Taxi-filmsquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Net zoals in de film Taxi 3![]()
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zondag 20 januari 2013 03:29 schreef Pino112 het volgende:
Sorry Dven, moet je maar openen.
[..]
Taxi-films
Stuk voor stuk BRIL-JANT!![]()
Ik heb geen idee, ze hadden het er overquote:Op zondag 20 januari 2013 03:34 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ja.
Maar wat heeft het met dit topic te maken?
(Ik opende net het nieuwe film slowchat topic, dus was even verbaaasd dit hier te zien)
Dat was naar aanleiding van een post van mij, ik wenste rupsbanden onder m'n auto voor morgenquote:Op zondag 20 januari 2013 03:34 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ja.
Maar wat heeft het met dit topic te maken?
(Ik opende net het nieuwe film slowchat topic, dus was even verbaaasd dit hier te zien)
Moet je vandaag (zondag) of morgen werken?quote:Op zondag 20 januari 2013 03:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat was naar aanleiding van een post van mij, ik wenste rupsbanden onder m'n auto voor morgen
Maandag, maar ik word door Tomaatje naar Zwolle geduwd. Hebben we vanavond afgesproken en via de Facebookgroep beklonkenquote:Op zondag 20 januari 2013 03:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Moet je vandaag (zondag) of morgen werken?
En ik dan?quote:Op zondag 20 januari 2013 03:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Maandag, maar ik word door Tomaatje naar Zwolle geduwd. Hebben we vanavond afgesproken en via de Facebookgroep beklonken
Je mag vast helpen, dan sluit je bij je woonplaats maar aan. Dan hoeft hij maar een kilometer of 6 alleen te drukkenquote:
Dat scheelt vaak behoorlijk inderdaad. Dit jaar niet echt. Maar ik kan me 2009 herinneren waar het in het binnenland gewoon snachts een graad of 10/15 kouder was.quote:Exact, Als de kust al een vier dagen kende waar de minimumtemperatuur bij -15 lag, dan zal het voor het binnenland direct alweer een graad of 5 a 10 lager zijn
Haha, alsof ik hem ga helpenquote:Op zondag 20 januari 2013 03:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Je mag vast helpen, dan sluit je bij je woonplaats maar aan. Dan hoeft hij maar een kilometer of 6 alleen te drukken
ah, het is helaas dus wel in de buurtquote:Op zondag 20 januari 2013 08:37 schreef Aelse het volgende:
Hier is alles weer helemaal wit voor zover het dat nog niet was. Strooiers/vegers hier houden het niet bij.
Hier (De Peel), ook nog helemaal niks.quote:Op zondag 20 januari 2013 08:35 schreef Klonk het volgende:
het zou nu moeten sneeuwen
maar gelukkig zit de sneeuwradar er compleet naast en is het helemaal droog
en waar is dat?quote:Op zondag 20 januari 2013 08:37 schreef Aelse het volgende:
Hier is alles weer helemaal wit voor zover het dat nog niet was. Strooiers/vegers hier houden het niet bij.
of zuidelijk midden limburgquote:Op zondag 20 januari 2013 08:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Elsloo neem ik aan? Noordelijk Zuid-Limburg is dat![]()
Je weet wel. Elsloo, daar bij Catsopquote:Op zondag 20 januari 2013 08:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Elsloo neem ik aan? Noordelijk Zuid-Limburg is dat![]()
Het komt in het Zuiden pas echt rond het middaguur op gang volgens mij.quote:
Dat is heel makkelijk te vinden via google mapsquote:
Je hebt de ventilator nog aan.....quote:Op zondag 20 januari 2013 08:35 schreef Klonk het volgende:
het zou nu moeten sneeuwen
maar gelukkig zit de sneeuwradar er compleet naast en is het helemaal droog
Stuur die es ff snel z'n hok in.....quote:
ik peins er niet overquote:Op zondag 20 januari 2013 09:25 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat is heel makkelijk te vinden via google maps
Maar.. ten noorden van Mestreech, noord-west van Heerle en zuid-west van Sittard
[..]
Je hebt de ventilator nog aan.....
Die zorgen voor de tegenwind.... Zet snel uit.
Nou woon ik aan de "ambulance route", dus ik vind het niet zo ergquote:Op zondag 20 januari 2013 09:27 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Stuur die es ff snel z'n hok in.....
quote:Op zondag 20 januari 2013 09:26 schreef Dven het volgende:
De 18 graden voor morgen blijft staan
En de lange termijn blijft zo tussen de 8 en 15 graden geven. Eigenlijkhetzelfde als vorig jaar. Alleen dan boven nul
Doe niet zo zuur joh, stuk chagrijnquote:
Dan gebruiken die maar de lifeliner (trauma heli)quote:Op zondag 20 januari 2013 09:31 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou woon ik aan de "ambulance route", dus ik vind het niet zo erg
Hoezo chagrijn?quote:
Blijkbaar genoeg om er zo kleinzerig op te reageren. Heb er daarnaast vaak zat gesprekken over in dit topic. Je hoeft een ander geen woorden in de mond te leggen.quote:Op zondag 20 januari 2013 09:43 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Hoezo chagrijn?
Er geeft niemand een ene fuck
Ik wist niet eens dat ik de laatste post had. Was kwart over vier en ik ben direct na die post naar bed gegaanquote:Op zondag 20 januari 2013 03:29 schreef Pino112 het volgende:
Sorry Dven, moet je maar openen.
[..]
Taxi-films
Stuk voor stuk BRIL-JANT!![]()
Wie is hier nu de chagrijn ouwe koekhapper!quote:Op zondag 20 januari 2013 09:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Blijkbaar genoeg om er zo kleinzerig op te reageren. Heb er daarnaast vaak zat gesprekken over in dit topic. Je hoeft een ander geen woorden in de mond te leggen.
Maar boe-fucking-hoe dat iemand ergens zit waar het weer op dat moment anders is en er een zinnetje over laat vallen. Stel kleuters
Kies de beste maar uit...quote:Op zondag 20 januari 2013 09:47 schreef Digi_Djeff het volgende:
Als ik de radar zo zie heb ik er een hard hoofd in dat de sneeuw nog in Noorden komt vandaag... Alles lijkt weer te uit te sneeuwen in het Zuiden.
Ik vind het wel leuk om te lezen hoor.quote:Op zondag 20 januari 2013 09:26 schreef Dven het volgende:
De 18 graden voor morgen blijft staan
En de lange termijn blijft zo tussen de 8 en 15 graden geven. Eigenlijkhetzelfde als vorig jaar. Alleen dan boven nul
Vergeet het eerste gedeelte wat je op de radar ziet. Boven Luxemburg ontwikkelt zich nu een tweede gebied wat in de middag/avond door zal trekken richting Noord-Nederland.quote:Op zondag 20 januari 2013 09:47 schreef Digi_Djeff het volgende:
Als ik de radar zo zie heb ik er een hard hoofd in dat de sneeuw nog in Noorden komt vandaag... Alles lijkt weer te uit te sneeuwen in het Zuiden.
quote:Op zondag 20 januari 2013 10:04 schreef Drassss het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)spegel+in+Breda.aspx
En welke fokker is dit die de proef van 2012 nog vrolijk aan het doen was
Ik woon In Veliko Tarnovo, dat is in het noorden van Bulgarije. De winter is hier nogal onvoorspelbaar. Zo was het vorig jaar een paar dagen 18 graden terwijl er een week later een koudegolf was waarin het een week lang niet boven de -15 kwam. Het weer schommelt zo tot halverwege maart en vanaf dat moment is het weer tot en met november zalig, Met uitzondering van april of mei. 1 van de 2 is hier altijd de regenmaandquote:Op zondag 20 januari 2013 10:02 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om te lezen hoor.lekker blijven posten!
Waar ben je nu dan? (welke plaats)
wat ik van de zomer al zei: kutklimaat daarquote:Op zondag 20 januari 2013 10:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik woon In Veliko Tarnovo, dat is in het noorden van Bulgarije. De winter is hier nogal onvoorspelbaar. Zo was het vorig jaar een paar dagen 18 graden terwijl er een week later een koudegolf was waarin het een week lang niet boven de -15 kwam
Goed voor het hart joh, al die wisselingenquote:Op zondag 20 januari 2013 10:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat ik van de zomer al zei: kutklimaat daar
En dat is te?quote:
twitter:BuienRadarNL twitterde op zondag 20-01-2013 om 10:24:46Lichte sneeuw in het zuiden (nuance is op de sneeuwradar niet goed te zien). Verder ijskoud, temperatuur rond -5, gevoelstemperatuur -13. reageer retweet
Eindhoven. Sneeuwt schuin naarbovenquote:
Dat moet iedereen voor zichzelf bepalen natuurlijkquote:Op zondag 20 januari 2013 10:26 schreef sonnyspek het volgende:
@Dven, oh haha dat is minder! Of is het een mooie stad?
Hier ook sneeuw, al valt het hier wel gewoon naar beneden.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:27 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Eindhoven. Sneeuwt schuin naarboven
quote:Op zondag 20 januari 2013 10:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hier ook sneeuw, al valt het hier wel gewoon naar beneden.
Zo'n harde wind?quote:Op zondag 20 januari 2013 10:27 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Eindhoven. Sneeuwt schuin naarboven
Zeer mooi, zit je er voor werk? Of bewust voor gekozen?quote:Op zondag 20 januari 2013 10:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat moet iedereen voor zichzelf bepalen natuurlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En mijn straat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er prachtig uit! Alleen jammer dat het zo ver van 'ons' Nederland vandaan ligt.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat moet iedereen voor zichzelf bepalen natuurlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En mijn straat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wilde weg uit Nederland en kreeg via via de kans om in Bulgarije te werken. Tijd lang moeten kiezen tussen de hoofdstad of de oude hoofdstad en ik ben blij dat ik voor de tweede gekozen heb. Wilde oorspronkelijk ongeveer zes maanden blijven en daarna door naar een ander land. Voorlopig zit ik hier al tien maanden en ik heb nog totaal geen plannen om weg te gaan. Bulgarije is wat mij betreft de grootste verrassing van Europa!quote:Op zondag 20 januari 2013 10:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zeer mooi, zit je er voor werk? Of bewust voor gekozen?
Kleine drie uur vliegen valt wel mee toch?quote:Op zondag 20 januari 2013 10:32 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ziet er prachtig uit! Alleen jammer dat het zo ver van 'ons' Nederland vandaan ligt.
?quote:
Ik zit zelf in een vrij hoge toren met een hoge toren tegenover me. Dus zal wel een windtunnelachtig iets zijn. Wind tussen 4-6 volgens weerstation in de buurt.quote:
Vanaf windkracht 5/6 begint sneeuw zich horizontaal voort te bewegen dus is goed mogelijkquote:Op zondag 20 januari 2013 10:36 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Ik zit zelf in een vrij hoge toren met een hoge toren tegenover me. Dus zal wel een windtunnelachtig iets zijn. Wind tussen 4-6 volgens weerstation in de buurt.
Als de verwachtingen zo blijven dan ligt er morgenavond in Friesland een mooi laagje sneeuw, zodat je die EST helemaal kunt vergeten.quote:
Nog niet alles is ingevroren toch? Dan is het sowieso voorbarig om erover te spreken.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als de verwachtingen zo blijven dan ligt er morgenavond in Friesland een mooi laagje sneeuw, zodat je die EST helemaal kunt vergeten.
Ook dat. Genoeg stukken waar de eenden nog rustig aan het zwemmen zijnquote:Op zondag 20 januari 2013 10:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nog niet alles is ingevroren toch? Dan is het sowieso voorbarig om erover te spreken.
Ja dat is waar.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Kleine drie uur vliegen valt wel mee toch?
Als die komt dan zal het tijdens een vorstperiode in februari zijn. Momenteel ligt nog niet eens alles dicht en na volgende week is koning winter ook weer uit Nederland vertrokken..quote:
Nee niet bepaald. Ik mag boze brieven en emails van klanten beantwoordenquote:Op zondag 20 januari 2013 10:41 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja dat is waar.Beetje leuk werk daar?
heb het gemerkt...quote:
Ja God heeft roos. Niet echt sneeuwvlokken, meer sneeuwschilfers die uit de lucht vallenquote:Op zondag 20 januari 2013 10:45 schreef Mattt het volgende:
In Eindhoven is het al begonnen met sneeuwen zo te zien
twitter:helgavanleur twitterde op zondag 20-01-2013 om 10:44:17Lucht op 1 km hoogte boven nul: tijdelijk kans op ijsregen of ijzel in zuidoosten. Noorden sneeuwjachtkans #Windchill http://t.co/V0mhlJUy reageer retweet
Haha dat is minder.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee niet bepaald. Ik mag boze brieven en emails van klanten beantwoordenDe collega's maken een hoop goed
Vanaf volgende maand kan ik wel beginnen als manager bij een concurrerend kantoor hier in de stad, ik dub alleen over het doen of niet aangezien ik momenteel wel de zekerheid van een vaste aanstelling en bijzonder aangenaam loon heb en het concurrende kantoor is nog geen zes maanden oud. Stuk meer onzekerheid dus..
In wijchen is nog niets te zien iigquote:Op zondag 20 januari 2013 11:00 schreef mazaru het volgende:
Gezellig die prietpraat, maar kunnen we het weer over de sneeuw hebben nu? Waar blijft die???
Een afdeling doet inbound callcenterwerk voor een aantal autofabrikanten, de ander doet 24-uurs livebewaking via camera'squote:Op zondag 20 januari 2013 10:57 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Haha dat is minder.Uhm ja manager werken...Wat voor soort bedrijf?
Als ik het zo hoor alleen bij Eindhoven wat horizontale sneeuwquote:Op zondag 20 januari 2013 11:00 schreef mazaru het volgende:
Gezellig die prietpraat, maar kunnen we het weer over de sneeuw hebben nu? Waar blijft die???
quote:Op zondag 20 januari 2013 11:07 schreef Qwea het volgende:
Ik kom het maar gewoon even als een kneusje vragen
Krijgt Den Helder nou ook nog sneeuw of godsamme weeeeeer niet?
Ja, maar ik zie verschillende plaatjes. Ik zag ook plaatjes met wel sneeuw. Ik word er zo flauw van. Geef me verdomme gewoon sneeuw.quote:
Op dat plaatje van TWP staat gewoon sneeuw voor maandag hoor...quote:Op zondag 20 januari 2013 11:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie verschillende plaatjes. Ik zag ook plaatjes met wel sneeuw. Ik word er zo flauw van. Geef me verdomme gewoon sneeuw.
ik wil vandaag sneeuwquote:Op zondag 20 januari 2013 11:16 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Op dat plaatje van TWP staat gewoon sneeuw voor maandag hoor...
Het lijkt eerder op de nederlandse buienradar op te lossen, op de Europese blijft het intact.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:20 schreef byah het volgende:
Het lijkt op de Europese radar allemaal op te lossen voordat het midden van NL bereikt wordt.
Oke leuk!quote:Op zondag 20 januari 2013 11:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Een afdeling doet inbound callcenterwerk voor een aantal autofabrikanten, de ander doet 24-uurs livebewaking via camera's
Ook morgen 100% kans op sneeuw jaquote:Op zondag 20 januari 2013 11:45 schreef mainedoll het volgende:
[..]
Dat is dus sneeuw tot morgenochtend... Klopt dat?
Of kan ik dat kaartje niet goed lezen
Die eerste foto prachtigquote:Op zondag 20 januari 2013 00:17 schreef superworm het volgende:
[..]
Jep
[ afbeelding ]
En ons landje werd door de Fransen ingenomen toen Pichegru de bevroren rivieren overwandelde in 1794/95. [ afbeelding ]
Hier nog nietquote:Op zondag 20 januari 2013 11:55 schreef Drassss het volgende:
NO-Brabant begint het nu ook echt fatsoenlijk te sneeuwen.
Jaloersquote:Op zondag 20 januari 2013 12:12 schreef Fred_B het volgende:
Hier in Brussel ligt ondertussen zo'n 6 a 7 centimeter sneeuw, en het gaat nog steeds in een aardig tempo door
Welke pyromaan is daar al 13 jaar bezig?quote:
Godver, ik heb al 50 van dat soort foto's gezien en elke keer weer denk ik. Oke erger en slechter kan het niet, maar dus tochquote:
quote:
Ja dat heb ik dus ookquote:Op zondag 20 januari 2013 12:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Godver, ik heb al 50 van dat soort foto's gezien en elke keer weer denk ik. Oke erger en slechter kan het niet, maar dus toch
Dorp? Welk dorpquote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hey speedy, jij hier?
Ik was woensdag in je mooie dorpwas er goed koud in ieder geval maar minder besneeuwd dan hier in Overijssel! (Je snapt hopelijk wie ik ben
)
Dat ziet er niet goed uit, lijkt wel een oud plaatje gezien alles hier toch wel dicht zit in Dokkum.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:24 schreef Pino112 het volgende:
Zal het nog genoeg gaan vriezen om dit vast te laten vriezen? Ik betwijfel het..
[ afbeelding ]
Ja oké, stad.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dorp? Welk dorp![]()
Ik woon sinds eind vorig jaar in Dokkum
En ja hier in het noorden heel stuk minder, hier ligt trouwens geen enkel restje sneeuw![]()
En nu moet ik toch even hard nadenken wie je ook al weer bent
[..]
Dat ziet er niet goed uit, lijkt wel een oud plaatje gezien alles hier toch wel dicht zit in Dokkum.
Maar goed met deze harde wind krijg je geen mooi ijs als het zou bevriezen.
Ik heb de eerste vlokjes al gespotquote:Op zondag 20 januari 2013 12:41 schreef Bienelientjee het volgende:
Hier in de buurt van Spijkenisse nog helemaal niets
*gaat nog es uit het raam kijken*quote:
Duidelijkquote:Op zondag 20 januari 2013 12:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja oké, stad.
Nou mijn vriendin woont vlakbij Dokkum, nu weet je wel wie ik ben.
Zo kan je ook een EST houdenquote:
Ik zit hier nu op 1cmquote:Op zondag 20 januari 2013 13:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Echt hele fijne sneeuw is het, zet geen zoden aan de dijk.
Die reed zeker door Enschede?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:12 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Jupz.
Loopt helemaal uit de hand daar!
[ afbeelding ]
Haha ja Woensdag, was zeer leuk, jammer dat ik je misgelopen ben op zich maar goed.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Duidelijk![]()
Woensdag nog?nou ja zeg helemaal gemist
Hier trouwens -4.3 kwam van -7.5 vannacht
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:19 schreef Fredo55 het volgende:
Het sneeuwt hier op zolder.
Dakraam gaat niet goed dicht, en staat pal op de wind.
Vorig jaar gedaan bij ons in de straat. Alle sneeuw werd platgereden tot ijs door de auto's. Eerst mijn zusje en ik die aan het schaatsen waren, later de hele straat, met iemand die gluhwijn stond te maken en alquote:
wtfquote:Op zondag 20 januari 2013 13:12 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Jupz.
Loopt helemaal uit de hand daar!
[ afbeelding ]
Springt nu in ieder geval nog meer in het oogquote:Op zondag 20 januari 2013 13:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
wtf
Ik hoop dat dat een of ander reclameding is
Geweldig! mijn moeder moet dit zien! die is van 1960quote:Op zondag 20 januari 2013 12:48 schreef superworm het volgende:
[..]
Ja, nu ik er wat meer over opzoek is het inderdaad fantastisch om te zien:
[ afbeelding ]
Zandvoort:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rockanje:
[ afbeelding ]
Komt nog.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:40 schreef minthy het volgende:
Nog geen sneeuw gezien hier, ik hoop dat we worden overgeslagen
Dat zal dan spekglad gaan wordenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier in Noord-Limburg is de sneeuw overgegaan in regen .
Regenquote:Op zondag 20 januari 2013 13:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Zoiets noemt men ijzel.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Goeiemorgen.quote:
Toch nog -3 t/m -5Cquote:Op zondag 20 januari 2013 13:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja het is een beetje een kruising tussen motregen en lichte sneeuw. Het is inderdaad ook niet echt koud buiten.
Goedemorgen! *slingert warmtekanon in de richting van tomaatje en heeft nu zin in tomatensoep*quote:Op zondag 20 januari 2013 13:47 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.![]()
*zet warmtekanon uit*
Helaas zijn het niet van die mooie grote vlokken, maar van die irritante stuifsneeuw.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:49 schreef Fredo55 het volgende:
Sinds half 11 sneeuwt het hier onafgebroken.
Kreng.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Goedemorgen! *slingert warmtekanon in de richting van tomaatje en heeft nu zin in tomatensoep*
twitter:BuienRadarNL twitterde op zondag 20-01-2013 om 13:45:16CODE ORANJE voor IJzel is uitgebreid, geldt nu naast Limburg ook voor Noord-Brabant #KNMI #waarschuwing reageer retweet
Dan is het goed.quote:
in welke plaats zit je dan?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja het is een beetje een kruising tussen motregen en lichte sneeuw. Het is inderdaad ook niet echt koud buiten.
Die wind is niet normaal koudquote:Op zondag 20 januari 2013 13:54 schreef andreas612 het volgende:
Hier nog niks, maar 't is hier wel sterves koud met ca. -5 en windje 7
Tegenvaller qua sneeuw, hier is tot nu toe amper iets gevallen in NO Brabant.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:05 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Tegenvaller wat? Is er iets dat al tegen kan vallen?
Het loopt voor zover nog allemaal precies volgens het boekje?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tegenvaller qua sneeuw, hier is amper iets gevallen in NO Brabant.
Het is hier trouwens weer begonnen met sneeuwen.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tegenvaller qua sneeuw, hier is tot nu toe amper iets gevallen in NO Brabant.
jeps, net ff sneeuw staan ruimen, spul is ineens heel papperig geworden, blij dat ik nu ff gedaan hebquote:Op zondag 20 januari 2013 13:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Waar is 'hier' ?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:06 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het is hier trouwens weer begonnen met sneeuwen.
Hmm, daar woon ik een stukje ten noorden van.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:04 schreef mefke79 het volgende:
hier in Helmond ook lichte motsneeuw/ijzel/regen-achtigs bij -3.
ijzel is dan misschien een beter woord, of bevriezende regen, hier in Belfeld valt iets uit de lucht wat geen sneeuw isquote:Op zondag 20 januari 2013 14:14 schreef Lemans24 het volgende:
Hoe kan het regenen in Limburg als het -3 zou moeten zijn? Heerst daar heel lokaal een microklimaat?
Volgens buienradar zou het in Almelo moeten sneeuwen....quote:Op zondag 20 januari 2013 14:17 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
De rand van het sneeuwfront heeft het zuidoosten van de provincie Groningen nu al bereikt...
Ik merk het ineens ook ja. Ik hoorde getik op de kachelpijp, ik had zoiets van WTF?quote:Op zondag 20 januari 2013 13:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Almelo Zuid gewoon sneeuw hoor, wel heel fijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:18 schreef Nies het volgende:
[..]
Volgens buienradar zou het in Almelo moeten sneeuwen....
Mooi niet dus.
Almelo Noord-Oost.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:19 schreef practics het volgende:
[..]
Almelo Zuid gewoon sneeuw hoor, wel heel fijn.
Er ligt nog sneeuw van een week geleden, lijkt me ruim voldoendequote:Op zondag 20 januari 2013 14:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tegenvaller qua sneeuw, hier is tot nu toe amper iets gevallen in NO Brabant.
Het gaat in de nacht hard sneeuwen dacht ik.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:21 schreef RiKe het volgende:
Is dit nu DE sneeuwbui die voor meer dan 4cm sneeuw zou moeten zorgen?
Bij mij in Leiden legt het nog niet eens 4mm neer...
Is dat dan een bui die nog moet ontstaan?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:33 schreef Asmodeus. het volgende:
[..]
Het gaat in de nacht hard sneeuwen dacht ik.
Ik ben geen expert, maar als het vannacht nog gaat sneeuwen denk ik dat je dat nog niet op de radar kan zien. Sowieso vind ik dat buienradar er vaak naast zit met neerslag.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:34 schreef RiKe het volgende:
[..]
Is dat dan een bui die nog moet ontstaan?
Op buienradar is nog niets te zien wat zoiets zou aan kunnen geven.
Volgens weer.nl blijft het vanaf nu tot diep in de nacht sneeuwen. 4cm gaat wel lukken hoor. Op de site staat nu zelfs rond de 10cm.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:34 schreef RiKe het volgende:
[..]
Is dat dan een bui die nog moet ontstaan?
Op buienradar is nog niets te zien wat zoiets zou aan kunnen geven.
Radar heeft geen last van dag/nachtquote:Op zondag 20 januari 2013 14:43 schreef Asmodeus. het volgende:
[..]
Ik ben geen expert, maar als het vannacht nog gaat sneeuwen denk ik dat je dat nog niet op de radar kan zien. Sowieso vind ik dat buienradar er vaak naast zit met neerslag.
Vast welquote:Op zondag 20 januari 2013 13:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Haha ja Woensdag, was zeer leuk, jammer dat ik je misgelopen ben op zich maar goed.
Komt nog wel een keer.
Alles in orde met het weerstation etc?
Leukquote:Op zondag 20 januari 2013 14:48 schreef NaturalScience het volgende:
Dit is een foto van 2 uur geleden bij het Paterswoldsemeer in Groningen!![]()
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op zondag 20 januari 2013 14:53 schreef kepler het volgende:
In Den Haag begint het lekker wit te worden!
Vanochtend op de Rotterdamse Bergse Achterplas een paar rondjes geschaatst op echt prachtig ijs. Het mooiste ijs dat ik in jaren heb gezien
Zuchtquote:Op zondag 20 januari 2013 14:55 schreef Studiotje het volgende:
Waar blijft dat 10+ laagje nou he, he..
Ik bedoelde sneeuw dat over 12 uur gaat vallen nog niet op de radar te zien is.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:45 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Radar heeft geen last van dag/nacht
Het heeft nog een eind te gaan, maar als dat inderdaad over Twente gaat, word ik niet vrolijk van het feit dat ik morgen de weg op moetquote:Op zondag 20 januari 2013 14:54 schreef NaturalScience het volgende:
Langs de zuidgrens begint het geleidelijk droger te worden, maar de neerslagradar laat nog veel sneeuw zien in de aanvoerrichting.
Vanuit Duitsland nadert nog een gebied met matige tot mogelijk zware sneeuwval. Dit staat vooral voor vanavond in het oosten en noorden gepland. We houden scherp in de gaten waar het exact gaat passeren.
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op zondag 20 januari 2013 14:48 schreef NaturalScience het volgende:
Dit is een foto van 2 uur geleden bij het Paterswoldsemeer in Groningen!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:54 schreef NaturalScience het volgende:
Langs de zuidgrens begint het geleidelijk droger te worden, maar de neerslagradar laat nog veel sneeuw zien in de aanvoerrichting.
Vanuit Duitsland nadert nog een gebied met matige tot mogelijk zware sneeuwval. Dit staat vooral voor vanavond in het oosten en noorden gepland. We houden scherp in de gaten waar het exact gaat passeren.
[ afbeelding ]
Hier idem... Gelukkig hoef ik niet vroeg op m'n werk te zijn, maar tochquote:Op zondag 20 januari 2013 14:58 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het heeft nog een eind te gaan, maar als dat inderdaad over Twente gaat, word ik niet vrolijk van het feit dat ik morgen de weg op moet
Ik verheug me er juist op dat ik over een kleine 14 uur de weg op moetquote:Op zondag 20 januari 2013 14:58 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het heeft nog een eind te gaan, maar als dat inderdaad over Twente gaat, word ik niet vrolijk van het feit dat ik morgen de weg op moet
Ik moet om 8:00 uur in het prachtige Twenterand zijnquote:Op zondag 20 januari 2013 14:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier idem... Gelukkig hoef ik niet vroeg op m'n werk te zijn, maar toch
Neen, ik loop met een verrotte knie... Kan een operatie uitstellen tot na m'n diplomering in juli maar dat houdt niet over. Lijkt me niet zo verstandigquote:
Oef... Geen mogelijkheid tot thuiswerken of vrij vragen?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:00 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik moet om 8:00 uur in het prachtige Twenterand zijn
Rolstoel met schaatsen eronder. Duw ik welquote:Op zondag 20 januari 2013 15:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Neen, ik loop met een verrotte knie... Kan een operatie uitstellen tot na m'n diplomering in juli maar dat houdt niet over. Lijkt me niet zo verstandig
Nee, drukste tijd van het jaar voor onsquote:Op zondag 20 januari 2013 15:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Oef... Geen mogelijkheid tot thuiswerken of vrij vragen?
OMGquote:Op zondag 20 januari 2013 15:03 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Rolstoel met schaatsen eronder. Duw ik wel
Balen!quote:Op zondag 20 januari 2013 15:03 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee, drukste tijd van het jaar voor ons.
Naja, bekijk het morgenochtend wel. Als er echt sneeuwjacht is blijf ik wel thuis en werk ik wel vanuit huis.
Hoe idyllisch is dat..quote:Op zondag 20 januari 2013 15:00 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik moet om 8:00 uur in het prachtige Twenterand zijn
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:14 schreef henkde_j het volgende:
Wat zijn eigenlijk de sneeuwverwachtingen voor Noord Nederland?
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:09 schreef NaturalScience het volgende:
Een tweet van Marc:
WP schaalt op: #sneeuwjacht --> #sneeuwstorm vanavond, sneeuwduinen tot 1,5 meter hoog regionaal tot morgenochtend. #Recordochtendspits!
No way! Toch?quote:Op zondag 20 januari 2013 15:09 schreef NaturalScience het volgende:
Een tweet van Marc:
WP schaalt op: #sneeuwjacht --> #sneeuwstorm vanavond, sneeuwduinen tot 1,5 meter hoog regionaal tot morgenochtend . #Recordochtendspits!
Tsja ,maar als je dan de trekrichting van die pluk ziet zie je dat ie veel oostelijker uit komt , zie daarvoor de europese radar.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:54 schreef NaturalScience het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat niet voor Zuid Nederland?quote:
Het komende uur zal hij indraaien richting het westen.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:15 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Tsja ,maar als je dan de trekrichting van die pluk ziet zie je dat ie veel oostelijker uit komt , zie daarvoor de europese radar.
Misschien dat het nog aan de westkant aangroeit
quote:Op zondag 20 januari 2013 15:16 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Het komende uur zal hij indraaien richting het westen.
Even langs de huisarts...quote:Op zondag 20 januari 2013 15:16 schreef Psy-freak het volgende:
Hahah, wat nu valt komt ook uit de poes van m'n vriendin
Fuck,quote:Op zondag 20 januari 2013 15:16 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Absoluut niet. Daar zal het minste neerslag vallen.
Welke radar is dit?quote:Op zondag 20 januari 2013 14:54 schreef NaturalScience het volgende:
[ afbeelding ]
Alle weersverwachtingen van de afgelopen week.quote:
quote:
Ik moet daarvoor helemaal aan de andere kant van de stad zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |