Vandaar die onderlinge spanning op zijn tijd. Al is incest wel een afknapper voor mij, dus laten we het hierbij houden.quote:
Voor crèmes. Ik wil ze gebruiken maar weet niet welke goed zijn.quote:
nee.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Doe gewoon stoppel man. Koop zo'n baardtrimmer, lekker makkelijk ook.
Oja, immers met een baard zou wel raar zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
nee.
Baard bij lichtblond haar vind ik sowieso niet echt mooi.
Matsoequote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
nee.
Ik merk het eerlijk niet bij mezelf. Merk wel dat andere familieleden hun voorkeuren hebben, vooral voor de jongste. Dat probeer ik dan bij de 2 oudsten wat te compenseren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
@Don bij ons was het bijvoorbeeld zo dat wie er mee ging naar Feyenoord die had een streepje voor op de rest. Puur omdat het dan een speciaal moment was voor ons maar ook voor mijn vader.
Mijn middelste broertje is gehandicapt en krijgt dan weer bij mijn moeder meer gedaan.
Caland is een gingerquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
nee.
Die heeft Immers ook werkelijk gehad, en zag er inderdaad niet uit.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oja, immers met een baard zou wel raar zijn.
Gelul van auw het doet pijn ebzo.quote:
OOOOWWWWquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker in het Abe Lenstra Stadion?
Nee was het vergetenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker in het Abe Lenstra Stadion?
Dit is waar maar meer op Matsoe Matdoe.quote:
Valt wel mee, heb geen inhammen ofzo.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Caland heeft volgens mij wel aanleg vroeg kaal te worden.
Die kwam hier aan om me op te halen maar ik was niet thuis. Is hij alleen gegaan.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus je opa zit nu nog steeds op je te wachten? Leuk van je.
Best wel mongolisch van je.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die kwam hier aan om me op te halen maar ik was niet thuis. Is hij alleen gegaan.
Wat was je dan aan het doen man... carbid schieten?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die kwam hier aan om me op te halen maar ik was niet thuis. Is hij alleen gegaan.
Jammer, zulke dingen ga je later erg missen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben gisteren wezen pitten bij een maat en vervolgens vandaag er helemaal niet aan gedacht. Pas net thuis.quote:
Best zielig eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lul als ik je Opa was dab was het gelijk de laatste keer geweest.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:14 schreef Caland het volgende:
Die man heeft vroeger wel honderden joden laten onderduiken om jou een goed leven te gunnen.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:14 schreef Caland het volgende:
En laat je opa, maar in de steek.
Die man heeft vroeger wel honderden joden verraden om jou een goed leven te gunnen.
...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Voel me ook wel schuldig. Maar vanavond even een telefoontje plegen als hij thuis is. Met mijn excuses. Had er totaal niet aan gedacht. Maar hij vermaakt zich alleen ook wel in het vak. Maar is wel een kankerstreek van mij ja.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lul als ik je Opa was dab was het gelijk de laatste keer geweest.
Geen kankerstreek, maar een jodenstreek. Dus nog erger.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Voel me ook wel schuldig. Maar vanavond even een telefoontje plegen als hij thuis is. Met mijn excuses. Had er totaal niet aan gedacht. Maar hij vermaakt zich alleen ook wel in het vak. Maar is wel een kankerstreek van mij ja.
je bent gewoon een kankerjong jaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Voel me ook wel schuldig. Maar vanavond even een telefoontje plegen als hij thuis is. Met mijn excuses. Had er totaal niet aan gedacht. Maar hij vermaakt zich alleen ook wel in het vak. Maar is wel een kankerstreek van mij ja.
PEC PEC PEC!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geen kankerstreek, maar een jodenstreek. Dus nog erger.
Is al voorbij man. Heb geen pijn meer.quote:
En jij een kankerboeler is, zo heeft iedereen weer zijn hartje kunnen luchten.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
je bent gewoon een kankerjong ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |