Twee weken geleden afscheid genomen.quote:
Ik moet aan de kinderkrant denken.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:19 schreef kibo het volgende:
[ afbeelding ]
Van de EO welliswaar, maar had toch iets geils
Opvoedend en toch rebels.quote:
Nou het lijkt in ieder geval zoquote:Op zondag 10 februari 2013 20:50 schreef kibo het volgende:
Hoe weet jij dat? Die Kraaikamp was wel een rakker volgens mij.
Wel geil, die harde voorgevormde cups van toen
Pics !quote:Op zondag 10 februari 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou het lijkt in ieder geval zo
En voorgevormde cups heb je nog steeds hoor. Niet dat ik ze nodig heb
Geen picsquote:Op zondag 10 februari 2013 22:30 schreef kibo het volgende:
[..]
Pics !
Hoe dan ook , die bh's van vroeger hadden iets geheimzinnigs, waren een soort kogelvrije vesten met enorme pyramidevormige cups. In mijn herinnering dan ....
Junior of Senior ?quote:Op zondag 10 februari 2013 20:50 schreef kibo het volgende:
Hoe weet jij dat? Die Kraaikamp was wel een rakker volgens mij.
Wel geil, die harde voorgevormde cups van toen
In mijn herinnering hadden de EO-omroepsters altijd grote brillen op. Mijn moeder zei dat ze hun ogen hadden verpest door te veel in de bijbel te lezen.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:19 schreef kibo het volgende:
[ afbeelding ]
Van de EO welliswaar, maar had toch iets geils
Ha ha haquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:51 schreef Knip het volgende:
[..]
In mijn herinnering hadden de EO-omroepsters altijd grote brillen op. Mijn moeder zei dat ze hun ogen hadden verpest door te veel in de bijbel te lezen.
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:51 schreef Knip het volgende:
[..]
In mijn herinnering hadden de EO-omroepsters altijd grote brillen op. Mijn moeder zei dat ze hun ogen hadden verpest door te veel in de bijbel te lezen.
hahaquote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:51 schreef Knip het volgende:
[..]
Maar mondje heeft toch iets pijperigs ...quote:Op zondag 17 februari 2013 14:38 schreef Karina het volgende:
[..]
haha
Deze was denk ik dan van haar geloof gevallenGeen bril
[ afbeelding ]
inderdaadquote:Op woensdag 27 februari 2013 03:10 schreef Sosart het volgende:
Susan Blokhuis. Die ziet er nu nog steeds goed uit.
Na zijn geslachtsoperatie ?quote:
De moeder van een meisje bij mij in de klas was omroepster bij de EO en die had idd een hele grote bril.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:51 schreef Knip het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |