abonnement Unibet Coolblue
pi_121798425


Deel 7 alweer van het klachtentopic over klachten op klacht.nl

Vorige topics uit de reeks:
KLB / Mensen op klacht.nl
KLB / Mensen op klacht.nl #2
KLB / Mensen op klacht.nl #3
KLB / Mensen op klacht.nl #4

Enkele pareltjes uit de vorige topics:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klagen op zo'n site in plaats van bij het bedrijf zelf gaat echt helpen ja.

...en weer verder. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 17:01:18 ]
Hallon!
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 20 januari 2013 @ 14:40:24 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_121798948
Irritante mensen idd!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_121799180
quote:
Klacht AVRO: wie is de mol
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over AVRO
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden AVRO
Lezers van deze klacht: 29

Ook deze episode worden de kijkers weer bedonderd.

Er is zgn (wat u dus niet weet ) niet 1 maar meerdere mol momenten te zien voor ons als kijker. Anders was het programma gauw afgelopen. Zo worden er voor ons als kijker enkele stukjes uitgezonden die ons kijker doet denken van : DAT IS DE MOL.

dat kan zijn van een klikgeluidje van de camera of dat iemand een verkeerd bedrag noemt.

Dat heet in scene zetten van een geheel programma. Dit jaar nog erger dan vorige jaren.
Kortom : Het betreft een in scene gezet tv programma.
Gewenste oplossing

hou op met die onzin om elke week een andere mol naar voren te brengen voor de kijker zijnde. Als er een speler eerder naar huis wil vanwege andere prioriteiten of verplichtingen laat hem dan niet eventjes de mol doen spelen
pi_121799261
:') __________________________________ Christus...
Nieuw is niet altijd beter.
  zondag 20 januari 2013 @ 14:49:44 #5
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_121799577
Klacht -
quote:
Ik weet niet waar ik nu terrecht kom, maar ik heb een klacht over installeren van beveiliging op computer. Nu wordt ik naar U verwezen, hetgeen volgens mij totaal niet klopt, of kunt U mij toch helpen.
-

Gewenste oplossing
installatie beveiliging
Die heeft inderdaad geen idee waar hij terechtkomt.
Maar ik kan hem wel helpen: als je niet overal je gegevens laat slingeren heb je minder beveiliging nodig.

[ Bericht 3% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 17:02:12 ]
pi_121800085
_O- die met die (grote k.) _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_121800312
quote:
Klacht Canaldigitaal: KLACHT
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Canaldigitaal
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Canaldigitaal
Lezers van deze klacht: 2

HALLO HEB VANAF JANUARI FAMILIE PAKKET..
MAAR DE ZENDERS FALLE ALLIJD WEG..DUS GEEN ZENDERS
Gewenste oplossing

EEN GOEDE OPLOSSING
HALLON WE GAAN SORGE FOOR DIE OPLOSSING HOOR!
Hallon!
pi_121800384
de kassa/radar forums zijn ook vermakelijk :')

quote:
Opgelicht met een Ipad3. Om het verhaal niet te lang te maken doe ik het even beknopt.
Ik ben opgelicht met een ipad 3 op marktplaats. Ik heb het geld overgemaakt naar de desbetreffende persoon na de overeenkomst en daarna heb ik niks meer van deze persoon gehoord. De volgende dag was ook het e-mail adres opgeheven. Nu kan ik dus fluiten naar mijn centen.

Hierop heb ik meteen aangifte gedaan bij de politie. Meteen een mail gestuurd naar de bank met het verhaal erbij wat er is gebeurt en de aangifte van de politie. hierin staat een terugboek verzoek die ik graag wil van de desbetreffende persoon die deze rekening bezit.

Nu krijg ik als antwoord dat er pas wat mee gedaan wordt als er meerdere aangiftes zijn. Dit is toch van de zotte!! ior meer dan 250 euro het schip ingegaan en diegene naar wie ik het heb overgeboekt komt er vrij mee weg. Dit moet toch niet de manier zijn?

Adres gevevens zijn bekent bij de bank. hier moet de politie toch ook wat mee kunnen?

Wat kan ik nog meer doen om dit geld terug te krijgen en eventueel dat de dader gestraft wordt voor oplichting?
quote:
Op onze laptop zit het zogenaamde politievirus, ook wel Ukash genoemd. Wij hebben geprobeerd dit zelf te verwijderen, maar dat lukte ons niet. Daarom zijn wij naar het filiaal van Dixons gegaan waar wij de laptop hadden gekocht met de bedoeling dat ze de laptop voor ons zouden opsturen en repareren.
Aangekomen in de winkel, kregen wij meteen een Norton virusscanner in onze handen gedrukt en de mededeling dat er een link naar ons e-mail adres gestuurd zou worden en dat wij de virus zelf maar moesten verwijderen. De meeste mensen konden dat zelf en dat zou ons een heleboel geld schelen.
Wij zijn toen weer naar huis gegaan met de laptop en hebben geprobeerd het virus te verwijderen. Dit is ons niet gelukt met de toegestuurde link, maar ook niet met andere suggesties op internet.
Dus zijn wij weer naar de winkel gegaan. Nu stond er een andere medewerker en die heeft samen met mij op de laptop gekeken en mij een andere suggestie gedaan.
Thuisgekomen heb ik deze meteen geprobeerd, maar ik had een kabeltje nodig omdat ik geen verbinding met wifi mocht maken. Dus ik voor de derde keer terug naar de winkel.
Helaas heeft ook deze link niet geholpen en inmiddels is de laptop door een computerbedrijf gerepareerd, maar dit heeft ons 165 euro gekost.
Gewenste oplossing

Een tegemoetkoming in de kosten. Wij zijn drie keer naar de winkel geweest, wij hebben een kabeltje moeten kopen en hebben de laptop bij een computerzaak moeten laten repareren. Dit is naar onze mening duurder dan bij Dixons. Wij begrijpen dat een virusverwijderen niet onder de garantie (die hebben wij wel en daar betalen wij 10,99 euro per maand voor) valt, maar ze hadden de laptop moeten innemen en opsturen.
quote:
Mijn dochter heeft begin september een mobiele telefoon gekocht bij Dixons voor 157,99 euro en een paar weken later werkte de aan-/uitknop niet meer. Ze heeft hem ter reparatie aangeboden bij Dixons. Na een tijdje kon ze hem weer ophalen maar hij was niet meer te repareren: er zat een total loss-verklaring bij en er was vochtschade geconstateerd, de mobiel was idd wel nat geworden toen ze een keer in een fikse regenbui liep. De medewerker wilde hem wel gelijk in de prullenbak gooien! Gelukkig heeft ze dat niet gedaan, achteraf bekeken!
Mijn dochter woont op kamers en ik wil wel dat ze bereikbaar is dus we hebben haar geld geleend voor een nieuwe, dezelfde mobiel, maar wel bij een ander bedrijf omdat die daar 18 euro goedkoper is. Ik had haar wel gevraagd de defecte mobiel mee te nemen als ze in het weekend thuiskwam. Ze heeft toen vrijdag een nieuwe mobiel gekocht en zaterdag ben ik de “defecte” mobiel gaan bekijken: die bleek dus gewoon te werken, niets mee aan de hand, maar nu zit ze dus met 2 mobieltjes! Dixons gebeld maar die willen niet meewerken, ook niet de nieuwe mobiel van 3 dagen oud, weliswaar van een ander bedrijf, terugnemen en het andere bedrijf wil ook geen mobiel terugnemen waar het zegel van de vepakking al van verbroken is, wat logisch is.
Gewenste oplossing

1 telefoon terugnemen en geld daarvoor teruggeven (157,99 euro)
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  zondag 20 januari 2013 @ 15:44:40 #9
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_121802805
quote:
Klacht NS: Vergeten in te checken
2
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden NS
Lezers van deze klacht: 23
Op 14-01-2013 reisde ik van den haag naar Arnhem . Ik reisde voor het eerst door in en uit te checken met mijn voordeelurenkaart. De heenreis ging dit goed, maar omdat ik normaal altijd een retourtje koop, vergat ik nu op de terugreis in te checken. Ik constateerde mijn fout meteen en heb direct de conducteur opgezocht. Zij stelde voor uitstel van betaling aan te vragen en mogelijk zou dan de coulanceregeling gelden. Tot mijn verbazing kreeg ik een rekening van 52.80 het bedrag van een kaartje ( zonder korting) met een boete van 35,00.

Gewenste oplossing
Kwijtschelding van de boete van 35.00 en betaling van mijn kaartje met korting dus 10,70.
Dus omdat je vergeet in te checken moet de NS maar de boete kwijtschelden? :')

quote:
Klacht Jumbo: soepvlees rund
7
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Jumbo
Lezers van deze klacht: 21
weer een klacht gisteren had ik er ook een over de varkenspoten.
vanmorgen heb ik poulet rund gekocht ,het is specaal gesneden door 2 jongens.en die vertelden mij mat volle overtuiging dat het heel goed vlees was voor poulet waar ik naar vroeg , ik heb daat op vertrouwd
Ik heb voor507 gram E546 betaald,wat ik erg duur vond .
De poulet heeft van 12 uur tot 17 uur op gestaan en was om 17 uur niet te eten en uiteraard niet gaar

Gewenste oplossing
met een nieuw pond poulet maar dan van ander vlees Ik heb het etiket nog van de verpakking
Wel duur vlees bij Jumbo, 546 euro voor 507 gram :')
En verder denk ik gewoon dat je niet kan koken, probeer je eens in te schrijven voor First aid kitchen van 24kitchen :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_121804280
quote:
hoi gisteren stond ik en nog een Mevr te wachten op de bus lijn 41 Engelenkampstraat thv tempelplein in Sittard, Het was best wel druk de chauffeur erg gejaagt ik liep in het midden naar binnen was grootte bus met aanhang was die man aan het mopperen deed de deur achter mij dicht terwijl ik amper binnen was de mevr achter me kon zich nog net terug trekken anders had ze tussen de deuren gezeten dus ze rent naar voor om in te stappen begint die man te schelden dat het zo niet mocht nou zegt die mevr zat er bijna tussen buy the way zijn er meerdere die zo instappen en voor liepen mensen ook naar buiten ik moest nog zeggen dat die mevr er nog aan kwam op eind stapte een jongen ook aan de voorkant uit daar zei de chauffeur niets tegen is hij een vrouwenhater of zo tjongeik stap normaal altijd voor in mits het druk is aan de achterkant batch altijd netjes in en uit altijd fatsoenlijk behandeld maar deze man sorry geen woorden voor
Gewenste oplossing

die mevr dient ook klacht in hij kan zijn excuus aanbieden en normaal gedrag vertonen want zelfs een hond snauw je niet zo af als dit nog eens voorkomt ontsla hem maar want zo raak je passagiers kwijt zijn er genoeg die weldegelijk klantvriendelijk zijn of iets normaal zeggen ook zijn rijstijl was ik niet over te spreken sorry
Ik kan 't niet helpen maar ik heb toch een beetje medelijden met die buschauffeur. Kan me er iets bij voorstellen dat als het al druk is je al dat gezeik en gedring met instappen er niet nog bij wil hebben.
Hallon!
pi_121805574
quote:
Oh pijnlijk hoe niet grappig dit is :P

[ Bericht 10% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 17:06:13 ]
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_121806610
quote:
Klacht Veolia: snelheids klacht
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Veolia
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Veolia
Lezers van deze klacht: 82

op vrijdagavond 28-12-2012 kreeg ik geen voorang van de veoliabus in het dorp haelen is een max snelheid van 30 km per uur deze bus ging dicht aan 50 km en gaf mij geen voorang waar door ik goed in de remmen moest het kenteken van de bus bs-jv-18 graag dat ook de stadsbussen zich aan de regels houden zodat wij als bestuurdes ook veilig door het dorp kunnen

gr -
Gewenste oplossing

dat de chaufeurs er op gewezen worden van snelheden in dorpen en wegen
Snelheden in de weg. :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 17:03:20 ]
Hallon!
pi_121806904
quote:
na een tas vol spullen in de HEMA (nieuwendijk Amsterdam) te hebben gekocht gaan we in de Hema ook lunchen (ik, mijn vrouw en 2 kinderen). Ik loop naar de toilet en moest 30 cent vooraf betalen. Ik had aan kleine muntjes alleen maar 29 cent. De toilet mevrouw heeft mijn 29 cent toch niet geaccepteerd en ik moet naar buiten lopen zonder te kunnen pissen. Daar was ik erg pissig over!
Waar halen sommigen mensen de lef vandaan om zo met klanten of andere mensen om te gaan?

Gewenste oplossing
tuurlijk niet
'tuurlijk niet' _O-

[ Bericht 30% gewijzigd door Rhone op 20-01-2013 17:06:51 ]
pi_121807017
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 15:05 schreef gers het volgende:
de kassa/radar forums zijn ook vermakelijk :')

[..]

[..]

[..]

"Om het verhaal niet al te lang te maken..."" :')
Zij die mij haten zijn gratis promo!
pi_121807172
quote:
Nu alles erop gaat wijzen dat men het contante geld meer en meer terug wil gaan dringen, al is het maar met slogans als: “Klein bedrag? Pinnen mag! “. Nog eventjes wachten en het wordt “Pinnen Moet” ! Mensen als we straks alleen nog maar kunnen pinnen dan geef je al je vrijheid weg krijgt de ‘Elite’ alle controle over jou.
In de winkels zie je zogenaamde hele aantrekkelijke flyers waarop staat:
• KORTERE WACHTIJDEN
• VOOR UW EN ONZE VEILIGHEID
• LIEVER CONTANT? Er blijven uiteraard ook kassa’s beschikbaar waar u met contant geld kunt betalen. ( ja die blijven nog wel een poosje maar verdwijnen doen deze zeker)

ONZIN: DIT WILLEN WE NIET!!!!

HETGEEN BETEKENT DAT, ALS HET EENMAAL ZOVER IS, MEN EEN TOTALE CONTROLE HEEFT OP UW DOEN EN UW LATEN TOT IN HET KLEINSTE DETAIL VAN UW LEVEN.

En zo is wat bijverdienen of een kastje verkopen aan de buurman bijvoorbeeld zit er niet meer in. De strop wordt nog harder aangeknepen! Je bent straks al geen baas meer over je eigen geld..
Elke aankoop, hoe gering ook staat dan zwart op wit genoteerd, ook dat ijsje wat u eigenlijk vanwege uw gezondheidstoestand beter niet kan nemen. Ook dat ene boekje wat u beter niet zou lezen en daarbij mag u invullen wat u maar wilt!! Uw drankgebruik als wel uw nicotine gebruik en/of uw snoepverslaving komt in beeld. Ja, ook die relatie die u wellicht heeft en die niet gepast is. Maar ook uw voorkeuren en interesses, uw liefhebberijen en hobby’s en uw bereidheid tot het ‘geven’ aan goede doelen. Met één bekende druk op de knop als alles aan elkaar gekoppeld is heeft men dan in no time een compleet beeld van u. Tot en met uw verplaatsingen aan toe. Big Brother is Watching You in het kwadraat.

Rijkdom of resp. armoede is dan in principe niet meer af te lezen aan uw bezit, maar aan het aantal ‘betaaleenheden’ of hoe men de ‘tegoeden’ ook gaat noemen, welke men u toestaat.

Mensen wordt WAKKER!!!!! Dit moeten we nooit accepteren!!

Gewenste oplossing
Ophouden met die onzin van \'Pin Only Kassa\'s \' Ophouden met die bangmakerij dat dit veiliger is. Stoppen met dat big brother gedoe en de totale controle over mensen willen hebben. Moeten wij de vrijheid van het contante geld uitgeven ook al opgeven?
pi_121808268
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 16:58 schreef Rhone het volgende:

[..]

Waar is Nestalgie die hierop roept: "Loeminadie!!!11!11!!! Loeminadie!!!!111!1" ?
Zij die mij haten zijn gratis promo!
  zondag 20 januari 2013 @ 18:28:37 #17
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_121811137
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 16:58 schreef Rhone het volgende:

[..]

:') _O-
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_121813614
quote:
Dom, je maakt een leuk topic om zeep }:|

[ Bericht 10% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 17:06:35 ]
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_121814723
quote:
13s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:23 schreef Soury het volgende:

[..]

Dom, je maakt een leuk topic om zeep }:|
:O
pi_121818058
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 19:46 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

:O
Niet meer doen. Plus was het niet grappig
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_121819662
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 16:52 schreef Rhone het volgende:

[..]

'tuurlijk niet' _O-
'Daar was ik heel pissig over :D'
pi_121823261
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2013 21:18 schreef antfukker het volgende:

[..]

'Daar was ik heel pissig over :D'
Hij was met z'n gezeik helemaal in de pisstemming idd. :Y
Hallon!
  zondag 20 januari 2013 @ 22:25:59 #23
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_121824271
quote:
Dit gaat over de Sting -

Gisteravond (10-01-2013)waren mijn vriendin en ik in de Sting. We waren er 15 minuten voor sluiting. Wij lopen door de winkel en zoeken naar kleren. korte samenvatting over mijn vriendin: ze is engels, spreekt alleen engels, en vind moeilijk kleren die ze leuk vind.
Maar ze vind een aantal kledingstukken die ze wilt passen.
Wij voelde ons al niet aangesproken… medewerkers keken ons wel aan maar zijden niks. Ik was al van.. oke, we komen er zelf wel uit. Terwijl mijn vriendin kleding an het passen is wacht ik rustig tot zij klaar is. 20:57 komt er een vrouw naar mij toe en zegt dat ze zo gaan sluiten. Ik zeg tegen haar dat we nog een aantal dingetjes passen maar opschieten.Ik vermeld mijn vriendin dat we op moeten schieten. precies om 21:00 komt dezelfde vrouw, en zegt:”we zijn gesloten”. einde bericht… ik:” sorry voor het ongemak, we passen zo snel als we kunnen.”
terwijl ik in een stoel aan het wachten ben verzamelt zich 2 a 3 meter naast mij een groep met werknemers die lekker beginnen te zeiken over hoe lang het duurt.. “pfffff duurt lang zeg”. “kunnen ze niet opschieten ofzo”…ordinair gezegd: lekker bitchie… Er hing een erg ongemakkelijke sfeer… we waren vanaf het begin al niet welkom en nu kregen we het gevoel dat we uitgedreven werden! Toen, 21:05 komt (ik denk) de vrouwelijke manager aanzetten. Ik zei gedag… het eerste wat ze zij:” we zijn al 10minuten gesloten.”…. ik bied nogmaals mijn excuses aan en zeg dat we het nu afronden… Zij wacht een moment en waagt zich naar het pashokje en opent deze half!en vermeld mijn vriendin half omgekleed dat ze gesloten zijn!.. zij hoeft niet Nederlands te zijn om dat te begrijpen.. ik zit stomverbaasd in de stoel met open mond te kijken hoe dit verloopt. De manager loopt na haar uitspraak weg… ik kom bij van haar aktie… Ik loop naar het pashokje en zeg dat we maar moeten gaan.
Wij maken ons uit de voeten… De muziek is al stil gezet en wij lopen uit het pashokjes deel naar de uitgang. Daarvoor staan de medewerkers voor de kassa… ik hoor deze zelfde manager zeggen: “ze koopt niet eens iets!” als wij aankomen lopen..Ik zeg dag tegen de groep werknemers.. geen reactie… (We waren pas halverwege met passen!!)
terwijl wij naar de uitgang lopen word de deur geopend… In alle beleefdheid bied ik nogmaals mijn excuses aan.. waarom? opvoeding en beleefdheid! maar wij worden genegeerd en de deur word gesloten… Ik heb me nog nooit zo slecht gevoelt/behandeld/gehaat in een winkel! Wij voelden ons ongewenste ratten in een gebouw! Ik zelf heb ook gewerkt in een winkel (score) en ik weet dat als je een lange dag hebt gedraaid dat je er een einde aan wilt maken.. maar dat altijd de klant koning is en niet op deze manier behandelt moet worden! Ik ben niet het typ dat snel ontevreden is door klandizie… meestal accepteer ik het feit dat mensen niet het beste humeur hebben, plus ik hou van shoppen zonder dat mensen continu mij lastig komen vallen… Maar dit was gewoon klantenhaat!

beoordeling:
snelheid: 10/10 vanwege haast… gruwelijke haast!
vriendelijkheid: 1/10
oplossing: ?? 1/10?

Gewenste oplossing
Ik weet eigenlijk niet hoe dit goed gemaakt kan worden... Ik geloof dat een mail met excuses erin te makkelijk is! Maar ik weet niet wat er anders aan gedaan kan worden.... Ik hoop dat mijn klacht het hoofd van het bedrijf bereikt.. Het bestuur hier van schrikt en deze klacht behandelt in het benoemde filiaal en actie ondernomen word!! en een persoonlijk berichtje terug zou fijn zijn!
Een pashokje inlopen is niet erg netjes, maar waarom moet je in vredesnaam 5 minuten voor sluitingstijd nog kleding passen? Dat vind ik behoorlijk asociaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door Marie30 op 13-03-2013 17:07:07 ]
pi_121824508
quote:
Klacht Veolia: boot vlissingen breskens
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Veolia
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Veolia
Lezers van deze klacht: 97

De boot tijden kloppen Niet want ik en me vriendin en nog meer mensen. Wouden. Trug naar breskens. Op 2e kerst we hadden. Op internet en teletext gekeken voor de vertrektijden en. Er stond dat de laatste boot om 22.05 uur ging maar. Dat. Was dus niet. Zo volgens die vrouw die daar binnen in het loket zat. Ze zij dat dat geen waar is van de vertrek tijden. Maar die andere mensen zijden dat dat inderdaad zo. Op internet stond dat de laatste boot om 22.05 uur was. En niet om. 21.05 nu hebben. Wij dubbele kosten moeten maken. Net de trein. En hotel enzovoort. En die. andere mensen ook. Om dat die mensen van de boot. Eerder thuis willen zijn zijn wij er als passagiers weer. De gebeten honden en dat is vaker zo want als er visserij dagen zijn in breskens. Dan. Vaart er maar 1 boot en dan is het. Stik druk. En dan moetvje als passagier. Nog hopen dat je mee kan anders moet je nog een uur wachten en dan krijg je als antwoord van de mensen van het loket ja de baas wil niet dat er 2 varen. Want diesel dit en dat
Gewenste oplossing

Dat de boten ook nog om 22.05, 22.35 en 23.05 varen En dat ze met 2 boten varen als er iets is in breskens of vlissingen zo als evenementen
Niet te. Lezen zo. Dit.

Oh ja en "diesel dit en dat". :')
Hallon!
  zondag 20 januari 2013 @ 22:29:54 #25
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_121824523
quote:
Oma had voor haar klein zoon een jeans gekocht met cars erop als kerst cadeau.
Oma had de kaartjes eraf geknipt (maar wel bewaard ook de aankoop bon).Oma had de broek ingepakt voor onder de kerstboom.
Helaas vond de kleinzoon de jeans te kinderachtig.
Toen ik de broek wilde terug brengen kon dit niet omdat de kaartjes eraf waren geknipt.
De broek had ik keurig met bon en de afgeknipte kaartjes meegenomen naar de winkel.
De baas van de winkel gaat hier niet mee akoord en de broek ligt nu thuis in de kast erg zonde.
En erg jammer dat jullie er zo moeilijk over doen. Het is toch veel klant vriendelijker om tot een oplossing te komen?

Gewenste oplossing
De oplossing waar mee ik tevreden zou zijn is een tegoed bon. Of wat beter was geweest. ik was samen met mijn zoontje naar de winkel gegaan had hem iets anders laten uitkiezen.
Zonder kaartje aan de broek kunnen ze die broek niet meer verkopen, en het is ook niet zeker of het kaartje wel bij die broek hoort.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')