Laat hem lekker voor langs de lijn opinieren, bij SV vind ik hem echt niet te pruimen.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Arno heeft anders wel inside informatie over de spelers van AZ, waaronder Poulsen, de beste back ter wereld.
Ik denk het niet. Is Pieters zijn schoonzoon niet? Het lijkt mij sterk dat hij dan zoiets zou zeggen.quote:
Van Gaal vooral zichzelfquote:Op zondag 20 januari 2013 23:14 schreef Shreyas het volgende:
Als Van Gaal Oranje wereldkampioen maakt, dan draagt iedereen hem ineens op handen
Waarom wordt daar in dit programma niets over gezegd?quote:Op zondag 20 januari 2013 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
IK BEN DE BESTE VAN DE WOONKAMER. EN VAN DE SLAAPKAMER. EN VAN DE KEUKEN. EN MISSCHIEN WEL HET BESTE VAN DE ... OVERLOOP!!!! JAHAHAHAH
Zo mooi ditquote:Op zondag 20 januari 2013 23:14 schreef Gorzalka het volgende:
"Guardiola hangt ook de filosofie van Louis van Gaal aan" - Louis van Gaal
Allemaal doodgezwegen. We worden kortgehouden.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waarom wordt daar in dit programma niets over gezegd?
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:14 schreef Gorzalka het volgende:
"Guardiola hangt ook de filosofie van Louis van Gaal aan" - Louis van Gaal
Omdat er een paar vriendjes van Von Gal zitten.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waarom wordt daar in dit programma niets over gezegd?
Zonder Van Gaal had München niet meer bestaan.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:14 schreef AFCNiels het volgende:
Zonder Louis van Gaal had Bayern Munchen nog nooit wat gewonnen.
Minachting van de kijker. We zijn geen kleuters!quote:Op zondag 20 januari 2013 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Allemaal doodgezwegen. We worden kortgehouden.
Dan kunnen ze hem niet meer interviewen.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:15 schreef Slobeend het volgende:
Niet eens een glimlach aan tafel over dit interview.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |