Op die manier is Domino D-Day ook een keer mislukt, in verband met de warmte was het gebouw drie centimeter gegroeid en kwamen de steentjes niet meer aan.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:53 schreef Equites het volgende:
Het glas zet uit zodat er sneeuw naar beneden komt vallen?
WTF?
He verdomme hij speelde bij Kups Kupio uit Finlandquote:Op zondag 20 januari 2013 22:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft die ook bij SV Meppen gespeeld? Dan zal 't 'm wel zijn ja.
Damn, dat is kut zeg.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op die manier is Domino D-Day ook een keer mislukt, in verband met de warmte was het gebouw drie centimeter gegroeid en kwamen de steentjes niet meer aan.
Is die van 90 minutes beter?quote:
Heb je het tegen mij, of is er weer een nieuwtje over een bultrug of een Dirk Kuyt look-a-like bij The Voice?quote:
Ja.quote:
Tros muziekfeest op het plein is echt pijnlijker.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit blijft het pijnlijkste onderdeel van de Publieke Omroep.
Af en toe smeek ik bijna om een reclame voor een inlegkruisje om het wat minder ongemakkelijk te maken.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Johannes zong het Frysk Folksliet bij Heerenveen.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij, of is er weer een nieuwtje over een bultrug of een Dirk Kuyt look-a-like bij The Voice?
nee hoor dat komt altijd na Studio Voetbal een of andere neger verkleed als vrouw die BN'ers interviewtquote:Op zondag 20 januari 2013 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat een demagoog, dat is natuurlijk precies wat ze wilden horen.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Johannes zong het Frysk Folksliet bij Heerenveen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |