quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kap gewoon die jungle van je beneden, doe je hem een veel groter plezier mee.
Voor boven dus duidelijk wel, voor beneden dus niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:25 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik dacht dat dit misschien een alternatief zou zijn voor helemaal kaal, maar ik had het duidelijk verkeerd ingeschat
(10 minuten later)quote:
Hangt er vanaf. Heb je het boven ook roze geverfd?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
Niks mis mee, toch?
[ afbeelding ]
Nee. Ik zat wel te denken mijn okselhaar te laten groeien en die misschien mee te nemen de volgende keer?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:35 schreef Piye het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. Heb je het boven ook roze geverfd?
Kijk daar gaat het dus mis. Je hebt die man geen kans gegeven om zich voor te bereiden. Hij denkt alles is gewoon normaal, treft ie opeens een roze bos aan.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee. Ik zat wel te denken mijn okselhaar te laten groeien en die misschien mee te nemen de volgende keer?
Dan zou ik toch gaan voor allemaal verschillende kleuren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Nee. Ik zat wel te denken mijn okselhaar te laten groeien en die misschien mee te nemen de volgende keer?
Wie de kleur en de geur van het poesje niet eert..............quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:40 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ze hebben dus ook andere kleuren, een blauwachtig iets, maar ook iets normale tinten als rood of blond. Misschien een soort regenboogeffect, hoewel ik eerlijk gezegd weinig trek heb nog veel moeite voor die kerel te doen
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
Niks mis mee, toch?
[ afbeelding ]
TS is duidelijk blond, dus het gaat waarschijnlijk niet zo vlotjes.quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:26 schreef trovey het volgende:
Is er een keer humor is het weer zo'n slap gedoe.
En wat moet dit dan voorstellen??quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:34 schreef HaywoodJablome het volgende:
Niks mis mee, toch?
[ afbeelding ]
Een KUT met roze KUThaar ja!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:43 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
En wat moet dit dan voorstellen??
Dat had ik misschien nog overwogen als die godvegeten ontkleurder niet zo ongelooflijk brandde.quote:
Het ziet eruit als een tekening waar een 3 jarige mee aan zou komen kakken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Een KUT met roze KUThaar ja!![]()
Dat ik niet kan tekenen wil heus niet meteen zeggen dat mijn kut stinkt hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:46 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Het ziet eruit als een tekening waar een 3 jarige mee aan zou komen kakken.
Oh en TS, JE KUT STINKT!!!!!
Hoe kan je stank nou tekenen? En daarbij, nu niet zo dronken zijn dat je niets meer ruiktquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:46 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Het ziet eruit als een tekening waar een 3 jarige mee aan zou komen kakken.
Oh en TS, JE KUT STINKT!!!!!
Die opmerking stond los van je *teken talent*.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:48 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dat ik niet kan tekenen wil heus niet meteen zeggen dat mijn kut stinkt hoor![]()
Vooroordelen meteen ook altijd.
Boterham?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:50 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Die opmerking stond los van je *teken talent*.
Conclusie boterham, JE KUT STINKT!!!!!
Wat doe jij een kut op je boterham? En dan ook nog een stinkende? Daar ben je toch zelf bij?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:50 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Dus je denkt dat ik eerder met chloor aan de slag moet gaan?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:50 schreef Bolleke_666 het volgende:
[..]
Danwel loog.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dus je denkt dat ik eerder met chloor aan de slag moet gaan?
Spiritus.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dus je denkt dat ik eerder met chloor aan de slag moet gaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |