quote:Op maandag 15 december 2008 13:58 schreef jslavenburg het volgende:
Eensch met TS, vond dat altijd wel leuk
Ik ben het eens met jslavenburg, daar wijst die pijl ook heen als je goed kijkt.quote:Op maandag 15 december 2008 14:05 schreef aborted het volgende:
[..]
het is lief zijn voor TS dag, dus gedraag je
zelfs op de commerciele daarquote:Op maandag 15 december 2008 16:23 schreef robbolo het volgende:
Bij de Belgische zenders zijn ze er nog volop
Onderbouwing?quote:
als onderdeel van TV labquote:
Wie was die ex-omroepster?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:32 schreef Gesloten het volgende:
Ik heb ooit nog spraakles gehad van een ex-omroepster. Die praatte echt perfect
Ze komen dus niet terugquote:
Dat was renee loeffen:quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:11 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat in 1990 een concert van Clouseau live door Veronica werd uitgezonden. Het concert werd door de omroepster (ben de naam vergeten) aangekondigd, maar tijdens de aankondiging liep ze opeens huilend weg. Bleek dat ze in verwachting was en moest overgeven. Dat was wel even een WTF-moment...
Kloptquote:Op zondag 20 januari 2013 19:24 schreef OProg het volgende:
Ik kan me ook nog heugen dat Astrid Joosten dat in de tweede helft van de jaren tachtig deed.
Oe off topic, maar dat was een toffe serie, Shaka Zulu.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:33 schreef AlwaysConnected het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Julia Samuel
quote:
Oma haalde vorig jaar nog een keer aan dat ze dit mist.quote:
Ja dat klopt inderdaad, helemaal vergeten. Toch veel leuker dan nuquote:Op zondag 20 januari 2013 21:07 schreef OProg het volgende:
[..]
Oma haalde vorig jaar nog een keer aan dat ze dit mist.
Ook dat ze dan nog even welterusten zeiden aan het einde van de dag.
De enige die het nu nog zouden doen is omroep Max, maar de programmering is dusdanig verknipt allemaal dat dit ook niet meer zou kunnen.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat klopt inderdaad, helemaal vergeten. Toch veel leuker dan nu
Dat laatste kan ik me niet meer herinneren. Dat hij omroeper was. Ik zag de foto net wel, maar zei me niks.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:10 schreef OProg het volgende:
[..]
De enige die het nu nog zouden doen is omroep Max, maar de programmering is dusdanig verknipt allemaal dat dit ook niet meer zou kunnen.
Het beeld wat ik dan nog heb bij bijvoorbeeld Arie Boomsma toen was dat het jong en hip moest zijn en dat hij daarom nonchalant in beeld lag. Hoewel ik dit nooit meer heb teruggezien, dus kan ook gewoon helemaal niet kloppen.
Doodquote:
Harmen Siezen begon als site-Kick in de jaren 70 bij Veronica. Weet ook niemand meer.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:27 schreef Copycat het volgende:
Ook Caroline Tensen en Anita Witzier begonnen zo hun carrière.
Moet je zien, die had gewoon al een gekickte site in de seventies! Trendsetter!quote:Op maandag 21 januari 2013 12:26 schreef tong80 het volgende:
Harmen Siezen begon als site-Kick in de jaren 70 bij Veronica. Weet ook niemand meer.
quote:Op zondag 20 januari 2013 19:38 schreef obolos het volgende:
Elles Berger In het begin van Barend en van Dorp zat ze aan tafel de gasten aan te kondigen
Willy Dobbe Heeft een eigen plantsoen
Jaap van Meekren AVRO's Televizier
Herman Emmink Wie van de drie ?
Kunda Kintequote:Op zondag 20 januari 2013 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe off topic, maar dat was een toffe serie, Shaka Zulu.
Ik kan niet naar twee voor twaalf kijken door deze doos.quote:
Omroep Max met presentatoren van in de 40quote:Op zondag 20 januari 2013 21:10 schreef OProg het volgende:
[..]
De enige die het nu nog zouden doen is omroep Max, maar de programmering is dusdanig verknipt allemaal dat dit ook niet meer zou kunnen.
De allereerst6equote:
Samen met Koos het Olympische ontbijtprogramma in 88.quote:Op maandag 21 januari 2013 12:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moet je zien, die had gewoon al een gekickte site in de seventies! Trendsetter!
Nee ze had beter blijven omroepenquote:Op maandag 21 januari 2013 12:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan niet naar twee voor twaalf kijken door deze doos.
Op het Vlaamse Een zijn er nog steeds omroepsters, en daar vind ik niets mis mee, niet speciaal oudbollig of zo.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:10 schreef OProg het volgende:
[..]
Het beeld wat ik dan nog heb bij bijvoorbeeld Arie Boomsma toen was dat het jong en hip moest zijn en dat hij daarom nonchalant in beeld lag. Hoewel ik dit nooit meer heb teruggezien, dus kan ook gewoon helemaal niet kloppen.
Het hoeft ook niet oudbollig te zijn, maar zo zien de meeste mensen het denk ik wel.quote:Op maandag 21 januari 2013 13:27 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Op het Vlaamse Een zijn er nog steeds omroepsters, en daar vind ik niets mis mee, niet speciaal oudbollig of zo.
Ja tis ook puur omdat ik bijna alle topics uit MLN wel ken dat ik al snel weet of het dubbel is. Dat is makkelijker zoekenquote:Op maandag 21 januari 2013 21:41 schreef Karina het volgende:
Ik had wel gezocht, maar niet goed genoeg blijkbaar
Oh en ik zie al waarom, vanwege de haakjes. Ik zocht op omroepster.
Ik ken het verschijnselquote:Op maandag 21 januari 2013 21:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja tis ook puur omdat ik bijna alle topics uit MLN wel ken dat ik al snel weet of het dubbel is. Dat is makkelijker zoekenbovendien was dat topic van mij dus wist ik de titel ook nog
EO toch ?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 10:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
Zij was vroeger mijn favoriete omroepster.
[ afbeelding ]
Ilona Hofstra
Ik heb haar ook een keer op de Femina gesproken en vond haar irl precies als op de TV. Lief en innemend overkomen.
Me kapot gelachen bij Ranking the Starsquote:
AVRO en Veronica eerder.quote:
Twee weken geleden afscheid genomen.quote:
Ik moet aan de kinderkrant denken.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:19 schreef kibo het volgende:
[ afbeelding ]
Van de EO welliswaar, maar had toch iets geils
Opvoedend en toch rebels.quote:
Nou het lijkt in ieder geval zoquote:Op zondag 10 februari 2013 20:50 schreef kibo het volgende:
Hoe weet jij dat? Die Kraaikamp was wel een rakker volgens mij.
Wel geil, die harde voorgevormde cups van toen
Pics !quote:Op zondag 10 februari 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou het lijkt in ieder geval zo
En voorgevormde cups heb je nog steeds hoor. Niet dat ik ze nodig heb
Geen picsquote:Op zondag 10 februari 2013 22:30 schreef kibo het volgende:
[..]
Pics !
Hoe dan ook , die bh's van vroeger hadden iets geheimzinnigs, waren een soort kogelvrije vesten met enorme pyramidevormige cups. In mijn herinnering dan ....
Junior of Senior ?quote:Op zondag 10 februari 2013 20:50 schreef kibo het volgende:
Hoe weet jij dat? Die Kraaikamp was wel een rakker volgens mij.
Wel geil, die harde voorgevormde cups van toen
In mijn herinnering hadden de EO-omroepsters altijd grote brillen op. Mijn moeder zei dat ze hun ogen hadden verpest door te veel in de bijbel te lezen.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:19 schreef kibo het volgende:
[ afbeelding ]
Van de EO welliswaar, maar had toch iets geils
Ha ha haquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:51 schreef Knip het volgende:
[..]
In mijn herinnering hadden de EO-omroepsters altijd grote brillen op. Mijn moeder zei dat ze hun ogen hadden verpest door te veel in de bijbel te lezen.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:51 schreef Knip het volgende:
[..]
In mijn herinnering hadden de EO-omroepsters altijd grote brillen op. Mijn moeder zei dat ze hun ogen hadden verpest door te veel in de bijbel te lezen.
hahaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:51 schreef Knip het volgende:
[..]
Maar mondje heeft toch iets pijperigs ...quote:Op zondag 17 februari 2013 14:38 schreef Karina het volgende:
[..]
haha
Deze was denk ik dan van haar geloof gevallenGeen bril
[ afbeelding ]
inderdaadquote:Op woensdag 27 februari 2013 03:10 schreef Sosart het volgende:
Susan Blokhuis. Die ziet er nu nog steeds goed uit.
Na zijn geslachtsoperatie ?quote:
De moeder van een meisje bij mij in de klas was omroepster bij de EO en die had idd een hele grote bril.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:51 schreef Knip het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |