volgens Dr. Humberto Tan speelt hij volgende week weerquote:Op zondag 20 januari 2013 23:01 schreef Doublepain het volgende:
Ben geen dokter maar hoe erg is dit?
Ik bedoel zijn armquote:Op zondag 20 januari 2013 23:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zoals ze net zeiden: Hij kan de rest van het seizoen afwezig zijn.
Dan deed hij de polonaise.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij een Ajacied was hij blij geweest.
Sorryquote:Op zondag 20 januari 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent geen dokter???? Damn daar gaat mijn wereldbeeld
Ik heb wel eens gelezen in een PSV blad dat als Pieters geen voetballer was dat hij dan vuilnisman zou zijn. Ik dacht dat hij een grap maaktequote:
Het slechte nieuws is dat die geamputeerd moet worden. Het goede nieuws is dat hij binnen vier maanden kan debuteren bij het paralympisch elftal.quote:
in de bioscoop stond Dick Nanninga altijd op en vroeg of er een dokter in de zaal is. en dan was er altijd wel iemand die ja zei. en dan zei Dick ''goede film he dokter''quote:Op zondag 20 januari 2013 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent geen dokter???? Damn daar gaat mijn wereldbeeld
Dat wordt flink trainen dan.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Fappen zal voorlopig met links moeten, misschien wel de rest van z'n leven
Dat lijkt me best lastigquote:Op zondag 20 januari 2013 23:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
anders helpt Kev hem wel met fappenquote:Op zondag 20 januari 2013 23:03 schreef alors het volgende:
Dat wordt flink trainen dan.
met een arm minder kunt je toch ook voetballen, dat je minder snel hands kunt maken is alleen maar leuk meegenomen.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het slechte nieuws is dat die geamputeerd moet worden. Het goede nieuws is dat hij binnen vier maanden kan debuteren bij het paralympisch elftal.
Dat is toch bij 80% van de voetballers zo. Alleen zullen ze dat dan niet hardop zeggen.quote:Op zondag 20 januari 2013 23:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen in een PSV blad dat als Pieters geen voetballer was dat hij dan vuilnisman zou zijn. Ik dacht dat hij een grap maaktemaar na vrijdag dacht ik misschien was het toch geen grap want echt snugger lijkt hij sowieso al niet.
nog een grotere mongool dan mij dusquote:Op zondag 20 januari 2013 23:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen in een PSV blad dat als Pieters geen voetballer was dat hij dan vuilnisman zou zijn. Ik dacht dat hij een grap maaktemaar na vrijdag dacht ik misschien was het toch geen grap want echt snugger lijkt hij sowieso al niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |