quote:
quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 23:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
6 pezen 1 zenuw doorgescheurd![]()
![]()
Hoorde ik het toch goed.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
6 pezen 1 zenuw..Dan heb je een probleem.
in je hoofd bedoel je neem ik aanquote:Op zondag 20 januari 2013 23:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
6 pezen 1 zenuw..Dan heb je een probleem.
Stoere reactie Davy.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoorde ik het toch goed.
Ik denk niet dat we hem dit seizoen nog terugzien nee. Wat een nep professional, beter beëindigd hij zijn carrière per direct.quote:
Volgende keer moet hij dat met 1 arm doen, dat wordt toch lastig.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het hele seizoen er niet meer!!
DOE DE SHUFFLE PIETERS
[ afbeelding ]
in Japan plegen ze harakiri na een gemiste penaltyquote:Op zondag 20 januari 2013 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Zou wel een vette rage worden. Voor je het weet schiet er een voetballer een kogel door zijn kop na een rode kaart.
Zoals ze net zeiden: Hij kan de rest van het seizoen afwezig zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:01 schreef Doublepain het volgende:
Ben geen dokter maar hoe erg is dit?
Bij een Ajacied was hij blij geweest.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Waterreus vindt het verschrikkelijk.
[ afbeelding ]
Jij bent geen dokter???? Damn daar gaat mijn wereldbeeldquote:Op zondag 20 januari 2013 23:01 schreef Doublepain het volgende:
Ben geen dokter maar hoe erg is dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |