Klopt, maar de meeste winkels hebben wel een ruil-termijn en deze vrouw kwam binnen die termijn ermee terug.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:59 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Als het verkochte product niet kapot is heeft de koper geen enkel recht op retourneren. Ruilen of geld terug is zeker niet verplicht. Vaak wordt dit wel gedaan uit coulance.
quote:Klacht SNS Bank: brief
GOEDENDAG IK HEB JULLIE HERHADELIJK GEBELD IEDERE KEER WEL 10 MIN. IN DE WACHT GESTAAN.HEB EEN BRIEF VANJULLIE GEKREGEN BEN IN tILBURG naar de snsbank gegaan en daar zeiden ze dat ik met jullie kontakt moest opnemen bterfe een brief van07-02-2013 willen jullie a.u.b kontact met mij opnemen mijn nr.0620855788
MET VRIENDELIJKE GROET -
Gewenste oplossing
dAT JULLIE ZO SPOEDIG MOGELIJK KONTAKT MET MIJ OPNEMEN
Ik wil haar bellen om te zeggen dat alles geregeld is.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:02 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ik kan nog altijd niet begrijpen dat sommige eigenlijk nog veel mensen anno 2013 "contact" nog steeds met een k schrijven.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:04 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ik wil haar bellen om te zeggen dat alles geregeld is.
Voor de fun weetje.
Ook de capslock aan en aan het begin van de zin de shifttoets ingrdrukt houden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:02 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ik kan nog altijd niet begrijpen dat sommige eigenlijk nog veel mensen anno 2013 "contact" nog steeds met een k schrijven.
Ja weet ik, maar ik had al zoveel van dat soort tekst gezien.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:35 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ook de capslock aan en aan het begin van de zin de shifttoets ingrdrukt houden.
Wat erg nou.quote:Klacht Vriendenloterij: DAGJE UIT
we gaan naar -
We worden gevraagd onze prijscode in te voeren.
Dit doen wij uiteraard zorgvuldig, echter !!, komen we op een pagina met prijzen ( waar niets op staat )
en krijgen een knopje inloggen te zien.
Hoe vaak je ook drukt …. er gebeurt niets!!!
Het zou wel prettig zijn om hier een passend antwoord op te krijgen?
Gewenste oplossing
respons : -
Nogmaals: bestel daar dan toch ook niks!quote:Klacht 12 deliver.nl: verrassingspakket voor hem marktplaats
ik sluit mij aan bij de andere schrijvers. Dit heeft totaal niets met valentijn te maken. Wat een teleurstelling bij het uitpakken.
Gewenste oplossing
een echt valentijnspakket ontvangen
quote:Klacht C1000: Kapotte luierbroekjes
Klacht: Nieuwe klacht
Meerder luierbroekje van luier 5 knappen .kapot bij het aantreklok en. Van het c1000 eigen merk
Gewenste oplossing
Tegemoed koming
Wat voor een beschuldiging?quote:Klacht Kruidvat: beschuldiging
10
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Kruidvat
Lezers van deze klacht: 1
wij werden beschuldigd door de werknemers van de kruidvat,hier
Zonder bewijs.
Gewenste oplossing
Dat enkele werknemers weggestuurd moeten worden
quote:De tv spot :
Als single moeder zoek ik dit keer een man met nivo……
Die reclame is zo fout want :
Als moeder zijnde met een al fout gelopen relatie, waarbij ze haar man niet heeft kunnen houden, maar er wel voor heeft gekozen er kinderen bij te nemen, is het nu tijd om je aan te passen aan een man van het nivo waar je op dat moment staat.
Een man van nivo zal je zelden uitkiezen, omdat jou nivo al je situatie al zo beneden peil is dat er van een bepaald nivo al geen sprake van kan zijn, tenzij deze vrouw op de spot een geld nivo bedoeld natuurlijk. Maar ook dat is weer een lage nivo relatie
Gewenste oplossing
datingsite is flop en nep, net zoals de reclame
Kom op zeg, je komt toch om speelgoed te kopen, waarom moet er dan een toilet en een speelhoekje aanwezig zijn? En als het ergens anders goedkoper is, waarom ga je daar dan niet heen? Hommo.quote:Heeft zwolle eindelijk weer eens een beetje een speelgoedzaak, wordt deze
zo lelijk (onafgewerkte zaak) en zonder klantvriendelijkheid neergezet
dat ik er niet weer kom.
Aanbiedingen, speelhoekje en klanten toilet zijn NIET AANWEZIG.
Volgens de manager komt dit voorlopig er ook niet.
Wij zijn geslaagd vandaag bij top 1 toys.
Gewenste oplossing
andere manager. afwerken en winkel veilig maken. Wc toevoegen Speelhoek maken Aanbiedingen en prijzen vergelijken met andere aanbieders. Met deze opzet bent u met 1 jaar failliet
Dat doen ze toch ieder jaar bij Expeditie Robinson?quote:Dit jaar een kansloze serie uitzending. De dik geworden fatima (Ooit een lekker ding)
gaat samen met 2 broers en erg goeie vriendinnen complotjes smeden.
Dit maakt het vooraf een kansloze en al een gewonnen zaak voor deze 3.
Niet robinson waardig. Smerig en achterbaks spel, maar dat straalt ze ook wel uit.
Voortaan aub geen broers of familie, goede vriendinnen enz ernaar toe.
Gewenste oplossing
zie inhoud
quote:Ford reclame, met automatisch achteruit inparkeer functie !!
En dan 2 kerels dit systeem in dit filmpje uit te laten beelden ??
Wat is dat voor onzin ? Vrouwen kunnen dat wat mindern, mannen niet hoor. Ik zeg mannen : Boycotten de ford auto.. We laten ons niet voor L.. Zetten in die reclame
Gewenste oplossing
geen ford aanschaffen
Nou, grappig hoor.quote:IN Tros radar van 19 november wordt de KIA keihard onderuit gehaald wat betreft
GARANTIE 7 jaar ? WHAHAHA
3 veiligheids eisen wel betaald niet geleverd !!!
Geen of nauwelijks vergoeding/voldoening ervoor.
K.rot
I.n
A.ktie
Nu snap ik waar de afkorting voor staat. Gaat morgen de dunne blikmateriaal auto rijders lekker uitlachen
Gewenste oplossing
Goedkoop is duurkoop. Das AUto
Dan ga je naar de gamma, het is allemaal zo ingewikkeld.quote:Weet u hoeveel elektrapijp gaat in een te verbouwen rijtjeswoning ?
Ongeveer 40 buizen van 4 meter a 0,65 cent per 4 meter bij de gamma
(Karwei is een stuk duurder)
Bij de Hubo echter kost deze zelfde buis in 2 meter lengte euro 0,70 cent.
Kortom. voor een kleine woning betaald u 120% teveel bij de HUBO en kost dit ongeveer
voor een dom product als buis al gauw 30 euro meer per woning.
Laat staan koperdraad enz enz
Gewenste oplossing
nog duurder maken. Er komt al geen kip meer bij jullie.
Moeder die haar kind in de speelhoek van een speelgoedwinkel wil dumpen en zelf verder winkelen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 12:35 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Kom op zeg, je komt toch om speelgoed te kopen, waarom moet er dan een toilet en een speelhoekje aanwezig zijn? En als het ergens anders goedkoper is, waarom ga je daar dan niet heen? Hommo.
Wat een randdebielquote:We zien het wel weer. Vandaag de woensdag is het herfstvakantie voor de mensen beneden de grote rivieren. Dat is leuk voor de kinderen aldaar van de grote Tv directeuren. Ik dacht. Eens kijken of er komende week (vakantie) ook wat leuks is voor onze kinderen hier…..
VERGEET HET MAAR. Rtl 7 laat mensen in de kou staan. We wonen te ver weg.
ik zeg…..UIT DIE TV
Gewenste oplossing
Walgelijk bedrijf. Is weer een directrice die er niet over heeft nagdeacht waarschijnlijk.
quote:Het duurt exact 4 dagen opdat u gewent raakt aan de lidl of aldi cola.
2 liter voor 56 cent, Net over de grens bij ons 2 liter euro 45 cent.
En ik proef echt het verschl niet meer met de 1,5 literflessen van coca cola, hoewel ik een fan was destijds. Maar sinds ze de fles wa veranderd hebben werd de prijs plots over de euro. Nu een sixpack voor 10,08 ? voor 9 liter ? Whahahaha. Daar heb ik
een goed en smakend alternatief voor 10 euro en dan maar liefst 45 LITER !!
Besodemieteren de coca cola company. Beetje water en goed concept mensen uit te gaan kleden.
Gewenste oplossing
Aldi cola of Lidl cola in duitsland extra goedkoper (ongeveer 30 procent ), ook mede goedkoper vanwege de kunduz stemmers in nederland (btw)
Eeeeeeeeeew, homo'squote:En dat is op zich niet zo erg om 10 minuten te laat te starten met een programma, maar dat ik naar GTST moet gaan zitten kijken (het programma voor labiele mensen ) en
dan ook nog eens 2 homos moet aanzien die met elkander op de
bek gaan is een walgelijke rotstreek.
Niet bereikbaar per mail, de rtl zenders !!
Gewenste oplossing
Een boete , een flinke ook van een paar ton.
Iemand heeft issues.quote:Producten gaan exact 1 jaar mee
Plasma DVD gehad is kapot gegaan
Telefoon LG nooit weer
DVD recorder LG hdd had ik nog garantie op maar heb hem
kapot gebeukt met een voorhamer.
LG nooit weer in dit huishouden of die van mijn kinderen.
CHecked u ook eens de reparartie klus pagina van marktplaats en vergewis uzelf
welke merken er het meeste kapot zijn gegaan.
Gewenste oplossing
Niet meer in huis halen
Dat moet inderdaad wel een vrouw zijnquote:wow wat een geweldige……eh flop is dit zeg.
Een uigemergelde langdurige show van niet
interessante nederlanders opgenomen in een zwembad.
Alleen leuk 2 min bij uitzending gemist en flink doorspoelen
Gewenste oplossing
uitzending gemist is deze show goed te zien in 2 minuten tijd dmv doorspoelen en bloopers eruit te halen. Die vrouw die voor ons bepaalt wat wel en niet leuk is met pensioen laten gaan. Leeftijd heeft ze al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |