WTFquote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:26 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Net als onderstaande.
Ook al eerder langsgekomen in een eerdere deel.
[..]
Is dit nu serieus of...?quote:Klacht Lidl: zeer onvriendelijk personeel bij lidl cuijk
Mijn dochter van 12 jaar doet soms (dat vraagt ze dan zelf) een kleine boodschap voor ons, de lidl is letterlijk bij ons om de hoek. Vandaag is ze helaas huilend thuis gekomen omdat de kassajuffrouw (ken haar naam niet maar heeft altijd een vlecht in) maar vond dat mama dat zelf moest doen!! Ik heb al vaker gezien bij andere mensen hoe ze behandeld werden door het personeel, en vooral die mevrouw, of je kan meegenieten vd gesprekken tussen de kassa dames, dus ik hoop dat ze wat vriendelijker personeel gaan krijgen! Ik kom er niet meer in ieder geval!
Gewenste oplossing
vriendelijker personeel, betere service
Wat een miserie, wat een drama.quote:Klacht Lidl: Nieuwe Lidl Baronie erwtensoep smaakt naar meel
Tot kortgeleden gingen wij altijd speciaal naar de Lidl voor de heerlijke, pittige en goed gevulde erwtensoep in blik 800 ml van het merk Coquette. Sinds kort heeft deze erwtensoep een nieuwe verpakking en is het merk nu Baronie. Wij hebben hem geprobeerd. Wat een teleurstelling, de samenstelling is duidelijk veranderd. De soep is echt een hap meel geworden. Voor ons geen Lidl erwtensoep meer!!
Gewenste oplossing
Terug naar de erwtensoep en samenstelling van het vorige merk Coquette!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk ben ik het wel met deze persoon eens, ware het niet dat ik zelden tot nooit tv kijk en dat het mij verder niet zal boeien wat ze uitzenden. Maar dat alles maar moet wijken voor allerlei nutteloze niet boeiende meningen over het aftreden van Beatrix vind ik ook erg overdreven.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:13 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Beatrix had het eerst even moeten aanmelden bij de tv gidsen.
Wat een .... wijf. Als je gezond wil eten eet je toch gewoon géén pizza?!quote:Klacht Albert Heijn: Hoogzwanger bijna voedselvergiftiging door Albert Heijn
Gisteren (02-11-2012) heb ik een pizzadeeg van Albert Heijn eigenmerk gekocht omdat ik graag samen met mijn man een pizza wou eten.
Sinds ik zwanger (nu 38 weken)ben ben ik super gezond gaan leven en heb alleen maar biologisch gegeten, niet alcohol gedronken (roken deed ik al niet) veel fruit en groente, kortom alles om er maar voor te zorgen dat de kleine een zo goed mogelijke start krijgt.
Dat is ook de reden dat ik geen pizza bij een shoarmazaak bestel maar ervoor koos om zelf 1 te maken met biologische producten.
Eenmaal thuis wou ik de pizza gaan maken en begon ik het blikje waar de deeg in zat los te maken waarna het deeg er met kracht uit kwam.
Door de penetrante zure lucht was me gelijk duidelijk dat het deeg in de verpakking was gaan gisten en bedorven was.
De houdbaarheidsdatum op de verpakking is 08-11-2012 zowel op het doosje als op het blikje.
Ik ben hier enorm van geschrokken en moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren als ik het niet had opgemerkt en het gewoon had opgegeten en wat de gevolgen voor mijn ongeboren kind hadden kunnen zijn.
Ik ben met de verpakking naar de Albert Heijn gegaan en heb daar met de leidinggevende gesproken en het product laten zien.
De man vond het heel erg en rook gelijk dat dit product niet geschikt voor consumptie was.
Ik heb een welgemeende excuus gekregen van de leidinggevende en zijn advies was om de klacht op internet kenbaar te maken.
Gewenste oplossing
Uitleg hoe dit heeft kunnen gebeuren en wat er aan gedaan gaat worden om dit in de toekomst te voorkomen. Een tegemoetkoming in welke form dan ook .
En hoezo moet ze de klacht op internet kenbaar maken? Bij de AH hier krijg je het product (of vergelijkbaar) nieuw en (als je lief bent geweest) nog een bosje bloemen als goedmaker...quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:35 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Wat een .... wijf. Als je gezond wil eten eet je toch gewoon géén pizza?!![]()
![]()
Edit: oeps oudere klacht blijkbaarach ja
Mwoa, een volledig zelf gemaakte pizza hoeft niet per se heel ongezond te zijn.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 15:35 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Wat een .... wijf. Als je gezond wil eten eet je toch gewoon géén pizza?!![]()
![]()
Edit: oeps oudere klacht blijkbaarach ja
En ergens anders brood kopen is geen optie? (Oh nee wacht)quote:Klacht Albert Heijn: Er zit regelmatig een schimmellsmaak aan het brood
Ik koop altijd het PE meergranen biologische brood van de Albert Heijn. Het brood is erg lekker maaaaaar… ook valt het ons op dat we regelmatig een hap hebben waar een schimmelsmaak aan zit. Er lijkt iets niet goed te zijn met de sesam of maanzaadjes die aan de buitenkant van het brood zitten?
Gewenste oplossing
Dat dit grondig uitgezocht wordt wat de AH overigens beloofd heeft te doen. En wij zijn erg benieuwd of anderen dit ook opvalt? Wij kopen het nog wel want vinden het andere brood echt minder lekker dan dit brood.
"Horkerig"quote:Klacht Aldi: Klant onvriendelijk personeel
Ik ga nu al een aantal maanden naar de nieuwe Aldi in - en koop per maand voor 400 euro aan boodschappen voor het hele gezin, dat is dus iedere week een afgeladen Aldi kar. Bij de kassa worden mijn boodschappen als een idioot over de scanner gehaald en als je het niet kan bijhouden, dan wordt er gevraagd of je je boodschappen met dezelfde rot gang als zij ze over de scanner haalt in je winkelwagentje wil gooien en je moet dan op een piep klein tafeltje opnieuw je boodschappen in je tassen stoppen. Als je aangeeft dat dit niet een klantvriendelijke manier is, dan wordt er in hetzelfde tempo door gegaan met je boodschappen, wat niet past op het veel te klein plateau na de scanner. Met het gevolg dat mijn boodschappen aan alle kanten van het plateau afvallen. Vorige week had ik ook al een aanvaring met dezelfde kassiere. De maat is vol! Wat een mooie nieuwe winkel, maar met zon onklantvriendelijk personeel is het voor mij gedaan. Is dit wat de Aldi wil uitstralen en geciteerd van de kassiers: dit is het beleid van Aldi!
Gewenste oplossing
Bijschafing van het personeel! Dit is gewoon horkerig!
Dat is onzin, zij is heel netjes geweest om het kaartje te bewaren en ze had zelfs genoegen genomen met een tegoedbon of een omruiling (wat winkels het eerste aanbieden ipv geld terug).quote:Op zondag 20 januari 2013 22:29 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Zonder kaartje aan de broek kunnen ze die broek niet meer verkopen, en het is ook niet zeker of het kaartje wel bij die broek hoort.
quote:Houten toiletbril print New York
Materiaal hout pdf 24.99 euro
Afbeelding staat scheef op de toiletbril
Toen we de bril uitgepakt hadden zagen wij dit pas.
We zijn teruggeweest naar Xenos,nu blijkt dat alle andere
brillen van die serie ook scheef zijn.
Ze willen deze wc bril niet terugnemen omdat hij niet
geseald is. Ze raden ons aan om julle hierover te schrijven.
Hierbij ons schrijven.
In afwachting
Fam -
Gewenste oplossing
Deze toiletbril weer inleveren en een tegoedbon of geld terug krijgen.
RTL4quote:Ik heb iets meer dan een jaar geleden een plasma scherm d6900 van Samsung gekocht. Je ziet heel duidelijk dat het logo van RTL 4 is ingebrand, terwijl ik inbrand bescherming heb aanstaan. Een slechte zaak!
Gewenste oplossing
Als ik een nieuwe tv vergoed krijg, want het word steeds erger!
quote:Zojuist bij de c1000 voor 0.99 cent per stuk een doos choco tablet cookies en een doos choco tablet bears gekocht.
Bij thuiskomst moest er gelijk geproefd worden door mijn dochtertje. Na het openmaken van de fraaie doos werden we echter flink teleurgesteld! De koekjes zijn per portie verpakt en zaten in een wel heel simpel en scheef verpakkinkje. Dat maakt niet uit wanneer het koekje zelf maar lekker is.
Helaas was ook dat niet het geval. Op de verpakking staan een mooie bruine chocoladebeer op een goudbruin koekje.
De werkelijkheid was een wit uitgeslagen beertje die scheef op een slof wit/bruin “koekje” was geplakt met een beetje! hazelnootvulling. De hazelnootvulling zat dus ook niet in de chocola maar eronder. Een minimale hoeveelheid die naar mijn idee de chocolade op zijn plek moest houden.
De koekjes smaakten nergens naar!!!
In de hoop dat het andere doosje met de “cookies” wel goed zou zijn, heb ik deze dus ook geopend.
Hier troffen we weer dezelfde smakeloos uitziende koekjes. Weer wit uitgeslagen chocolade, wederom geen hazelnootvulling in de chocolade en een koekje dat slof was en aldus een geheel wat nergens naar smaakt!
-
[quote]bij het afrekenen (albert heijn) zoek de caissière de mini’s uit, en houd de grote mini’s apart!- voor wie? Toch geen stijl!
Gewenste oplossing
Normale professionele houding aannemen!
Ja, dit is vast de juiste manier om een pillenabonnement op te zeggen.quote:Klacht Laboratoires Rochelle B.V.: natrudyn bio forte biologische afslankpillen
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Laboratoires Rochelle B.V.
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Laboratoires Rochelle B.V.
Lezers van deze klacht: 8
ik heb van u 26-01-2013 voor 4.99 pillen ontvangen en daarna op 020-02-2013 ook weer pillen ontvangen en daar is 59.00 voor betaald.ik wilde bij deze mededeling geen pillen meer ontvangen. want telefonisch bent u niet bereikbaar hopende u hiermede te hebben geinvoormeerd.
Gewenste oplossing
met een bevestiging dat ik geen pillen meer van u ontvangt
Nou ja, ik probeer ook maar een reden te bedenken. Als je je klacht op die site zet ga ik er al vanuit dat je verkeerd zit. Maar wel weer wat geleerdquote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is onzin, zij is heel netjes geweest om het kaartje te bewaren en ze had zelfs genoegen genomen met een tegoedbon of een omruiling (wat winkels het eerste aanbieden ipv geld terug).
Ik werk in een kledingwinkel en als iemand bijv. een kledingstuk gelijk wil aan doen dan knip ik het kaartje er voor ze af en niet die aan de bon (als het dan vroegtijdig stuk gaat door een fabrieksfout ofzo kunnen ze 'm gewoon terugbrengen). Mocht de klant het willen retourneren kunnen wij het kaartje dan gewoon weer aan het kledingstuk vastschieten en verkopen.
Je kunt het kaartje ook gewoon scannen of de artikelcode intoetsen om te zien of het om het juiste kledingstuk gaat.
Zelfs als er geen kaartje meer aan zit en die bijv. kwijt is nemen wij het nog terug als we het juiste artikelnummer kunnen vinden bij de broek (dan kunnen we gewoon een nieuw prijskaartje maken).
Als iemand iets probeert te retourneren wat overduidelijk al gedragen is (zonder klacht) of als het niet uit onze winkel komt, dan hebben we dat snel genoeg door.
Of als iemand de bon helemaal kwijt is, maar wel heeft gepind, kan de klant zijn rekeningafschrift meenemen zodat wij de bon in het systeem terug kunnen vinden, en het artikel alsnog retour genomen kan worden.
Dát is service.
Vind dat de 'klacht-mevrouw' in dit geval groot gelijk heeft dat die winkelmanager een zeurpiet is
Kort, maar krachtig!quote:Klacht GVB: Temperatuur
Metro is steeds met koud weer ijs koud.
Gewenste oplossing
Kachel aan.
Als het verkochte product niet kapot is heeft de koper geen enkel recht op retourneren. Ruilen of geld terug is zeker niet verplicht. Vaak wordt dit wel gedaan uit coulance.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 16:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is onzin, zij is heel netjes geweest om het kaartje te bewaren en ze had zelfs genoegen genomen met een tegoedbon of een omruiling (wat winkels het eerste aanbieden ipv geld terug).
Ik werk in een kledingwinkel en als iemand bijv. een kledingstuk gelijk wil aan doen dan knip ik het kaartje er voor ze af en niet die aan de bon (als het dan vroegtijdig stuk gaat door een fabrieksfout ofzo kunnen ze 'm gewoon terugbrengen). Mocht de klant het willen retourneren kunnen wij het kaartje dan gewoon weer aan het kledingstuk vastschieten en verkopen.
Je kunt het kaartje ook gewoon scannen of de artikelcode intoetsen om te zien of het om het juiste kledingstuk gaat.
Zelfs als er geen kaartje meer aan zit en die bijv. kwijt is nemen wij het nog terug als we het juiste artikelnummer kunnen vinden bij de broek (dan kunnen we gewoon een nieuw prijskaartje maken).
Als iemand iets probeert te retourneren wat overduidelijk al gedragen is (zonder klacht) of als het niet uit onze winkel komt, dan hebben we dat snel genoeg door.
Of als iemand de bon helemaal kwijt is, maar wel heeft gepind, kan de klant zijn rekeningafschrift meenemen zodat wij de bon in het systeem terug kunnen vinden, en het artikel alsnog retour genomen kan worden.
Dát is service.
Vind dat de 'klacht-mevrouw' in dit geval groot gelijk heeft dat die winkelmanager een zeurpiet is
quote:Klacht Pretium: ik hep per nogelijk dubbel betaald bij pretium telecom
28
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Pretium
Lezers van deze klacht: 17
jongsleden oktober 2012 moes ik een bedrag overmaaken naar pretium telecom te haalem maar die hep ik dubbel betaald. naar een maand in november hep ik naar toegebelt of ik het geld terug kreeg kreg ik niet. naar nog een maand nog niets. tot nu in februari 2013 nog niets. nu is de maat vol! ik hoop dat ik het geld terug krijg het gaatom 73,00 euro.
Gewenste oplossing
dat ik het geld terug krijg van pretium telecom te haarlem
Leuke vader heb je danquote:Klacht Facebook: Account gehackt
4
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Facebook
Lezers van deze klacht: 17
Mijn account is gehackt door mijn vader, echter heb ik een nieuw facebook-profiel aangemaakt maar er wordt misbruik gemaakt van mijn oude account.
Gelieve mijn oude account te verweideren, mijn vader schrijft namelijk van allerlei dingen naar vrienden.
Deze vrienden kent hij echter niet en zijn per slot van rekening mijn vrienden.
Gewenste oplossing
Het liefst zie ik dat dit oude account word verweidert, ik kan dit niet zelf omdat hij mijn email-adres en wachtwoord heeft verandert. Mijn gegevens zijn:-
quote:Klacht ik vind niet goed .
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden
Lezers van deze klacht: 13
je weet dat wanner je in plaats van helpen is beschuldigingen zetten zonder bewijs .ik denk dat het wachwoord moet komen aan kindere en haar wens om af te sluiten en een andere persoon te komen over kindere . hele tijd geen respect voor mijn cultuur ook komen helemaal niet over kindere .ik blijven moeder van mijn kindere altijd dat niet bedoel - vind beter samen met jou je baas om een gesprek te hebben graag.
Gewenste oplossing
ik ben niet tevreden met - GEZINSVOODG. graag oplossing ook een gesprek voor een andere person te komen over me kindere . samen werk ook klik dat is beste.
quote:Klacht Aldi: Sjofel Arrogant Onverzorgd
Een werkneemster (dinsdagochtend) bij de vestiging Aldi Stationsplein Leiden staat bijna altijd bij de ingang een sigaret te roken of met personeel dan wel klanten te praten.
Als zij uiteindelijk naar de kassa komt is zij uitermate arrogant en onvriendelijk.
Daarnaast is deze dame sjofel en onverzorgd.
Gewenste oplossing
Andere houding.
quote:Klacht Badoo.com: KLACHT
KINDEREN VAN 15-16 PROFIEL KUNNEN OPZETTEN IS DAT NIET STRAFBAAR????????????????/
Helpen jullie aan pedofielie
Gewenste oplossing
controle en weigering minder jarigen
Dramaqueen.quote:Klacht Albert Heijn: Ah Boogaard
13
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 25
12-2-2012 om 13:45 ongeveer liep ik naar de kassa waar ze sigaretten verkopen. Ik k vroeg naar sigaretten en daarna of ik een brief kon op sturen. Een volle medewerker (ongeveer 40/50 jaar met kort haar). Ik denk een hoger iemand dan een medewerker achter een kassa die vertelde me dat de brief ook normaal verstuurd kan worden. In tussentijd dat ik mijn id kaart wilde pakken voor de sigaretten zag ik uit mijn ooghoeken dat ze naar een collega keek die naast haar stond ( ongeveer 21/24 jaar, blond tot schouder) en trokken allebei een gezichtsuitdrukking naar elkaar van wat vraagt deze sukkel nou en lachte stiekem naar elkaar. Ik sprak haar aan dat ik het heb gezien en dat het niet netjes is wat ze deden en dat ze het beter achter me rug kunnen doen. Ik vond het heel onbeleefd wat ze deden en vond het echt niet fijn. Verder zijden ze geen sorry, ze negeerden me gewoon en ben weg gegaan. Dit was ook de eerste keer dat ik daar was en wilde zo snel mogelijk de winkel uit. Ik hoop dat er iets aan gedaan wordt.
Gewenste oplossing
Aan alle collega's duidelijk maken dat ze de klanten met respect moeten behandelen of ze nou iets weten of niet, want door wat ik had gezien voelde ik me uitgelachen worden, omdat ik iets niet wist. Ik hoop helemaal dat deze twee collega's aangesproken worden op wat ze hebben gedaan, want voelde me niet fijn op dat moment.
Kort maar krachtigquote:Klacht Geen idee: natrudyn
1
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Geen idee
Lezers van deze klacht: 7
te laat binnen
Gewenste oplossing
dat het er nu is
Ik kan de sate ook niet berijkenquote:Klacht Postcode Loterij: dvd box
19
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Postcode Loterij
Lezers van deze klacht: 10
sate niet te berijken
hoe te bestellen!!!
Gewenste oplossing
ja juist oplossen ben al 2 keer bezig met invullen zelfs telefonich word de haak er op gegooid na 2min wachten niet normaal?
haha mijn maat werkte bij de storingsdienst van Pretium telecom.quote:Op woensdag 13 februari 2013 08:58 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
[..]
Leuke vader heb je dan
[..]
Ook grappig dat hacken bij dat soort volk synoniem staat aan 'ik heb een dom wachtwoord verzonnen dat makkelijk te raden is door bekenden met verkeerde intenties'quote:Op woensdag 13 februari 2013 08:58 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
[..]
Leuke vader heb je dan
Het mooie is nog dat hij zijn persoonsgegevens erbij zet... Die kon je namelijk niet vinden op Facebookquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:54 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ook grappig dat hacken bij dat soort volk synoniem staat aan 'ik heb een dom wachtwoord verzonnen dat makkelijk te raden is door bekenden met verkeerde intenties'.
Misschien wil deze persoon alleen maar aandacht omdat vader de facebook profiel heeft gekaapt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:04 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Het mooie is nog dat hij zijn persoonsgegevens erbij zet... Die kon je namelijk niet vinden op Facebook. Wil hij hier iets mee bewijzen?
Of sowieso Facebook zich bekommert om dit volk.
Alsof je dat kan voorkomenquote:Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Badoo.com
Lezers van deze klacht: 18
KINDEREN VAN 15-16 PROFIEL KUNNEN OPZETTEN IS DAT NIET STRAFBAAR????????????????/
Helpen jullie aan pedofielie
Gewenste oplossing
controle en weigering minder jarigen
Gilette doet nu ook al aan mode, kijk naar de Gilette Fashionquote:Klacht Gilette: Gillette Fashion
1
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Gilette
Lezers van deze klacht: 1
De mesjes gekocht bij de dure DA drogist zijn BOT en dat voor 5¤ per stuk ik geef er nu juist zoveel aan uit omdat ze eerst scherp waren en ik er lang mee deed nu zijn het wegwerp mesjes van 0,50 cent het is treurig
Gewenste oplossing
Gewoon de oude kwaliteit dit is niet wat het was de vrouwen achter de balie zeggen alleen ja deze krijgen we en het zijn dezelfde als altijd wat een leugen is het is meerdere mannen,vrouwen opgevallen
Marktplaatsquote:Klacht 12 deliver.nl: valentijns pakket
Heb vandaag het valentijnspakket voor mijn vrouw ontvangen.
Het is om te huilen.
er zou voor minimaal 100 euro in zitten.
Als het 20 euro is dan is het al veel.
Via marktplaats besteld.
Ook marktplaats is in de fout te gaan,door dit bedrijf toe te laten.
Kijk eens bij de andere klachten van dit bedrijf.
Voor mij eens maar nooit meer.
Ik stel 12deliver en marktplaats verantwoordelijk voor de geleverde goederen.
Toch wel mooi,marktplaats reageert gelijk als je reageert op een advertentie om op te passen .
Zelf gaan ze in zee en stellen ook dat het allemaal veilig is in de marktplaats aanbieding.Mits dit goed en snel opgelost wordt,zal ik het niet nalaten om verdere stappen te onder nemen tegen 12 deliver.nl en marktplaats.nl.
Opgelicht .nl zal hier graag tijd aan besteden.
Gewenste oplossing
Of mijn geld terug of inderdaad een pakket met minimale waarde van 100 euro zoals beloofd
"ik zei ok."quote:Klacht Oxxio: Geen ipad
Ik ben klant sinds november 2012.ik was benaderd door oxxio medewerker in winkel centrum i pad actie. ik zei ok. werd mij gezegd dat ik hem z.s.m ontvang!!!! 4 maanden voorbij nog niks? klanten servie gebeld 2 weken terug ze zouden mij binnen 5 werkdagen contact opnemen met mij niet gebeurd! ik neem dat medewerker heel kwalijk met onjuiste informatie!!!!!!!!!!!
Gewenste oplossing
ipad krijg ? medewerker klantenserviece excuus kan aanbieden !!! en geen vals hoop geven aan klanten
Is tot nu toe ook nog de enige waar ik het een terechte klacht vindquote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:43 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nou ja, ik probeer ook maar een reden te bedenken. Als je je klacht op die site zet ga ik er al vanuit dat je verkeerd zit. Maar wel weer wat geleerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |