quote:Op maandag 15 december 2008 13:58 schreef jslavenburg het volgende:
Eensch met TS, vond dat altijd wel leuk
Ik ben het eens met jslavenburg, daar wijst die pijl ook heen als je goed kijkt.quote:Op maandag 15 december 2008 14:05 schreef aborted het volgende:
[..]
het is lief zijn voor TS dag, dus gedraag je
zelfs op de commerciele daarquote:Op maandag 15 december 2008 16:23 schreef robbolo het volgende:
Bij de Belgische zenders zijn ze er nog volop
Onderbouwing?quote:
als onderdeel van TV labquote:
Wie was die ex-omroepster?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:32 schreef Gesloten het volgende:
Ik heb ooit nog spraakles gehad van een ex-omroepster. Die praatte echt perfect
Ze komen dus niet terugquote:
Dat was renee loeffen:quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:11 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat in 1990 een concert van Clouseau live door Veronica werd uitgezonden. Het concert werd door de omroepster (ben de naam vergeten) aangekondigd, maar tijdens de aankondiging liep ze opeens huilend weg. Bleek dat ze in verwachting was en moest overgeven. Dat was wel even een WTF-moment...
Kloptquote:Op zondag 20 januari 2013 19:24 schreef OProg het volgende:
Ik kan me ook nog heugen dat Astrid Joosten dat in de tweede helft van de jaren tachtig deed.
Oe off topic, maar dat was een toffe serie, Shaka Zulu.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:33 schreef AlwaysConnected het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Julia Samuel
quote:
Oma haalde vorig jaar nog een keer aan dat ze dit mist.quote:
Ja dat klopt inderdaad, helemaal vergeten. Toch veel leuker dan nuquote:Op zondag 20 januari 2013 21:07 schreef OProg het volgende:
[..]
Oma haalde vorig jaar nog een keer aan dat ze dit mist.
Ook dat ze dan nog even welterusten zeiden aan het einde van de dag.
De enige die het nu nog zouden doen is omroep Max, maar de programmering is dusdanig verknipt allemaal dat dit ook niet meer zou kunnen.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat klopt inderdaad, helemaal vergeten. Toch veel leuker dan nu
Dat laatste kan ik me niet meer herinneren. Dat hij omroeper was. Ik zag de foto net wel, maar zei me niks.quote:Op zondag 20 januari 2013 21:10 schreef OProg het volgende:
[..]
De enige die het nu nog zouden doen is omroep Max, maar de programmering is dusdanig verknipt allemaal dat dit ook niet meer zou kunnen.
Het beeld wat ik dan nog heb bij bijvoorbeeld Arie Boomsma toen was dat het jong en hip moest zijn en dat hij daarom nonchalant in beeld lag. Hoewel ik dit nooit meer heb teruggezien, dus kan ook gewoon helemaal niet kloppen.
Doodquote:
Harmen Siezen begon als site-Kick in de jaren 70 bij Veronica. Weet ook niemand meer.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:27 schreef Copycat het volgende:
Ook Caroline Tensen en Anita Witzier begonnen zo hun carrière.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |