Ja oke, maar ik dacht al dat ik gek werd, wifi is geloof ik altijd wel beschikbaar.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, maar als hij even buiten bereik is of geen verbinding kan krijgen probeert hij over te schakelen op data en tsja, als je die rekening niet betaalt gaat ie miepen.
Maar wat doe jij nou eigenlijk?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:34 schreef Boze_Appel het volgende:
Zow, het zware werk voor vandaag is gedaan. Tijd voor een biertje en de rest van de middag/avond lekker suf een berg offertes maken/facturen & herinneringen sturen.
Betyar incasso BV.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:35 schreef waht het volgende:
[..]
Herinnering? Gelijk een mannetje op zetten.
En part-time whisky-recensent.quote:
Heb twee bedrijfjes. Een eenmanszaak waar ik webdevelopment doe, dus websitejes maken en voornamelijk de complexere & wat grotere websites, dus niet van het restaurantje om de hoek. Ik doe nu ook redelijk wat analyse van het werk van outsourced projectjes.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maar wat doe jij nou eigenlijk?
Ah I see.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heb twee bedrijfjes. Een eenmanszaak waar ik webdevelopment doe, dus websitejes maken en voornamelijk de complexere & wat grotere websites, dus niet van het restaurantje om de hoek. Ik doe nu ook redelijk wat analyse van het werk van outsourced projectjes.![]()
En een pas gestart tweede bedrijfje (vofje) waar we al het IT-gezeik voor het kleinbedrijf uit handen nemen. Van de aanschaf van een laptopje tot complete oplossing van intern en externe ICT shizzle.
Frank de Boer is het met je eens, Ajax gayclub.quote:
Nice!quote:Op maandag 21 januari 2013 16:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heb twee bedrijfjes. Een eenmanszaak waar ik webdevelopment doe, dus websitejes maken en voornamelijk de complexere & wat grotere websites, dus niet van het restaurantje om de hoek. Ik doe nu ook redelijk wat analyse van het werk van outsourced projectjes.![]()
En een pas gestart tweede bedrijfje (vofje) waar we al het IT-gezeik voor het kleinbedrijf uit handen nemen. Van de aanschaf van een laptopje tot complete oplossing van intern en externe ICT shizzle.
Gebruik jij gay nou als een belediging?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Frank de Boer is het met je eens, Ajax gayclub.
[ afbeelding ]
Voor Ajax, altijd.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gebruik jij gay nou als een belediging?
Tot nu toe loopt het allemaal heel lekker en kan ik hier en daar keuze maken in opdrachten of ze mededelen dat ze pas over een paar maanden ingeplanned kunnen worden.quote:
Nee prima toch, goed man.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Tot nu toe loopt het allemaal heel lekker en kan ik hier en daar keuze maken in opdrachten of ze mededelen dat ze pas over een paar maanden ingeplanned kunnen worden.
Dat is geen verkeerde situatie als je nog maar een paar maanden bezig bent.
Heel apart.quote:
Daarom, alles doe ik om jullie in verwarring te brengen, een homo die homo als scheldwoord gebruikt, wat moet ik daar mee denken jullie dan allemaal. Ik ben een paradox, een parasiet op jullie gemoedsrust, een luis in de pels der redenering.quote:
Doch, zelfs bewoordingen verdienen verdieping.quote:
Je bent vooral een tweederangs taalgoochelaar.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom, alles doe ik om jullie in verwarring te brengen, een homo die homo als scheldwoord gebruikt, wat moet ik daar mee denken jullie dan allemaal. Ik ben een paradox, een parasiet op jullie gemoedsrust, een luis in de pels der redenering.
Die nog bij zijn ouders woont.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bent vooral een tweederangs taalgoochelaar.
Of verlenging: bewoooooooooordingen.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doch, zelfs bewoordingen verdienen verdieping.
Moet je horen wie 't zegt.quote:
Misschien zit ik wel in een weeshuis.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Dus dan moet je helemaal je bek houden.!!11EINSZ!!11
Dan zijn die nonnen wel erg gul met hun vakanties naar de Dominicaanse.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Misschien zit ik wel in een weeshuis.
Ach, kom ik teminste nog in aanraking met echte katholieken.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan zijn die nonnen wel erg gul met hun vakanties naar de Dominicaanse.
Loop je nog wel normaal dan, of is het nu op z'n Lucile's?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ach, kom ik teminste nog in aanraking met echte katholieken.
Daar zijn die latino mannen toch veel te schattig voor.quote:Op maandag 21 januari 2013 16:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Loop je nog wel normaal dan, of is het nu op z'n Lucile's?
Ja ja, ze hebben je aangerand hè?quote:Op maandag 21 januari 2013 16:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Daar zijn die latino mannen toch veel te schattig voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |