quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kap gewoon die jungle van je beneden, doe je hem een veel groter plezier mee.
Voor boven dus duidelijk wel, voor beneden dus niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:25 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik dacht dat dit misschien een alternatief zou zijn voor helemaal kaal, maar ik had het duidelijk verkeerd ingeschat
(10 minuten later)quote:
Hangt er vanaf. Heb je het boven ook roze geverfd?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
Niks mis mee, toch?
[ afbeelding ]
Nee. Ik zat wel te denken mijn okselhaar te laten groeien en die misschien mee te nemen de volgende keer?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:35 schreef Piye het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Heb je het boven ook roze geverfd?
Kijk daar gaat het dus mis. Je hebt die man geen kans gegeven om zich voor te bereiden. Hij denkt alles is gewoon normaal, treft ie opeens een roze bos aan.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee. Ik zat wel te denken mijn okselhaar te laten groeien en die misschien mee te nemen de volgende keer?
Dan zou ik toch gaan voor allemaal verschillende kleuren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee. Ik zat wel te denken mijn okselhaar te laten groeien en die misschien mee te nemen de volgende keer?
Wie de kleur en de geur van het poesje niet eert..............quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ze hebben dus ook andere kleuren, een blauwachtig iets, maar ook iets normale tinten als rood of blond. Misschien een soort regenboogeffect, hoewel ik eerlijk gezegd weinig trek heb nog veel moeite voor die kerel te doen
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
Niks mis mee, toch?
[ afbeelding ]
TS is duidelijk blond, dus het gaat waarschijnlijk niet zo vlotjes.quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:26 schreef trovey het volgende:
Is er een keer humor is het weer zo'n slap gedoe.
En wat moet dit dan voorstellen??quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
Niks mis mee, toch?
[ afbeelding ]
Een KUT met roze KUThaar ja!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:43 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
En wat moet dit dan voorstellen??
Dat had ik misschien nog overwogen als die godvegeten ontkleurder niet zo ongelooflijk brandde.quote:
Het ziet eruit als een tekening waar een 3 jarige mee aan zou komen kakken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Een KUT met roze KUThaar ja!![]()
Dat ik niet kan tekenen wil heus niet meteen zeggen dat mijn kut stinkt hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:46 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Het ziet eruit als een tekening waar een 3 jarige mee aan zou komen kakken.
Oh en TS, JE KUT STINKT!!!!!
Hoe kan je stank nou tekenen? En daarbij, nu niet zo dronken zijn dat je niets meer ruiktquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:46 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Die opmerking stond los van je *teken talent*.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dat ik niet kan tekenen wil heus niet meteen zeggen dat mijn kut stinkt hoor![]()
Vooroordelen meteen ook altijd.
Boterham?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:50 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Die opmerking stond los van je *teken talent*.
Conclusie boterham, JE KUT STINKT!!!!!
Wat doe jij een kut op je boterham? En dan ook nog een stinkende? Daar ben je toch zelf bij?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:50 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Dus je denkt dat ik eerder met chloor aan de slag moet gaan?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:50 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Danwel loog.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dus je denkt dat ik eerder met chloor aan de slag moet gaan?
Spiritus.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dus je denkt dat ik eerder met chloor aan de slag moet gaan?
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:55 schreef GizartFRL het volgende:
Hij had dus last van de slappe lach?
Dat gebeurde dus ook nietquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:30 schreef Anti-feminist het volgende:
Dit is nou echt een reden waarom je niet met foksters moet neuken hartstikke autistisch dit sjonge sjonge zeg
Ik meen het hoe haal je dit in je hoofd.Heb je geen geweten of zoquote:
Echt zo erg? Zeg me dat ik niet per ongeluk een of andere demon heb opgeroepenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:32 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Ik meen het hoe haal je dit in je hoofd.Heb je geen geweten of zo
Als je dit bij mij had gedaan had ik je de deur uitgeflikkerd.Het is geen carnaval.Als je als bassie wilt spelen had je dat 20 jaar eerder moeten doen.Nou kom je over als een vrouw die dringend hulp nodig heeft.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:33 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Echt zo erg? Zeg me dat ik niet per ongeluk een of andere demon heb opgeroepen
Wat zouden ze me voor een indicatie geven, denk je?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:35 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Als je dit bij mij had gedaan had ik je de deur uitgeflikkerd.Het is geen carnaval.Als je als bassie wilt spelen had je dat 20 jaar eerder moeten doen.Nou kom je over als een vrouw die dringend hulp nodig heeft.Enkeltje Pieter baan centrum een idee?
Ik heb het je al vergeven,maar als je iets doet doe het dan goed.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:38 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Wat zouden ze me voor een indicatie geven, denk je?
Het erge is dat ik dus echt ergens dacht dat hij misschien wel zou waarderenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:39 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Ik heb het je al vergeven,maar als je iets doet doe het dan goed.
is jouw schaamhaar nog steeds roze?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:42 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Het erge is dat ik dus echt ergens dacht dat hij misschien wel zou waarderen![]()
En dat het dus achterlijk veel pijn deed, dat ook. Dat wil ik wel even benadrukken.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
Niks mis mee, toch?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:35 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Als je dit bij mij had gedaan had ik je de deur uitgeflikkerd.Het is geen carnaval.Als je als bassie wilt spelen had je dat 20 jaar eerder moeten doen.Nou kom je over als een vrouw die dringend hulp nodig heeft.Enkeltje Pieter baan centrum een idee?
[..]
[..]
Nee, het is al een tijdje geleden, en zo lang blijft het niet zitten.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:23 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
is jouw schaamhaar nog steeds roze?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als dat zo is waarom maak je er dan nu pas een topic over?Waarschijnlijk schaam jij je heel diep en probeer je het van je af te zetten.Ik moet al lachen om het idee dat je nu op klaagbaak zit met roze schaamhaar sjonge jonge jonge zeg zoek hulp man.Autist.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:22 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, het is al een tijdje geleden, en zo lang blijft het niet zitten.
Omdat het hele trauma recent weer opgerakeld werd door een ander topic over schaamhaarquote:Op zondag 20 januari 2013 01:25 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Als dat zo is waarom maak je er dan nu pas een topic over?Waarschijnlijk schaam jij je heel diep en probeer je het van je af te zetten.Ik moet al lachen om het idee dat je nu op klaagbaak zit met roze schaamhaar ahahaahahah
Maak dat je roze schaamhaar wijs.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:26 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Omdat het hele trauma recent weer opgerakeld werd door een ander topic over schaamhaar
quote:Op zondag 20 januari 2013 01:27 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Maak dat je roze schaamhaar wijs.
Ik probeer zo min mogelijk met mijn schaamhaar te communiceren, want ik heb gemerkt dat mensen dat ook een typisch autistentrekje vinden.quote:Op zondag 20 januari 2013 01:27 schreef Anti-feminist het volgende:
[..]
Maak dat je roze schaamhaar wijs.
Jawelquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
Niks mis mee, toch?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:46 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Ik had het wel gewaardeerd eigenlijk. Beetje lol mag bestquote:Op zondag 20 januari 2013 01:28 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik probeer zo min mogelijk met mijn schaamhaar te communiceren, want ik heb gemerkt dat mensen dat ook een typisch autistentrekje vinden.
probeer jij soms bij haywoodjablome in het broekje te komenquote:Op zondag 20 januari 2013 02:12 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik had het wel gewaardeerd eigenlijk. Beetje lol mag best
Nee, ik kreeg hem niet meer omhoog van het lachenquote:Op zondag 20 januari 2013 02:14 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
probeer jij soms bij haywoodjablome in het broekje te komen
ow, vervelendquote:Op zondag 20 januari 2013 02:14 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg hem niet meer omhoog van het lachen
quote:Ik behoor niet tot de vrouwen die al hun schaamhaar verwijderen
Dus je deed de uitgroei niet bijwerken?quote:Op zondag 20 januari 2013 01:22 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee, het is al een tijdje geleden, en zo lang blijft het niet zitten.
Iets zegt me idd ook dat TS een kort en vlot kapsel heeft....quote:Op zondag 20 januari 2013 02:13 schreef Kriegel het volgende:
[ afbeelding ]
kk geil, deze chimi gebruikt het ook G
Dat zou je nog tegenvallen. Meer kutten met haar gezien dan zonder, sterker nog ik denk dat 90% behaard was. KLB / teveel kuthaar in de saunaquote:Op zondag 20 januari 2013 10:03 schreef Pharkus het volgende:
Au naturel gaat het helemaal worden in 2013
Dit was dus het topic dat het hele trauma weer naar boven brachtquote:Op zondag 20 januari 2013 10:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat zou je nog tegenvallen. Meer kutten met haar gezien dan zonder, sterker nog ik denk dat 90% behaard was. KLB / teveel kuthaar in de sauna
Kennelijk ziet de gemiddeld grossmaulfokker die hier om kaal roept dus niet zoveel kutten
Viespeuk. Logisch dat vrouwelijke saunagangers hun kut volbedekken met haar, ik zou ook geen zin hebben in kuttenkijkers zoals jij. Geen manieren.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat zou je nog tegenvallen. Meer kutten met haar gezien dan zonder, sterker nog ik denk dat 90% behaard was. KLB / teveel kuthaar in de sauna
Kennelijk ziet de gemiddeld grossmaulfokker die hier om kaal roept dus niet zoveel kutten
Geen dankquote:Op zondag 20 januari 2013 11:20 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dit was dus het topic dat het hele trauma weer naar boven bracht
Ik vind het ook altijd formidabel hoe vrouwen van te voren weten dat ik daar zal komen en hun kut grondig zal bekijken.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:35 schreef Kola het volgende:
[..]
Viespeuk. Logisch dat vrouwelijke saunagangers hun kut volbedekken met haar, ik zou ook geen zin hebben in kuttenkijkers zoals jij. Geen manieren.
Co-schap gynaecologie gaf hetzelfde beeld hoor: allemaal bedekte schaamheuveltjes. Een kale poes was een uitzondering en leeftijd maakte niet uit voor de beharing.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
Mja maar ik had het niet over aangeboren kutafwijkingen zoals chronisch ontbrekend schaamhaar, maar over netjes bijgewerkte voortuinen.quote:Op zondag 20 januari 2013 14:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Co-schap gynaecologie gaf hetzelfde beeld hoor: allemaal bedekte schaamheuveltjes. Een kale poes was een uitzondering en leeftijd maakte niet uit voor de beharing.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |