SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet te vergelijken, Eriksen is de man vd pass en Fischer vd actie/goal.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Fischer is hondermiljoenmiljard keer beter dan Eriksen
Wie Frank en Ronald de Boer?quote:Op zondag 20 januari 2013 22:46 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Wel grappig. Het zijn broers maar beide met een andere achternaam.
Zodra Fischer zo oud is als Eriksen, speelt hij, als hij echt zoveel keer beter is, niet meer bij Ajaxquote:Op zondag 20 januari 2013 22:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Fischer is hondermiljoenmiljard keer beter dan Eriksen
Wiesda?quote:Op zondag 20 januari 2013 22:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ik ook wel een milkshake mee willen drinken.
Van Rhijn en Boëtius.quote:
Een weekje copacabana heeft e'm goed gedaan dan.quote:
Wel een voet verloren.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:48 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Een weekje copacabana heeft e'm goed gedaan dan.
Had Pieters misschien ook geholpenquote:Op zondag 20 januari 2013 22:48 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Een weekje copacabana heeft e'm goed gedaan dan.
Sjek denk ik.quote:
Zelfs nu al goed in schwalbesquote:
Frank Verlaat moest er eigenlijk bij zittenquote:Op zondag 20 januari 2013 22:50 schreef Evertjan het volgende:
voormalig brekertje van Fc Twente heeft ook een mening over voetbal
Schwables zijn slim als je er mee weg komt en een penalty krijgt.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dus schwalbes zijn slim als je nog geen ervaring hebt.
Wat een logica die Jan.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dus schwalbes zijn slim als je nog geen ervaring hebt, volgens van Halst althans.
of Marc van Hintumquote:Op zondag 20 januari 2013 22:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Frank Verlaat moest er eigenlijk bij zitten
Dat is echt onaardig van je over Ronald de Boerquote:Op zondag 20 januari 2013 22:50 schreef Evertjan het volgende:
voormalig brekertje van Fc Twente heeft ook een mening over voetbal
Of zo'n matige back van Veendam, Cambuur, Haarlem, MVV hoe heet ie ook alweerquote:Op zondag 20 januari 2013 22:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Frank Verlaat moest er eigenlijk bij zitten
Hij gebruikt het in figuurlijke zinquote:Op zondag 20 januari 2013 22:53 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Van Gelder begrijpt het woord 'letterlijk' echt niet he.
figuurlijk begrijpt hij ook niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:53 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Van Gelder begrijpt het woord 'letterlijk' echt niet he.
Cijntje ?quote:Op zondag 20 januari 2013 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of zo'n matige back van Veendam, Cambuur, Haarlem, MVV hoe heet ie ook alweer
ik heb liever sneeuw op me hoofd dan glas?quote:Op zondag 20 januari 2013 22:53 schreef Equites het volgende:
Het glas zet uit zodat er sneeuw naar beneden komt vallen?
WTF?
Ik snap het ook nietquote:Op zondag 20 januari 2013 22:53 schreef Equites het volgende:
WTF?
Op die manier is Domino D-Day ook een keer mislukt, in verband met de warmte was het gebouw drie centimeter gegroeid en kwamen de steentjes niet meer aan.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:53 schreef Equites het volgende:
WTF?
He verdomme hij speelde bij Kups Kupio uit Finlandquote:Op zondag 20 januari 2013 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft die ook bij SV Meppen gespeeld? Dan zal 't 'm wel zijn ja.
Damn, dat is kut zeg.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op die manier is Domino D-Day ook een keer mislukt, in verband met de warmte was het gebouw drie centimeter gegroeid en kwamen de steentjes niet meer aan.
Is die van 90 minutes beter?quote:
Heb je het tegen mij, of is er weer een nieuwtje over een bultrug of een Dirk Kuyt look-a-like bij The Voice?quote:
Ja.quote:
Tros muziekfeest op het plein is echt pijnlijker.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit blijft het pijnlijkste onderdeel van de Publieke Omroep.
Af en toe smeek ik bijna om een reclame voor een inlegkruisje om het wat minder ongemakkelijk te maken.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Johannes zong het Frysk Folksliet bij Heerenveen.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij, of is er weer een nieuwtje over een bultrug of een Dirk Kuyt look-a-like bij The Voice?
nee hoor dat komt altijd na Studio Voetbal een of andere neger verkleed als vrouw die BN'ers interviewtquote:Op zondag 20 januari 2013 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een demagoog, dat is natuurlijk precies wat ze wilden horen.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Johannes zong het Frysk Folksliet bij Heerenveen.
quote:Op zondag 20 januari 2013 22:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee hoor dat komt altijd na Studio Voetbal een of andere neger verkleed als vrouw die BN'ers interviewt
wacht eens even... dat is een neger?quote:Op zondag 20 januari 2013 22:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee hoor dat komt altijd na Studio Voetbal een of andere neger verkleed als vrouw die BN'ers interviewt
quote:Op zondag 20 januari 2013 22:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
2x de helft?quote:Op zondag 20 januari 2013 22:58 schreef Evertjan het volgende:
2 helften zijn nooit hetzelfde, 2 wedstrijden ook niet
wijsheden van Steve jattenquote:Op zondag 20 januari 2013 22:58 schreef Evertjan het volgende:
2 helften zijn nooit hetzelfde, 2 wedstrijden ook niet
Hij heeft tijdens de compilatie snel wat pilletjes geslikt.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:59 schreef Shreyas het volgende:
Waterreus is doodstil en gaat bijna huilen nu Van Halst negatief over PSV praat
Inderdaad. Steve heeft al die geniale uitspraken bedacht, en dan gaan allemaal popie-jopie users er goedkoop proberen mee te scoren.quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
6 pezen 1 zenuw doorgescheurd![]()
![]()
Hoorde ik het toch goed.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
6 pezen 1 zenuw..Dan heb je een probleem.
in je hoofd bedoel je neem ik aanquote:Op zondag 20 januari 2013 23:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
6 pezen 1 zenuw..Dan heb je een probleem.
Stoere reactie Davy.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoorde ik het toch goed.
Ik denk niet dat we hem dit seizoen nog terugzien nee. Wat een nep professional, beter beëindigd hij zijn carričre per direct.quote:
Volgende keer moet hij dat met 1 arm doen, dat wordt toch lastig.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het hele seizoen er niet meer!!
DOE DE SHUFFLE PIETERS
[ afbeelding ]
in Japan plegen ze harakiri na een gemiste penaltyquote:Op zondag 20 januari 2013 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Zou wel een vette rage worden. Voor je het weet schiet er een voetballer een kogel door zijn kop na een rode kaart.
Zoals ze net zeiden: Hij kan de rest van het seizoen afwezig zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:01 schreef Doublepain het volgende:
Ben geen dokter maar hoe erg is dit?
Bij een Ajacied was hij blij geweest.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waterreus vindt het verschrikkelijk.
[ afbeelding ]
Jij bent geen dokter???? Damn daar gaat mijn wereldbeeldquote:Op zondag 20 januari 2013 23:01 schreef Doublepain het volgende:
volgens Dr. Humberto Tan speelt hij volgende week weerquote:Op zondag 20 januari 2013 23:01 schreef Doublepain het volgende:
Ik bedoel zijn armquote:Op zondag 20 januari 2013 23:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zoals ze net zeiden: Hij kan de rest van het seizoen afwezig zijn.
Dan deed hij de polonaise.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij een Ajacied was hij blij geweest.
Sorryquote:Op zondag 20 januari 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent geen dokter???? Damn daar gaat mijn wereldbeeld
Ik heb wel eens gelezen in een PSV blad dat als Pieters geen voetballer was dat hij dan vuilnisman zou zijn. Ik dacht dat hij een grap maaktequote:
Het slechte nieuws is dat die geamputeerd moet worden. Het goede nieuws is dat hij binnen vier maanden kan debuteren bij het paralympisch elftal.quote:
in de bioscoop stond Dick Nanninga altijd op en vroeg of er een dokter in de zaal is. en dan was er altijd wel iemand die ja zei. en dan zei Dick ''goede film he dokter''quote:Op zondag 20 januari 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent geen dokter???? Damn daar gaat mijn wereldbeeld
Dat wordt flink trainen dan.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Fappen zal voorlopig met links moeten, misschien wel de rest van z'n leven
Dat lijkt me best lastigquote:Op zondag 20 januari 2013 23:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
anders helpt Kev hem wel met fappenquote:Op zondag 20 januari 2013 23:03 schreef alors het volgende:
Dat wordt flink trainen dan.
met een arm minder kunt je toch ook voetballen, dat je minder snel hands kunt maken is alleen maar leuk meegenomen.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het slechte nieuws is dat die geamputeerd moet worden. Het goede nieuws is dat hij binnen vier maanden kan debuteren bij het paralympisch elftal.
Dat is toch bij 80% van de voetballers zo. Alleen zullen ze dat dan niet hardop zeggen.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen in een PSV blad dat als Pieters geen voetballer was dat hij dan vuilnisman zou zijn. Ik dacht dat hij een grap maaktemaar na vrijdag dacht ik misschien was het toch geen grap want echt snugger lijkt hij sowieso al niet.
nog een grotere mongool dan mij dusquote:Op zondag 20 januari 2013 23:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen in een PSV blad dat als Pieters geen voetballer was dat hij dan vuilnisman zou zijn. Ik dacht dat hij een grap maaktemaar na vrijdag dacht ik misschien was het toch geen grap want echt snugger lijkt hij sowieso al niet.
quote:
Is een groot taboe in de voetballerij. Spelers met maar één arm worden al jaren lang stelselmatig genegeerd door profclubs.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
met een arm minder kunt je toch ook voetballen, dat je minder snel hands kunt maken is alleen maar leuk meegenomen.
Was voor Justin Bieber gebeurt.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:04 schreef Tjacka het volgende:
Was gewoon een zelfmoord poging van Pieters.
Alsof dat ooit gebeurd in Studio Voetbalquote:Op zondag 20 januari 2013 23:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
waterneus dacht dat er serieus geluld werd
Dat ben ik niet met je eens. Ze hoeven niet bijzonder slim te zijn natuurlijk maar kunnen echt wel een normaal baantje hebben.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:04 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is toch bij 80% van de voetballers zo. Alleen zullen ze dat dan niet hardop zeggen.
op de een of andere manier komen jouw anekdotes niet echt uit de verf hequote:Op zondag 20 januari 2013 23:03 schreef Evertjan het volgende:
[..]
in de bioscoop stond Dick Nanninga altijd op en vroeg of er een dokter in de zaal is. en dan was er altijd wel iemand die ja zei. en dan zei Dick ''goede film he dokter''
Je kan niet altijd zes gooien.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was voor Justin Bieber gebeurt.
Waarom moet hij weer drugs gebruiken.
quote:
We kenden 'm al.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
op de een of andere manier komen jouw anekdotes niet echt uit de verf he
Ik hoop dat hij volgend jaar directeur bij PSV is.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:07 schreef Shreyas het volgende:
Waarom zit Waterreus er eigenlijk nog. De NOS moet alleen nog maar objectieve mensen uitnodigen, dit is gewoon dom hypocriet subjectief gelul.
Teveel Ajacieden aan tafel. Compensatie dus.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:07 schreef Shreyas het volgende:
Waarom zit Waterreus er eigenlijk nog. De NOS moet alleen nog maar objectieve mensen uitnodigen, dit is gewoon dom hypocriet subjectief gelul.
Hij zit er voor spek en bonen. Hij is de Hans Kraay van SVquote:Op zondag 20 januari 2013 23:07 schreef Shreyas het volgende:
Ronald de Boer en Jan Mulder zijn lekker objectief inderdaad..quote:Op zondag 20 januari 2013 23:07 schreef Shreyas het volgende:
Wij hebben gelukkig geen Cruijff die oude spelers overal baantjes geeftquote:Op zondag 20 januari 2013 23:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij volgend jaar directeur bij PSV is.
Het is net alsof je Obama en de Dalai Lama uitnodigd en dat je dan ter compensatie ook nog Pipo de Clown er bij zet.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Teveel Ajacieden aan tafel. Compensatie dus.
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is net alsof je Obama en de Dalai Lama uitnodigd en dat je dan ter compensatie ook nog Pipo de Clown er bij zet.
of HansieHansie?quote:Op zondag 20 januari 2013 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is net alsof je Obama en de Dalai Lama uitnodigd en dat je dan ter compensatie ook nog Pipo de Clown er bij zet.
Pipo en Dalai hebben toch voor dezelfde club gespeeld?quote:Op zondag 20 januari 2013 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:08 schreef mrstylo het volgende:
Nu snap ik waarom Waterkneus daar zit:
http://www.bndestem.nl/al(...)n-aannemen-1.3286125
Volgende week clown bassie en adriaan de acrobaat erbij dan maar?quote:Op zondag 20 januari 2013 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Cruijffquote:Op zondag 20 januari 2013 23:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wij hebben gelukkig geen Cruijff die oude spelers overal baantjes geeft
'Ronald de Boer is hartstikke objectief hoor, altijd kritisch naar Ajax.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ronald de Boer en Jan Mulder zijn lekker objectief inderdaad..
Dan kan je niemand meer uitnodigen.
twitter:MerijnAAA twitterde op zondag 20-01-2013 om 22:20:10Yolanthe Kebab van Kasbergen. #Sneijder #Galatasaray #sorry reageer retweet
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:08 schreef mrstylo het volgende:
Nu snap ik waarom Waterkneus daar zit:
http://www.bndestem.nl/al(...)n-aannemen-1.3286125
Prima uitgelegd.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
'Ronald de Boer is hartstikke objectief hoor, altijd kritisch naar Ajax.
Ha-ha kebabquote:Op zondag 20 januari 2013 23:09 schreef Evertjan het volgende:
tweet van de dagtwitter:MerijnAAA twitterde op zondag 20-01-2013 om 22:20:10Yolanthe Kebab van Kasbergen. #Sneijder #Galatasaray #sorry reageer retweet
Dat is Frank de Boer hoor ..quote:
Hij zei net nog dat hij Feyenoord in de 2e helft beter vond spelen dan Ajax.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
'Ronald de Boer is hartstikke objectief hoor, altijd kritisch naar Ajax.
Het was nog grappiger geweest als de tweet van zo iemand als bartvanmerwijk was geweest. Zo hilarisch is dat, je denkt: het is Bert van Marwijk, maar dan is 't 'm toch niet. ha ha haquote:Op zondag 20 januari 2013 23:09 schreef Evertjan het volgende:
tweet van de dagtwitter:MerijnAAA twitterde op zondag 20-01-2013 om 22:20:10Yolanthe Kebab van Kasbergen. #Sneijder #Galatasaray #sorry reageer retweet
Precies.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij zei net nog dat hij Feyenoord in de 2e helft beter vond spelen dan Ajax.
Eens, Waterreus wekt nog wat medelijden op, maar die andere twee zitten altijd echt ongegeneerd te raaskallen.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
in vergelijking met vermeulen of van 't hek, vind ik waterneus nog wel meevallen
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Schei uit joh. Hij durft niks te zeggen omdat zn broertje daar zit.
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij zei net nog dat hij Feyenoord in de 2e helft beter vond spelen dan Ajax.
oh, ik ben altijd afgeleid door zn neusgaten.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:10 schreef Evertjan het volgende:
ik mis van het Hek die legt altijd de vinger op de zere plek
Mino? Ben jij dat?quote:Op zondag 20 januari 2013 23:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is Frank de Boer hoor ..zonde dat er credits weggekaapt worden om die seniele ouwe gek te prijzen
Hij had altijd wel een neusje voor een pittige analyse.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:10 schreef Evertjan het volgende:
ik mis van het Hek die legt altijd de vinger op de zere plek
Echt hequote:Op zondag 20 januari 2013 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was nog grappiger geweest als de tweet van zo iemand als bartvanmerwijk was geweest. Zo hilarisch is dat, je denkt: het is Bert van Marwijk, maar dan is 't 'm toch niet. ha ha ha
quote:
quote:
twitter:bartvanmerwijk_ twitterde op zaterdag 19-01-2013 om 11:17:27En Pieters wéér weken uitgeschakeld. Hij is dan ook de PEC-vogel van de week. Een hele domme zelfs. #pieters #psvpec reageer retweet
Is dat Bert zijn echte account?quote:Op zondag 20 januari 2013 23:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]twitter:bartvanmerwijk_ twitterde op zaterdag 19-01-2013 om 11:17:27En Pieters wéér weken uitgeschakeld. Hij is dan ook de PEC-vogel van de week. Een hele domme zelfs. #pieters #psvpec reageer retweet
Arno heeft anders wel inside informatie over de spelers van AZ, waaronder Poulsen, de beste back ter wereld.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:10 schreef alors het volgende:
[..]
Eens, Waterreus wekt nog wat medelijden op, maar die andere twee zitten altijd echt ongegeneerd te raaskallen.
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]twitter:bartvanmerwijk_ twitterde op zaterdag 19-01-2013 om 11:17:27En Pieters wéér weken uitgeschakeld. Hij is dan ook de PEC-vogel van de week. Een hele domme zelfs. #pieters #psvpec reageer retweet
ik ga stukquote:Op zondag 20 januari 2013 23:11 schreef Evertjan het volgende:
Nog 1x posten, dan snap ik hem misschienquote:
Er staat Bart van Merwijk, maar zo heet hij helemaal niet. Dat is de grap (ja, ik snapte 'm de eerste keer ook niet)quote:Op zondag 20 januari 2013 23:12 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Nog 1x posten, dan snap ik hem misschien
Ooooh en zijn achternaam eindigt ook niet met een lage streepje.quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De filosofie van Louis van Gaal
Oh ja jemig... das ook wel een beetje ver gezochtquote:Op zondag 20 januari 2013 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er staat Bart van Merwijk, maar zo heet hij helemaal niet. Dat is de grap (ja, ik snapte 'm de eerste keer ook niet)
Laat hem lekker voor langs de lijn opinieren, bij SV vind ik hem echt niet te pruimen.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Arno heeft anders wel inside informatie over de spelers van AZ, waaronder Poulsen, de beste back ter wereld.
Ik denk het niet. Is Pieters zijn schoonzoon niet? Het lijkt mij sterk dat hij dan zoiets zou zeggen.quote:
Van Gaal vooral zichzelfquote:Op zondag 20 januari 2013 23:14 schreef Shreyas het volgende:
Als Van Gaal Oranje wereldkampioen maakt, dan draagt iedereen hem ineens op handen
Waarom wordt daar in dit programma niets over gezegd?quote:Op zondag 20 januari 2013 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
IK BEN DE BESTE VAN DE WOONKAMER. EN VAN DE SLAAPKAMER. EN VAN DE KEUKEN. EN MISSCHIEN WEL HET BESTE VAN DE ... OVERLOOP!!!! JAHAHAHAH
Zo mooi ditquote:Op zondag 20 januari 2013 23:14 schreef Gorzalka het volgende:
"Guardiola hangt ook de filosofie van Louis van Gaal aan" - Louis van Gaal
Allemaal doodgezwegen. We worden kortgehouden.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waarom wordt daar in dit programma niets over gezegd?
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:14 schreef Gorzalka het volgende:
Omdat er een paar vriendjes van Von Gal zitten.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waarom wordt daar in dit programma niets over gezegd?
Zonder Van Gaal had München niet meer bestaan.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:14 schreef AFCNiels het volgende:
Zonder Louis van Gaal had Bayern Munchen nog nooit wat gewonnen.
Minachting van de kijker. We zijn geen kleuters!quote:Op zondag 20 januari 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Allemaal doodgezwegen. We worden kortgehouden.
Dan kunnen ze hem niet meer interviewen.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:15 schreef Slobeend het volgende:
Niet eens een glimlach aan tafel over dit interview.
Dat zegt al genoeg over de humor van de herenquote:Op zondag 20 januari 2013 23:15 schreef Slobeend het volgende:
Gijp zou nu nog steeds aan het schaterlachen zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:15 schreef Slobeend het volgende:
Geweldig tochquote:Op zondag 20 januari 2013 23:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De filosofie van Louis van Gaal
en hij kan voortbouwen op Heynckes die ook de visie van Louis van Gaal aanhangt.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:14 schreef Gorzalka het volgende:
We kunnen nooit zo jong worden als we ons voelen, Jack kan nooit zo oud zijn als hij er uit ziet.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Minachting van de kijker. We zijn geen kleuters!
Wordt mijn nieuwe Sigquote:Op zondag 20 januari 2013 23:14 schreef Gorzalka het volgende:
Nee. Maar Jack is vies dik.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We kunnen nooit zo jong worden als we ons voelen, Jack kan nooit zo oud zijn als hij er uit ziet.
Dit zegt het gewoon helemaalquote:Op zondag 20 januari 2013 23:14 schreef Gorzalka het volgende:
interview van het jaar nu al.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:17 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Staat dat interview nog ergens online?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |