Ik had er gister ook een schijnbaarquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heey eens een toffe tt van Pizzageit.
Mannen met een (te) grote lul zijn vaak juist homo. Anaal schijnt het toch beter te passen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:54 schreef kapiteintje het volgende:
Maar ff serieus niet janken over mannelijkheid, ik heb de grootste baard en lul van iedereen hier in de SC. (Ok, mbt laatste op Don na.)
Ok.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mannen met een (te) grote lul zijn vaak juist homo. Anaal schijnt het toch beter te passen.
Paste hij niet jouw sterretje?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:03 schreef Caland het volgende:
Een enorm grote lul is vaak helemaal niet praktisch kan ik je uit ervaring vertellen.
Kreeg je je mond er niet omheen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:03 schreef Caland het volgende:
Een enorm grote lul is vaak helemaal niet praktisch kan ik je uit ervaring vertellen.
Ze missen Dembabababaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:04 schreef Smoofie het volgende:
Newcastle heeft verloren van Reading. Wat een aids ploeg.
Zou ik die broer'tje' noemen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toch niet die mee was in de Kuip he?
Wel leuk accent daaroquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:04 schreef Smoofie het volgende:
Newcastle heeft verloren van Reading. Wat een aids ploeg.
Jij bent 12 ofzo, ga je mond met zeep spoelenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Kreeg je je mond er niet omheen?
14quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij bent 12 ofzo, ga je mond met zeep spoelen
Ligt eraan welk jaargetijde 't is.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:02 schreef mrstylo het volgende:
Welke gezichtcreme gebruik je dan Kapo?
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:03 schreef Caland het volgende:
Ik gebruik trouwens ook een creme voor na het scheren.
Geef al je tips.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ligt eraan welk jaargetijde 't is.
Ik zou vaseline adviseren, maar zeep werkt ook.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
ok manquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je baard?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:03 schreef Caland het volgende:
Ik gebruik trouwens ook een creme voor na het scheren.
Bij je moeder paste 't anders prima.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mannen met een (te) grote lul zijn vaak juist homo. Anaal schijnt het toch beter te passen.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:03 schreef Caland het volgende:
Adviezen van ervaringsdeskundige zijn altijd veel waardquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou vaseline adviseren, maar zeep werkt ook.
Alweer? Als ik niet oppas heb ik binnenkort een nieuwe stiefvader.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij je moeder paste 't anders prima.
Ik ben gewoon je vader hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alweer? Als ik niet oppas heb ik binnenkort een nieuwe stiefvader.
Ben je nooit bang dat hij je balzak openhaalt?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:08 schreef Caland het volgende:
Al laat ik me ook wel eens scheren bij de Turk.
Doe gewoon stoppel man. Koop zo'n baardtrimmer, lekker makkelijk ook.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:08 schreef Caland het volgende:
Al laat ik me ook wel eens scheren bij de Turk.
Pijpen turken zo raar dan?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je nooit bang dat hij je balzak openhaalt?
Vandaar die onderlinge spanning op zijn tijd. Al is incest wel een afknapper voor mij, dus laten we het hierbij houden.quote:
Voor crèmes. Ik wil ze gebruiken maar weet niet welke goed zijn.quote:
nee.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Doe gewoon stoppel man. Koop zo'n baardtrimmer, lekker makkelijk ook.
Oja, immers met een baard zou wel raar zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
nee.
Baard bij lichtblond haar vind ik sowieso niet echt mooi.
Matsoequote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
nee.
Ik merk het eerlijk niet bij mezelf. Merk wel dat andere familieleden hun voorkeuren hebben, vooral voor de jongste. Dat probeer ik dan bij de 2 oudsten wat te compenseren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
@Don bij ons was het bijvoorbeeld zo dat wie er mee ging naar Feyenoord die had een streepje voor op de rest. Puur omdat het dan een speciaal moment was voor ons maar ook voor mijn vader.
Mijn middelste broertje is gehandicapt en krijgt dan weer bij mijn moeder meer gedaan.
Caland is een gingerquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
nee.
Die heeft Immers ook werkelijk gehad, en zag er inderdaad niet uit.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oja, immers met een baard zou wel raar zijn.
Gelul van auw het doet pijn ebzo.quote:
OOOOWWWWquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker in het Abe Lenstra Stadion?
Nee was het vergetenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker in het Abe Lenstra Stadion?
Dit is waar maar meer op Matsoe Matdoe.quote:
Valt wel mee, heb geen inhammen ofzo.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Caland heeft volgens mij wel aanleg vroeg kaal te worden.
Die kwam hier aan om me op te halen maar ik was niet thuis. Is hij alleen gegaan.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus je opa zit nu nog steeds op je te wachten? Leuk van je.
Best wel mongolisch van je.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die kwam hier aan om me op te halen maar ik was niet thuis. Is hij alleen gegaan.
Wat was je dan aan het doen man... carbid schieten?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die kwam hier aan om me op te halen maar ik was niet thuis. Is hij alleen gegaan.
Jammer, zulke dingen ga je later erg missen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben gisteren wezen pitten bij een maat en vervolgens vandaag er helemaal niet aan gedacht. Pas net thuis.quote:
Best zielig eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lul als ik je Opa was dab was het gelijk de laatste keer geweest.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:14 schreef Caland het volgende:
Die man heeft vroeger wel honderden joden laten onderduiken om jou een goed leven te gunnen.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:14 schreef Caland het volgende:
En laat je opa, maar in de steek.
Die man heeft vroeger wel honderden joden verraden om jou een goed leven te gunnen.
...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Voel me ook wel schuldig. Maar vanavond even een telefoontje plegen als hij thuis is. Met mijn excuses. Had er totaal niet aan gedacht. Maar hij vermaakt zich alleen ook wel in het vak. Maar is wel een kankerstreek van mij ja.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lul als ik je Opa was dab was het gelijk de laatste keer geweest.
Geen kankerstreek, maar een jodenstreek. Dus nog erger.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Voel me ook wel schuldig. Maar vanavond even een telefoontje plegen als hij thuis is. Met mijn excuses. Had er totaal niet aan gedacht. Maar hij vermaakt zich alleen ook wel in het vak. Maar is wel een kankerstreek van mij ja.
je bent gewoon een kankerjong jaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Voel me ook wel schuldig. Maar vanavond even een telefoontje plegen als hij thuis is. Met mijn excuses. Had er totaal niet aan gedacht. Maar hij vermaakt zich alleen ook wel in het vak. Maar is wel een kankerstreek van mij ja.
PEC PEC PEC!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geen kankerstreek, maar een jodenstreek. Dus nog erger.
Is al voorbij man. Heb geen pijn meer.quote:
En jij een kankerboeler is, zo heeft iedereen weer zijn hartje kunnen luchten.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
je bent gewoon een kankerjong ja
quote:Jon Dahl Tomasson
Vele mensen die Feyenoord een warm hart toedragen zullen de Klassieker die plaatsvond op 13 mei 2001 eveneens niet vergeten. Op die dag zorgde de formatie van voormalig trainer Bert van Marwijk voor de eerste competitiezege van Feyenoord in de Amsterdam Arena: 3-4. David Connolly had met twee doelpunten een groot aandeel in de overwinning, maar de treffer van Jon Dahl Tomasson blijft wellicht het meest nauwkeurig op het netvlies van de Rotterdamse supporters staan.
'Dat was een heerlijk doelpunt natuurlijk. Ik ging vanaf de middenlijn alleen af op de keeper en zei tegen mijn ploeggenoten: "Kom je mee? Dan gaan we feest vieren en zal ik de bal spelen!" Ik speelde natuurlijk niet de bal en scoorde gewoon. We wonnen die wedstrijd en dat was een behoorlijke prestatie. In Amsterdam is Ajax normaal gesproken beter, maar toen niet. Het was een aparte sfeer met veel emoties,' aldus Jon Dahl Tomasson tegenover RTV Rijnmond.
Hoe dat dan?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik merk het eerlijk niet bij mezelf. Merk wel dat andere familieleden hun voorkeuren hebben, vooral voor de jongste. Dat probeer ik dan bij de 2 oudsten wat te compenseren.
Achja, dit is de aanleiding voor Brands om nog meer geld te investeren. Misschien levert dit juist uiteindelijk wel het kampioenschap opquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is al voorbij man. Heb geen pijn meer.
Ik ben niet rood man.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:17 schreef Buitendam het volgende:
Hihi Caland has no soul.
HE HAS NO SOUWWWWLLLLLLL
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:18 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Achja, dit is de aanleiding voor Brands om nog meer geld te investeren. Misschien levert dit juist uiteindelijk wel het kampioenschap op
Achja, geef je opa gewoon een lekkere blowjob en alles is goedquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:19 schreef RensAjacied het volgende:
Jullie praten mij een nog ergere schuldgevoel aan
Dat je het zelf ziet is wel heel netjes.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja leuk, dus daarom laat he hem in de steek, homo.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:21 schreef RensAjacied het volgende:
Blijft mooi om die voetbalmomenten met je opa mee te maken. Elke keer de gesprekken in de auto terug. Dat zal me altijd bij blijven. Heb nog geluk dat ik op mijn leeftijd nog 2 opa's en 2 oma's heb.
Beter geef je je opa ff een lekkere fles jenever of jagermeister en organiseer jij zelf 't volgende uitje. Dit soort dingen moet je ff goedmaken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bij PSV ja.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van Bommel inplaats van de 2e achter Cocu dus de zoveelste in het rijtje Kluivert, Kromkamp,Reiziger etc..
Boeler, kan een keer gebeuren. Was al van plan om even heen te bellen. Hij vindt het niet super erg denk ik maar zal wel iets teleurgesteld zijn denk ik. Maar had er de hele week eigenlijk niet aan gedacht. Alleen aan Ajax - Feyenoord.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja leuk, dus daarom laat he hem in de steek, homo.
Rot op jo als opa zich nu in slaap sukkelt op de weg terug vergeeft Rens,het zivhzelf nooit.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja leuk, dus daarom laat he hem in de steek, homo.
Je kan ook te ver gaan.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Rot op jo als opa zich nu in slaap sukkelt op de weg terug vergeeft Rens,het zivhzelf nooit.
Bij Ajax en Feyenoord zijn dat soort spelers op een hand te tellen bij psv heb je daar je tenen bij nodig.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Davids en Stam waren ook niet echt een succes.
Bij Feyenoord ook voorbeelden genoeg.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij Ajax en Feyenoord zijn dat soort spelers op een hand te tellen bij psv heb je daar je tenen bij nodig.
De Cler rotzooi toen die tijd maar verder niet toch.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Feyenoord ook voorbeelden genoeg.
Van Hooijdonk had ook nooit moeten terugkeren. Zo zonde was dat.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De Cler rotzooi toen die tijd maar verder niet toch.
Johan Cruijffquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De Cler rotzooi toen die tijd maar verder niet toch.
Kalou ook niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
De enige die ik nu nog zou willen is Kalou en Van Persie gaat helaas niet gebeuren.
Barcelona was wel een leuke wedstrijd net.quote:
watquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Hij heeft probeerde een wak te slaan. Een doodzonde in Friesland
Niets aan. Om de 10 minuten een kleine kans.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:36 schreef Muto het volgende:
Twente - RKC het aankijken niet waard? Dan maar AZ - Vitesse proberen.
Ja jij ook. We doen wel even zwaaien naar elkaar bij de 0-2.quote:
Daarna even biertje drinken in Zaandam bij Stevenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja jij ook. We doen wel even zwaaien naar elkaar bij de 0-2.
Ik ben te herkennen aan mijn opplakhaakneus. Oh wacht...
WIEquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:45 schreef SjaakBauer het volgende:
Maatje van me heeft ook gewoon de kaarten gekregen van een selectiespeler van Ajax
IS JE MAATJE EEN JOOD? :S:S:S::Squote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:45 schreef SjaakBauer het volgende:
Maatje van me heeft ook gewoon de kaarten gekregen van een selectiespeler van Ajax
Ja.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
IS JE MAATJE EEN JOOD? :S:S:S::S
SdV?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
LR, je nachtmerrie geeft commentaar.
Volgens mij zit ie gewoon op een slee maar okequote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En de kerstman vliegt op een bezem
[/doublepain]
Godsamme.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:47 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Volgens mij zit ie gewoon op een slee maar oke
Toch nog best een leuke speler voor clubs als VVV, NAC, Willem II, Ajax, Twente, maar voor de echte top (Feyenoord) komt ie zwaar terkortquote:
De eckte top is ADO.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:52 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Toch nog best een leuke speler voor clubs als VVV, NAC, Willem II, Ajax, Twente, maar voor de echte top (Feyenoord) komt ie zwaar terkort
Grapjas.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:52 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Toch nog best een leuke speler voor clubs als VVV, NAC, Willem II, Ajax, Twente, maar voor de echte top (Feyenoord) komt ie zwaar terkort
Tijd niet gezien. Ik denk dat ik weet wat er gebeurd is.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:54 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
[/dekromme]
Is die hier nog wel eens trouwens?
Politie binnengevallen in zn wietplantage?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tijd niet gezien. Ik denk dat ik weet wat er gebeurd is.
Vertel.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tijd niet gezien. Ik denk dat ik weet wat er gebeurd is.
Ja wtf, Steven heb ik ook al heel lang niet meer gezienquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat De_kromme Steven in koele bloede vermoord heeft (Steven had ruzie met hem), om zich DAARNA te verbergen voor de politie en FOK!
Al sinds november 26e is ie er niet meer. Is al mod af omdat hij op zijn werk 100% focust.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:58 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja wtf, Steven heb ik ook al heel lang niet meer gezien
Ah nice, zal wel voor de politie werken ofzo.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al sinds november 26e is ie er niet meer. Is al mod af omdat hij op zijn werk 100% focust.
Teamleider bij een callcentre jaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ah nice, zal wel voor de politie werken ofzo.
Maar er is dus een modplek vrij nu?
welk callcenter? vast van die nachtprogramma's zoals Stoute Meiden TV.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Teamleider bij een callcentre ja
Achja boeie, als hij toch werk heeft. Hij zat hele dagen op FOK! man, dat gun je toch niemandquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Werk is werk man. Hoezo zo denigrerend doen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet denigrerend hoor. Was meer als reactie op PizzaGeit, die iets over politie zei.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Werk is werk man. Hoezo zo denigrerend doen?
De vrouwen spelen Dinsdag pas Stijn.quote:
Houd je bek.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De vrouwen spelen Dinsdag pas Stijn.
Daarom zei hij ook 6-0.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De vrouwen spelen Dinsdag pas Stijn.
Haha je hoopt het echt hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha je hoopt het echt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gewoon dubbelklik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah ik dig die chick zo hard he.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Feyenoord gaat morgen winnen btw.
quote:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat RKC een puntje pakt.
Staat ook gewoon in de url.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Tess Milne aldus google, werkelijk nog nooit van gehoord.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als de -g- nou naast de -k- stond...
Vitesse op achterstand, perfect weekend tot nu toe.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:06 schreef PizzaGeit het volgende:
Twente gelijkgespeeld![]()
Feyenoord wordt de grote winnaar van dit weekend
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:07 schreef RensAjacied het volgende:
Zo excuses gemaakt en daar morgen maar Ajax - Feyenoord kijken
Tja je hebt enkel jezelf ermee gehad. Door deze actie heb je de laatste wedstrijd van Armenteros voor een Nederlandse ploeg gemist.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:07 schreef RensAjacied het volgende:
Topquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:07 schreef RensAjacied het volgende:
Waar ging je nou met hem heen?quote:
Achteraf maar goed geweest.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heerenveen - Heracles. Uiteindelijk niks gemist
Morgen 2e plaatsquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:19 schreef Helpmefok het volgende:
Mijn god. Dit wordt echt een knettergoed weekend voor Feijenoord.
Pakslaag krijgen die havenslaven. 4-0 hoppa!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:19 schreef Helpmefok het volgende:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:06 schreef PizzaGeit het volgende:
Twente gelijkgespeeld![]()
Feyenoord wordt de grote winnaar van dit weekend
HMF, oppassen. Ik zei al 6-0 voor Ajax.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:19 schreef Helpmefok het volgende:
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HMF, oppassen. Ik zei al 6-0 voor Ajax.
Ik zei PEC stunt, RKC een puntje pakken in Enschede.
Ik weet het.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet het.
Als je altijd heel veel roept heb je vanzelf wel een keer gelijk.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet het.
Als de dominee weer met kinderen mag werkenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:23 schreef RensAjacied het volgende:
Wanneer mogen er weer Feyenoord fans in het uitvak komen en andersom?
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Als je altijd heel veel roept heb je vanzelf wel een keer gelijk.
AZ komt terug nu hoor, Vitesse weer een pak slaag. Keldert toch weer naar beneden. Denk uiteindelijk een 6e plek voor Vitesse.quote:
Mwah, in feb komen ze wel terug als Bony back isquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
AZ komt terug nu hoor, Vitesse weer een pak slaag. Keldert toch weer naar beneden. Denk uiteindelijk een 6e plek voor Vitesse.
Zozo, jij durftquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:27 schreef Doublepain het volgende:
Het zou wel mooi zijn als Feyenoord wint, als dat ooit gaat gebeuren neem ik een week lang een random Feyenoord UI om ze te eren.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is alsof je roept dat VVV van Barça gaat winnen, dus ik heb toch geluk
Ik had zin om een scheldreactie te geven, maar dan riskeer ik een ban.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:32 schreef PizzaGeit het volgende:
Het is niet de vraag of Feyenoord gaat winnen, maar met hoeveel. Ligt er maar net aan hoeveel zin Feyenoord erin heeft, soms wat laconiek tegen de kleintjes helaas
Ja en de kerstman vliegt op een bezemquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:32 schreef PizzaGeit het volgende:
Het is niet de vraag of Feyenoord gaat winnen, maar met hoeveel. Ligt er maar net aan hoeveel zin Feyenoord erin heeft, soms wat laconiek tegen de kleintjes helaas
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En de kerstman vliegt op een bezem
[/doublepain]
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:47 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Volgens mij zit ie gewoon op een slee maar oke
Stijnjequote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had zin om een scheldreactie te geven, maar dan riskeer ik een ban.
Tot je over Maher begint, dan breekt de pleuris losquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Stijnje
Helemaal yin en yang, altijd controle over zijn emoties
Kakkerlakquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Stijnje
Helemaal yin en yang, altijd controle over zijn emoties
Het is vmboquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Het VMBO-Niveau daalt steeds verder.
Het is vmbo Stijntje.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Het VMBO-Niveau daalt steeds verder.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:44 schreef RensAjacied het volgende:
PSV, Twente, Vitesse, Ajax en Feyenoord puntenverlies deze speelronde. Mooi voetbalweekend
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:44 schreef RensAjacied het volgende:
PSV, Twente, Vitesse en Ajax puntenverlies deze speelronde. Mooi voetbalweekend
DOe ik ook, problem?quote:
Vmboquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:58 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Neehoor, vind het alleen zielig als je vmbo'ers belachelijk gaat maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Daar zijn ze zelf debet aan imo.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:58 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Neehoor, vind het alleen zielig als je vmbo'ers belachelijk gaat maken
Ik ben geen wetenschapper in spe, en zeker niet pretentieus. Trouwens, volgens mij staat juist rechten bekend als dé opleiding van kakkend Nederland.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar wat belangrijk voor pretentieuze wetenschappertjes in spe zoals jij.
Iedereen poept, niet alleen rechtenstudenten dus HOAX.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik ben geen wetenschapper in spe, en zeker niet pretentieus. Trouwens, volgens mij staat juist rechten bekend als dé opleiding van kakkend Nederland.
Ik vertoon dat gedrag júist niet, heb een hekel aan dat gedrag. Mijn reactie was puur als reactie op jouw ''vmboquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:59 schreef kapiteintje het volgende:
Ben sowieso benieuwd hoe mensen zoals PizzaGoatse met structureel hautain gedrag, gebaseerd op hun intellectuele vermogens, zich uiteindelijk zullen manifesteren in de sociale aangelegenheid die men ook wel eens als 'de werkvloer' durft aan te duiden.
Hoezo? Dat ze niet gezegend zijn met goede hersenen, betekend niet dat ze uitgelachen mogen worden. Best zielig van jou kant eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar zijn ze zelf debet aan imo.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:59 schreef kapiteintje het volgende:
Ben sowieso benieuwd hoe mensen zoals PizzaGoatse met structureel hautain gedrag, gebaseerd op hun intellectuele vermogens, zich uiteindelijk zullen manifesteren in de sociale aangelegenheid die men ook wel eens als 'de werkvloer' durft aan te duiden.
Zijn mensen op de MAVO die intelligenter zijn dan HAVO leerlingen hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo? Dat ze niet gezegend zijn met goede hersenen, betekend niet dat ze uitgelachen mogen worden. Best zielig van jou kant eerlijk gezegd.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:01 schreef RensAjacied het volgende:
BAAS!
http://www.at5.nl/artikelen/94584/ruim-2-000-supporters-bij-open-training-ajax
[ afbeelding ]
Ja maar kankerlui dus dom.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zijn mensen op de MAVO die intelligenter zijn dan HAVO leerlingen hoor
Als ze slim genoeg zijn, zitten ze daar niet.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ok, dan is 't goed. Laten we idd joden gaan pesten.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:01 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik vertoon dat gedrag júist niet, heb een hekel aan dat gedrag. Mijn reactie was puur als reactie op jouw ''vmbo'' .
Dit klopt niet in alle gevallen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als ze slim genoeg zijn, zitten ze daar niet.
ja volgens die redenatie kan je alles kapot maken. Er zijn ook debiele mensen op de uniquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vertel.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit klopt niet in alle gevallen.
Wat kortzichtig.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als ze slim genoeg zijn, zitten ze daar niet.
Er zijn ook best wat gymnasiasten die het alleen halen met enorm veel leren, en er zijn ook mavo'ers die gymnasium aan zouden kunnen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |