SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
Tuurlijk, vaak zijn dat soort potjes van Federer, Nadal en Djokovic alleen leuk voor hun fans. Die van Murray zijn voor niemand leuk.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
En toch vind ik dit mooier dan zo'n klinische pot van Federer of zo in de eerste paar rondjes
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:32 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Tuurlijk, vaak zijn dat soort potjes van Federer, Nadal en Djokovic alleen leuk voor hun fans. Die van Murray zijn voor niemand leuk.
Natuurlijk is dit leuker. Alleen wel pas vanaf een 4e set ofzo. Dan worden dit soort partijen heerlijk. Publiek erachter, lekker laat, goede sfeer, breaks, blessures!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
En toch vind ik dit mooier dan zo'n klinische pot van Federer of zo in de eerste paar rondjes
70quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:38 schreef BobW het volgende:
Wat is de regel? Na hoeveel shots mogen ze een punt proberen te maken?
Tot de tijdmachine wordt uitgevonden.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:45 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Hoeveel jaar moeten we nog wachten totdat 2 Nederlanders in de derde ronde ons zo'n pot voorschotelen?
Nederland heeft nog nooit een speler met zoveel ballen als Simon of zo weinig hersenen als Monfils voortgebracht, dus dat kan nog wel even duren.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:45 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Hoeveel jaar moeten we nog wachten totdat 2 Nederlanders in de derde ronde ons zo'n pot voorschotelen?
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:48 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Nederland heeft nog nooit een speler met zoveel ballen als Simon of zo weinig hersenen als Monfils voortgebracht, dus dat kan nog wel even duren.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:48 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Nederland heeft nog nooit een speler met zoveel ballen als Simon of zo weinig hersenen als Monfils voortgebracht, dus dat kan nog wel even duren.
Valt wel mee.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Huta Galung is te dom om te poepen anders
Simon ookquote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:57 schreef luckass het volgende:
Monfils is wel zo'n typisch kneusje die dit soort potten verliest.
Monfils won zijn laatste pot wel 10-8 in de 5e.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 13:57 schreef luckass het volgende:
Monfils is wel zo'n typisch kneusje die dit soort potten verliest.
Monfils die tactisch gezien niet de juiste keuze maakt? Dat kan je niet menen!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:02 schreef TheGeneral het volgende:
Daar had wel een lob mogen komen. Simon stond bijna tegen het net aan.
En ook naar zijn mogelijke kwartfinale tegenstanderquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:04 schreef danusz1986 het volgende:
Haha Murray kijkt lachen na deze wedstrijd!
Op love, 2 aces minimaal.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:03 schreef Gorzalka het volgende:
Is er iemand die gelooft dat hij dit gaat uitserveren?
Ik denk dat 'ie nu al lachend kijkt.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:04 schreef danusz1986 het volgende:
Haha Murray kijkt lachend na deze wedstrijd!
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:03 schreef Gorzalka het volgende:
Is er iemand die gelooft dat hij dit gaat uitserveren?
Eerder Monfils zijn kniequote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:14 schreef danusz1986 het volgende:
71-69? Of valt Simon zijn arm er dan af:-P
Yes.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:20 schreef danusz1986 het volgende:
Drinkt Monfils daar nou cola tijdens een wedstrijd?
Mentale truc om Simon gek te maken. Als dat nog niet werkt komt er zo een Big Mac uit de tas.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:20 schreef danusz1986 het volgende:
Drinkt Monfils daar nou cola tijdens een wedstrijd?
Paar keer die kutserve vol langs de lijn terugblaffen en we staan straks gewoon weer gelijkquote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:27 schreef Gorzalka het volgende:
Jezus.
