Ik had er gister ook een schijnbaarquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heey eens een toffe tt van Pizzageit.
Mannen met een (te) grote lul zijn vaak juist homo. Anaal schijnt het toch beter te passen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:54 schreef kapiteintje het volgende:
Maar ff serieus niet janken over mannelijkheid, ik heb de grootste baard en lul van iedereen hier in de SC. (Ok, mbt laatste op Don na.)
Ok.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mannen met een (te) grote lul zijn vaak juist homo. Anaal schijnt het toch beter te passen.
Paste hij niet jouw sterretje?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:03 schreef Caland het volgende:
Een enorm grote lul is vaak helemaal niet praktisch kan ik je uit ervaring vertellen.
Kreeg je je mond er niet omheen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:03 schreef Caland het volgende:
Een enorm grote lul is vaak helemaal niet praktisch kan ik je uit ervaring vertellen.
Ze missen Dembabababaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:04 schreef Smoofie het volgende:
Newcastle heeft verloren van Reading. Wat een aids ploeg.
Zou ik die broer'tje' noemen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toch niet die mee was in de Kuip he?
Wel leuk accent daaroquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:04 schreef Smoofie het volgende:
Newcastle heeft verloren van Reading. Wat een aids ploeg.
Jij bent 12 ofzo, ga je mond met zeep spoelenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Kreeg je je mond er niet omheen?
14quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij bent 12 ofzo, ga je mond met zeep spoelen
Ligt eraan welk jaargetijde 't is.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:02 schreef mrstylo het volgende:
Welke gezichtcreme gebruik je dan Kapo?
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:03 schreef Caland het volgende:
Ik gebruik trouwens ook een creme voor na het scheren.
Geef al je tips.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ligt eraan welk jaargetijde 't is.
Ik zou vaseline adviseren, maar zeep werkt ook.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
ok manquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je baard?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:03 schreef Caland het volgende:
Ik gebruik trouwens ook een creme voor na het scheren.
Bij je moeder paste 't anders prima.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mannen met een (te) grote lul zijn vaak juist homo. Anaal schijnt het toch beter te passen.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:03 schreef Caland het volgende:
Adviezen van ervaringsdeskundige zijn altijd veel waardquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou vaseline adviseren, maar zeep werkt ook.
Alweer? Als ik niet oppas heb ik binnenkort een nieuwe stiefvader.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij je moeder paste 't anders prima.
Ik ben gewoon je vader hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alweer? Als ik niet oppas heb ik binnenkort een nieuwe stiefvader.
Ben je nooit bang dat hij je balzak openhaalt?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:08 schreef Caland het volgende:
Al laat ik me ook wel eens scheren bij de Turk.
Doe gewoon stoppel man. Koop zo'n baardtrimmer, lekker makkelijk ook.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:08 schreef Caland het volgende:
Al laat ik me ook wel eens scheren bij de Turk.
Pijpen turken zo raar dan?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben je nooit bang dat hij je balzak openhaalt?
Vandaar die onderlinge spanning op zijn tijd. Al is incest wel een afknapper voor mij, dus laten we het hierbij houden.quote:
Voor crèmes. Ik wil ze gebruiken maar weet niet welke goed zijn.quote:
nee.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Doe gewoon stoppel man. Koop zo'n baardtrimmer, lekker makkelijk ook.
Oja, immers met een baard zou wel raar zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
nee.
Baard bij lichtblond haar vind ik sowieso niet echt mooi.
Matsoequote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
nee.
Ik merk het eerlijk niet bij mezelf. Merk wel dat andere familieleden hun voorkeuren hebben, vooral voor de jongste. Dat probeer ik dan bij de 2 oudsten wat te compenseren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
@Don bij ons was het bijvoorbeeld zo dat wie er mee ging naar Feyenoord die had een streepje voor op de rest. Puur omdat het dan een speciaal moment was voor ons maar ook voor mijn vader.
Mijn middelste broertje is gehandicapt en krijgt dan weer bij mijn moeder meer gedaan.
Caland is een gingerquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
nee.
Die heeft Immers ook werkelijk gehad, en zag er inderdaad niet uit.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oja, immers met een baard zou wel raar zijn.
Gelul van auw het doet pijn ebzo.quote:
OOOOWWWWquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker in het Abe Lenstra Stadion?
Nee was het vergetenquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker in het Abe Lenstra Stadion?
Dit is waar maar meer op Matsoe Matdoe.quote:
Valt wel mee, heb geen inhammen ofzo.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Caland heeft volgens mij wel aanleg vroeg kaal te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |