, en het water bevriest gewoon waar je bij staatquote:Op maandag 21 januari 2013 22:47 schreef bloodymary1 het volgende:
Ach ja, is een kwestie van smaak. Doe zelf veel sporten buiten die je met dit weer niet kan doen (en met regen wel) en ook met buitendieren is het vervelend (met water slepen de hele dag).
Mja alle runs gaan boven de 0, dus de verwachting dat het gaat dooien is vrij zeker.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
als we op deze termijn een serieuze koude aanval zien nemen we het ook met een korrel zout (toch?) dus deze dooi voorlopig ook.
Ik doe ook aan hardlopen. Het mooiste vind ik rennen in de vers gevallen sneeuw bij vrieskou. Heerlijk. Als de sneeuw gaat opvriezen wordt het glad dus dan wordt het lastiger lopen.quote:Op maandag 21 januari 2013 23:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Ieder zijn ding, ook met het weer. Mij kan het niet warm genoeg zijn. Ik kijk reikhalzend uit naar volgende week. Zelfs al zou het weer gaan regenen. Alles beter dan dit. En ik ben geen neger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |