abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122221884
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 18:16 schreef gers het volgende:

[..]

Klacht is opzich wel terecht, als iemand dood is krijg je ook tig specials op tv
Dat gedeelte wel, het gedeelte dat het in de gids moet staan (wat de eigenlijke klacht is) natuurlijk niet..
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 18:30:49 #102
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_122222246
quote:
Klacht McDonalds: koud eten

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden McDonalds
Lezers van deze klacht: 75
ons eten was kuod

Gewenste oplossing
wat dacht uw van tegoed bonnen
pi_122223029
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 18:30 schreef Spaghettivreter het volgende:

[..]

En inplaats van het te zeggen als je daar bent maak je er een internet klacht over :') Lijkt Fok! wel. _O-
No amount of money ever bought a second of time.
  dinsdag 29 januari 2013 @ 18:53:27 #104
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_122223105
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 18:51 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

En inplaats van het te zeggen als je daar bent maak je er een internet klacht over :') Lijkt Fok! wel. _O-
Ja idd. :')
  dinsdag 29 januari 2013 @ 19:26:51 #105
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_122224499
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 13:28 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Je moet eens in een winkel gaan werken voor een weekje... dan kom je wel terug van je 'klant is koning'.
Ik werk in de Apple store, daar komen alleen maar slimme mensen.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_122226453
edit
pi_122226519
edit01
pi_122226590
edit-
  dinsdag 29 januari 2013 @ 20:12:32 #109
372577 OegaBoegaBoogie
Inheemse bosneger
pi_122227204
quote:
Klacht Staatsloterij: GELUKSNUMMERS

7
Opgelost
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Staatsloterij
Lezers van deze klacht: 1458
Omschrijving klacht
Ik heb mijn GELUKSNUMMERS ook bekeken en wat schetst mijn verbazing, ik heb ook gespiegelde eindcijfers. 84- 48, 75-57, 93-39, 02-20. Dit kan geen toeval zijn.
Jammer, maar we zijn gefopt. Bovendien bevreemd het mij dat je altijd met dezelfde lotnummers meespeelt, of ze nu wel of niet verkocht zijn.
Dus, opzeggen maar!!!!!!!
Gewenste oplossing
STAATSLOTERIJ, graag uw antwoord hierop
Dat kan geen toeval zijn.
Tongring
pi_122228188
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 19:26 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Ik werk in de Apple store, daar komen alleen maar slimme mensen.
Ik zeg nergens dat ze dom zijn ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 30 januari 2013 @ 09:54:36 #111
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_122246714
quote:
Klacht RTL 7: Meer voor mannen

8
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden RTL 7
Lezers van deze klacht: 28
Mijn Cie. den, vriendinnen en ikzelf ergeren ons al een eeuwigheid aan die macho VoiceOver van met ” Meer voor mannen” dat we RTL7 nu dus boycotten.
Dit is pure discriminatie van de vrouw.

Gewenste oplossing
Stuur uw VoiceOver naar het UVW en verwijder de tekst van het scherm.
Anders ga je gelijk drama maken hierover
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  woensdag 30 januari 2013 @ 14:14:03 #112
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_122253555
quote:
0s.gif Op woensdag 30 januari 2013 09:54 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Anders ga je gelijk drama maken hierover
Mijn Cie. den en vriendinnen en ik?
  maandag 4 februari 2013 @ 09:48:34 #113
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_122455775
quote:
Klacht RTL 4: Reclame
10
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden RTL 4
Lezers van deze klacht: 42
Tijdens Voicekids reclameblok reclame voor durex ongepast voor een kinderprogramma

Gewenste oplossing
Ander tijdstip uitzending geen probleem
Misschien had je ook op de klok kunnen kijken en erachter kunnen komen dat die reclame na 22:00 op tv kwam. En dat is niet echt een tijd voor kinderen om nog op te zijn.

quote:
Klacht Apple: Gesneden iPad

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Apple
Lezers van deze klacht: 45
Mijn zoon heeft zich gesneden aan mijn iPad, moet niet kunnen


Gewenste oplossing
Een degelijk voorstel, een iPad mini voor mijn zoon, zonder scherpe randen
:')

quote:
Klacht Ziggo: storing niet goed opgelost
4
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Ziggo
Lezers van deze klacht: 41
Ik had naast mijn modem van ziggo een router gekocht odat ziggo slecht draadloos bereik geeft in huis. Na bellen met ziggo om te ondersteunen bij aansluiten, werd er verwezen naar ziggo + ze ondersteunen niet gratis bij eigen routers.bellen met ziggo+ had geen resultaat na een half uur gesprek. Koste me achteraf 50 euro zonder resultaat. Bleek erg simpel te zijn verkeerde adapter volgens de winkel

Gewenste oplossing
Ik zou graag deel van 50 euro tegemoet zien, de service was niet voldoende terwijl oplossing voor de hand ligt als je de juiste vragen stelt ::
Dus Ziggo moet je helpen omdat je problemen hebt met je eigen apparatuur die niet bij Ziggo aangeschaft is.

quote:
Klacht DHL: cadeau
11
In behandeling
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden DHL
Lezers van deze klacht:
Beschadigd

Gewenste oplossing
100 euro
Kort maar krachtig.

[ Bericht 23% gewijzigd door achterlijke_gladiool op 04-02-2013 10:11:11 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 20:26:47 #114
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_122687181
quote:
IK had een ns kaartje voor het weekend via kruidvat.
Aangezien ik het laatste weekend 26 of 27 januari hier gebruik van wilde maken maar vanwege de slechte weersomstandigheden niet in de gelegenheid was denk ik dat de mogelijkheden verlengd worden met 1 of 2 weekenden.
Ik woon in het hoge noorden en daar was het dat weekend niet erg aangenaam om te reizen en onmogelijk vanwege gladde wegen etc.
Klantenservice gebeld maar die konden geen antwoord geven.
Slechte zaak en slechte service van de ns.

Gewenste oplossing
Nog een of 2 weekenden de mogelijkheid geven om mijn treinkaartje alsnog te gebruiken, de weersomstandigheden geven aan dat het dan beter wordt.

Oplossing van het bedrijf
De kruidvat actie heeft een vaste geldigheidsperiode. Deze wordt niet verlengd.
Omdat jij de kaartjes een halfjaar hebt laten liggen moet de periode verlengd worden? Wat een hommo.
pi_122687858
quote:
:')_________________________!
pi_122689362
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 16:58 schreef Rhone het volgende:

[..]

heeft wel een punt.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 21:23:43 #117
372577 OegaBoegaBoogie
Inheemse bosneger
pi_122689816
quote:
Klacht Disney: Zack & Cody met heel grof taalgebruik…

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Disney
Lezers van deze klacht: 131
Ik deed vanochtend de tv aan en ging aan op Disney XD,
ik was nog even koffie zetten enzo en ging op de bank zitten,
keek naar de tv, terwijl in de serie opeens één van de tweeling de keuken uitkomt met iets wat hij daar heeft gemaakt en zegt iets over dat een “*” deur zijn soufflee hebt verpest..

Ik kan het misschien verkeerd verstaan hebben, maar volgens mij werd daar echt het woord “*” in gebruikt!

Gewenste oplossing
Napluizen of dit woord echt is gebruikt, aanpassen van het woord. boycot disney xd! :D Hoe kan je ooit zo'n woord in een kinderprogramma stoppen!
Ligt het aan mij of verstond ik ook ''*''?
Tongring
pi_122689911
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 21:23 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:

[..]

Ligt het aan mij of verstond ik ook ''*''?
welk woord is het nou :')
  zaterdag 9 februari 2013 @ 21:32:21 #119
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_122690523
quote:
Dat meen je niet :')
  zaterdag 9 februari 2013 @ 21:46:21 #121
372577 OegaBoegaBoogie
Inheemse bosneger
pi_122690600
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 21:25 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

welk woord is het nou :')
''*''
Tongring
pi_122764541
:')

Klacht Albert Heijn: Jaaropgave
13
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 41
Geachte heer/mevrouw,

Mijn naam is - en ik heb bij de Albert heijn gewerkt in -, in de -.
Ik wil graag mijn belasting terugvragen over de tijd dat ik bij Albert Heijn gewerkt heb. Ik werkte daar van maart 2011 tot en met maart 2012. Eerst als vakkenvuller later als caisièrre. Mijn probleem is dat ik mijn online loonstroken dus ook mijn jaaropgave niet kan bekijken omdat mijn account op www.mijn-loonstrook.nl niet werkt. Mijn registratiecode is: - maar deze code doet het dus niet. Ik kan nu dus niet mijn jaaropgave zien en dus mijn belasting niet terug vragen.

Gewenste oplossing
Graag zou ik mijn jaaropgave alsnog krijgen zodat ik mijn belasting, van het jaar dat ik bij de Albert Heijn gewerkt heb, kan terug krijgen. Ik hoop dat u mij hierbij kunt helpen. Met vriendelijke groet, -

[ Bericht 5% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 17:31:20 ]
pi_122765450
quote:
ik was 11/2/2013 bij kruitvat op rotterdamzuidplei
ik had eengrote ronde doos verzamel drop verkocht
ik rekende af en kreeg tot mijn verbazing geen plastic
draag zakje van de turkse juffrouw met hoofddoek ik zei
waar is mijn plastic zak ,die turk zei kunt u krijgen
maar dat kost 10 euro cent ik heb nog nooit zo’n gierige
bende gezien ik wil daar zeker werkvan maken ik hoop dat
ze faliet gaan zelfde als de marskramer

Gewenste oplossing
rectificatie en deze gang van zaken heel snel verdweinen, dat kost klanten zeker weten ik kom er nooit meer, de naam is - en ik kom uit - en heb nooit zoiets gierigs meegemaakt bijdeze getekend 11/2/2013
:')

[ Bericht 1% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 17:31:58 ]
  maandag 11 februari 2013 @ 22:36:03 #124
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_122772171
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 20:36 schreef pussycatdoll het volgende:

[..]

:')
Ze hebben wel tasjes dus ze loog.
pi_122772550
quote:
1s.gif Op maandag 11 februari 2013 22:36 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Ze hebben wel tasjes dus ze loog.
Nou... Bij de Kruidvat hier in de buurt kon je zelf eerst een zakje pakken, en nu moet je erom vragen. Maar heb inderdaad ook al meegemaakt dat zo'n kassamiep zei dat het 10 cent kostte, terwijl ze ook die gratis tasjes hebben. Zelfs als je 20 kleine losse prulletjes koopt, krijg je er geen zakje meer bij. Dus misschien toch wel een beetje een terechte klacht...
  dinsdag 12 februari 2013 @ 00:19:36 #126
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_122776589
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 22:44 schreef The_Voice_Within het volgende:

[..]

Nou... Bij de Kruidvat hier in de buurt kon je zelf eerst een zakje pakken, en nu moet je erom vragen. Maar heb inderdaad ook al meegemaakt dat zo'n kassamiep zei dat het 10 cent kostte, terwijl ze ook die gratis tasjes hebben. Zelfs als je 20 kleine losse prulletjes koopt, krijg je er geen zakje meer bij. Dus misschien toch wel een beetje een terechte klacht...
Ik werk bij de Kruidvat en heb een collega die inderdaad alleen tasjes voor 10 en 20 cent aanbiedt 'omdat we zo min mogelijk tasjes mee moeten geven'. Je kunt ook overdrijven. Dus in zekere zin is het een terechte klacht, maar zo'n ramp als die man ervan maakt is ook overdreven en die man heeft er gewoon niets van begrepen.
pi_122778727
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 20:36 schreef pussycatdoll het volgende:

[..]

:')
Wel het woord rectificatie correct spellen maar het woord 'verdwijnen' is te moeilijk. :') :')
pi_122778916
-

Klagen over facebook... _O-

[ Bericht 22% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 17:32:21 ]
pi_122778969
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 08:26 schreef SkryZx het volgende:
-
Klagen over facebook... _O-
geniaal!

quote:
Klacht Facebook: Allemaal leugens van die man

Hallo
Ik heb op facebook iemand toegevoegt om hem beter te leren kennen .maar die man wert verliefd op een foto die ik er op had staan en hij heeft me nog nooit gezien nu zegt hij dat ik ook verlieft was op hem .Hoe kan je nu verliefd zijn op iemand die je nog nooit heb gezien .hij zegt dat ik ieder man in de maling zit te nemen en met hun afspreek en dat ik het niet naar kom hij zeg dat hij me helemaal naar is gegaan samen met zijn buurman .Nu heeft hij voor mij een klacht hier zo neer gezet maar dat is allemaal niet war wat er staat .Ik denk dat meneer - ziek is in zijn hoofd .en dat hij moet weten dat als je iemand leert kennen op facebook of ergens anders en je heb alleen nog maar met elkaar gesproken dat er nog geen liefde kan zijn ik had die man sins 13 jan tot nu op me facebook staan nu heb ik hem verwijdert en ook zijn buurman ik ben er helemaal ziek van dus -naam- graag op houden met liegen en ook die buurman van je
graag verwijderen van facebook ik denk dat hij dat doe bij iederen vrouw die er een beetje goed uit ziet

Gewenste oplossing
Dat die man verwijderen word van facebook


[ Bericht 1% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 17:33:19 ]
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_122779197
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 08:31 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

geniaal!

[..]

Gewoon van je FB verwijderen en blokkeren, hoe moeilijk kan dat zijn?! :')
pi_122779968
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 08:31 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

geniaal!

[..]

Wat vind je van deze?

quote:
Ik kan al 3 dagen niet in mijn facebook account aangezien facebook vraagt om mijn telefoonnummer. Als ik dat intyp, dan krijg ik bericht dat ik te vaak heb ingetypt en moet wachten. WAT IS DIT VOOR ACHTERLIJKE REACTIE VAN FACEBOOK???

Gewenste oplossing

ALS FACEBOOK MIJ GEWOON TOELAAT IN MIJN EIGEN ACCOUNT NATUURLIJK! ALS DIT NOG LANGER GAAT DUREN, DAN GARANDEER IK DAT MET MIJ VELE ANDEREN WEG ZULLEN GAAN BIJ FACEBOOK EN ZAL IK ER ALLES AAN DOEN OM FACEBOOK TOTAAL ZWART TE MAKEN. WAT EEN MACHTSVERTOON VAN DEZE INSTANTIE!
Deze gast is gephished ofzo denk ik
pi_122783327
quote:
Klacht Folderverspreiding Heerenveen: WAAROM

WIJ HEBBEN EEN KLACHT I.V.M WEKELIJKS HUIS AAN HUIS FOLDERPAKET.BIJ HERHALDELIJKE VRAAG AAN DE BEZORG OF HIJ EEN STERKERE BRIL NODIG HEEFT ,DAAR BIJ ONS AAN DE MUUR 2 HELE MOOIE RVS BRIVENBUSSEN NAAST ELKAAR HANGEN,EN OP DE EERSTE BRIEVEN BUS HUISNUMMER - STAAT HEEL DUIDELIJK NEE//NEE OKE.MAAR DAAROM IS NIET VAN ZELF SPREKEND.DAT BIJ BRIEVEN BUS NR -.DAT BETREFT NAMLIJK HUISNUMMER - DAAR STAT NIETS OP BUS DAT BETEKEND DAT WIJ GRAAG DE FOLDERS EN KRANTJES HADDEN GEHAD .SCHIJNBAAR BEGRIJPEN DE BEZORGERS VAN JULIE HIER NIETS VAN ??????? IK ZAL ER VOOR ZORGEN DAT DE BEZORGERS OOK EEN HOORAPPERAAT KRIJGEN.WAT HET WEKELIJKS GESPREK MET HEN KOMT OOK NIET BIJ ZE BINNEN OPLOPSING ZE HIERONDER.

Gewenste oplossing
HEEL EENVOUDIG !!!!!! EEN STAP VERDER ZETEN EN DE BUZORGING IN DE BRIEVEN BUS VAN HUISNUMMER - WEL ERINTE DOEN. OF KRIJGEN DE ATVERTERDERS IN DIT PAKET OOK REDUKSIE OP HET NIET BEZORGEN HIER VAN OP TYD NAMLIJK OP ELEKE DINSDAG ,DUS 4XIN EEN MAAND HOPELIJK LUKT HET IN MESCHIEN IN EEN CURCES KRANTJES BEZORGEN OM HEN TEOVERTUIGEN DAT ZE HUN WERK GOED MOETEN DOEN HOPPELIJK IS HET PROBLEEM HIER MEE VBERHOLPEN ZO JA DAN ZAL IK HIER OOK EEN PLUIMPJES VOOR GEVEN OP DE KLACHTEN LIJN.


[ Bericht 0% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 17:34:35 ]
pi_122783776
quote:
9s.gif Op zondag 20 januari 2013 22:29 schreef BlueMage het volgende:

Klacht Veolia: boot vlissingen breskens
Mooie.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 12:48:54 #134
396228 mrpat
Carpe Diem!
pi_122785200
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:45 schreef Bundesrepublik het volgende:

[..]

Misschien ook meteen even een cursus Nederlands doen , of is die misschien de brievenbus van - terechtgekomen?

[ Bericht 1% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 17:34:54 ]
  dinsdag 12 februari 2013 @ 12:58:22 #135
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_122785458
quote:
Klacht Tele2: pakje john player special 27 stuks
5
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Tele2
Lezers van deze klacht: 1
verkeerde sigaretten in pakje JPS het merk gauloises zat erin was een pakje 27 stuks

Gewenste oplossing
is alleen een melding
Das nieuw, Tele2 doet nu ook al sigaretten :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 13:02:28 #136
396228 mrpat
Carpe Diem!
pi_122785616
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 12:58 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Das nieuw, Tele2 doet nu ook al sigaretten :')
:')
pi_122787020
quote:
Klacht Facebook: Mensen die je misschien wel of niet kent

Goedenavond, ik vraag me af, als ik veel personen ken, waarom bieden jullie mij een lijst aan met mensen die ik misschien wel zal kennen, en ik ga opzoek naar de personen die ook echt ken, en dan zeggen jullie dat ik ze niet ken, ik weet niet hoor, maar jullie kennen mij ook niet, en toch willen jullie voor mij bepalen wie ik moet kennen of niet?? En dan krijg ik ook zomaar een blokkade gestuurd van 7 dagen lang?? En al die andere mensen dan, die gewoon meer als bijna 5000 vrienden hebben??? Dan kom ik aan met maar 300 mensen ongeveer, en dan krijg ik al van die rot berichten van jullie, weetje zeker dat je hem kent??? Tuurlijk ken ik mensen die ik zoek, ik ben geen achtelijke ofzo.

Gewenste oplossing
De blokkade van 7 dagen opheffen, per direct.
Zucht...
pi_122787050
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 13:46 schreef Bananentroep het volgende:

[..]

Zucht...
1 emotie: :')_______________________________________________!

Oh en FB :')
pi_122787170
quote:
Klacht Postcode Loterij: gratis dvd-box naar keuze maar waar uitzoeken?

prijs gewonnen bij de nationale postcodeloterij,maar kom niet op de site om in te loggen!wat nu?

Gewenste oplossing
duideljke omschrijving,niet te veel poespas
ok :{

:')

quote:
Klacht Postcode Loterij: Bloemenbon gewonnen! Moet het bosje wel in een ander dorp op gaan halen..

Nou die weten ook wat ze weggeven! Eindelijk heb ik eens een prijs, een bloemenbon, hartstikke leuk, erg blij mee. Nadat ik nog eens heb gekeken op de bon zie ik dat ik het bosje bloemen kan ophalen in een ander dorp dan waar ik woon.. Denken jullie bij de PCL nu echt dat ik 20km ga rijden voor een gratis bosje bloemen?

Dat noemen ze blij maken met een dooie mus.

Heb een e-mail gestuurd maar toen kreeg het standaard antwoord het spijt ons dat u niet tevreden bent, veel mensen vinden het leuk ga toch weg! Ik vind het ook leuk maar niet om 20km er voor te rijden! Zo leuk vind ik het ook weer niet.

En als ik volgende keer weer een bloemenprijs heb, hoeft u hem voor mij echt niet op te sturen hoor!

Gewenste oplossing
Gewoon een normale bloemenbon eentje waar ik geen 20km voor hoef te rijden en een keer een normaal antwoord ipv die stomme gekopieerde antwoorden!
HUILEN :'( :'(

[ Bericht 32% gewijzigd door Little_Dolls op 12-02-2013 14:21:52 ]
  dinsdag 12 februari 2013 @ 14:07:23 #140
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_122787814
quote:
Klacht Burger King: Plonspoep

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Burger King
Lezers van deze klacht: 406
Er lopen wat vreemde mensen in de burger king. Zo zag ik Hitler, iemand van de Klu Klux Klan,Geert Wilders mensen van de Hells Angels en er waren zwarte mensen

Gewenste oplossing
Burger king moet lekker in verotte banenen knijpen en ik moet schijten van slingerschijt
Hij is al eens eerder langsgekomen in een eerdere deel van deze topic, maar het blijft een goeie.

quote:
Klacht Sandd: Verkeerde Postbezorging. Door kleine Marokkaantjes,In TIEL
11
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Sandd
Lezers van deze klacht:
Het komt regelmatig voor,dat de post niet op zijn plaats komt.

Het erge is dat er vaak belangrijke post bij is.

O,A, S.V.B. Sociale Verzekeringsbank.

Gewenste oplossing
Geen kleine kinderen post laten bezorgen in TIEL-WEST.
:')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_122787940
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 14:07 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Hij is al eens eerder langsgekomen in een eerdere deel van deze topic, maar het blijft een goeie.

[..]

:')
_O_ :D _O-
pi_122788045
quote:
Klacht Meetic.nl: profille verwijderen

wil al 8 maanden me profille verwijderen van meetic.com

Gewenste oplossing
dat ze me profille verwijderen
Profille :'( :')

*Huillachen* :')________________________________!

quote:
Klacht Lidl: Sonja Bakker in samenwerking met lidl is afvallen door te veel lichaamsbeweging en te weinig voedsel

Wat een tegenvaller het boek van Lidl in samenwerking met Sonja Bakker. Dat jullie er geld voor durven te vragen. Het arme personeel bij de lidl wordt hier ook bij onderschat. Zij zijn het die de klachten op moeten vangen en geven zelf aan dat vele seizoensproducten staan omschreven in het boek terwijl deze maar een enkele keer per jaar in de schappen liggen. Vandaag week 2 de weegschaal gaf 2,5 kg aan. Niet zozeer omdat dit boek werkt maar omdat mevrouw Bakker/lidl je van hot naar her stuurt om al die producten die niet te koop zijn bij de Lidl elders vandaan te toveren. En als je deze producten nou niet elders zou halen dan val je nog veel meer af. Goedkoop? Nee het bonnetje vandaag telde aan alleen producten uit het boek ¤ 68,00. 17 procucten met een geschatte waarde van ¤ 30,00 moet ik nog elders verkrijgen. Vorige week, een blik perziken en ananas nodig, helaas voor maar enkele partjes de rest gooi je dan maar weg want de lidl heeft geen kleine blikjes. Eierkoeken vanaf deze week uit het arsortiment. Voorverpakte ontbijtkoek even niet te leveren, pizza deeg, seizoensproduct, tomatenblokjes, alleen hele tomaten, franse kwark, nu even op, en ga zo maar door. Wat een fiasco.

Gewenste oplossing
De aanschafwaarde van het gebruikte boek terug geven. (Nee ik heb geen bon meer!) Of werkelijk alle producten in de winkel zetten die in het boek staan.
:'( :'( :'(

quote:
Klacht Lidl: niet naar spruiten smakende spruiten

Geachte lezer,
Hierbij laat ik U weten dat er met de spruiten, gekocht bij Lidl, - m.i. iets niet klopt.
Er zit een hele vreemde smaak aan waardoor je niet meer proeft dat het spruiten zijn. Spruiten kunnen bitter smaken en ook soms zoet en dat is prima, maar zoals deze smaken, dat is niet te omschrijven.Ik heb 1/3 deel van de 750 gram vanmiddag voor mezelf gekookt. Aan de rest begin ik niet meer. Ik hoop dat ik er niet ziek van word.
Ze zien er overigens op het oog goed uit en het is daarom dat ik ze had gekocht. Ze zijn volgens de verpakking afkomstig van -

Gewenste oplossing
Ik zou graag mijn geld terug willen hebben. Dat lijkt me toch het minste. Ik weet dat het geen bedrag is om over naar huis te schrijven maar het is toch geld. De moeite die ik me doe, doe ik niet alleen voor mezelf maar ook voor U, en eigenlijk is het bedrag zoveel moeite niet waard. Maar stelt u zich voor dat er iets mis zou zijn met een partij en dat er meerdere mensen ziek van zouden worden, dan is het toch fijn dat mensen reageren als er iets niet naar hun tevredenheid is. Voor de rest ben ik tevreden over Lidl. Het is daarom dat ik het merendeel van mijn wekelijkse boodschappen daar koop.
Captain Obvious :')

:')_______________!


quote:
Klacht Aldi: personeel

BOODSCHAPEN GEDAAN(WEEK VOORRAAD)
AL DE BOODSCHAPPEN OP DE BAND GELEGD
INEENS VERDWIJN CASSIERE TERWIJL ER NOG 3 KLANTEN VOOR DE
KASSA STONDEN
NA +_ 5 MIN VROEGEN WIJ OF WIJ NOG GEHOLPEN WERDEN, WERD ONS OP ZEER ONBESCHOFTE WIJZE VERTELD DAT WE GEWOON MOESTEN WACHTEN
NA 15 MIN BEN IK BIJ HET KASSAKANTOOR GAAN VRAGEN OF WIJ NOG GEHOLPEN WERDEN EN DAAR WERD MIJ ONVRIENDELIJKE WIJZE DUIDELIJK GEMAAKT DAT DE KASSA NIET MEER OPEN GING
WIJ HEBBEN DE SPULLEN OP DE BAND LATEN STAAN. VOOR DAT WIJ IN DE AUTO STAPTEN ZAGEN WIJ DAT DE KASSA INEENS BEMAND WERD, ECHTER WEGENS DE ONVRIENDELIJKE BEHANDELING ZIJN WIJ WEGGEGAAN EN ZIJN NAAR DE CONCURENT GEGAAN

Gewenste oplossing
MINIMAAL EXCUUS EN DE REST LAAT IK AAN ALDI NEDERLAND OVER
Opgepast voor het Aldi-personeel!!11 :o

_O- Pareltje _O_


quote:
Klacht Aldi: Onbeschoft gedrag naar consument !

Onbeschofte uitspraak van medewerker (naam) (P.s.ook geen betrouwbare medewerker )
over wanneer ik mijn boodschappen (tijdstip van binnenkomst was half zes) moest halen en de onbeschofte opmerking (je komt altijd rondom sluitingstijd ,terwijl er met mij nog meerder klanten in de winkel aanwezig waren voor hun dagelijkse boodschappen en dat ik maar op een ander tijstip mijn boodschappen moest doen!!
Hij jaagt de consument de winkel uit!!
Ben mijn leven lang al klant bij de Aldi notabene !
Heb in mijn kennissenkring ook al vele klachten over deze persoon vernomen (onbetrouwbaar)slechte uitstraling voor het filiaal.

Gewenste oplossing
Deze persoon in de gaten houden! en een gedragscursus uit eigen zak laten betalen ,anders is deze persoon niet geschikt om deze baan te bezetten!! Anders een andere geschikte persoon voor deze functie aannemen !


[ Bericht 16% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 17:37:21 ]
  dinsdag 12 februari 2013 @ 14:50:23 #143
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_122789362
quote:
Klacht Facebook: Pesterij
4
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Facebook
Lezers van deze klacht: 29
Er wordt op de facebook van - allemaal vernederede dingen geschreven over mij. Ik wil graag dat dit weggaat. IK heb het hem ook op een normaal manier gevraagd, maar hij wilt dit niet doen.

-

Gewenste oplossing
Graag verwacht ik van u dat u of zijn facebook verwijdert of dat het bericht wordt weggehaald. Het is niet de 1ste keer dat - mij pest op facebook.
Tis wat.

[ Bericht 9% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 17:37:55 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_122789469
quote:
Klacht Klacht.nl: klacht inzake klacht.nl

Opgelost

Een nepwebsite die heel eenzijdig alleen de klachten registreert maar geen mogelijkheid bied om als bedrijf erop te reageren. er is geen controle op de klager of zijn/haar gegevens wel kloppen,…. al met al, de perfecte manier om een bedrijf volledig zwart te maken zonder ook maar enige vorm van controle of wederhoor!

Gewenste oplossing
website uit de lucht!

Oplossing van het bedrijf
Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.
Wij maken graag een bedrijfsaccount voor u aan, zo kunt u reageren op de klacht(en).
Wilt u ons laten weten welk type bedrijfsaccount u wilt aanvragen en naar welk emailadres we de inloggegevens kunnen sturen? Zie :

Mocht u nog andere vragen hebben, dan hoor ik dat graag.
Vriendelijke groet,

lekker vriendelijk ook ja :')

[ Bericht 5% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 17:38:37 ]
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_122789670
quote:
Klacht Facebook: over facebook

Hallo facebook ben in contact gekomen met -. dan gesprekken met haar gevoert te hebben .. ben ik op haar verliefd geworden en zij op mijn..door mis verstand met schrijven om haar keer te zien,kwam ik achter dat zei niet de waarheid vertelt over haar zelf..ik voel me door haar vreselijk voor de gek gehouden,wat ze mijn allemaal beloofde en vertelde,ik denk dat ze het met meedere mannen contacte leggen om met haar af te spreken wat ze niet nakomt..en nu krijg ik dreigementen van haar van ..ik weet je te wonen ,,ik heb inlichtinge gedaan by de politie om er iets aan te doen..die zeiden tegen mijn je moet indienen by facebook..ik hoop dat jullie voor die persoon iets kunnen doen om ze te verweideren ,dat zal ik zeer op prijs stellen groeten peet van os

Gewenste oplossing
verweideren van facebook
Prachtige spelling ook weer.

[ Bericht 4% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 17:39:08 ]
  dinsdag 12 februari 2013 @ 15:15:36 #146
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_122790241
quote:
Klacht william schrikker groep: klachten

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden william schrikker groep
Lezers van deze klacht: 193
Geachte Heer/Mevrouw 05-07-2012

Klachten over voogd hegemonie probleem,* geen liefde,
alle meot arbeid mijn zoon werk doen hand pijn,even rust kan niet,moet door gaan.
verbonden naar de toilet,moet je verdragen,mag niet naar toilet,
Op 15 mei 2012 mijn zoon weg loop paar uur *belt mee zeg * is verloren,
Ik luister naar een goede horror,ik naar politiebureau aangifte doen,politie bel naar Kwadrant Emaus Ermelo
mijn zoon net terug komen,ik speciaal naar Kwadrant Emaus Ermelo even met * sprek,voogd zeg kan niet,
ochtend ongeveer 8.30 uur verloren voogd belt naar mee is 11.24 uur drie uur lang dan belt naar ouders,waarom?
als verloren moet tegelijk ouders bellen,niet wacht over drie uurr bellen.
Vandaag is 15 juni 2012 op vrijdag,nomaal mijn zoon zaterdag ik ga ophalen naar huis te gaan,
Ik vraagt kan vrijdag avond ophalen,dan zondagochtend terug,kan niet,
Nomaal in rechtbank afspraak Elke weekend mag naar huis te gaan.ook taxi zorgen maar gratis,
maar nu liggen taxi is mijn zorgen verzekering betaal,een jaar geldig,niet gezeg geldig een jaar,
mijn zoon address voogd van Purmerend verhuiszen naar Ermelo,waarom niet vraagt aan ouders.
Kinderbijslag stuur bief naar meetoe,danaar weten.Ontevreden met werkhouding.
*voogd in rechtbank niemand is geen manieren,en zekgerij,
ander menssen hier is goed.
Bully me vreemd is,
In de groep Kwadrant Emaus Ermelo kleding heel veel en sokken kwijt,kosten mijn gled.
in hondsberg personeel verwonden van mijn zoon gezicht,ik wil onderzocht worden,
Mijn zoon lichamelijk onderzoek,

Op de 19-06-2012 dinsdag ik vraagt voogd mijn zoon Fysieke problemen duizeligheid haar van hoofd
veel af,neus en de ademhaling,hoofd kaal plek Duizeligheid – fysieke waarschuwing uitgegeven door de,
voogd * mag niet ouders met zoon naar donker gaan.
Als mijn zoon problemen Om dragen alle verschuldigde,Als u alle rechten te houden,
voogd en groep weet niet van dat kan tot niet.
Mijn zoon is ouders schatje,Ze toen mijn zoon is vuilnisl,verkort de tijd met ouders mededeling,
Mijngegeven:*

Ik heb stuur een bief twee weken geleden reageerde niet.De klacht zeer sinistere voogd
betekent.Of de toezichthouder in het pakket defect.Te bedriegen en te pesten mijn zoon
en famille.Ik heb paar keer gebelt naar William Schrikker Groep manager reageerde niet.

Deze voogd fungeert tussen titel,lies en aanmatigend oneerlijk.
Detentie van mijn zoon om contact te voorkomen met hun ouders.
In feite is al eerder gezegd,als uw zoon hondsberg naar huis kunnen gaan elk weekend.
Er zijn gratis taxi naar huis gaan.altijd mag bellen naar mijn zoon gesprek

mijn zoon geen hooikoorts,

Leren piano moet stop.

Gewenste oplossing
terug naar huis bij ouders zoon is van ons.
Kan iemand dit vertalen?
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_122790430
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 15:15 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Kan iemand dit vertalen?
Zelfde met de laatste klacht die ik geplaatst heb. :')
Zien die mensen dan echt niet dat ze gewoon niet kunnen schrijven?!
  dinsdag 12 februari 2013 @ 15:21:57 #148
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_122790520
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 15:19 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Zelfde met de laatste klacht die ik geplaatst heb. :')
Zien die mensen dan echt niet dat ze gewoon niet kunnen schrijven?!
Daar zijn ze vermoedelijk te dom voor :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_122790541
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 15:21 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Daar zijn ze vermoedelijk te dom voor :')
Kan goed zijn. ;( :')
  dinsdag 12 februari 2013 @ 15:26:58 #150
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_122790697
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 15:22 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Kan goed zijn. ;( :')
Net als onderstaande.
Ook al eerder langsgekomen in een eerdere deel.

quote:
Klacht ziekenhuis : slecht begandeld patient

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden ziekenhuis
Lezers van deze klacht: 2471
ik ben een patient heb heel rare ziekte en deze jaar ik was gesturd door dr.- (van zieken huis in ). naar Frijnkrijk voor operatie.Naar het operatie ik heb veel meer klachten en verschrikelijke pijn gekrijgen en mijn begandeld arts di wil mij niet veder bechandelen en en doet heel arogant techen mij.Ook nog ik kan door hem niet verwijzing briev krijgen van mijn huis arts voor secent opinium .Darum wil ik klachten indienen techen deze doktor.Ik ben niet de enege trauens di werd slecht begandeld door deze dokter,ik ken nog een vrauw di geoperird is door selevde doktor en naar het operatie is ze heel slecht begandeld.Hij hebt har niet eens verteld dat zij een kist aan het airenstook heb,deze vrauw was baina dood gegan door medishe faut van deze doktor…Waar kan ik mijn klachten indienen?En wat moet ik veder doen?


[ Bericht 1% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 17:41:15 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_122790794
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 15:26 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Net als onderstaande.
Ook al eerder langsgekomen in een eerdere deel.

[..]

WTF :? :')

Lidl is blijkbaar trouwens ook al een bo0saardige winkel :(

quote:
Klacht Lidl: zeer onvriendelijk personeel bij lidl cuijk

Mijn dochter van 12 jaar doet soms (dat vraagt ze dan zelf) een kleine boodschap voor ons, de lidl is letterlijk bij ons om de hoek. Vandaag is ze helaas huilend thuis gekomen omdat de kassajuffrouw (ken haar naam niet maar heeft altijd een vlecht in) maar vond dat mama dat zelf moest doen!! Ik heb al vaker gezien bij andere mensen hoe ze behandeld werden door het personeel, en vooral die mevrouw, of je kan meegenieten vd gesprekken tussen de kassa dames, dus ik hoop dat ze wat vriendelijker personeel gaan krijgen! Ik kom er niet meer in ieder geval!

Gewenste oplossing
vriendelijker personeel, betere service
Is dit nu serieus of...? :? :')

quote:
Klacht Lidl: Nieuwe Lidl Baronie erwtensoep smaakt naar meel

Tot kortgeleden gingen wij altijd speciaal naar de Lidl voor de heerlijke, pittige en goed gevulde erwtensoep in blik 800 ml van het merk Coquette. Sinds kort heeft deze erwtensoep een nieuwe verpakking en is het merk nu Baronie. Wij hebben hem geprobeerd. Wat een teleurstelling, de samenstelling is duidelijk veranderd. De soep is echt een hap meel geworden. Voor ons geen Lidl erwtensoep meer!!
Gewenste oplossing

Terug naar de erwtensoep en samenstelling van het vorige merk Coquette!
Wat een miserie, wat een drama. ;( :')

Die merken veranderen nu eenmaal soms; live with it of ga naar een andere winkel. :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 15:34:33 #152
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_122790986
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 januari 2013 18:13 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Beatrix had het eerst even moeten aanmelden bij de tv gidsen. :')
Eigenlijk ben ik het wel met deze persoon eens, ware het niet dat ik zelden tot nooit tv kijk en dat het mij verder niet zal boeien wat ze uitzenden. Maar dat alles maar moet wijken voor allerlei nutteloze niet boeiende meningen over het aftreden van Beatrix vind ik ook erg overdreven.

Overigens is het vrij makkelijk te realiseren om ruim van te voren aan te geven dat Beatrix wat zendtijd nodig heeft. Maar los daarvan denk ik dat het de meeste mensen niet te doen was om die korte boodschap van Beatrix zelf (duurde volgens mij hooguit een paar minuten), maar om al die onzin erom heen.

Ik doel overigens niet op het tv-gidsgedeelte maar over het feit dat alles maar moet wijken voor allerlei niet boeiende nabeschouwingen.
Krekker is de bom!
pi_122791025
quote:
Klacht Albert Heijn: Hoogzwanger bijna voedselvergiftiging door Albert Heijn

Gisteren (02-11-2012) heb ik een pizzadeeg van Albert Heijn eigenmerk gekocht omdat ik graag samen met mijn man een pizza wou eten.
Sinds ik zwanger (nu 38 weken)ben ben ik super gezond gaan leven en heb alleen maar biologisch gegeten, niet alcohol gedronken (roken deed ik al niet) veel fruit en groente, kortom alles om er maar voor te zorgen dat de kleine een zo goed mogelijke start krijgt.
Dat is ook de reden dat ik geen pizza bij een shoarmazaak bestel maar ervoor koos om zelf 1 te maken met biologische producten.
Eenmaal thuis wou ik de pizza gaan maken en begon ik het blikje waar de deeg in zat los te maken waarna het deeg er met kracht uit kwam.
Door de penetrante zure lucht was me gelijk duidelijk dat het deeg in de verpakking was gaan gisten en bedorven was.
De houdbaarheidsdatum op de verpakking is 08-11-2012 zowel op het doosje als op het blikje.
Ik ben hier enorm van geschrokken en moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren als ik het niet had opgemerkt en het gewoon had opgegeten en wat de gevolgen voor mijn ongeboren kind hadden kunnen zijn.
Ik ben met de verpakking naar de Albert Heijn gegaan en heb daar met de leidinggevende gesproken en het product laten zien.
De man vond het heel erg en rook gelijk dat dit product niet geschikt voor consumptie was.
Ik heb een welgemeende excuus gekregen van de leidinggevende en zijn advies was om de klacht op internet kenbaar te maken.
Gewenste oplossing

Uitleg hoe dit heeft kunnen gebeuren en wat er aan gedaan gaat worden om dit in de toekomst te voorkomen. Een tegemoetkoming in welke form dan ook .
Wat een .... wijf. Als je gezond wil eten eet je toch gewoon géén pizza?!

:|W }:| :')

Edit: oeps oudere klacht blijkbaar :') ach ja
pi_122791097
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 15:35 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Wat een .... wijf. Als je gezond wil eten eet je toch gewoon géén pizza?!

:|W }:| :')

Edit: oeps oudere klacht blijkbaar :') ach ja
En hoezo moet ze de klacht op internet kenbaar maken? Bij de AH hier krijg je het product (of vergelijkbaar) nieuw en (als je lief bent geweest) nog een bosje bloemen als goedmaker...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 12 februari 2013 @ 15:38:47 #155
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_122791172
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 15:35 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Wat een .... wijf. Als je gezond wil eten eet je toch gewoon géén pizza?!

:|W }:| :')

Edit: oeps oudere klacht blijkbaar :') ach ja
Mwoa, een volledig zelf gemaakte pizza hoeft niet per se heel ongezond te zijn.

Wat ik eerder triest vind aan de klacht is dat hele nutteloze verhaal over dat ze nu gezond wil eten, daarom geen pizza meer bij shoarmatent haalt, etc. Ze had ook gewoon kunnen vertellen dat ze deeg kocht wat blijkbaar bedorven was.
Krekker is de bom!
pi_122791452
quote:
Klacht Albert Heijn: Er zit regelmatig een schimmellsmaak aan het brood

Ik koop altijd het PE meergranen biologische brood van de Albert Heijn. Het brood is erg lekker maaaaaar… ook valt het ons op dat we regelmatig een hap hebben waar een schimmelsmaak aan zit. Er lijkt iets niet goed te zijn met de sesam of maanzaadjes die aan de buitenkant van het brood zitten?

Gewenste oplossing
Dat dit grondig uitgezocht wordt wat de AH overigens beloofd heeft te doen. En wij zijn erg benieuwd of anderen dit ook opvalt? Wij kopen het nog wel want vinden het andere brood echt minder lekker dan dit brood.
En ergens anders brood kopen is geen optie? (Oh nee wacht) :')


Nou zeg, de Aldi faalt echt in z'n personeel blijkbaar :'(

quote:
Klacht Aldi: Klant onvriendelijk personeel

Ik ga nu al een aantal maanden naar de nieuwe Aldi in - en koop per maand voor 400 euro aan boodschappen voor het hele gezin, dat is dus iedere week een afgeladen Aldi kar. Bij de kassa worden mijn boodschappen als een idioot over de scanner gehaald en als je het niet kan bijhouden, dan wordt er gevraagd of je je boodschappen met dezelfde rot gang als zij ze over de scanner haalt in je winkelwagentje wil gooien en je moet dan op een piep klein tafeltje opnieuw je boodschappen in je tassen stoppen. Als je aangeeft dat dit niet een klantvriendelijke manier is, dan wordt er in hetzelfde tempo door gegaan met je boodschappen, wat niet past op het veel te klein plateau na de scanner. Met het gevolg dat mijn boodschappen aan alle kanten van het plateau afvallen. Vorige week had ik ook al een aanvaring met dezelfde kassiere. De maat is vol! Wat een mooie nieuwe winkel, maar met zon onklantvriendelijk personeel is het voor mij gedaan. Is dit wat de Aldi wil uitstralen en geciteerd van de kassiers: dit is het beleid van Aldi!

Gewenste oplossing
Bijschafing van het personeel! Dit is gewoon horkerig!
"Horkerig" :')

[ Bericht 24% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 17:42:55 ]
  PR en moderator dinsdag 12 februari 2013 @ 16:38:50 #157
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_122793632
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 22:29 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Zonder kaartje aan de broek kunnen ze die broek niet meer verkopen, en het is ook niet zeker of het kaartje wel bij die broek hoort.
Dat is onzin, zij is heel netjes geweest om het kaartje te bewaren en ze had zelfs genoegen genomen met een tegoedbon of een omruiling (wat winkels het eerste aanbieden ipv geld terug).

Ik werk in een kledingwinkel en als iemand bijv. een kledingstuk gelijk wil aan doen dan knip ik het kaartje er voor ze af en niet die aan de bon (als het dan vroegtijdig stuk gaat door een fabrieksfout ofzo kunnen ze 'm gewoon terugbrengen). Mocht de klant het willen retourneren kunnen wij het kaartje dan gewoon weer aan het kledingstuk vastschieten en verkopen.
Je kunt het kaartje ook gewoon scannen of de artikelcode intoetsen om te zien of het om het juiste kledingstuk gaat.
Zelfs als er geen kaartje meer aan zit en die bijv. kwijt is nemen wij het nog terug als we het juiste artikelnummer kunnen vinden bij de broek (dan kunnen we gewoon een nieuw prijskaartje maken).
Als iemand iets probeert te retourneren wat overduidelijk al gedragen is (zonder klacht) of als het niet uit onze winkel komt, dan hebben we dat snel genoeg door.
Of als iemand de bon helemaal kwijt is, maar wel heeft gepind, kan de klant zijn rekeningafschrift meenemen zodat wij de bon in het systeem terug kunnen vinden, en het artikel alsnog retour genomen kan worden.

Dát is service.
Vind dat de 'klacht-mevrouw' in dit geval groot gelijk heeft dat die winkelmanager een zeurpiet is :')
Fuck the EBU.
pi_122794927
quote:
Houten toiletbril print New York
Materiaal hout pdf 24.99 euro

Afbeelding staat scheef op de toiletbril
Toen we de bril uitgepakt hadden zagen wij dit pas.
We zijn teruggeweest naar Xenos,nu blijkt dat alle andere
brillen van die serie ook scheef zijn.
Ze willen deze wc bril niet terugnemen omdat hij niet
geseald is. Ze raden ons aan om julle hierover te schrijven.
Hierbij ons schrijven.

In afwachting
Fam -

Gewenste oplossing
Deze toiletbril weer inleveren en een tegoedbon of geld terug krijgen.
quote:
Ik heb iets meer dan een jaar geleden een plasma scherm d6900 van Samsung gekocht. Je ziet heel duidelijk dat het logo van RTL 4 is ingebrand, terwijl ik inbrand bescherming heb aanstaan. Een slechte zaak!

Gewenste oplossing
Als ik een nieuwe tv vergoed krijg, want het word steeds erger!
RTL4 :')

quote:
Zojuist bij de c1000 voor 0.99 cent per stuk een doos choco tablet cookies en een doos choco tablet bears gekocht.
Bij thuiskomst moest er gelijk geproefd worden door mijn dochtertje. Na het openmaken van de fraaie doos werden we echter flink teleurgesteld! De koekjes zijn per portie verpakt en zaten in een wel heel simpel en scheef verpakkinkje. Dat maakt niet uit wanneer het koekje zelf maar lekker is.
Helaas was ook dat niet het geval. Op de verpakking staan een mooie bruine chocoladebeer op een goudbruin koekje.
De werkelijkheid was een wit uitgeslagen beertje die scheef op een slof wit/bruin “koekje” was geplakt met een beetje! hazelnootvulling. De hazelnootvulling zat dus ook niet in de chocola maar eronder. Een minimale hoeveelheid die naar mijn idee de chocolade op zijn plek moest houden.
De koekjes smaakten nergens naar!!!
In de hoop dat het andere doosje met de “cookies” wel goed zou zijn, heb ik deze dus ook geopend.
Hier troffen we weer dezelfde smakeloos uitziende koekjes. Weer wit uitgeslagen chocolade, wederom geen hazelnootvulling in de chocolade en een koekje dat slof was en aldus een geheel wat nergens naar smaakt!
-

[quote]bij het afrekenen (albert heijn) zoek de caissière de mini’s uit, en houd de grote mini’s apart!- voor wie? Toch geen stijl!

Gewenste oplossing
Normale professionele houding aannemen!
:'( :'(

[ Bericht 3% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 17:43:51 ]
  dinsdag 12 februari 2013 @ 17:46:00 #159
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_122796003
bij het afrekenen (albert heijn) zoek de caissière
de mini’s uit, en houd de grote mini’s apart!-
voor wie? Toch geen stijl!
Gewenste oplossing
Normale professionele houding aannemen!

Ja godverdomme, koop dan het normale product ipv. het speelgoed als het groot moet zijn.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_122796073
quote:
Klacht Laboratoires Rochelle B.V.: natrudyn bio forte biologische afslankpillen
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Laboratoires Rochelle B.V.
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Laboratoires Rochelle B.V.
Lezers van deze klacht: 8

ik heb van u 26-01-2013 voor 4.99 pillen ontvangen en daarna op 020-02-2013 ook weer pillen ontvangen en daar is 59.00 voor betaald.ik wilde bij deze mededeling geen pillen meer ontvangen. want telefonisch bent u niet bereikbaar hopende u hiermede te hebben geinvoormeerd.
Gewenste oplossing

met een bevestiging dat ik geen pillen meer van u ontvangt
Ja, dit is vast de juiste manier om een pillenabonnement op te zeggen. :')
  dinsdag 12 februari 2013 @ 18:43:00 #161
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_122797849
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 16:38 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dat is onzin, zij is heel netjes geweest om het kaartje te bewaren en ze had zelfs genoegen genomen met een tegoedbon of een omruiling (wat winkels het eerste aanbieden ipv geld terug).

Ik werk in een kledingwinkel en als iemand bijv. een kledingstuk gelijk wil aan doen dan knip ik het kaartje er voor ze af en niet die aan de bon (als het dan vroegtijdig stuk gaat door een fabrieksfout ofzo kunnen ze 'm gewoon terugbrengen). Mocht de klant het willen retourneren kunnen wij het kaartje dan gewoon weer aan het kledingstuk vastschieten en verkopen.
Je kunt het kaartje ook gewoon scannen of de artikelcode intoetsen om te zien of het om het juiste kledingstuk gaat.
Zelfs als er geen kaartje meer aan zit en die bijv. kwijt is nemen wij het nog terug als we het juiste artikelnummer kunnen vinden bij de broek (dan kunnen we gewoon een nieuw prijskaartje maken).
Als iemand iets probeert te retourneren wat overduidelijk al gedragen is (zonder klacht) of als het niet uit onze winkel komt, dan hebben we dat snel genoeg door.
Of als iemand de bon helemaal kwijt is, maar wel heeft gepind, kan de klant zijn rekeningafschrift meenemen zodat wij de bon in het systeem terug kunnen vinden, en het artikel alsnog retour genomen kan worden.

Dát is service.
Vind dat de 'klacht-mevrouw' in dit geval groot gelijk heeft dat die winkelmanager een zeurpiet is :')
Nou ja, ik probeer ook maar een reden te bedenken. Als je je klacht op die site zet ga ik er al vanuit dat je verkeerd zit. Maar wel weer wat geleerd :)
pi_122798256
quote:
Klacht GVB: Temperatuur

Metro is steeds met koud weer ijs koud.

Gewenste oplossing
Kachel aan.
Kort, maar krachtig!
  dinsdag 12 februari 2013 @ 18:59:55 #163
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_122798464
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 16:38 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dat is onzin, zij is heel netjes geweest om het kaartje te bewaren en ze had zelfs genoegen genomen met een tegoedbon of een omruiling (wat winkels het eerste aanbieden ipv geld terug).

Ik werk in een kledingwinkel en als iemand bijv. een kledingstuk gelijk wil aan doen dan knip ik het kaartje er voor ze af en niet die aan de bon (als het dan vroegtijdig stuk gaat door een fabrieksfout ofzo kunnen ze 'm gewoon terugbrengen). Mocht de klant het willen retourneren kunnen wij het kaartje dan gewoon weer aan het kledingstuk vastschieten en verkopen.
Je kunt het kaartje ook gewoon scannen of de artikelcode intoetsen om te zien of het om het juiste kledingstuk gaat.
Zelfs als er geen kaartje meer aan zit en die bijv. kwijt is nemen wij het nog terug als we het juiste artikelnummer kunnen vinden bij de broek (dan kunnen we gewoon een nieuw prijskaartje maken).
Als iemand iets probeert te retourneren wat overduidelijk al gedragen is (zonder klacht) of als het niet uit onze winkel komt, dan hebben we dat snel genoeg door.
Of als iemand de bon helemaal kwijt is, maar wel heeft gepind, kan de klant zijn rekeningafschrift meenemen zodat wij de bon in het systeem terug kunnen vinden, en het artikel alsnog retour genomen kan worden.

Dát is service.
Vind dat de 'klacht-mevrouw' in dit geval groot gelijk heeft dat die winkelmanager een zeurpiet is :')
Als het verkochte product niet kapot is heeft de koper geen enkel recht op retourneren. Ruilen of geld terug is zeker niet verplicht. Vaak wordt dit wel gedaan uit coulance.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  woensdag 13 februari 2013 @ 08:58:53 #164
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_122818650
quote:
Klacht Pretium: ik hep per nogelijk dubbel betaald bij pretium telecom
28
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Pretium
Lezers van deze klacht: 17
jongsleden oktober 2012 moes ik een bedrag overmaaken naar pretium telecom te haalem maar die hep ik dubbel betaald. naar een maand in november hep ik naar toegebelt of ik het geld terug kreeg kreg ik niet. naar nog een maand nog niets. tot nu in februari 2013 nog niets. nu is de maat vol! ik hoop dat ik het geld terug krijg het gaatom 73,00 euro.

Gewenste oplossing
dat ik het geld terug krijg van pretium telecom te haarlem
quote:
Klacht Facebook: Account gehackt
4
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Facebook
Lezers van deze klacht: 17
Mijn account is gehackt door mijn vader, echter heb ik een nieuw facebook-profiel aangemaakt maar er wordt misbruik gemaakt van mijn oude account.
Gelieve mijn oude account te verweideren, mijn vader schrijft namelijk van allerlei dingen naar vrienden.
Deze vrienden kent hij echter niet en zijn per slot van rekening mijn vrienden.

Gewenste oplossing
Het liefst zie ik dat dit oude account word verweidert, ik kan dit niet zelf omdat hij mijn email-adres en wachtwoord heeft verandert. Mijn gegevens zijn:-
Leuke vader heb je dan :')

quote:
Klacht ik vind niet goed .

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden
Lezers van deze klacht: 13
je weet dat wanner je in plaats van helpen is beschuldigingen zetten zonder bewijs .ik denk dat het wachwoord moet komen aan kindere en haar wens om af te sluiten en een andere persoon te komen over kindere . hele tijd geen respect voor mijn cultuur ook komen helemaal niet over kindere .ik blijven moeder van mijn kindere altijd dat niet bedoel - vind beter samen met jou je baas om een gesprek te hebben graag.

Gewenste oplossing
ik ben niet tevreden met - GEZINSVOODG. graag oplossing ook een gesprek voor een andere person te komen over me kindere . samen werk ook klik dat is beste.


[ Bericht 26% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 17:45:58 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_122819955
quote:
Klacht Aldi: Sjofel Arrogant Onverzorgd

Een werkneemster (dinsdagochtend) bij de vestiging Aldi Stationsplein Leiden staat bijna altijd bij de ingang een sigaret te roken of met personeel dan wel klanten te praten.

Als zij uiteindelijk naar de kassa komt is zij uitermate arrogant en onvriendelijk.

Daarnaast is deze dame sjofel en onverzorgd.

Gewenste oplossing
Andere houding.
:'( :')

quote:
Klacht Badoo.com: KLACHT

KINDEREN VAN 15-16 PROFIEL KUNNEN OPZETTEN IS DAT NIET STRAFBAAR????????????????/
Helpen jullie aan pedofielie

Gewenste oplossing
controle en weigering minder jarigen
:')___!

Kom trouwens pakken klachten tegen over mensen die beweren dat er ongevraagd een account voor hen aangemaakt is op die site... :{
Aangezien het er zoveel zijn, zijn het volgens mij geen grapjes...

[ Bericht 14% gewijzigd door Little_Dolls op 13-02-2013 10:32:01 ]
  woensdag 13 februari 2013 @ 10:28:24 #166
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_122820475
quote:
Klacht Albert Heijn: Ah Boogaard
13
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 25
12-2-2012 om 13:45 ongeveer liep ik naar de kassa waar ze sigaretten verkopen. Ik k vroeg naar sigaretten en daarna of ik een brief kon op sturen. Een volle medewerker (ongeveer 40/50 jaar met kort haar). Ik denk een hoger iemand dan een medewerker achter een kassa die vertelde me dat de brief ook normaal verstuurd kan worden. In tussentijd dat ik mijn id kaart wilde pakken voor de sigaretten zag ik uit mijn ooghoeken dat ze naar een collega keek die naast haar stond ( ongeveer 21/24 jaar, blond tot schouder) en trokken allebei een gezichtsuitdrukking naar elkaar van wat vraagt deze sukkel nou en lachte stiekem naar elkaar. Ik sprak haar aan dat ik het heb gezien en dat het niet netjes is wat ze deden en dat ze het beter achter me rug kunnen doen. Ik vond het heel onbeleefd wat ze deden en vond het echt niet fijn. Verder zijden ze geen sorry, ze negeerden me gewoon en ben weg gegaan. Dit was ook de eerste keer dat ik daar was en wilde zo snel mogelijk de winkel uit. Ik hoop dat er iets aan gedaan wordt.

Gewenste oplossing
Aan alle collega's duidelijk maken dat ze de klanten met respect moeten behandelen of ze nou iets weten of niet, want door wat ik had gezien voelde ik me uitgelachen worden, omdat ik iets niet wist. Ik hoop helemaal dat deze twee collega's aangesproken worden op wat ze hebben gedaan, want voelde me niet fijn op dat moment.
Dramaqueen.

quote:
Klacht Geen idee: natrudyn
1
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Geen idee
Lezers van deze klacht: 7
te laat binnen

Gewenste oplossing
dat het er nu is
Kort maar krachtig

quote:
Klacht Postcode Loterij: dvd box
19
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Postcode Loterij
Lezers van deze klacht: 10
sate niet te berijken
hoe te bestellen!!!

Gewenste oplossing
ja juist oplossen ben al 2 keer bezig met invullen zelfs telefonich word de haak er op gegooid na 2min wachten niet normaal?
Ik kan de sate ook niet berijken :')

[ Bericht 11% gewijzigd door achterlijke_gladiool op 13-02-2013 14:36:15 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  woensdag 13 februari 2013 @ 14:48:24 #167
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_122829643
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 08:58 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

[..]

Leuke vader heb je dan :')

[..]

haha mijn maat werkte bij de storingsdienst van Pretium telecom.

Als ik al die verhalen hoor van hem, ziet deze beste man/vrouw nooit meer zijn geld terug.
Bij Pretium telecom zitten ook vooral mensen van boven de 60+. Aangezien het echt waardeloos internet aanbied.
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_122829874
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 08:58 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

[..]

Leuke vader heb je dan :')

Ook grappig dat hacken bij dat soort volk synoniem staat aan 'ik heb een dom wachtwoord verzonnen dat makkelijk te raden is door bekenden met verkeerde intenties' :').
Amen.
  woensdag 13 februari 2013 @ 15:04:52 #169
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_122830339
quote:
10s.gif Op woensdag 13 februari 2013 14:54 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ook grappig dat hacken bij dat soort volk synoniem staat aan 'ik heb een dom wachtwoord verzonnen dat makkelijk te raden is door bekenden met verkeerde intenties' :').
Het mooie is nog dat hij zijn persoonsgegevens erbij zet... Die kon je namelijk niet vinden op Facebook :'). Wil hij hier iets mee bewijzen?

Of sowieso Facebook zich bekommert om dit volk.
Je kan me vinden bij de bloemist
  woensdag 13 februari 2013 @ 15:22:39 #170
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_122831101
quote:
14s.gif Op woensdag 13 februari 2013 15:04 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

Het mooie is nog dat hij zijn persoonsgegevens erbij zet... Die kon je namelijk niet vinden op Facebook :'). Wil hij hier iets mee bewijzen?

Of sowieso Facebook zich bekommert om dit volk.
Misschien wil deze persoon alleen maar aandacht omdat vader de facebook profiel heeft gekaapt.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_122832501
quote:
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Badoo.com
Lezers van deze klacht: 18
KINDEREN VAN 15-16 PROFIEL KUNNEN OPZETTEN IS DAT NIET STRAFBAAR????????????????/
Helpen jullie aan pedofielie

Gewenste oplossing
controle en weigering minder jarigen
Alsof je dat kan voorkomen :')

[ Bericht 0% gewijzigd door KLTZK op 13-02-2013 16:03:08 ]
"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
  woensdag 13 februari 2013 @ 15:58:45 #172
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_122832822
quote:
Klacht Gilette: Gillette Fashion
1
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Gilette
Lezers van deze klacht: 1
De mesjes gekocht bij de dure DA drogist zijn BOT en dat voor 5¤ per stuk ik geef er nu juist zoveel aan uit omdat ze eerst scherp waren en ik er lang mee deed nu zijn het wegwerp mesjes van 0,50 cent het is treurig

Gewenste oplossing
Gewoon de oude kwaliteit dit is niet wat het was de vrouwen achter de balie zeggen alleen ja deze krijgen we en het zijn dezelfde als altijd wat een leugen is het is meerdere mannen,vrouwen opgevallen
Gilette doet nu ook al aan mode, kijk naar de Gilette Fashion :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_122833762
[quote]Klacht Computerland: Kan geen verbinding maken met Tablet en TV
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Computerland
Lezers van deze klacht: 53
Deze heb ik op internet gelezen! 6 jan 2013

er schijnt voor dit type tablet geen adapter te zijn. Er is een kabeltje van samsung tab naar hdtv, dit werkt alleen bij de Tab 1, er is een kabeltje met een ‘samsung’aansluiting naar een rode, witte en gele tulpstekker, die werkt ook niet op de tab…
Mijn vraag is is dit waar?

Gewenste oplossing
Als deze waar is dat hdtv niet werkt samen met Tablet en tv, wat raad u mijn aan. Hoe kunnen wij deze probleem oplassen? Over mijn bestelling heb ik geen klachten. Ik ben heel tevreden over het verzenden van mijn bestelling. in afwachting van uw reactie! Met vriendelijke groet -

De tablet lassen lijkt me niet zo goed idee...

[ Bericht 7% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 17:47:57 ]
"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
pi_122839680
quote:
Klacht 12 deliver.nl: valentijns pakket

Heb vandaag het valentijnspakket voor mijn vrouw ontvangen.
Het is om te huilen.
er zou voor minimaal 100 euro in zitten.
Als het 20 euro is dan is het al veel.
Via marktplaats besteld.
Ook marktplaats is in de fout te gaan,door dit bedrijf toe te laten.
Kijk eens bij de andere klachten van dit bedrijf.
Voor mij eens maar nooit meer.
Ik stel 12deliver en marktplaats verantwoordelijk voor de geleverde goederen.
Toch wel mooi,marktplaats reageert gelijk als je reageert op een advertentie om op te passen .
Zelf gaan ze in zee en stellen ook dat het allemaal veilig is in de marktplaats aanbieding.Mits dit goed en snel opgelost wordt,zal ik het niet nalaten om verdere stappen te onder nemen tegen 12 deliver.nl en marktplaats.nl.
Opgelicht .nl zal hier graag tijd aan besteden.



Gewenste oplossing
Of mijn geld terug of inderdaad een pakket met minimale waarde van 100 euro zoals beloofd
Marktplaats :'( :')
Valentijn :')
Dat pakket :') _O-

Ga toch gewoon zélf een cadeautje voor je vrouw kopen, snul (of doe niet mee aan die onzin). :|W :')

(Pareltje trouwens; zeker met die foto erbij en ik moest lachen _O-)

quote:
Klacht Oxxio: Geen ipad

Ik ben klant sinds november 2012.ik was benaderd door oxxio medewerker in winkel centrum i pad actie. ik zei ok. werd mij gezegd dat ik hem z.s.m ontvang!!!! 4 maanden voorbij nog niks? klanten servie gebeld 2 weken terug ze zouden mij binnen 5 werkdagen contact opnemen met mij niet gebeurd! ik neem dat medewerker heel kwalijk met onjuiste informatie!!!!!!!!!!!

Gewenste oplossing
ipad krijg ? medewerker klantenserviece excuus kan aanbieden !!! en geen vals hoop geven aan klanten
"ik zei ok." :7

"ipad krijg ?" :')___________!

[ Bericht 6% gewijzigd door Little_Dolls op 13-02-2013 19:07:48 ]
  PR en moderator woensdag 13 februari 2013 @ 19:56:04 #175
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_122842382
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 18:43 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Nou ja, ik probeer ook maar een reden te bedenken. Als je je klacht op die site zet ga ik er al vanuit dat je verkeerd zit. Maar wel weer wat geleerd :)
Is tot nu toe ook nog de enige waar ik het een terechte klacht vind :P
Fuck the EBU.
  PR en moderator woensdag 13 februari 2013 @ 19:58:36 #176
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_122842517
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 18:59 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Als het verkochte product niet kapot is heeft de koper geen enkel recht op retourneren. Ruilen of geld terug is zeker niet verplicht. Vaak wordt dit wel gedaan uit coulance.
Klopt, maar de meeste winkels hebben wel een ruil-termijn en deze vrouw kwam binnen die termijn ermee terug.
Dikke onzin van die winkel dus, als ze de klacht direct naar de winkel had gestuurd weet ik ook zeker dat die leidinggevende wel even een standje zou hebben gekregen :P
Fuck the EBU.
pi_122849739
quote:
Klacht SNS Bank: brief

GOEDENDAG IK HEB JULLIE HERHADELIJK GEBELD IEDERE KEER WEL 10 MIN. IN DE WACHT GESTAAN.HEB EEN BRIEF VANJULLIE GEKREGEN BEN IN tILBURG naar de snsbank gegaan en daar zeiden ze dat ik met jullie kontakt moest opnemen bterfe een brief van07-02-2013 willen jullie a.u.b kontact met mij opnemen mijn nr.0620855788

MET VRIENDELIJKE GROET -

Gewenste oplossing
dAT JULLIE ZO SPOEDIG MOGELIJK KONTAKT MET MIJ OPNEMEN
:{

Ik kan nog altijd niet begrijpen dat sommige eigenlijk nog veel mensen anno 2013 "contact" nog steeds met een k schrijven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 17:48:49 ]
pi_122849853
quote:
9s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:02 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

:{

Ik kan nog altijd niet begrijpen dat sommige eigenlijk nog veel mensen anno 2013 "contact" nog steeds met een k schrijven.
Ik wil haar bellen om te zeggen dat alles geregeld is. :{

Voor de fun weetje.
pi_122850014
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:04 schreef pussycatdoll het volgende:

[..]

Ik wil haar bellen om te zeggen dat alles geregeld is. :{

Voor de fun weetje.
:7
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:17:55 #180
394160 Alissila
Complex palindroom
pi_122850694
Ik zoek op Fb de mensen op die hun contactgegevens erbij zettemn. Ook pareltjes!
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:35:42 #181
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_122851711
quote:
9s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:02 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

:{

Ik kan nog altijd niet begrijpen dat sommige eigenlijk nog veel mensen anno 2013 "contact" nog steeds met een k schrijven.
Ook de capslock aan en aan het begin van de zin de shifttoets ingrdrukt houden. :')
pi_122851853
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:35 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Ook de capslock aan en aan het begin van de zin de shifttoets ingrdrukt houden. :')
Ja weet ik, maar ik had al zoveel van dat soort tekst gezien. :')
pi_122855799
quote:
Klacht Vriendenloterij: DAGJE UIT

we gaan naar -

We worden gevraagd onze prijscode in te voeren.
Dit doen wij uiteraard zorgvuldig, echter !!, komen we op een pagina met prijzen ( waar niets op staat )
en krijgen een knopje inloggen te zien.
Hoe vaak je ook drukt …. er gebeurt niets!!!
Het zou wel prettig zijn om hier een passend antwoord op te krijgen?
Gewenste oplossing

respons : -
Wat erg nou. :'(

[ Bericht 8% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 17:49:52 ]
pi_122862038
quote:
Klacht 12 deliver.nl: verrassingspakket voor hem marktplaats

ik sluit mij aan bij de andere schrijvers. Dit heeft totaal niets met valentijn te maken. Wat een teleurstelling bij het uitpakken.

Gewenste oplossing
een echt valentijnspakket ontvangen
Nogmaals: bestel daar dan toch ook niks! ;( Wat dachten ze nu?! :')
-

[ Bericht 26% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 17:50:21 ]
pi_122862118
quote:
Klacht C1000: Kapotte luierbroekjes
Klacht: Nieuwe klacht

Meerder luierbroekje van luier 5 knappen .kapot bij het aantreklok en. Van het c1000 eigen merk
Gewenste oplossing

Tegemoed koming
pi_122862156
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 10:15 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

:')
  donderdag 14 februari 2013 @ 11:18:59 #187
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_122864152
quote:
Klacht Kruidvat: beschuldiging
10
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Kruidvat
Lezers van deze klacht: 1
wij werden beschuldigd door de werknemers van de kruidvat,hier
Zonder bewijs.

Gewenste oplossing
Dat enkele werknemers weggestuurd moeten worden
Wat voor een beschuldiging? :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  donderdag 14 februari 2013 @ 12:30:10 #188
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_122866492
Over een reclamespotje van een datingsite:
quote:
De tv spot :

Als single moeder zoek ik dit keer een man met nivo……

Die reclame is zo fout want :

Als moeder zijnde met een al fout gelopen relatie, waarbij ze haar man niet heeft kunnen houden, maar er wel voor heeft gekozen er kinderen bij te nemen, is het nu tijd om je aan te passen aan een man van het nivo waar je op dat moment staat.

Een man van nivo zal je zelden uitkiezen, omdat jou nivo al je situatie al zo beneden peil is dat er van een bepaald nivo al geen sprake van kan zijn, tenzij deze vrouw op de spot een geld nivo bedoeld natuurlijk. Maar ook dat is weer een lage nivo relatie

Gewenste oplossing
datingsite is flop en nep, net zoals de reclame


[ Bericht 2% gewijzigd door Ceviche op 14-02-2013 12:37:47 ]
  donderdag 14 februari 2013 @ 12:35:12 #189
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_122866689
quote:
Heeft zwolle eindelijk weer eens een beetje een speelgoedzaak, wordt deze
zo lelijk (onafgewerkte zaak) en zonder klantvriendelijkheid neergezet
dat ik er niet weer kom.

Aanbiedingen, speelhoekje en klanten toilet zijn NIET AANWEZIG.

Volgens de manager komt dit voorlopig er ook niet.

Wij zijn geslaagd vandaag bij top 1 toys.

Gewenste oplossing
andere manager. afwerken en winkel veilig maken. Wc toevoegen Speelhoek maken Aanbiedingen en prijzen vergelijken met andere aanbieders. Met deze opzet bent u met 1 jaar failliet
Kom op zeg, je komt toch om speelgoed te kopen, waarom moet er dan een toilet en een speelhoekje aanwezig zijn? En als het ergens anders goedkoper is, waarom ga je daar dan niet heen? Hommo.
  donderdag 14 februari 2013 @ 12:37:21 #190
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_122866771
quote:
Dit jaar een kansloze serie uitzending. De dik geworden fatima (Ooit een lekker ding)
gaat samen met 2 broers en erg goeie vriendinnen complotjes smeden.

Dit maakt het vooraf een kansloze en al een gewonnen zaak voor deze 3.
Niet robinson waardig. Smerig en achterbaks spel, maar dat straalt ze ook wel uit.
Voortaan aub geen broers of familie, goede vriendinnen enz ernaar toe.

Gewenste oplossing
zie inhoud
Dat doen ze toch ieder jaar bij Expeditie Robinson?
  donderdag 14 februari 2013 @ 12:40:34 #191
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_122866887
quote:
Ford reclame, met automatisch achteruit inparkeer functie !!

En dan 2 kerels dit systeem in dit filmpje uit te laten beelden ??

Wat is dat voor onzin ? Vrouwen kunnen dat wat mindern, mannen niet hoor. Ik zeg mannen : Boycotten de ford auto.. We laten ons niet voor L.. Zetten in die reclame

Gewenste oplossing
geen ford aanschaffen
  donderdag 14 februari 2013 @ 12:42:04 #192
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_122866938
quote:
IN Tros radar van 19 november wordt de KIA keihard onderuit gehaald wat betreft

GARANTIE 7 jaar ? WHAHAHA
3 veiligheids eisen wel betaald niet geleverd !!!
Geen of nauwelijks vergoeding/voldoening ervoor.

K.rot
I.n
A.ktie

Nu snap ik waar de afkorting voor staat. Gaat morgen de dunne blikmateriaal auto rijders lekker uitlachen

Gewenste oplossing
Goedkoop is duurkoop. Das AUto
Nou, grappig hoor.
  donderdag 14 februari 2013 @ 12:43:16 #193
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_122866983
quote:
Weet u hoeveel elektrapijp gaat in een te verbouwen rijtjeswoning ?

Ongeveer 40 buizen van 4 meter a 0,65 cent per 4 meter bij de gamma
(Karwei is een stuk duurder)
Bij de Hubo echter kost deze zelfde buis in 2 meter lengte euro 0,70 cent.

Kortom. voor een kleine woning betaald u 120% teveel bij de HUBO en kost dit ongeveer
voor een dom product als buis al gauw 30 euro meer per woning.

Laat staan koperdraad enz enz

Gewenste oplossing
nog duurder maken. Er komt al geen kip meer bij jullie.
Dan ga je naar de gamma, het is allemaal zo ingewikkeld.
  donderdag 14 februari 2013 @ 12:44:40 #194
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_122867032
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:35 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Kom op zeg, je komt toch om speelgoed te kopen, waarom moet er dan een toilet en een speelhoekje aanwezig zijn? En als het ergens anders goedkoper is, waarom ga je daar dan niet heen? Hommo.
Moeder die haar kind in de speelhoek van een speelgoedwinkel wil dumpen en zelf verder winkelen. :')
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  donderdag 14 februari 2013 @ 12:46:27 #195
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_122867088
quote:
We zien het wel weer. Vandaag de woensdag is het herfstvakantie voor de mensen beneden de grote rivieren. Dat is leuk voor de kinderen aldaar van de grote Tv directeuren. Ik dacht. Eens kijken of er komende week (vakantie) ook wat leuks is voor onze kinderen hier…..

VERGEET HET MAAR. Rtl 7 laat mensen in de kou staan. We wonen te ver weg.
ik zeg…..UIT DIE TV

Gewenste oplossing
Walgelijk bedrijf. Is weer een directrice die er niet over heeft nagdeacht waarschijnlijk.
Wat een randdebiel :')
  donderdag 14 februari 2013 @ 12:48:14 #196
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_122867147
Over Coca Cola:
quote:
Het duurt exact 4 dagen opdat u gewent raakt aan de lidl of aldi cola.
2 liter voor 56 cent, Net over de grens bij ons 2 liter euro 45 cent.

En ik proef echt het verschl niet meer met de 1,5 literflessen van coca cola, hoewel ik een fan was destijds. Maar sinds ze de fles wa veranderd hebben werd de prijs plots over de euro. Nu een sixpack voor 10,08 ? voor 9 liter ? Whahahaha. Daar heb ik
een goed en smakend alternatief voor 10 euro en dan maar liefst 45 LITER !!

Besodemieteren de coca cola company. Beetje water en goed concept mensen uit te gaan kleden.

Gewenste oplossing
Aldi cola of Lidl cola in duitsland extra goedkoper (ongeveer 30 procent ), ook mede goedkoper vanwege de kunduz stemmers in nederland (btw)
  donderdag 14 februari 2013 @ 12:50:44 #197
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_122867225
quote:
En dat is op zich niet zo erg om 10 minuten te laat te starten met een programma, maar dat ik naar GTST moet gaan zitten kijken (het programma voor labiele mensen ) en
dan ook nog eens 2 homos moet aanzien die met elkander op de
bek gaan is een walgelijke rotstreek.

Niet bereikbaar per mail, de rtl zenders !!

Gewenste oplossing
Een boete , een flinke ook van een paar ton.
Eeeeeeeeeew, homo's :(

:')
  donderdag 14 februari 2013 @ 12:54:10 #198
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_122867342
Over LG:
quote:
Producten gaan exact 1 jaar mee

Plasma DVD gehad is kapot gegaan
Telefoon LG nooit weer
DVD recorder LG hdd had ik nog garantie op maar heb hem
kapot gebeukt met een voorhamer.


LG nooit weer in dit huishouden of die van mijn kinderen.

CHecked u ook eens de reparartie klus pagina van marktplaats en vergewis uzelf
welke merken er het meeste kapot zijn gegaan.

Gewenste oplossing
Niet meer in huis halen
Iemand heeft issues.
  donderdag 14 februari 2013 @ 12:58:05 #199
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_122867472
Over sterren springen op zaterdag op SBS6:
quote:
wow wat een geweldige……eh flop is dit zeg.

Een uigemergelde langdurige show van niet
interessante nederlanders opgenomen in een zwembad.

Alleen leuk 2 min bij uitzending gemist en flink doorspoelen

Gewenste oplossing
uitzending gemist is deze show goed te zien in 2 minuten tijd dmv doorspoelen en bloopers eruit te halen. Die vrouw die voor ons bepaalt wat wel en niet leuk is met pensioen laten gaan. Leeftijd heeft ze al.
Dat moet inderdaad wel een vrouw zijn :')
  donderdag 14 februari 2013 @ 13:05:07 #200
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_122867749
De laatste 11 klachten zijn van dezelfde man :') die vent heeft 4 pagina's aan klachten, over van alles en nog wat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')