abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121798425


Deel 7 alweer van het klachtentopic over klachten op klacht.nl

Vorige topics uit de reeks:
KLB / Mensen op klacht.nl
KLB / Mensen op klacht.nl #2
KLB / Mensen op klacht.nl #3
KLB / Mensen op klacht.nl #4

Enkele pareltjes uit de vorige topics:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klagen op zo'n site in plaats van bij het bedrijf zelf gaat echt helpen ja.

...en weer verder. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 17:01:18 ]
Hallon!
  zondag 20 januari 2013 @ 14:40:24 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_121798948
Irritante mensen idd!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_121799180
quote:
Klacht AVRO: wie is de mol
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over AVRO
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden AVRO
Lezers van deze klacht: 29

Ook deze episode worden de kijkers weer bedonderd.

Er is zgn (wat u dus niet weet ) niet 1 maar meerdere mol momenten te zien voor ons als kijker. Anders was het programma gauw afgelopen. Zo worden er voor ons als kijker enkele stukjes uitgezonden die ons kijker doet denken van : DAT IS DE MOL.

dat kan zijn van een klikgeluidje van de camera of dat iemand een verkeerd bedrag noemt.

Dat heet in scene zetten van een geheel programma. Dit jaar nog erger dan vorige jaren.
Kortom : Het betreft een in scene gezet tv programma.
Gewenste oplossing

hou op met die onzin om elke week een andere mol naar voren te brengen voor de kijker zijnde. Als er een speler eerder naar huis wil vanwege andere prioriteiten of verplichtingen laat hem dan niet eventjes de mol doen spelen
pi_121799261
:') __________________________________ Christus...
Nieuw is niet altijd beter.
  zondag 20 januari 2013 @ 14:49:44 #5
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_121799577
Klacht -
quote:
Ik weet niet waar ik nu terrecht kom, maar ik heb een klacht over installeren van beveiliging op computer. Nu wordt ik naar U verwezen, hetgeen volgens mij totaal niet klopt, of kunt U mij toch helpen.
-

Gewenste oplossing
installatie beveiliging
Die heeft inderdaad geen idee waar hij terechtkomt.
Maar ik kan hem wel helpen: als je niet overal je gegevens laat slingeren heb je minder beveiliging nodig.

[ Bericht 3% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 17:02:12 ]
pi_121800085
_O- die met die (grote k.) _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_121800312
quote:
Klacht Canaldigitaal: KLACHT
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Canaldigitaal
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Canaldigitaal
Lezers van deze klacht: 2

HALLO HEB VANAF JANUARI FAMILIE PAKKET..
MAAR DE ZENDERS FALLE ALLIJD WEG..DUS GEEN ZENDERS
Gewenste oplossing

EEN GOEDE OPLOSSING
HALLON WE GAAN SORGE FOOR DIE OPLOSSING HOOR!
Hallon!
pi_121800384
de kassa/radar forums zijn ook vermakelijk :')

quote:
Opgelicht met een Ipad3. Om het verhaal niet te lang te maken doe ik het even beknopt.
Ik ben opgelicht met een ipad 3 op marktplaats. Ik heb het geld overgemaakt naar de desbetreffende persoon na de overeenkomst en daarna heb ik niks meer van deze persoon gehoord. De volgende dag was ook het e-mail adres opgeheven. Nu kan ik dus fluiten naar mijn centen.

Hierop heb ik meteen aangifte gedaan bij de politie. Meteen een mail gestuurd naar de bank met het verhaal erbij wat er is gebeurt en de aangifte van de politie. hierin staat een terugboek verzoek die ik graag wil van de desbetreffende persoon die deze rekening bezit.

Nu krijg ik als antwoord dat er pas wat mee gedaan wordt als er meerdere aangiftes zijn. Dit is toch van de zotte!! ior meer dan 250 euro het schip ingegaan en diegene naar wie ik het heb overgeboekt komt er vrij mee weg. Dit moet toch niet de manier zijn?

Adres gevevens zijn bekent bij de bank. hier moet de politie toch ook wat mee kunnen?

Wat kan ik nog meer doen om dit geld terug te krijgen en eventueel dat de dader gestraft wordt voor oplichting?
quote:
Op onze laptop zit het zogenaamde politievirus, ook wel Ukash genoemd. Wij hebben geprobeerd dit zelf te verwijderen, maar dat lukte ons niet. Daarom zijn wij naar het filiaal van Dixons gegaan waar wij de laptop hadden gekocht met de bedoeling dat ze de laptop voor ons zouden opsturen en repareren.
Aangekomen in de winkel, kregen wij meteen een Norton virusscanner in onze handen gedrukt en de mededeling dat er een link naar ons e-mail adres gestuurd zou worden en dat wij de virus zelf maar moesten verwijderen. De meeste mensen konden dat zelf en dat zou ons een heleboel geld schelen.
Wij zijn toen weer naar huis gegaan met de laptop en hebben geprobeerd het virus te verwijderen. Dit is ons niet gelukt met de toegestuurde link, maar ook niet met andere suggesties op internet.
Dus zijn wij weer naar de winkel gegaan. Nu stond er een andere medewerker en die heeft samen met mij op de laptop gekeken en mij een andere suggestie gedaan.
Thuisgekomen heb ik deze meteen geprobeerd, maar ik had een kabeltje nodig omdat ik geen verbinding met wifi mocht maken. Dus ik voor de derde keer terug naar de winkel.
Helaas heeft ook deze link niet geholpen en inmiddels is de laptop door een computerbedrijf gerepareerd, maar dit heeft ons 165 euro gekost.
Gewenste oplossing

Een tegemoetkoming in de kosten. Wij zijn drie keer naar de winkel geweest, wij hebben een kabeltje moeten kopen en hebben de laptop bij een computerzaak moeten laten repareren. Dit is naar onze mening duurder dan bij Dixons. Wij begrijpen dat een virusverwijderen niet onder de garantie (die hebben wij wel en daar betalen wij 10,99 euro per maand voor) valt, maar ze hadden de laptop moeten innemen en opsturen.
quote:
Mijn dochter heeft begin september een mobiele telefoon gekocht bij Dixons voor 157,99 euro en een paar weken later werkte de aan-/uitknop niet meer. Ze heeft hem ter reparatie aangeboden bij Dixons. Na een tijdje kon ze hem weer ophalen maar hij was niet meer te repareren: er zat een total loss-verklaring bij en er was vochtschade geconstateerd, de mobiel was idd wel nat geworden toen ze een keer in een fikse regenbui liep. De medewerker wilde hem wel gelijk in de prullenbak gooien! Gelukkig heeft ze dat niet gedaan, achteraf bekeken!
Mijn dochter woont op kamers en ik wil wel dat ze bereikbaar is dus we hebben haar geld geleend voor een nieuwe, dezelfde mobiel, maar wel bij een ander bedrijf omdat die daar 18 euro goedkoper is. Ik had haar wel gevraagd de defecte mobiel mee te nemen als ze in het weekend thuiskwam. Ze heeft toen vrijdag een nieuwe mobiel gekocht en zaterdag ben ik de “defecte” mobiel gaan bekijken: die bleek dus gewoon te werken, niets mee aan de hand, maar nu zit ze dus met 2 mobieltjes! Dixons gebeld maar die willen niet meewerken, ook niet de nieuwe mobiel van 3 dagen oud, weliswaar van een ander bedrijf, terugnemen en het andere bedrijf wil ook geen mobiel terugnemen waar het zegel van de vepakking al van verbroken is, wat logisch is.
Gewenste oplossing

1 telefoon terugnemen en geld daarvoor teruggeven (157,99 euro)
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  zondag 20 januari 2013 @ 15:44:40 #9
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_121802805
quote:
Klacht NS: Vergeten in te checken
2
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden NS
Lezers van deze klacht: 23
Op 14-01-2013 reisde ik van den haag naar Arnhem . Ik reisde voor het eerst door in en uit te checken met mijn voordeelurenkaart. De heenreis ging dit goed, maar omdat ik normaal altijd een retourtje koop, vergat ik nu op de terugreis in te checken. Ik constateerde mijn fout meteen en heb direct de conducteur opgezocht. Zij stelde voor uitstel van betaling aan te vragen en mogelijk zou dan de coulanceregeling gelden. Tot mijn verbazing kreeg ik een rekening van 52.80 het bedrag van een kaartje ( zonder korting) met een boete van 35,00.

Gewenste oplossing
Kwijtschelding van de boete van 35.00 en betaling van mijn kaartje met korting dus 10,70.
Dus omdat je vergeet in te checken moet de NS maar de boete kwijtschelden? :')

quote:
Klacht Jumbo: soepvlees rund
7
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Jumbo
Lezers van deze klacht: 21
weer een klacht gisteren had ik er ook een over de varkenspoten.
vanmorgen heb ik poulet rund gekocht ,het is specaal gesneden door 2 jongens.en die vertelden mij mat volle overtuiging dat het heel goed vlees was voor poulet waar ik naar vroeg , ik heb daat op vertrouwd
Ik heb voor507 gram E546 betaald,wat ik erg duur vond .
De poulet heeft van 12 uur tot 17 uur op gestaan en was om 17 uur niet te eten en uiteraard niet gaar

Gewenste oplossing
met een nieuw pond poulet maar dan van ander vlees Ik heb het etiket nog van de verpakking
Wel duur vlees bij Jumbo, 546 euro voor 507 gram :')
En verder denk ik gewoon dat je niet kan koken, probeer je eens in te schrijven voor First aid kitchen van 24kitchen :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_121804280
quote:
hoi gisteren stond ik en nog een Mevr te wachten op de bus lijn 41 Engelenkampstraat thv tempelplein in Sittard, Het was best wel druk de chauffeur erg gejaagt ik liep in het midden naar binnen was grootte bus met aanhang was die man aan het mopperen deed de deur achter mij dicht terwijl ik amper binnen was de mevr achter me kon zich nog net terug trekken anders had ze tussen de deuren gezeten dus ze rent naar voor om in te stappen begint die man te schelden dat het zo niet mocht nou zegt die mevr zat er bijna tussen buy the way zijn er meerdere die zo instappen en voor liepen mensen ook naar buiten ik moest nog zeggen dat die mevr er nog aan kwam op eind stapte een jongen ook aan de voorkant uit daar zei de chauffeur niets tegen is hij een vrouwenhater of zo tjongeik stap normaal altijd voor in mits het druk is aan de achterkant batch altijd netjes in en uit altijd fatsoenlijk behandeld maar deze man sorry geen woorden voor
Gewenste oplossing

die mevr dient ook klacht in hij kan zijn excuus aanbieden en normaal gedrag vertonen want zelfs een hond snauw je niet zo af als dit nog eens voorkomt ontsla hem maar want zo raak je passagiers kwijt zijn er genoeg die weldegelijk klantvriendelijk zijn of iets normaal zeggen ook zijn rijstijl was ik niet over te spreken sorry
Ik kan 't niet helpen maar ik heb toch een beetje medelijden met die buschauffeur. Kan me er iets bij voorstellen dat als het al druk is je al dat gezeik en gedring met instappen er niet nog bij wil hebben.
Hallon!
pi_121805574
quote:
Oh pijnlijk hoe niet grappig dit is :P

[ Bericht 10% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 17:06:13 ]
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_121806610
quote:
Klacht Veolia: snelheids klacht
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Veolia
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Veolia
Lezers van deze klacht: 82

op vrijdagavond 28-12-2012 kreeg ik geen voorang van de veoliabus in het dorp haelen is een max snelheid van 30 km per uur deze bus ging dicht aan 50 km en gaf mij geen voorang waar door ik goed in de remmen moest het kenteken van de bus bs-jv-18 graag dat ook de stadsbussen zich aan de regels houden zodat wij als bestuurdes ook veilig door het dorp kunnen

gr -
Gewenste oplossing

dat de chaufeurs er op gewezen worden van snelheden in dorpen en wegen
Snelheden in de weg. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 17:03:20 ]
Hallon!
pi_121806904
quote:
na een tas vol spullen in de HEMA (nieuwendijk Amsterdam) te hebben gekocht gaan we in de Hema ook lunchen (ik, mijn vrouw en 2 kinderen). Ik loop naar de toilet en moest 30 cent vooraf betalen. Ik had aan kleine muntjes alleen maar 29 cent. De toilet mevrouw heeft mijn 29 cent toch niet geaccepteerd en ik moet naar buiten lopen zonder te kunnen pissen. Daar was ik erg pissig over!
Waar halen sommigen mensen de lef vandaan om zo met klanten of andere mensen om te gaan?

Gewenste oplossing
tuurlijk niet
'tuurlijk niet' _O-

[ Bericht 30% gewijzigd door Rhone op 20-01-2013 17:06:51 ]
pi_121807017
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 15:05 schreef gers het volgende:
de kassa/radar forums zijn ook vermakelijk :')

[..]

[..]

[..]

"Om het verhaal niet al te lang te maken..."" :')
Zij die mij haten zijn gratis promo!
pi_121807172
quote:
Nu alles erop gaat wijzen dat men het contante geld meer en meer terug wil gaan dringen, al is het maar met slogans als: “Klein bedrag? Pinnen mag! “. Nog eventjes wachten en het wordt “Pinnen Moet” ! Mensen als we straks alleen nog maar kunnen pinnen dan geef je al je vrijheid weg krijgt de ‘Elite’ alle controle over jou.
In de winkels zie je zogenaamde hele aantrekkelijke flyers waarop staat:
• KORTERE WACHTIJDEN
• VOOR UW EN ONZE VEILIGHEID
• LIEVER CONTANT? Er blijven uiteraard ook kassa’s beschikbaar waar u met contant geld kunt betalen. ( ja die blijven nog wel een poosje maar verdwijnen doen deze zeker)

ONZIN: DIT WILLEN WE NIET!!!!

HETGEEN BETEKENT DAT, ALS HET EENMAAL ZOVER IS, MEN EEN TOTALE CONTROLE HEEFT OP UW DOEN EN UW LATEN TOT IN HET KLEINSTE DETAIL VAN UW LEVEN.

En zo is wat bijverdienen of een kastje verkopen aan de buurman bijvoorbeeld zit er niet meer in. De strop wordt nog harder aangeknepen! Je bent straks al geen baas meer over je eigen geld..
Elke aankoop, hoe gering ook staat dan zwart op wit genoteerd, ook dat ijsje wat u eigenlijk vanwege uw gezondheidstoestand beter niet kan nemen. Ook dat ene boekje wat u beter niet zou lezen en daarbij mag u invullen wat u maar wilt!! Uw drankgebruik als wel uw nicotine gebruik en/of uw snoepverslaving komt in beeld. Ja, ook die relatie die u wellicht heeft en die niet gepast is. Maar ook uw voorkeuren en interesses, uw liefhebberijen en hobby’s en uw bereidheid tot het ‘geven’ aan goede doelen. Met één bekende druk op de knop als alles aan elkaar gekoppeld is heeft men dan in no time een compleet beeld van u. Tot en met uw verplaatsingen aan toe. Big Brother is Watching You in het kwadraat.

Rijkdom of resp. armoede is dan in principe niet meer af te lezen aan uw bezit, maar aan het aantal ‘betaaleenheden’ of hoe men de ‘tegoeden’ ook gaat noemen, welke men u toestaat.

Mensen wordt WAKKER!!!!! Dit moeten we nooit accepteren!!

Gewenste oplossing
Ophouden met die onzin van \'Pin Only Kassa\'s \' Ophouden met die bangmakerij dat dit veiliger is. Stoppen met dat big brother gedoe en de totale controle over mensen willen hebben. Moeten wij de vrijheid van het contante geld uitgeven ook al opgeven?
pi_121808268
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 16:58 schreef Rhone het volgende:

[..]

Waar is Nestalgie die hierop roept: "Loeminadie!!!11!11!!! Loeminadie!!!!111!1" ?
Zij die mij haten zijn gratis promo!
  zondag 20 januari 2013 @ 18:28:37 #17
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_121811137
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 16:58 schreef Rhone het volgende:

[..]

:') _O-
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_121813614
quote:
Dom, je maakt een leuk topic om zeep }:|

[ Bericht 10% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 17:06:35 ]
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_121814723
quote:
13s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:23 schreef Soury het volgende:

[..]

Dom, je maakt een leuk topic om zeep }:|
:O
pi_121818058
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:46 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

:O
Niet meer doen. Plus was het niet grappig
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_121819662
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 16:52 schreef Rhone het volgende:

[..]

'tuurlijk niet' _O-
'Daar was ik heel pissig over :D'
pi_121823261
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 21:18 schreef antfukker het volgende:

[..]

'Daar was ik heel pissig over :D'
Hij was met z'n gezeik helemaal in de pisstemming idd. :Y
Hallon!
  zondag 20 januari 2013 @ 22:25:59 #23
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_121824271
quote:
Dit gaat over de Sting -

Gisteravond (10-01-2013)waren mijn vriendin en ik in de Sting. We waren er 15 minuten voor sluiting. Wij lopen door de winkel en zoeken naar kleren. korte samenvatting over mijn vriendin: ze is engels, spreekt alleen engels, en vind moeilijk kleren die ze leuk vind.
Maar ze vind een aantal kledingstukken die ze wilt passen.
Wij voelde ons al niet aangesproken… medewerkers keken ons wel aan maar zijden niks. Ik was al van.. oke, we komen er zelf wel uit. Terwijl mijn vriendin kleding an het passen is wacht ik rustig tot zij klaar is. 20:57 komt er een vrouw naar mij toe en zegt dat ze zo gaan sluiten. Ik zeg tegen haar dat we nog een aantal dingetjes passen maar opschieten.Ik vermeld mijn vriendin dat we op moeten schieten. precies om 21:00 komt dezelfde vrouw, en zegt:”we zijn gesloten”. einde bericht… ik:” sorry voor het ongemak, we passen zo snel als we kunnen.”
terwijl ik in een stoel aan het wachten ben verzamelt zich 2 a 3 meter naast mij een groep met werknemers die lekker beginnen te zeiken over hoe lang het duurt.. “pfffff duurt lang zeg”. “kunnen ze niet opschieten ofzo”…ordinair gezegd: lekker bitchie… Er hing een erg ongemakkelijke sfeer… we waren vanaf het begin al niet welkom en nu kregen we het gevoel dat we uitgedreven werden! Toen, 21:05 komt (ik denk) de vrouwelijke manager aanzetten. Ik zei gedag… het eerste wat ze zij:” we zijn al 10minuten gesloten.”…. ik bied nogmaals mijn excuses aan en zeg dat we het nu afronden… Zij wacht een moment en waagt zich naar het pashokje en opent deze half!en vermeld mijn vriendin half omgekleed dat ze gesloten zijn!.. zij hoeft niet Nederlands te zijn om dat te begrijpen.. ik zit stomverbaasd in de stoel met open mond te kijken hoe dit verloopt. De manager loopt na haar uitspraak weg… ik kom bij van haar aktie… Ik loop naar het pashokje en zeg dat we maar moeten gaan.
Wij maken ons uit de voeten… De muziek is al stil gezet en wij lopen uit het pashokjes deel naar de uitgang. Daarvoor staan de medewerkers voor de kassa… ik hoor deze zelfde manager zeggen: “ze koopt niet eens iets!” als wij aankomen lopen..Ik zeg dag tegen de groep werknemers.. geen reactie… (We waren pas halverwege met passen!!)
terwijl wij naar de uitgang lopen word de deur geopend… In alle beleefdheid bied ik nogmaals mijn excuses aan.. waarom? opvoeding en beleefdheid! maar wij worden genegeerd en de deur word gesloten… Ik heb me nog nooit zo slecht gevoelt/behandeld/gehaat in een winkel! Wij voelden ons ongewenste ratten in een gebouw! Ik zelf heb ook gewerkt in een winkel (score) en ik weet dat als je een lange dag hebt gedraaid dat je er een einde aan wilt maken.. maar dat altijd de klant koning is en niet op deze manier behandelt moet worden! Ik ben niet het typ dat snel ontevreden is door klandizie… meestal accepteer ik het feit dat mensen niet het beste humeur hebben, plus ik hou van shoppen zonder dat mensen continu mij lastig komen vallen… Maar dit was gewoon klantenhaat!

beoordeling:
snelheid: 10/10 vanwege haast… gruwelijke haast!
vriendelijkheid: 1/10
oplossing: ?? 1/10?

Gewenste oplossing
Ik weet eigenlijk niet hoe dit goed gemaakt kan worden... Ik geloof dat een mail met excuses erin te makkelijk is! Maar ik weet niet wat er anders aan gedaan kan worden.... Ik hoop dat mijn klacht het hoofd van het bedrijf bereikt.. Het bestuur hier van schrikt en deze klacht behandelt in het benoemde filiaal en actie ondernomen word!! en een persoonlijk berichtje terug zou fijn zijn!
Een pashokje inlopen is niet erg netjes, maar waarom moet je in vredesnaam 5 minuten voor sluitingstijd nog kleding passen? Dat vind ik behoorlijk asociaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 17:07:07 ]
pi_121824508
quote:
Klacht Veolia: boot vlissingen breskens
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Veolia
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Veolia
Lezers van deze klacht: 97

De boot tijden kloppen Niet want ik en me vriendin en nog meer mensen. Wouden. Trug naar breskens. Op 2e kerst we hadden. Op internet en teletext gekeken voor de vertrektijden en. Er stond dat de laatste boot om 22.05 uur ging maar. Dat. Was dus niet. Zo volgens die vrouw die daar binnen in het loket zat. Ze zij dat dat geen waar is van de vertrek tijden. Maar die andere mensen zijden dat dat inderdaad zo. Op internet stond dat de laatste boot om 22.05 uur was. En niet om. 21.05 nu hebben. Wij dubbele kosten moeten maken. Net de trein. En hotel enzovoort. En die. andere mensen ook. Om dat die mensen van de boot. Eerder thuis willen zijn zijn wij er als passagiers weer. De gebeten honden en dat is vaker zo want als er visserij dagen zijn in breskens. Dan. Vaart er maar 1 boot en dan is het. Stik druk. En dan moetvje als passagier. Nog hopen dat je mee kan anders moet je nog een uur wachten en dan krijg je als antwoord van de mensen van het loket ja de baas wil niet dat er 2 varen. Want diesel dit en dat
Gewenste oplossing

Dat de boten ook nog om 22.05, 22.35 en 23.05 varen En dat ze met 2 boten varen als er iets is in breskens of vlissingen zo als evenementen
Niet te. Lezen zo. Dit.

Oh ja en "diesel dit en dat". :')
Hallon!
  zondag 20 januari 2013 @ 22:29:54 #25
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_121824523
quote:
Oma had voor haar klein zoon een jeans gekocht met cars erop als kerst cadeau.
Oma had de kaartjes eraf geknipt (maar wel bewaard ook de aankoop bon).Oma had de broek ingepakt voor onder de kerstboom.
Helaas vond de kleinzoon de jeans te kinderachtig.
Toen ik de broek wilde terug brengen kon dit niet omdat de kaartjes eraf waren geknipt.
De broek had ik keurig met bon en de afgeknipte kaartjes meegenomen naar de winkel.
De baas van de winkel gaat hier niet mee akoord en de broek ligt nu thuis in de kast erg zonde.
En erg jammer dat jullie er zo moeilijk over doen. Het is toch veel klant vriendelijker om tot een oplossing te komen?

Gewenste oplossing
De oplossing waar mee ik tevreden zou zijn is een tegoed bon. Of wat beter was geweest. ik was samen met mijn zoontje naar de winkel gegaan had hem iets anders laten uitkiezen.
Zonder kaartje aan de broek kunnen ze die broek niet meer verkopen, en het is ook niet zeker of het kaartje wel bij die broek hoort.
  zondag 20 januari 2013 @ 22:36:57 #26
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_121824944
quote:
Verbaasd ben ik over het feit hoe ze na je kijken als je het nog eerlijk uitlegt. Mijn moeder is vandaag ( 8 dec ) jarig en ik wilde gisteren met mijn broertje een cadeau halen. We lopen samen de winkel binnen en kijken wat het leukste is om te gaan geven. Na enige tijd vinden we het een goed idee om een fles Liqor 43 te geven. Lopen duz netjes na de kassa en ze vraagt om mijn legitimatie, ik geef haar mijn legitimatie en ze ziet dat ik 22 ben en ze vraagt om mijn broertje zijn legitimatie. Ik leg het dus uit en zeg dat het een cadeau is voor mijn moeder die we samen hebbenuitgekozen. Ze reageert heel geirriteerd, niks mee te maken : samen kopen is samen legitimeren. Er bemoeit zich ook nog een andere medewerker mee : “staat ook op de deur hoor” met een misselijke toon. Ik ga met haar de discussie aan dat we dan wel naar buiten lopen en dat ik dan alleen terug kom. Dit is wederom niet goed want ik was al binnen geweest !!! Ik zeg dat ik geen cadeau dus kan uitzoeken met mijn broertje en dat hij dus buiten moet blijven zodat ik vanuit de winkel verpakkingen moet laten zien en dan moet hij zeggen welke goed is ? Daar reageert ze niet op. Ik vraag als ik met mijn zoontje kom , moet die zich dan ook legitimeren of hoeft dat niet , ze negeert me en vraagt aan de jongens achter mij of ze die kan helpen. Belachelijk !! We lopen de winkel uit en rijden met de auto naar een andere g&g in de buurt. Ik loop daar alleen na binnen voor het geval dat. Deze mevrouw werkt op de g&g te Eindhoven op de Frans Lehaerplein en deze begroet mij en vraagt of ze mij kan helpen. Ik zeg dat ik opzoek ben naar een cadeauverpakking van liqor 43. Ze helpt mij netjes en gedurende dat leg ik het verhaal uit. Ik zei dus dT mijn broertje in de auto nu zat te wachten. Ze vond het vervelend en ze bood der excuses aan voor haar collega. Ze zei dat als ik het zo had uitgelegd dat ze dan het dan begrepen en niet moeilijk had gedaan. Ik vroeg nog of als ik mijn kindere. Bij had dat niet mocht maar dan hoef je niks te laten zien. Deze mevrouw hielp me goed en heb nog eventjes staan praten maar we hadden gelukkig onze fles op tijd !

Gewenste oplossing
We leven teveel met de wettentjes en de regeltjes in dit land. Ik snap dat er mensen zijn die zulke dingen doen maar die houd je niet tegen. Als ze dit weten en ze zijn met een groep weet iedereen wat er gebeurt , maar dan leg je het netjes uit en dat is dan ook weer niet goed. Ze moeten maar is na de klanten luisteren en dan beoordelen.
Zijn ze dat niet wettelijk verplicht?
  zondag 20 januari 2013 @ 22:39:50 #27
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_121825116
quote:
Ergeren als 2 maanden te vroeg strooigoed in de supermarkt ligt. Wil ik sinterklaasschuimpjes kopen vóór 5 december is het er niet meer. Kerstkransjes in overvloed!

Gewenste oplossing
Strooigoed (pepernoten, marsepein, schuimpjes) te minste te koop tot weekend na 5 december.
Potverdorie, ligt het al 2 maanden in de winkel en wéér grijp ik ernaast!
  zondag 20 januari 2013 @ 22:41:27 #28
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_121825199
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 22:36 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Zijn ze dat niet wettelijk verplicht?
Ik dacht altijd dat als er 1 volwassene bij is het dan goed is.
All she wants and needs is just a little taste..
  zondag 20 januari 2013 @ 22:43:19 #29
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_121825303
Echt al die klachten op die site staan bomvol spelfouten.
All she wants and needs is just a little taste..
  zondag 20 januari 2013 @ 22:43:20 #30
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_121825304
quote:
Hallo,
Mijn haar is een oranje tint geworden na mijn haar verven. Ook is het helemaal uitgedroogd! Ik las dat meer mensen dit hebben. Want van mezelf ben ik midden blond. Dus ik snap dit niet! De kapper zei; ”De beste oplossing is high lights!” Dus moet ik dat maar gaan doen. (Kan eventueel zelf.)

Gewenste oplossing
Een vergoeding van de high lights (Bij de kapper of van jullie zelf)
Titel: Klacht Action: Haarverf rubella.

Blijkt dat deze haarverf bij de action te koop is voor maar liefst ¤1,79. :')
  zondag 20 januari 2013 @ 22:46:04 #31
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_121825427
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 22:41 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat als er 1 volwassene bij is het dan goed is.
Dan kan een jongen van 18 voor alle minderjarigen kopen. Dat proberen ze te voorkomen.

Ik heb het een keer gehad met een vriendin, we gingen allebei langs een andere kassa ( naast elkaar) omdat dat sneller was. Zij had een blikje Smirnoff en ik iets zonder alcohol. Toen de caissière dat merkte moest ik ook mijn ID laten zien. Ik stond wel raar te kijken.
  zondag 20 januari 2013 @ 22:47:23 #32
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_121825513
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 22:43 schreef Luxuria het volgende:
Echt al die klachten op die site staan bomvol spelfouten.
De meeste klachten zijn al uitgekauwd (de NS bijvoorbeeld) en de rest is meestal gewoon domheid.
Zelden staat daar een terechte klacht op.
  zondag 20 januari 2013 @ 22:50:44 #33
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_121825693
:'). Deze staat er ook wel vaak op:
quote:
Enige tijd geleden heb ik 3 winterjassen gekocht bij de C&A in Spijkenisse. Twee kinderjassen en 1 voor mijzelf. Aangezien het koud was hadden we de jassen al aangehad. Kom ik een paar dagen later bij de C&A en zie ik tot mijn verbazing dag de jassen 25% zijn afgesprijsd. Ik ga hierop naar de kassa (de bon zat nog in mijn portemonaie)met de vraag waarom hier niet op is gewezen terwijl ik mijn jassen kocht. De dame achter de kassa deelde mee dat wij van de voren niet weten welke acties er komen (toch wel erg raar. Op mijn vraag of er geen verrekening kon plaatsvinden antwoorde zij dat dat alleen mogelijk is al alle kaartjes nog in de jassen zitten. Ik heb hierop naar het hoofdkantoor gebeld en daar vertelde zij ook dat medewerkers van de voren niet weten welke acties er zijn en dat zonder kaartjes (ook al is er een aankoopbon) de korting niet wordt verrekend. Slecht service van C&A want in ander winkels doen ze dit wel.
Het had niet alleen mij maar ook veel andere mensen een hoop geld gescheeld als we van de voren hadden geweten dat drie dagen later alle jassen in de aanbieding waren.

Gewenste oplossing
Personeel inlichten over acties en dit qua klantvriendelijkheid ook aan de klanten meedelen. Ik weet heus wel dat het voor C&A beter is als we de volle mep betalen maar ik zal nu toch wel drie keer nadenken voor ik hier weer wat koop en mijn vriendinnen ook.
Hoe kunnen ze van tevoren weten dat ze die jas gaan afprijzen als ze niet van tevoren weten welke jassen uitverkocht zijn en welke niet? En zo ja, dan is die jas misschien alsnog verkocht en dan heb je weer een boze klant die huilie doet omdat 'zijn' jas verkocht is.
pi_121829203
quote:
14s.gif Op zondag 20 januari 2013 14:31 schreef BlueMage het volgende:
[ afbeelding ]

Deel 6 alweer van het klachtentopic over klachten op klacht.nl

Je moet het nummer even updaten in de OP ;)

En, als het kan, wellicht ook wat topics van de vorige reeksen toevoegen, die missen nu (is wellicht overbodig gezien de mogelijkheid om ze zelf vrij simpel op te zoeken, maar misschien voor de volledigheid)
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  maandag 21 januari 2013 @ 07:56:13 #35
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_121832578
quote:
Klacht Postcode Loterij: dvd box
5
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Postcode Loterij
Lezers van deze klacht: 12
brief van felicitatie gekrijge maar volgens instruktie in de sait van postcodeloterij doet het niet.

Gewenste oplossing
oplssing ik werwach van jullie
Zeker de DVD box "Nederlands voor klapjosti's"

quote:
Klacht Lyca mobile: verpleegster
18
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lyca mobile
Lezers van deze klacht: 7
Mijn simkaart staat geblokkeerd, kan nergens mee bellen.

Gewenste oplossing
Met een spoedig bericht waarom
Hier kan je gratis mee bellen....
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  maandag 21 januari 2013 @ 11:08:38 #36
288341 CasJ
Go for it!
pi_121836303
quote:
Klacht Marlboro: Stukje filter midden in Malboro Flavor mix sigaret

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Marlboro
Lezers van deze klacht: 2034
Vorige week dinsdag 10 mei kocht ik een groot pakje Malboro Medium(Flavor mix) sigaretten van ¤6,00.
Ik maakte het pakje gewoon open niks aan de hand tot dat ik een sigaret op stak die heel raar rook. Waarop mijn vriend zei, wat ruikt die sigaret vreemd. In het midden van de sigaret ongeveer kwam er een vlammetje. ik heb je sigaret uitgemaakt en er zat een stuk filter in. Het leek wel een stukje piepschuim. Een dag later precies het zelfde verhaal ook een stukje filter in de sigaret! Ik heb de 2 stukjes filters bewaard en ook het pakje heb ik bewaard. Het is namelijk zeer slecht voor je gezondheid om een stuk filter op te roken!

Gewenste oplossing
Ik ben tevreden door deze klacht te mogen melden. Maar ik vind het niet normaal dat dit in een sigaret terecht kan komen, ik wens nieuwe sigaretten.
Alsof roken verder gewoon gezond is :')
Ja...
pi_121839589
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 00:02 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Je moet het nummer even updaten in de OP ;)

En, als het kan, wellicht ook wat topics van de vorige reeksen toevoegen, die missen nu (is wellicht overbodig gezien de mogelijkheid om ze zelf vrij simpel op te zoeken, maar misschien voor de volledigheid)
Ik heb de OP wel even naar 't goeie nummer geëdit idd maar verder zou ik niet weten hoe je zo'n OP in 'n reeks aanpast dus ja... :P

quote:
Klacht KPN Internet: geen e.mail kunnen ontvangen
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over KPN Internet
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden KPN Internet
Lezers van deze klacht: 27

We worden zeer slecht geholpen fout licht bij KPN we worden van het kastje naar de muur gestuurd.Donderdag 17-1 2013 geen mail meer te ontvangen 0800-0402 gebeld zij is een storing probeer na half uur nomaals en het zou gaan zakelijk dus nr. 0800-0403 gebeld nee particulier vrijdag morgen 18-1 2013 2 uur aantelefoon 0800-0403 experteam 0800-471 kreeg te horen wanbetaler afgesloten weer 0800-0402 vrijdag avond half 10 belooft zaterdag 19-1-2013 kunt u weer mail ontvangen tot op heden niets ik ben dan ook van plan een schade claim in te dienen ben al 4 uur met dit bezig en nog steeds geen oplossing dit alles buiten onze schuld ik heb zelf ook een bedrijf te runnen maar als ik het op de zelfde manier doe als KPN ben snel klaar
Gewenste oplossing

Per dirct oplossen op dit moment krijgt KPN van mij een dikke 0
Ik denk dat ik tussen de regels door wel kan lezen wat er in dit geval écht aan de hand is. :')

[ Bericht 20% gewijzigd door BlueMage op 21-01-2013 12:39:30 ]
Hallon!
  maandag 21 januari 2013 @ 15:22:39 #38
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_121846756
quote:
Klacht Kwikfit: Dure oliewissel Hyundai 1500

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Kwikfit
Lezers van deze klacht: 2
ik heb ook een oliewissel gedaan naar aanleiding van de website
oliewissel vanaf 39 euro
dus ik ga naar een kwikfit filiaal en laat dit uitvoeren
kosten 89 euro dit is wel een groot verschil
als ik nu een prijsopgave online doe kost dit 59 euro
wat nu

Gewenste oplossing
normale redelijke prijs
Waarom snappen mensen nou niet wat er bedoeld wordt als er staat: vanaf 39 euro.

quote:
Klacht SBS 6: Piet Paulusma en zijn weersvoorspellingen
4
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden SBS 6
Lezers van deze klacht: 9
Al enige tijd valt mij op dat Piet Paulusma verkeerde weersvoorspellingen doet.
Het zou mij niet verbazen als het barbeceuweer een 9 krijgt vanavond.
Als het aan hem ligt loop je met -10 in je bikini op het strand.
Ik vind dat hier wel gevolgen aan moeten zitten voor Piet.

Gewenste oplossing
Een boete opleggen voor elke foute weersvoorspelling die hij doet. Wellicht neemt hij zijn werk dan iets serieuzer.
Overdrijven is ook een vak :')

[ Bericht 0% gewijzigd door achterlijke_gladiool op 21-01-2013 15:22:57 (typo) ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_121856767
quote:
Mijn zoon zit bij de taxi vervoer voor speciaal onderwijs al zeven keer als t niet meer is andere chaufeurs gehad de helft steld zich niet eens voor en t kan zomaar zijn dat je een ander krijgt paar dagen later vaste krachten doen niet aan volgens mij
Ook ene haald em half uur te vroeg op kwart over zeven terwijl die om half negen op school moet zijn en soms ook veelste laat half uur tot anderhalf uur tijd
Vriendelijkheid of behulpzaamheid bestaat er niet als er colegas een zieke vrouw wat regelmatig hartklachten heeft staan er zo vijf schoolbusjes er bij om t wachten op een ambulance wie laat zon iemand met kinderen rijden ?en waarom moeten de andere kinderen daar maar de dupe van zijn om zolang daar ook nog te moeten wachten en kijken. Ze weten niet dat de kinderen naar speciaal onderwijs moeten omdat ze adhd of autisth zijn enzv dus dit is echt niet goed als je dan beld krijg ik grof te horen dat ik geen begrip voor hun colega kan op brengen ! Wat brutaal jah! En hun kunnen geen begrip op brengen dat mijn kind en andere kinderen dit niet aan kunnen om hier maar ff bij te blijven hangen! En t regelmatig wisselen van chauffeur en t niet kunnen voorstellen vind ik ook niet erg netjes Fatsoen ontbreekt hier .bellen doen ze niet aan.
Gewenste oplossing

Duidelijke regels . Komt er iets tussen bellen! Vaste chaufeur (als er ziekte is kan t anders voorkomen dan ok ma niet zomaar ander sturen zonder reden of medeweten) fatsoen voorstellen, begrip en respect naar kinderen en ouderen toe. T daadwerkelijk iets doen met klachten.
Klacht van Moeder1981, over Connexxion, in de rubriek: Openbaar Vervoer geplaatst op 21 januari 2013
Moeder1981 kan ook wel wat speciaal onderwijs gebruiken.
pi_121859297
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 22:46 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Dan kan een jongen van 18 voor alle minderjarigen kopen. Dat proberen ze te voorkomen.

Ik heb het een keer gehad met een vriendin, we gingen allebei langs een andere kassa ( naast elkaar) omdat dat sneller was. Zij had een blikje Smirnoff en ik iets zonder alcohol. Toen de caissière dat merkte moest ik ook mijn ID laten zien. Ik stond wel raar te kijken.
Wettelijk mogen ze je dat niet vragen. Dat het wel gebeurt is een ander verhaal. Maar de wet bekommert zich alleen om de koper, niet om wie het daarna weer van de koper krijgt.

Tegenwoordig is het wel dat als kinderen onder de 16 in openbare ruimtes alcohol nuttigen kunnen ze een boete krijgen, dit staat echter los van het koop-verhaal.
pi_121859661
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:06 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:

[..]

Wettelijk mogen ze je dat niet vragen. Dat het wel gebeurt is een ander verhaal. Maar de wet bekommert zich alleen om de koper, niet om wie het daarna weer van de koper krijgt.

Tegenwoordig is het wel dat als kinderen onder de 16 in openbare ruimtes alcohol nuttigen kunnen ze een boete krijgen, dit staat echter los van het koop-verhaal.
eeuhm de appie kan een megaboete krijgen als ze wisten of dit behoorden te wisten dat men als groep naar binnen ging en door te splitsen alcohol wilden kopen
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_121859770
quote:
Beste, Een Sushi restaurant heeft een wel heel bijzondere regel en dat is dat alles wat je niet consumeerd extra moet bijbetalen op de all-inn prijs van eur 21,50 per persoon. Deze verrassing kwamen ze ons mede delen nadat we niet alles hadden opgegeten en wezen ons op de kleine lettertjes op het bestelformulier. We hebben nog een hele discussie gevoerd met de bedrijfsleider welke 2 ontevreden partijen tot gevolg had.

Mag dit zomaar?

Moet men de consument niet eerst wijzen op die voor hun zo belangrijke regeltjes waarin geen enkele logica te ontdekken valt. Ik begrijp de achterliggende gedachte maar wordt op een slinkse wijze ten uitvoer gebracht. Doggy bag was al helemaal niet bespreekbaar.

Als ik zelf een plastic zak had meegenomen en daar al het overgebleven etenswaar had gedeponeerd hadden we geen enkel probleem gehad....

Onbegrijpelijk! Ik
lijkt me vrij logisch om er voor te zorgen dat "bepaalde "mensen niet veel opscheppen en niks lusten en dat de sushiboer het mag weggooien
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_121859830
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:11 schreef gers het volgende:

[..]

eeuhm de appie kan een megaboete krijgen als ze wisten of dit behoorden te wisten dat men als groep naar binnen ging en door te splitsen alcohol wilden kopen
Niet waar.

quote:
Art. 20, lid 1
Het is verboden bedrijfsmatig of anders dan om niet alcoholhoudende drank te verstrekken aan een persoon van wie niet is vastgesteld dat deze de leeftijd van 16 jaar heeft bereikt. Onder verstrekken als bedoeld in de eerste volzin wordt eveneens begrepen het verstrekken van alcoholhoudende drank aan een persoon van wie is vastgesteld dat deze de leeftijd van 16 jaar heeft bereikt, welke drank echter kennelijk bestemd is voor een persoon van wie niet is vastgesteld dat deze de leeftijd van 16 jaar heeft bereikt.
Als je verklaart dat deze drank niet voor die jongere persoon is behoort dat volgens de wet voldoende te zijn.
De Appie heeft dan aan hun "plicht" voldaan. Ze verkopen dan dus ook gewoon aan 16+, dus daar kunnen ze geen boete voor krijgen.
pi_121859947
quote:
sinds geringde tijd winkel ik bij de Albert Heijn op de Helftheuvel passage te ‘s-Hertogenbosch. Helaas moet ik constanteren dat ik bijna elke keer aan de kassa onbeschoft behandeld word, op kaugom kauwende jonge meiden die dubbel aanslaan en niet naar je luisteren en ook niet weten wat ABN betekend. ik hoop dat u als groot bedrijf hier iets aan zou kunnen doen.
B.V.D.

Hoogachtend
-
Gewenste oplossing

kwaliteit controle cassieres desbetreffende winkel.
De pot verwijt de ketel...

[ Bericht 1% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 17:14:08 ]
pi_121860129
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:14 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:

[..]

Niet waar.

[..]

Als je verklaart dat deze drank niet voor die jongere persoon is behoort dat volgens de wet voldoende te zijn.
De Appie heeft dan aan hun "plicht" voldaan. Ze verkopen dan dus ook gewoon aan 16+, dus daar kunnen ze geen boete voor krijgen.
quote:
Het is verboden bedrijfsmatig of anders dan om niet alcoholhoudende drank te verstrekken aan een persoon van wie niet is vastgesteld dat deze de leeftijd van 16 jaar heeft bereikt. Onder verstrekken als bedoeld in de eerste volzin wordt eveneens begrepen het verstrekken van alcoholhoudende drank aan een persoon van wie is vastgesteld dat deze de leeftijd van 16 jaar heeft bereikt, welke drank echter kennelijk bestemd is voor een persoon van wie niet is vastgesteld dat deze de leeftijd van 16 jaar heeft bereikt.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_121860211
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:18 schreef gers het volgende:

[..]

[..]

Als je verklaart dat het niet voor die minderjarige is, kan er ook niet vastgesteld worden dat deze drank wel voor de kinders onder de 16 is.
  maandag 21 januari 2013 @ 23:18:35 #47
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_121871192
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 11:08 schreef CasJ het volgende:

[..]

Alsof roken verder gewoon gezond is :')
Je gaat toch niet zeggen dat het om deze gaat:

De marlboro flavour plus, als je kijkt naar hoe deze is opgebouwd en verschilt van een normale sigaret, dan zou dit mevrouw haar klacht kunnen verklaren :')
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  dinsdag 22 januari 2013 @ 03:08:04 #48
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_121875792
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 22:29 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Zonder kaartje aan de broek kunnen ze die broek niet meer verkopen, en het is ook niet zeker of het kaartje wel bij die broek hoort.
Wat je zegt is complete onzin, want je kan namelijk wel zien of het kaartje klopt met de broek.
Je kan me vinden bij de bloemist
  dinsdag 22 januari 2013 @ 03:14:29 #49
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_121875805
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 22:36 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Zijn ze dat niet wettelijk verplicht?
Ze zijn dat inderdaad wettelijk verplicht op te volgen, maar als jij met je kleine broertje een flesje drank (:'))* voor je moeder koopt. Zou je hier nooit problemen mee krijgen, ook niet door de politie.

Als het broertje zelfs te jong is om verplicht een legitimatie op zak te hebben (14 jaar) moet je als verkoper ook wel een beetje na kunnen denken. Gaat het hier om een jongen die drank koopt voor een minderjarige of is het een jongen die samen met zijn kleine broertje een cadeautje uitzoekt voor zijn moeder.

Deze vrouw in de Gall&Gall is gewoon zo'n typische zure Nederlander van 50 jaar. Die het leven niet meer ziet zitten, neemt alles letterlijk op.
Je kan me vinden bij de bloemist
  dinsdag 22 januari 2013 @ 03:23:22 #50
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_121875835
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2013 20:14 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:

[..]

Niet waar.

[..]

Als je verklaart dat deze drank niet voor die jongere persoon is behoort dat volgens de wet voldoende te zijn.
De Appie heeft dan aan hun "plicht" voldaan. Ze verkopen dan dus ook gewoon aan 16+, dus daar kunnen ze geen boete voor krijgen.
Iets met medeplichtigheid enzo... het is niet zo als je één wet goed uitvoert niet kan gepakt kan worden met een andere wet eh ;).
Je kan me vinden bij de bloemist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')