Nu zal Monfils wel weer alles of niets gaan spelen en knalt hij een paar zondagsballen langs Simon.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 14:31 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Simon![]()
Blijkt dat je beter geblesseerd kan zijn aan je been en arm dan je hersens. Zo verdiend dat held Simon wint en niet idioot met racket Monfils.
quote:
Meest blatante fluke in tijden zeg, echt alles viel goed. Forehand constant voluit slaan en niets missen. Netballen die goed uitpakken, kaderballen die op de lijn vallen, voluit geslagen tweede services die precies in het hoekje gingen. Daarbovenop ook nog Del Potro die de fouten aaneen reeg op die dertien in een dozijn-backhand slice van Chardy.quote:
hij is fransquote:
Tsja, moet Delpo niet verliezen van Chardyquote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De weg van Murray naar de halve finale is wel bizar trouwens
4 uur 43 minuten.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:00 schreef Anonymousz het volgende:
hoe lang duurde de wedstrijd van simon - monfils?
bedanktquote:
Ach, dan maar weggespeeld worden in die halve finalequote:Op zaterdag 19 januari 2013 17:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De weg van Murray naar de halve finale is wel bizar trouwens
Nishikori (1-2 h2h, niet echt een goede match up) en dan Tipsarevic (misschien Almagro) is toch echt moeilijker dan een dode Simon en dan een Chardy/Seppi, lijkt me.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:18 schreef Norrage het volgende:
Ferrer heeft nog de makkelijkste loting....als volstrekt kansloze voor de titel de weg open naar de halve finale
Dat was vooraf al geen wilde voorspelling, hij is als vierde geplaatst en met afstand de beste van de rest.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:18 schreef Norrage het volgende:
Ferrer heeft nog de makkelijkste loting....als volstrekt kansloze voor de titel de weg open naar de halve finale
Ik heb het meer over de oorspronkelijke draw. Ferrer als kersverse #4 bij tipsyquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:28 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Nishikori (1-2 h2h, niet echt een goede match up) en dan Tipsarevic (misschien Almagro) is toch echt moeilijker dan een dode Simon en dan een Chardy/Seppi, lijkt me.
Maar van de top 4 had ie de makkelijkste loting. Door berdych, tsonga of delpo was hij niet heengekomen (of moeizaam) en dan krijgtbie Tipsyquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:29 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dat was vooraf al geen wilde voorspelling, hij is als vierde geplaatst en met afstand de beste van de rest.
De odd van Ferrer to reach te quarters was 1.80quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb het meer over de oorspronkelijke draw. Ferrer als kersverse #4 bij tipsyin het kwart. Mazzeltje. En ja, een draw beoordelen op de moeilijke spelers die het laten afweten....tsja. Gebeurt wel vaker in murray zijn draws
Hebben we het over dezelfde Berdych, Tsonga en Del Potro waar hij vorig jaar respectievelijk 6-2 6-3 7-5, 6-2 7-5 en 6-3 6-2 6-3 van heeft gewonnen?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar van de top 4 had ie de makkelijkste loting. Door berdych, tsonga of delpo was hij niet heengekomen (of moeizaam) en dan krijgtbie Tipsy
Ja. Ach ik bedoel maar, Tipsy is nog slechterquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:35 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hebben we het over dezelfde Berdych, Tsonga en Del Potro waar hij vorig jaar respectievelijk 6-2 6-3 7-5, 6-2 7-5 en 6-3 6-2 6-3 van heeft gewonnen?
Tipsarevic had hij op de US Open nog die zware vijfsetter tegen. Als Almagro wint zal het vrij eenvoudig worden voor Ferrer.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:36 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja. Ach ik bedoel maar, Tipsy is nog slechter
Maar almagro zal wel winnen idd. Nishikori nog het lastigst
Op de USO was Ferrer zo ongelooflijk slecht, wonderbaarlijk dat hij toen ook al door zijn makkelijke loting heenkwam. En dan had ie ook nog van wind-djoko kunnen winnen, als het niet was gaan regenen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:40 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Tipsarevic had hij op de US Open nog die zware vijfsetter tegen. Als Almagro wint zal het vrij eenvoudig worden voor Ferrer.
Vier max.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het zal iig over vijf sets gaan.
Dat trage ruktennisquote:
Ik heb toen echt gesmuld van al zijn partijen. En Anderson, Hewitt, Gasquet en Tipsarevic noem ik nou niet een erg makkelijke loting. En veel moeilijker in ieder geval, dan Haase, Sousa, Berankis en Simon.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Op de USO was Ferrer zo ongelooflijk slecht, wonderbaarlijk dat hij toen ook al door zijn makkelijke loting heenkwam. En dan had ie ook nog van wind-djoko kunnen winnen, als het niet was gaan regenen.
Ik kon me die loting niet meer zo herinneren. Ikherinner me alleen dat ik het een wonder vond dat Ferrer zover kwamquote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:08 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ik heb toen echt gesmuld van al zijn partijen. En Anderson, Hewitt, Gasquet en Tipsarevic noem ik nou niet een erg makkelijke loting. En veel moeilijker in ieder geval, dan Haase, Sousa, Berankis en Simon.
Omdat hij niet best speelt dit toernooi.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:33 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Want? Tipsarevic is een betere harcourt speler met betere resultaten...
Fair enough, ik onderschat echter nooit Almagro's vermogen om van iedereen op hardcourt te verliezen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Omdat hij niet best speelt dit toernooi.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Gelul over makkelijke of moeilijke lotingen altijd ... ik vind dat zo'n ontzettende tijdverspilling ...
Heeft Murray mazzel want nou mag ie tegen Chardy of Seppi in plaats van Delpo. Ja, dan had Delpo toch gofterredomme zelf maar moeten winnen hoor
En Ferrer is gewoon een enorm goeie speler, die komt echt niet zo ver omdat ie zo'n makkelijke loting heeft, die verslaat ze gewoon op kwaliteit.
Doe ik nog mee met het gelul ook
Da's niet aangenaam inderdaad.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Toffe filmpjes trouwens op het youtube kanaal van AOtv, maar deze is de pijnlijkste
[...]
Wat een man is het toch ookquote:
Wat een heldquote:
2 uurquote:Op zondag 20 januari 2013 01:51 schreef Kensuke het volgende:
Waarom toont eurosport Dakar en niet de AO?
Die scheids ook heel droog: 'Love 15'.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 19:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Toffe filmpjes trouwens op het youtube kanaal van AOtv, maar deze is de pijnlijkste
Lijkt me vrij logisch.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:33 schreef superniger het volgende:
Wel grappig dat er snachts nauwelijks reclame is op eurosport en overdag om de 5 minuten.
Zou wel mooi zijn.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:41 schreef Morthill het volgende:
Wawa gaat gewoon in 3 sets over Djoker heen
Nee, volgend weekend op Ned. 1 iig. En ik neem aan dat de BBC Murray wel uitzendt (zeker verder in het toernooi).quote:Op zondag 20 januari 2013 10:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn.
Ik ben wel een wawa fan.
Btw, is het nog ergens anders te zien dan op Eurosport?
Sport1 niet in ieder geval.
Jammer dat Murray me nooit zo veel boeit...quote:Op zondag 20 januari 2013 10:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, volgend weekend op Ned. 1 iig. En ik neem aan dat de BBC Murray wel uitzendt (zeker verder in het toernooi).
Natuurlijk niet! Lekker laten slapen!quote:Op zondag 20 januari 2013 11:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
"Mr. Djokovic, this is your wake-up call"
Extreem western.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:04 schreef tja77 het volgende:
Wat ziet die grip van Wawrinka er appart uit zeg....
Ik doelde op z'n grip niet zijn greep....quote:Op zondag 20 januari 2013 11:06 schreef Komakie het volgende:
[..]
Extreem western.
Tegenwoordig zijn er niet veel meer die dat doen.
Ik weet nog wel 15 jaar geleden deden veel meer mensen dat.
Oh okquote:Op zondag 20 januari 2013 11:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik doelde op z'n grip niet zijn greep....
Stuk wit, stuk bruin dan het frame..
Gelijk breken dus.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:09 schreef Ambrosius het volgende:
Ik verwacht wel dat Djoko dit rap en dik gaat omdraaien.
Bovenaan is hij bruin, het lijkt alsof zijn witte overgrip te kort wasquote:Op zondag 20 januari 2013 11:09 schreef Komakie het volgende:
[..]
Oh ok
Die hij nu heeft is volgens mij gewoon helemaal wit?
Ah nu zie ik het.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bovenaan is hij bruin, het lijkt alsof zijn witte overgrip te kort was
In ieder geval drie keer op rij door Federer in Cincinatti.. Weet niet hoe het zat in die tweede set?quote:Op zondag 20 januari 2013 11:13 schreef Ambrosius het volgende:
Djokovic vier keer op rij gebroken, dat is denk ik wel wat jaren geleden.
Ik heb Djoko wel vaker slecht zien beginnen en dan later weer terug zien komen.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:13 schreef Ambrosius het volgende:
Djokovic vier keer op rij gebroken, dat is denk ik wel wat jaren geleden.
Vaak in combinatie met dat hij er fysiek helemaal doorheen lijkt te zitten, en later nergens meer last van heeft.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb Djoko wel vaker slecht zien beginnen en dan later weer terug zien komen.
Toen hield Djoko meteen zijn service.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:15 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
In ieder geval drie keer op rij door Federer in Cincinatti.. Weet niet hoe het zat in die tweede set?
Hij heeft nu juist oude schoenen aan, met slijtplekken....quote:Op zondag 20 januari 2013 11:23 schreef Komakie het volgende:
Nieuwe schoentjes...
Ben benieuwd. Ik neem aan dat hij niet met versleten schoenen speelt.
Tuurlijk, ik ook. Maar in dit tempo hoeft het nog maar een uurtje.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb Djoko wel vaker slecht zien beginnen en dan later weer terug zien komen.
Wawa zal een extreem hoog niveau moeten houdenom te winnen, want als Djoko dan in zijn spel komt gaat hij er af.
Anderhalve set.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:28 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Net wakker en dan staat djokovic al bijna 2-0 achter in sets. Wat heb ik gemist??
Een formidabel spelende Wawrinkaquote:Op zondag 20 januari 2013 11:28 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Net wakker en dan staat djokovic al bijna 2-0 achter in sets. Wat heb ik gemist??
Wawa staat Djoko weg te tikken met heerlijk spelquote:Op zondag 20 januari 2013 11:28 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
Verwacht ik ook ja, zeker Wawrinka is mentaal niet de sterkste.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Haha hoe bizar zou het zijn als Wawrinka hier gewoon wint.
Djokovic nog steeds favoriet natuurlijk, meestal laten die mannen als het er écht op aankomt het liggen.
Nog steeds favoriet? Kijk jij naar dezelfde wedstrijd?quote:Op zondag 20 januari 2013 11:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Djokovic nog steeds favoriet natuurlijk, meestal laten die mannen als het er écht op aankomt het liggen.
Bij de bookmakers.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nog steeds favoriet? Kijk jij naar dezelfde wedstrijd?
Als hij wint zie ik hem de volgende ronde gewoon er weer dik af gaan tegen Berdych.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als je redelijk zeker bent van een overwinning van Wawrinka zou ik er nu op inzettenquote:Op zondag 20 januari 2013 11:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nog steeds favoriet? Kijk jij naar dezelfde wedstrijd?
Of hij nou een eerste of 2de service slaat, hij wint maar 30% van de punten. Bizar...quote:Op zondag 20 januari 2013 11:31 schreef Morthill het volgende:
Wou net zeggen, Djoko heeft zijn service niet meer gehouden sinds de 1e game van de wedstrijd!
Ik durf er nog niet op in te zetten.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als je redelijk zeker bent van een overwinning van Wawrinka zou ik er nu op inzetten.
Dan moet je op Djoko inzetten, krijg je voor winst vandaag bijna net zoveel als voor toernooiwinnaar voor deze wedstrijd begon.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:39 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik durf er nog niet op in te zetten.
Ik zie het gewoon gebeuren dat Wawa zenuwachtig wordt en zijn voetenwerk minder wordt als het langer gaat duren en dan gaat hij er af.
Op grote toernooien wint hij (bijna) nooit van hoog geplaatste spelers. Naar mijn idee doordat hij fysiek niet sterk genoeg is om dit spel lang vol te houden.
Het is dat ik niet gokquote:Op zondag 20 januari 2013 11:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan moet je op Djoko inzetten, krijg je voor winst vandaag bijna net zoveel als voor toernooiwinnaar voor deze wedstrijd begon.
En zet je dan in op Djoko of Wawa?quote:Op zondag 20 januari 2013 11:40 schreef Morthill het volgende:
Djoko tegen Wawa zet ik pas geld in op Wawa als hij 2-0 in sets heeft en een break halverwege een andere.
Lezen!quote:Op zondag 20 januari 2013 11:46 schreef stefan92 het volgende:
[..]
En zet je dan in op Djoko of Wawa?
Dat zie ik ook zeker gebeuren. Niet alleen kenmerkend voor Wawrinka, maar voor alle subtoppers als ze op een GS tegen een topper spelen. Maar de uitzondering kan er altijd tussen zitten natuurlijk...quote:Op zondag 20 januari 2013 11:39 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik durf er nog niet op in te zetten.
Ik zie het gewoon gebeuren dat Wawa zenuwachtig wordt en zijn voetenwerk minder wordt als het langer gaat duren en dan gaat hij er af.
Op grote toernooien wint hij (bijna) nooit van hoog geplaatste spelers. Naar mijn idee doordat hij fysiek niet sterk genoeg is om dit spel lang vol te houden.
Djokoquote:Op zondag 20 januari 2013 11:46 schreef stefan92 het volgende:
[..]
En zet je dan in op Djoko of Wawa?
Verschil is bij mij wel dat ik wat slagen betreft ik Wawa zeker een top 10 speler vind, maar zijn fysiek is gewoon niet optimaal.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat zie ik ook zeker gebeuren. Niet alleen kenmerkend voor Wawrinka, maar voor alle subtoppers als ze op een GS tegen een topper spelen. Maar de uitzondering kan er altijd tussen zitten natuurlijk...
Laatste paar games is het minder inderdaad.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:52 schreef Morthill het volgende:
Het gaat niet alleen om de rebreakook het spel van Wawa dat helemaal weg is
Ik vermoed dat nu wel in het hoofd van Wawrinka omgaat dat hij mentaal niet sterk genoeg is om Djokovic te verslaan. Met een mazzelbal op 6-1, 5-3, 30*-0 komen, dan mag je het gewoon niet meer weggeven. Tenzij je de topper bent met kort concentratieverlies, maar zo liggen de verhoudingen niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:51 schreef Komakie het volgende:
Haha Djoko breekt terug en gelijk is hij de wedstrijd kwijt volgens velen
Laten we ook weercniet overdrijven....
hoewel ik er wel een beetje voor vrees...
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 20 januari 2013 11:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik vermoed dat nu wel in het hoofd van Wawrinka omgaat dat hij mentaal niet sterk genoeg is om Djokovic te verslaan. Met een mazzelbal op 6-1, 5-3, 30*-0 komen, dan mag je het gewoon niet meer weggeven. Tenzij je de topper bent met kort concentratieverlies, maar zo liggen de verhoudingen niet.
Dan heb je nog niet veel tennis gezien..quote:Op zondag 20 januari 2013 12:00 schreef Morthill het volgende:
Wawazelden iemand zo hard zien choken
ja, want het gebeurt namelijk dagelijks dat iemand 6-1 5-2 uitloopt en daarna geen game meer pakt en bijna elke rally afsluit met een unforced error verprutstquote:Op zondag 20 januari 2013 12:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan heb je nog niet veel tennis gezien..
Aan de ene kant snap ik het wel, ik zou het ook doen. Aan de andere kant snap ik niet dat als je bij de beste 0,000001% van de tennissers zit, je mentaal niet ook gewoon top bent.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:00 schreef Morthill het volgende:
Wawazelden iemand zo hard zien choken
Niet dagelijks, maar toch wel redelijk vaak. Anders was dit wel als een verrassing gekomen, en niemand is hier echt verbaasd geloof ik.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:02 schreef Morthill het volgende:
[..]
ja, want het gebeurt namelijk dagelijks dat iemand 6-1 5-2 uitloopt en daarna geen game meer pakt en bijna elke rally afsluit met een unforced error verprutst
True, maar dat ligt ook aan de spelers waar we het over hebben. Wawrinka kan nooit een vuist maken tegen Djokovic en Djokovic komt vrijwel altijd terug.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Niet dagelijks, maar toch wel redelijk vaak. Anders was dit wel als een verrassing gekomen, en niemand is hier echt verbaasd geloof ik.
Geeft wel aan wat een gode tennisser het eigenlijk is.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Aan de ene kant snap ik het wel, ik zou het ook doen. Aan de andere kant snap ik niet dat als je bij de beste 0,000001% van de tennissers zit, je mentaal niet ook gewoon top bent.
Je zou toch zeggen dat je in die anderhalve set zo veel vertrouwen hebt opgebouwd dat je die set gewoon pakt. Zeker als je zo goed staat te spelen.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
True, maar dat ligt ook aan de spelers waar we het over hebben. Wawrinka kan nooit een vuist maken tegen Djokovic en Djokovic komt vrijwel altijd terug.
Desalniettemin is het verschil tussen de eerste 1,5 set en daarna echt van bizar niveau. Ben ook zeker wel verbaasd dat hij de set nog uit handen gaf.
Mwah, dan gaat 'ie denken dat 'ie bijna 2-0 voorstaat tegen de nummer 1, en dan gaat het dus mis.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat je in die anderhalve set zo veel vertrouwen hebt opgebouwd dat je die set gewoon pakt. Zeker als je zo goed staat te spelen.
Dat is evident, maar een topspeler als Wawrinka mag je gewoon verwachten dat hij dan nog kan uitserveren. Dat hij de wedstrijd daarna verliest, ok, maar hij hoort gewoon die set neit uit handen te geven.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mwah, dan gaat 'ie denken dat 'ie bijna 2-0 voorstaat tegen de nummer 1, en dan gaat het dus mis.
Beetje zoals Nalbandian, al was die mentaal wel sterker. Maar had weer een mindere service.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:06 schreef Komakie het volgende:
[..]
Geeft wel aan wat een gode tennisser het eigenlijk is.
Als hij mentaal top zou zijn en een iets beter voetenwerk staa hij zo bij de top 6.
Gaat alleen niet gebeuren als je al zo oud bent en nog zo wedstrijden laat lopen.
Hij heeft het trouwens altijd tegen goede spelers.
Dat zou wel de ultieme fail zijnquote:Op zondag 20 januari 2013 12:13 schreef tompsv18 het volgende:
Dit gaat gewoon nog twee keer 6-0 worden ofzo
Nee, 1 break en op *5-3 30-0.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:19 schreef Norrage het volgende:
Stond Wawa 5-2 voor 2e set
dubbele break?
Ik kom ook net thuis zeg
quote:
quote:Op zondag 20 januari 2013 12:31 schreef Gorzalka het volgende:
Ivanisevic, dat was pas een baas. Enige keer dat ik met tranen in mijn ogen naar een tenniswedstrijd heb gekeken.
Wawa is 27 geloof ik.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:09 schreef Szura het volgende:
Met zijn slagenarsenaal kan hij zeker tippen aan iemand als Berdych. Die chokete vroeger ook veel vaker dan ie nu doet, bij Wawa zal het er nooit uitgaan vrees ik
Ik heb echt een traantje toen gelaten.quote:Op zondag 20 januari 2013 12:31 schreef Gorzalka het volgende:
Ivanisevic, dat was pas een baas. Enige keer dat ik met tranen in mijn ogen naar een tenniswedstrijd heb gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |