Frank Verlaat moest er eigenlijk bij zittenquote:Op zondag 20 januari 2013 22:50 schreef Evertjan het volgende:
voormalig brekertje van Fc Twente heeft ook een mening over voetbal
Schwables zijn slim als je er mee weg komt en een penalty krijgt.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dus schwalbes zijn slim als je nog geen ervaring hebt.
Wat een logica die Jan.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Dus schwalbes zijn slim als je nog geen ervaring hebt, volgens van Halst althans.
of Marc van Hintumquote:Op zondag 20 januari 2013 22:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Frank Verlaat moest er eigenlijk bij zitten
Dat is echt onaardig van je over Ronald de Boerquote:Op zondag 20 januari 2013 22:50 schreef Evertjan het volgende:
voormalig brekertje van Fc Twente heeft ook een mening over voetbal
Of zo'n matige back van Veendam, Cambuur, Haarlem, MVV hoe heet ie ook alweerquote:Op zondag 20 januari 2013 22:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Frank Verlaat moest er eigenlijk bij zitten
Hij gebruikt het in figuurlijke zinquote:Op zondag 20 januari 2013 22:53 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Van Gelder begrijpt het woord 'letterlijk' echt niet he.
figuurlijk begrijpt hij ook niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 22:53 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Van Gelder begrijpt het woord 'letterlijk' echt niet he.
Cijntje ?quote:Op zondag 20 januari 2013 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of zo'n matige back van Veendam, Cambuur, Haarlem, MVV hoe heet ie ook alweer
ik heb liever sneeuw op me hoofd dan glas?quote:Op zondag 20 januari 2013 22:53 schreef Equites het volgende:
Het glas zet uit zodat er sneeuw naar beneden komt vallen?
WTF?
Ik snap het ook nietquote:Op zondag 20 januari 2013 22:53 schreef Equites het volgende:
Het glas zet uit zodat er sneeuw naar beneden komt vallen?
WTF?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |