Inderdaad, van het trio Toivonen, Wijnaldum, Maher moet er voor minstens één plek op de tribune zijn. Dat is wel 6 miljoen waard dacht ik zo!quote:
Wijnaldum op de flanken, Lens verkopen en alles gaat top topquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Inderdaad, van het trio Toivonen, Wijnaldum, Maher moet er voor minstens één plek op de tribune zijn. Dat is wel 6 miljoen waard dacht ik zo!
Wijnaldum mag thee zetten in de rust.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Inderdaad, van het trio Toivonen, Wijnaldum, Maher moet er voor minstens één plek op de tribune zijn. Dat is wel 6 miljoen waard dacht ik zo!
t volgende smoesje.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:04 schreef tja77 het volgende:
[..]
Klopt, maar toen hadden we Rutten als coach
Ik zeg alleen dat PSV een speler als Toivonen ECHT mist.
Ik riep een tijdje geleden al dat Pieters PSV geen kampioen gaat maken, maar dat Toivonen ECHT wel gemist wordt. En dat Toivonen in tegenstelling tot Pieters net wel het verschil kan maken tussen wel en geen landstitel.
Ze hebben idd maar een kleine week gehad om er aan te wennen. Ik denk dat we ze pas over een week of twee weer eerlijk kunnen beoordelen. Voor die tijd zullen de jetlag en het temperatuurverschil ze nog te veel parten spelen om wedstrijden te winnen verwacht ik.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch staan we bovenaan, dit is een incidentje. Morgen staftraining. Vergeet niet dat ze uit fking +40 naar -4 gaan. Nogal een verschil
na zijn 2de slechte wedstrijd na een half seizoen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:07 schreef GGMM het volgende:
Die schwalbe van Van Bommel vandaag was schandalig trouwens. Wordt het niet eens tijd om hem op de bank te zetten?
Gini is zo'n teamspeler, die maakt het niet uit waar hij speelt! Die gaat graag op de flanken spelen. Komt ie ook het beste tot zijn recht.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wijnaldum op de flanken, Lens verkopen en alles gaat top top
Ik mag jouw sarcasme wel.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze hebben idd maar een kleine week gehad om er aan te wennen. Ik denk dat we ze pas over een week of twee weer eerlijk kunnen beoordelen. Voor die tijd zullen de jetlag en het temperatuurverschil ze nog te veel parten spelen om wedstrijden te winnen verwacht ik.
wel meer ook, als Wijnaldum er al 13 heeft gemaaktquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:08 schreef Tallie1982 het volgende:
Toivonen had er al 10 gemaakt dit seizoen
Het komt allemaal wel goedquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze hebben idd maar een kleine week gehad om er aan te wennen. Ik denk dat we ze pas over een week of twee weer eerlijk kunnen beoordelen. Voor die tijd zullen de jetlag en het temperatuurverschil ze nog te veel parten spelen om wedstrijden te winnen verwacht ik.
Inderdaad, die schwalbe kon veel beter, was wel een mooie stervende zwaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:07 schreef GGMM het volgende:
Die schwalbe van Van Bommel vandaag was schandalig trouwens. Wordt het niet eens tijd om hem op de bank te zetten?
Oh, jij vindt hem een goed seizoen draaien verder?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:09 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
na zijn 2de slechte wedstrijd na een half seizoen?
Precies, na een week of 3 wennen winnen ze gewoon elke wedstrijd. Dat ziet een kind.quote:
Inderdaad, hij heeft misschien 2 keer goed gespeeldquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, jij vindt hem een goed seizoen draaien verder?
Vanaf nu alles winnenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Precies, na een week of 3 wennen winnen ze gewoon elke wedstrijd. Dat ziet een kind.
Wat voor gehuil over Thailand dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:10 schreef Chase_Utley het volgende:
Sowieso dat gehuil over Thailand. Van Bommel was niet mee en dat was de slechtste man op t veld.
Tegen ajax was hij slecht (misschien door zijn blessure, maar goed, was niet goed) en tegen nec. De rest heeft hij gewoon redelijk tot goed gespeeld en is gewoon belangrijk.. Jullie (ajacieden) blijven maar roepen dat hij niet goed speelt. Is gewoon nog steeds door die 3 goals in de arena. Kan gewoon niet anders.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, jij vindt hem een goed seizoen draaien verder?
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 22:16:36Lens zeer cynisch voor de camera van @paulpostman Zelfkritiek bij #PSV is soms te ver te zoeken. #psvpec reageer retweet
Oei, nu maak je jezelf belachelijk.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:11 schreef RubenSosa het volgende:
. Is gewoon nog steeds door die 3 goals in de arena. Kan gewoon niet anders.
Wat een gejank zeg.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jetlag Lens begon er over bij Omroep Brabant volgens mij.
Alles wat ik als reden aandraag, noem jij een smoesje.quote:
oke.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, nu maak je jezelf belachelijk.
[..]
Wat een gejank zeg.
Lensquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:11 schreef mrstylo het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 22:16:36Lens zeer cynisch voor de camera van @paulpostman Zelfkritiek bij #PSV is soms te ver te zoeken. #psvpec reageer retweet
Ik vond Hutchinson er anders ook enorm negatief uitspringen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:10 schreef Chase_Utley het volgende:
Sowieso dat gehuil over Thailand. Van Bommel was niet mee en dat was de slechtste man op t veld.
Heeft ie gezegd dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:11 schreef mrstylo het volgende:
Lens is meestal wel realistisch.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:11 schreef mrstylo het volgende:
Dat doet hij al sinds hij op RB speeltquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vond Hutchinson er anders ook enorm negatief uitspringen.
twitter:PSV twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 23:10:51UPDATE Erik Pieters: de medische staf van PSV meldt dat Pieters een wond aan zijn onderarm heeft, die operatief gehecht moet worden (1/2) reageer retweet
twitter:
Is nog niet ON, maar hij kwam er slecht uit.quote:
vorig seizoen was hij er wel, toch geen kampioen geworden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Alles wat ik als reden aandraag, noem jij een smoesje.
Toivonen was vorig jaar 1 van de beste spelers van PSV, maar je mag niet zeggen dat hij gemist wordt, want het team>individu?
Vitesse zonder Bony is natuurlijk nog steeds kampioenskandidaat?
Ik begreep ook niet waarom Zanka links centraal stond. Combi Hutch- Zanka was voor het eerst. aan de andere kant was de combi marcelo-pieters ook niet vaak voorgekomen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vond Hutchinson er anders ook enorm negatief uitspringen.
Dan zeggen mensen dat Willems geen hersenen heeftquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:14 schreef mrstylo het volgende:
twitter:PSV twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 23:10:51UPDATE Erik Pieters: de medische staf van PSV meldt dat Pieters een wond aan zijn onderarm heeft, die operatief gehecht moet worden (1/2) reageer retweet
twitter:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:14 schreef mrstylo het volgende:
twitter:
Het één sluit het ander niet uit.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan zeggen mensen dat Willems geen hersenen heeft
Willems is pas 18 jaar.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan zeggen mensen dat Willems geen hersenen heeft
Hij zit al niet meer op school.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willems is pas 18 jaar.Die moet nog veel leren.
Aldus een 14jarige.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zullen wel 3 wedstrijden worden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Hopelij krijgt hij voor na het herstel nog 5 duels aan zijn broek.
Wat is je punt?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
vorig seizoen was hij er wel, toch geen kampioen geworden.
Vroege leerling?quote:
Betere coach?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat is je punt?
Is het team voor de rest hetzelfde gebleven? Staat nu ook een andere (in mijn ogen nog steeds een betere) coach voor de groep.
Wie was eigenlijk de speler die meteen aan de scheidsrechter begon te sjorren toen de kaart gegeven werd? Die zou ook wel een schorsing mogen krijgen. Protesteren is tot daar aan toe maar aan ze beginnen te trekken dat kan (vooral na het drama van een paar weken geleden) echt niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:13 schreef Shreyas het volgende:
Pieters moet een boete krijgen voor dit achterlijke gedrag. Er zijn ook gewoon kinderen die kijken naar een wedstrijd als deze, je dient als professional het goede voorbeeld te geven. En laten we hopen dat Pieters voor minstens vier wedstrijden wordt geschorst, wat een idioot.
Je ziet gewoon beetje bot.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:16 schreef Tarado het volgende:
Deze zag ik in het Twente topic
[ afbeelding ]
Want?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:16 schreef Stiggie het volgende:
Nou jullie worden geen kampioenTering
Pieters heeft anders een jaar de tijd gehad om zichzelf full-time bij te scholen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verschillen we over van mening, ik vond Rutten veel zwakker als coach, zowel voor de camera, als tactisch. Met zijn KEER op KEER gefaal met Manolev.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Betere coach?
Hij wilt heel graag een goede coach uitstralen, maar tot nu toe zie ik hem te veel fouten maken.
Lijkt me niet zijn arm.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:16 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wordt dan wel landskampioen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
thuis niet eens winnen van PEC.
Als je ziet hoe Hutch speelt dan snap ik hem wel.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Verschillen we over van mening, ik vond Rutten veel zwakker als coach, zowel voor de camera, als tactisch. Met zijn KEER op KEER gefaal met Manolev.
Zo erg? WTFquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:16 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Strootman.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:16 schreef beantherio het volgende:
[..]
Wie was eigenlijk de speler die meteen aan de scheidsrechter begon te sjorren toen de kaart gegeven werd? Die zou ook wel een schorsing mogen krijgen. Protesteren is tot daar aan toe maar aan ze beginnen te trekken dat kan (vooral na het drama van een paar weken geleden) echt niet.
nep fotoquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:16 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Ok. Ajax wordt kampioen. Groetjes.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax, maar dat is vast onzin volgens jullie.
Fixed!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat doet hij al sinds hij op RB speelt bij PSV speelt.
Maar hij was MVP volgens een poll van PSV Netwerk paar jaar geleden.quote:
Ach daar is grrrr weer met zijn anti hutch verhalen.quote:
Weet ik niet, ik vind Ajax ook nog steeds erg grillig spelen, als je kijkt hoe ze thuis verliezen van Vitesse, en als je ziet hoe ze winnen van PSV. Erg grillig dus.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax, maar dat is vast onzin volgens jullie.
Nou, dan moet hij wel fantastisch zijn geweest! Heel Europa zat achter hem toen zeker?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar hij was MVP volgens een poll van PSV Netwerk paar jaar geleden.
Zeg maar gewoon: hoerig slecht.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:21 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ach daar is grrrr weer met zijn anti hutch verhalen.
Hutch heeft gewoon goede wedstrijden gespeeld op het middenveld. Als rechtsback niet goed genoeg wat psv moet hebben.
Hij is ook in ijshockeyland Canada beste voetbalspeler van het jaar. Doe dat maar na.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, dan moet hij wel fantastisch zijn geweest! Heel Europa zat achter hem toen zeker?
Is dat van waarde?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:22 schreef Tallie1982 het volgende:
Benson scoort 2x in 1 seizoen ...uitgerekend tegen ons
Daarom! Wist je wel dat hij international is?!?!? Dat vertelde Marcel laatst! Wow!!!!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij is ook in ijshockeyland Canada beste voetbalspeler van het jaar. Doe dat maar na.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:20 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ok. Ajax wordt kampioen. Groetjes.
Ik vind dat er een stijgende lijn in zat richting winterstop, zeker qua spel, voordeel tegen Feyenoord is dat die niet onderschat wordt zoals PEC wel vandaag.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik vind Ajax ook nog steeds erg grillig spelen, als je kijkt hoe ze thuis verliezen van Vitesse, en als je ziet hoe ze winnen van PSV. Erg grillig dus.
Dat was geen voorzet maar een schot op doel.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Die voorzet bij die 3 kansen met lens, maavz, mertens.
Vanaf daar schieten?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat was geen voorzet maar een schot op doel.
Is misschien wat mild ja. Maar hij deed niets fout. Gaat ook moeilijk als je NIETS doet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:29 schreef tompsv18 het volgende:
Wijnaldum een 3? Gewoon een 1 hoor. Wat een kut speler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |