Op vrijdag 18 januari 2013 22:07 schreef wolferl het volgende: Buurjongen van mij heeft ooit eens zijn raam ingeslagen. gevolg was dat hij zijn hand nooit meer kan gebruiken.
btw, dat zag er net zo uit als wat Pieters aangericht heeft.
Zou zomaar kunnen als er een paar pezen ernstig beschadigt raken.
Net als het middenveld en de aanval. Oh en Waterman keepte ook niet echt onvergetelijk. Het was gewoon los zand tegen een elftal. Waarbij het los zand individueel ook nog eens uitermate zwak was. Dan is een overwinning voor Zwolle logisch en verdiend.
Ja, het is alles of niets. PSV heeft een goed counter-team, als je er dan snel een om je oren krijgt dan loopt het snel uit tot 3 á 4-0.
PEC heeft volkomen terrecht gewonnen, maar als PSV gewoon hun niveau haalt, maakt het niet uit al zet PEC de verdediging onder druk. Dan nog wordt PEC opgerold. Maar als IEDERE speler ver onder zijn niveau speelt, tja, dan verlies je dus gewoon volkomen terrecht van PEC
PEC heeft volkomen terrecht gewonnen, maar als PSV gewoon hun niveau haalt, maakt het niet uit al zet PEC de verdediging onder druk. Dan nog wordt PEC opgerold.
Als mijn tante een lul had, was het mijn oom geweest.
We kunnen ondertussen in ieder geval al stellen dat Brands verantwoordelijk is voor:
Hoe vaak ga je dat plaatje nou nog posten? Ongelooflijke droeftoeter.
Terecht toch? PSV heeft echt belachelijk hard gefaald met de gedane investeringen in bijv. Wijnaldum. Het is de vraag of het zich ooit gaat terugbetalen. Sowieso MOET PSV DIT JAAR kampioen worden (CL halen). Anders gaat de begroting alweer problemen opleveren .
Terecht toch? PSV heeft echt belachelijk hard gefaald met de gedane investeringen in bijv. Wijnaldum. Het is de vraag of het zich ooit gaat terugbetalen. Sowieso MOET PSV DIT JAAR kampioen worden (CL halen). Anders gaat de begroting alweer problemen opleveren .
Jij bent echt een slechte troll he.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
En hoevaak ga je dat laatste nou nog roepen. Echt grote bullshit. Ook zonder CL is de begroting in orde. psv MAG NIET eens cl begroten. Is afspraak met gemeente.
En dat weet je ook wel, maar je houdt van trollen.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Je lult uit je nek. Maar dat zijn we inmiddels wel van je gewend.
Op vrijdag 18 januari 2013 22:23 schreef RubenSosa het volgende: En hoevaak ga je dat laatste nou nog roepen. Echt grote bullshit. Ook zonder CL is de begroting in orde. psv MAG NIET eens cl begroten. Is afspraak met gemeenten.
Je liegt. PSV begroot elk jaar Europees voetbal, waarvan een keer per 3 jaar CL gehaald moet worden. Komend jaar is jaar 3 sinds de investeringen gedaan door de gemeente.
Je liegt. PSV begroot elk jaar Europees voetbal, waarvan een keer per 3 jaar CL gehaald moet worden. Komend jaar is jaar 3 sinds de investeringen gedaan door de gemeente.
Wel europees voetbal maar geen CL. Anders laat eens bewijs zien dan? Enige wat gezegt is dat psv streeft naar 1x in de 3 jaar cl te halen (maar dat is iets anders dan begroten).
Laat maar bewijs zien, anders zwijg voor een tijdje. bedankt.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Wel europees voetbal maar geen CL. Anders laat eens bewijs zien dan? Enige wat gezegt is dat psv streeft naar 1x in de 3 jaar cl te halen (maar dat is iets anders dan begroten).
Laat maar bewijs zien, anders zwijg voor een tijdje. bedankt.
Bewijs jij dan dat het niet zo is. Net of psv ff de begroting op de site zet
Ach prijzen worden pas aan het einde vergeven etc etc.. Gad ver damme wat een zaad pot. Zat echt 0,0 in. En dat Pieters een leeghoofd is blijkt wel weer.
Op vrijdag 18 januari 2013 22:27 schreef Pipo_de_Clown het volgende: Ach prijzen worden pas aan het einde vergeven etc etc.. Gad ver damme wat een zaad pot. Zat echt 0,0 in. En dat Pieters een leeghoofd is blijkt wel weer.
dat merken we al tijden omdat PSV steeds na de winterstop instort. History repeats.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
dat merken we al tijden omdat PSV steeds na de winterstop instort. History repeats.
Dit soort wedstrijden waren er voor de winterstop ook hoor. Niets veranderd dus. Had ik ook niet verwacht.
Hopelijk snapt Advocaat dat Manolev geen rustpunt is, maar wel de druk bij de verdediging weghaalt, en dat Lens gewoon de beste spits is en dat Matavz in dit soort wedstrijden gewoon plaats moet maken.
Strenge voorwaarden In ruil voor de hulp moet PSV voldoen aan strenge voorwaarden. Het geld van de gemeente mag alleen worden gebruikt om schulden af te lossen en het vermogen te herstructureren. Daarnaast krijgt de gemeente inzicht in de planning en boekhouding van de club. Maatschappelijke activiteiten van PSV mogen niet verdwijnen en in de begroting mag PSV geen rekening meer houden met Champions League-voetbal.
Strenge voorwaarden In ruil voor de hulp moet PSV voldoen aan strenge voorwaarden. Het geld van de gemeente mag alleen worden gebruikt om schulden af te lossen en het vermogen te herstructureren. Daarnaast krijgt de gemeente inzicht in de planning en boekhouding van de club. Maatschappelijke activiteiten van PSV mogen niet verdwijnen en in de begroting mag PSV geen rekening meer houden met Champions League-voetbal.
Ik weet maar je kan zien wat voor activa we hebben enzo. Daar kan je door slim te kijken of we geld hebben of niet. Echte begroting is never nooit online, maar kan door zelf te denken wel wat uithalen bij de jaarverslagen.
Op vrijdag 18 januari 2013 22:31 schreef Doublepain het volgende: Ongeloofelijk dat die debiele kut Lens erin bleef, beter verkopen we hem nu. Tyfus kut speler dat hij is, hij kan ook echt niks
Op vrijdag 18 januari 2013 22:31 schreef Doublepain het volgende: Ongeloofelijk dat die debiele kut Lens erin bleef, beter verkopen we hem nu. Tyfus kut speler dat hij is, hij kan ook echt niks
Strootgod was ook niet eens een demi god vandaag hè.
Publicatie: dinsdag 1 november 2012 - 11:56 | Auteur: Bram Beenen PSV presenteerde vandaag een verlies van 15,5 miljoen euro EINDHOVEN - PSV heeft over het afgelopen boekjaar een verlies geleden van 15,5 miljoen euro. Dat heeft de club dinsdagochtend bekendgemaakt. Toch ziet de club de toekomst zonnig tegemoet. Binnen twee jaar moet PSV weer gezond zijn. Oorzaak voor het verlies is dat PSV vorig seizoen niet in de lucratieve Champions League speelde, terwijl de club daar wel op begroot had. Volgens de club valt het verlies nog mee. Er was gerekend op een verlies van 20 miljoen euro.
Ik weet maar je kan zien wat voor activa we hebben enzo. Daar kan je door slim te kijken of we geld hebben of niet. Echte begroting is never nooit online, maar kan door zelf te denken wel wat uithalen bij de jaarverslagen.
Lul je er maar onder uit. Je zegt eerst dat ik goed moet kijken voor de begroting, en nu gaat het ineens over activa. Activa zegt toch niets over CLbegroting mafkees. Praat aub niet zo denigrerend tegen die andere over de begroting als je er zelf de ballen verstand van hebt
En over een maand speelt ie weer een goede serie wedstrijden, en dan is het weer de beste speler van PSV.
Beste aanvaller die we hebben en de beste spits ook daarmee. Alleen op de rechtsbuiten vind ik het niet veel. Mertens kwam er vandaag ook niet aan, net als Matavz. Voor de laatste genoemde was het niet de eerste keer dat hij nergens is.
Hahahahhahhaha dit is echt beschamend zeg. zoveel investeren en verlies van een amateur teampie. Lees hier ook dat Lens ervan langs krijgt, das de enige die nog iets kan bij PSV. Zou me echt kapot schamen als ik hier fan van was.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
Lul je er maar onder uit. Je zegt eerst dat ik goed moet kijken voor de begroting, en nu gaat het ineens over activa. Activa zegt toch niets over CLbegroting mafkees. Praat aub niet zo denigrerend tegen die andere over de begroting als je er zelf de ballen verstand van hebt
Nee, maar je vraag om iets dat er niet is dus daarom.
Matavz was van de drie aanvallers nog het minst onvoldoende. Mertens was ook dramatisch. Net als voor de winterstop. Het was daarom ook een verademing om Narsingh op zijn plek te zien.
Maargoed, er is geen één speler hoofdschuldige aan dit verlies. Ze waren allemaal zonder uitzondering zwaar onvoldoende.
Nee, maar je vraag om iets dat er niet is dus daarom.
Jij vroeg die ander om bewijs terwijl je weet dat het er niet is. Echter is er ook geen bewijs voor jouw stelling. Je mening is dus gebaseerd op lucht. Goede mening
Ik heb lang moeten zoeken maar eindelijk toch gevonden
Matavz was van de drie aanvallers nog het minst onvoldoende. Mertens was ook dramatisch. Net als voor de winterstop. Het was daarom ook een verademing om Narsingh op zijn plek te zien.
Maargoed, er is geen één speler hoofdschuldige aan dit verlies. Ze waren allemaal zonder uitzondering zwaar onvoldoende.
Met het laatste ben ik het eens. Maar als er iets afgedwongen moet worden, is Matavz de laatste die iets kan betekenen in dit opzicht. Matavz heeft ook gen bal geraakt, dus wanneer je zegt dat hij het minst slecht was, ben ik dat niet met je eens.
Met het laatste ben ik het eens. Maar als er iets afgedwongen moet worden, is Matavz de laatste die iets kan betekenen in dit opzicht. Matavz heeft ook gen bal geraakt, dus wanneer je zegt dat hij het minst slecht was, ben ik dat niet met je eens.
met Matavz speel je altijd met een man minder. Hij scoort wel eens maar dat is ook alles.
Publicatie: dinsdag 1 november 2012 - 11:56 | Auteur: Bram Beenen PSV presenteerde vandaag een verlies van 15,5 miljoen euro EINDHOVEN - PSV heeft over het afgelopen boekjaar een verlies geleden van 15,5 miljoen euro. Dat heeft de club dinsdagochtend bekendgemaakt. Toch ziet de club de toekomst zonnig tegemoet. Binnen twee jaar moet PSV weer gezond zijn. Oorzaak voor het verlies is dat PSV vorig seizoen niet in de lucratieve Champions League speelde, terwijl de club daar wel op begroot had. Volgens de club valt het verlies nog mee. Er was gerekend op een verlies van 20 miljoen euro.
Je hebt gewoon de datum aangepast: Dit is een bericht van dinsdag 1 november 2011 en niet dinsdag 1 november 2012 (dat is ook op een zaterdag).
Daarnaast gaat het over het seizoen 2010/2011 en in dat seizoen had psv inderdaad nog cl begroot. Pas aan het eind van het seizoen kwam het geld van de gemeente binnen MET de eis dat de komende seizoenen cl niet begroot mag worden.
Je faalt zo enorm hard.
[ Bericht 8% gewijzigd door RubenSosa op 18-01-2013 22:48:01 ]
Ik heb lang moeten zoeken maar eindelijk toch gevonden
[..]
Lekkere fans daar bij PSV.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
Je hebt gewoon de datum aangepast: Dit is een bericht van dinsdag 1 november 2011 en niet dinsdag 1 november 2012 (dat is ook op een zaterdag).
Daarnaast gaat het over het seizoen 2010/2011 en in dat seizoen had psv inderdaad nog cl begroot. Pas aan het eind van het seizoen kwam het geld van de gemeente binnen MET de eis dat de komende seizoenen cl niet begroot mag worden.
Op vrijdag 18 januari 2013 22:40 schreef Tyron het volgende: wel slim dat ze dat nu niet meer doen dan, dat cl begroten want het gaat nog wel een tijdje duren voordat psv in de cl speelt
Joost @pflanzerholz Goed om te zien dat pipo’s als @GWijnaldum nu alweer op Instagram foto’s van half-naakte hoeren aan het liken is. #letsdoittogether Geretweet door Jean-Paul Rison
Matavz is buiten zijn doelpunten inderdaad onzichtbaar. Dat is echter de speler die hij is, hij maakt goals, maar verder heb je niets aan hem. Hij is geen aanspeelpunt, dus misschien beoordeel ik hem daar daarom ook niet op. Ik heb vandaag Lens en Mertens heel erg veel ballen zien verbrassen. Dat vond ik kwalijker dan de onzichtbaarheid van Matavz. Al is dat misschien juist wel de reden dat die twee zoveel ballen verspeelden...
Joost @pflanzerholz Goed om te zien dat pipo’s als @GWijnaldum nu alweer op Instagram foto’s van half-naakte hoeren aan het liken is. #letsdoittogether Geretweet door Jean-Paul Rison
heel dat PSV heeft geen zelfkritiek. Dat interview met Van Bommel ook weer, te sneu.
Wijnaldum is wel wat gewend.
Maar vandaag kan ik niet echt kritiek op hem hebben. Die gozer is al half jaar lang gehaat door supporters en hij hoort al enkele weken lang dat we Maher willen op zijn positie.
Waar blijven de beelden uit de kleedkamer? Dat zou ik graag willen zien
Op vrijdag 18 januari 2013 22:50 schreef Geo4kant het volgende: Onbegrijpelijk dat we geen penalty kregen toen Marcelo die bal stil ging leggen met zijn hand !
Dat ook, het was de afgelopen seizoenen ook wel eens onterecht.. maar vandaag was het weer zo'n pareltje.. 100% terecht..
Maar waar ik me nog het meest aan ergerde, Strootman leek de enige (alweer) die er echt op wilde klappen. Ik hoop dat die van de zomer vertrekt iig, die gun je toch niet nog een seizoen tussen dit stelletje losers.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Op vrijdag 18 januari 2013 22:50 schreef Geo4kant het volgende: Onbegrijpelijk dat we geen penalty kregen toen Marcelo die bal stil ging leggen met zijn hand !
Ach jullie hebben verloren dan maakt niemand zich er meer druk om.
Wanneer wordt maher gehaald? Dit kan zo niet langer.
Die kans met die 3 man voor de goal was weer typerend.Zo vaak scoren maar op belangrijke momenten het af laten weten.Misschien heeft Pieters zijn teen ook weer naar de klote geholpen,want hij ging flink tekeer al voor die klap door de ruit.
Op vrijdag 18 januari 2013 22:54 schreef Tallie1982 het volgende: Die kans met die 3 man voor de goal was weer typerend.Zo vaak scoren maar op belangrijke momenten het af laten weten.Misschien heeft Pieters zijn teen ook weer naar de klote geholpen,want hij ging flink tekeer al voor die klap door de ruit.
Matavz kon er niks aan doen, Mertens had geen keus. Maar Lens ____!! Geboren faler
Op vrijdag 18 januari 2013 22:54 schreef Tallie1982 het volgende: Die kans met die 3 man voor de goal was weer typerend.Zo vaak scoren maar op belangrijke momenten het af laten weten.Misschien heeft Pieters zijn teen ook weer naar de klote geholpen,want hij ging flink tekeer al voor die klap door de ruit.
Rot een op met je zogenaamde kansen die we missen. Dat is gewoon een kwaliteit. Als ze die niet misten speelden ze niet bij PSV.
Vijfde nederlaag ook al weer. Voordat je teams tegenkomt die zo vaak verliezen moet je afdalen naar de middenmoot van de eredivisie.
Gelukkig is er geen geld voor verdedigers en hebben we die ook niet nodig. Zanka de topper, daar zat heel Europa achteraan en Marcelo is de nieuwe Alex. Dan nog internationals als Hutchinson, Manolev, Pieters, Willems en Bouma, nee, dat gaat niet meer mis!
/Brands
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
ja leuk. Bij Ajax vertrokken Suarez en Emanuelson (plus El Hamdaoui die op dat moment topschutter was) en werden kampioen. Maar goed, draag maar weer smoesjes aan. Ze zijn toen met een aanval van Ebecilio, De Jong en Sulejmani kampioen geworden.
Team > individu.
Op vrijdag 18 januari 2013 22:58 schreef Grrrrrrrr het volgende: Vijfde nederlaag ook al weer. Voordat je teams tegenkomt die zo vaak verliezen moet je afdalen naar de middenmoot van de eredivisie.
Gelukkig is er geen geld voor verdedigers en hebben we die ook niet nodig. Zanka de topper, daar zat heel Europa achteraan en Marcelo is de nieuwe Alex. Dan nog internationals als Hutchinson, Manolev, Pieters, Willems en Bouma, nee, dat gaat niet meer mis!
Leuk toch dat het City van NL verliest van de nummer laatst.
Grootste/domste smoes ooit. Alleen bij Afellay kan je vraagtekens zetten (speelde niet goed wanneer het moest), maar voor de rest echt niet.
Lazovic was ook een aderlating, die speelde eindelijk één goede seizoenshelft en wilde toen meteen weg.
Maar dit en vorig seizoen heeft het vooral te maken met de falende verdediging. Vandaag ook. Hoe kan je in hemelsnaam 5-6 kansen weggeven tegen Zwolle waarvan er dan ook nog gewoon 3 in rollen? Puur kwaliteitsgebrek in de achterste linie.
Al heb je gvd een tropisch trainingskamp in Thailand in de benen, een jetlag en zes wedstrijden in een week tijd. Dan nóg hoort PSV thuis met een half B-elftal te winnen van PEC Zwolle.
Dat is nu zo en dat was 3 jaar geleden nadat 'bepalende spelers' vertrokken ook zo. Dat is echt zoeken naar excuses.
hahaha. Toen je Toivonen wel had werd je ook geen kampioen.
Klopt, maar toen hadden we Rutten als coach Ik zeg alleen dat PSV een speler als Toivonen ECHT mist.
Ik riep een tijdje geleden al dat Pieters PSV geen kampioen gaat maken, maar dat Toivonen ECHT wel gemist wordt. En dat Toivonen in tegenstelling tot Pieters net wel het verschil kan maken tussen wel en geen landstitel.
Klopt, maar toen hadden we Rutten als coach Ik zeg alleen dat PSV een speler als Toivonen ECHT mist.
Ik riep een tijdje geleden al dat Pieters PSV geen kampioen gaat maken, maar dat Toivonen ECHT wel gemist wordt. En dat Toivonen in tegenstelling tot Pieters net wel het verschil kan maken tussen wel en geen landstitel.
t volgende smoesje.
Toch staan we bovenaan, dit is een incidentje. Morgen staftraining. Vergeet niet dat ze uit fking +40 naar -4 gaan. Nogal een verschil
Ze hebben idd maar een kleine week gehad om er aan te wennen. Ik denk dat we ze pas over een week of twee weer eerlijk kunnen beoordelen. Voor die tijd zullen de jetlag en het temperatuurverschil ze nog te veel parten spelen om wedstrijden te winnen verwacht ik.
Op vrijdag 18 januari 2013 23:07 schreef GGMM het volgende: Die schwalbe van Van Bommel vandaag was schandalig trouwens. Wordt het niet eens tijd om hem op de bank te zetten?
na zijn 2de slechte wedstrijd na een half seizoen?
Dat hij uberhaupt in die situatie terecht klopt gewoon niet. Schwalbe zag er niet uit, das waar.
Ze hebben idd maar een kleine week gehad om er aan te wennen. Ik denk dat we ze pas over een week of twee weer eerlijk kunnen beoordelen. Voor die tijd zullen de jetlag en het temperatuurverschil ze nog te veel parten spelen om wedstrijden te winnen verwacht ik.
Ik mag jouw sarcasme wel.
Op vrijdag 18 januari 2013 23:07 schreef GGMM het volgende: Die schwalbe van Van Bommel vandaag was schandalig trouwens. Wordt het niet eens tijd om hem op de bank te zetten?
Inderdaad, die schwalbe kon veel beter, was wel een mooie stervende zwaan. Hij speelde echt beroerd en laks. Banken? Ik weet het niet, soms speelt hij toch og goede wedstrijden
Op vrijdag 18 januari 2013 23:10 schreef Chase_Utley het volgende: Sowieso dat gehuil over Thailand. Van Bommel was niet mee en dat was de slechtste man op t veld.
Oh, jij vindt hem een goed seizoen draaien verder?
Tegen ajax was hij slecht (misschien door zijn blessure, maar goed, was niet goed) en tegen nec. De rest heeft hij gewoon redelijk tot goed gespeeld en is gewoon belangrijk.. Jullie (ajacieden) blijven maar roepen dat hij niet goed speelt. Is gewoon nog steeds door die 3 goals in de arena. Kan gewoon niet anders.
Alles wat ik als reden aandraag, noem jij een smoesje. Toivonen was vorig jaar 1 van de beste spelers van PSV, maar je mag niet zeggen dat hij gemist wordt, want het team>individu? Vitesse zonder Bony is natuurlijk nog steeds kampioenskandidaat?
Op vrijdag 18 januari 2013 23:10 schreef Chase_Utley het volgende: Sowieso dat gehuil over Thailand. Van Bommel was niet mee en dat was de slechtste man op t veld.
Ik vond Hutchinson er anders ook enorm negatief uitspringen.
Pieters moet een boete krijgen voor dit achterlijke gedrag. Er zijn ook gewoon kinderen die kijken naar een wedstrijd als deze, je dient als professional het goede voorbeeld te geven. En laten we hopen dat Pieters voor minstens vier wedstrijden wordt geschorst, wat een idioot.
PSV twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 23:10:51UPDATE Erik Pieters: de medische staf van PSV meldt dat Pieters een wond aan zijn onderarm heeft, die operatief gehecht moet worden (1/2) reageerretweet
Alles wat ik als reden aandraag, noem jij een smoesje. Toivonen was vorig jaar 1 van de beste spelers van PSV, maar je mag niet zeggen dat hij gemist wordt, want het team>individu? Vitesse zonder Bony is natuurlijk nog steeds kampioenskandidaat?
vorig seizoen was hij er wel, toch geen kampioen geworden.
Ik vond Hutchinson er anders ook enorm negatief uitspringen.
Ik begreep ook niet waarom Zanka links centraal stond. Combi Hutch- Zanka was voor het eerst. aan de andere kant was de combi marcelo-pieters ook niet vaak voorgekomen.
Dat zag je gewoon zo duidelijk. Totaal niet op elkaar ingespeeld.
PSV twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 23:10:51UPDATE Erik Pieters: de medische staf van PSV meldt dat Pieters een wond aan zijn onderarm heeft, die operatief gehecht moet worden (1/2) reageerretweet
Psv logica. We gaan naar een warm land om te trainen om zo kut te beginnen na de winterstop.
Op vrijdag 18 januari 2013 23:13 schreef Shreyas het volgende: Pieters moet een boete krijgen voor dit achterlijke gedrag. Er zijn ook gewoon kinderen die kijken naar een wedstrijd als deze, je dient als professional het goede voorbeeld te geven. En laten we hopen dat Pieters voor minstens vier wedstrijden wordt geschorst, wat een idioot.
Wie was eigenlijk de speler die meteen aan de scheidsrechter begon te sjorren toen de kaart gegeven werd? Die zou ook wel een schorsing mogen krijgen. Protesteren is tot daar aan toe maar aan ze beginnen te trekken dat kan (vooral na het drama van een paar weken geleden) echt niet.
Wie was eigenlijk de speler die meteen aan de scheidsrechter begon te sjorren toen de kaart gegeven werd? Die zou ook wel een schorsing mogen krijgen. Protesteren is tot daar aan toe maar aan ze beginnen te trekken dat kan (vooral na het drama van een paar weken geleden) echt niet.
Strootman.
Weet ik niet, ik vind Ajax ook nog steeds erg grillig spelen, als je kijkt hoe ze thuis verliezen van Vitesse, en als je ziet hoe ze winnen van PSV. Erg grillig dus.
Weet ik niet, ik vind Ajax ook nog steeds erg grillig spelen, als je kijkt hoe ze thuis verliezen van Vitesse, en als je ziet hoe ze winnen van PSV. Erg grillig dus.
Ik vind dat er een stijgende lijn in zat richting winterstop, zeker qua spel, voordeel tegen Feyenoord is dat die niet onderschat wordt zoals PEC wel vandaag.
Waterman: 6 (kon hier nu ook weer niet zoveel aan doen)
Hutchinson: 3 (Die vent is geen RB.) Zanka: 4 (Beste verdediger van PSV vandaag ) Marcelo: 3 (Droevenis) Pieters: 1 (Ik wilde 'm een 2 geven, maar toen ik hoorde dat ie een ruitje kapot had geramd was dit de enige optie)
van Bommel: 4 (1e helft ging nog.. de rest? ) Wijnaldum: 3 (Speelde ie?) Strootman: 6 (Enige die wel prima dingen deed)
Lens: 4 (Mist teveel kansen, te druistig, enz) Matavz: 6 (Echte goalgetter en voetbalde wmb prima mee, enige die me oprecht meeviel) Mertens: 3 (Wat een clown.)
Of ben ik te mild?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet. Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Is misschien wat mild ja. Maar hij deed niets fout. Gaat ook moeilijk als je NIETS doet.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]