Ja wtf, Steven heb ik ook al heel lang niet meer gezienquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat De_kromme Steven in koele bloede vermoord heeft (Steven had ruzie met hem), om zich DAARNA te verbergen voor de politie en FOK!
Al sinds november 26e is ie er niet meer. Is al mod af omdat hij op zijn werk 100% focust.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:58 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja wtf, Steven heb ik ook al heel lang niet meer gezien
Ah nice, zal wel voor de politie werken ofzo.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al sinds november 26e is ie er niet meer. Is al mod af omdat hij op zijn werk 100% focust.
Teamleider bij een callcentre jaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ah nice, zal wel voor de politie werken ofzo.
Maar er is dus een modplek vrij nu?
welk callcenter? vast van die nachtprogramma's zoals Stoute Meiden TV.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Teamleider bij een callcentre ja
Achja boeie, als hij toch werk heeft. Hij zat hele dagen op FOK! man, dat gun je toch niemandquote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Werk is werk man. Hoezo zo denigrerend doen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet denigrerend hoor. Was meer als reactie op PizzaGeit, die iets over politie zei.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Werk is werk man. Hoezo zo denigrerend doen?
De vrouwen spelen Dinsdag pas Stijn.quote:
Houd je bek.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De vrouwen spelen Dinsdag pas Stijn.
Daarom zei hij ook 6-0.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De vrouwen spelen Dinsdag pas Stijn.
Haha je hoopt het echt hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 21:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha je hoopt het echt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gewoon dubbelklik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |