Zullen wel 3 wedstrijden worden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Hopelij krijgt hij voor na het herstel nog 5 duels aan zijn broek.
Wat is je punt?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
vorig seizoen was hij er wel, toch geen kampioen geworden.
Vroege leerling?quote:
Betere coach?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat is je punt?
Is het team voor de rest hetzelfde gebleven? Staat nu ook een andere (in mijn ogen nog steeds een betere) coach voor de groep.
Wie was eigenlijk de speler die meteen aan de scheidsrechter begon te sjorren toen de kaart gegeven werd? Die zou ook wel een schorsing mogen krijgen. Protesteren is tot daar aan toe maar aan ze beginnen te trekken dat kan (vooral na het drama van een paar weken geleden) echt niet.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:13 schreef Shreyas het volgende:
Pieters moet een boete krijgen voor dit achterlijke gedrag. Er zijn ook gewoon kinderen die kijken naar een wedstrijd als deze, je dient als professional het goede voorbeeld te geven. En laten we hopen dat Pieters voor minstens vier wedstrijden wordt geschorst, wat een idioot.
Je ziet gewoon beetje bot.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:16 schreef Tarado het volgende:
Deze zag ik in het Twente topic
[ afbeelding ]
Want?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:16 schreef Stiggie het volgende:
Nou jullie worden geen kampioenTering
Pieters heeft anders een jaar de tijd gehad om zichzelf full-time bij te scholen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willems is pas 18 jaar.Die moet nog veel leren.
Verschillen we over van mening, ik vond Rutten veel zwakker als coach, zowel voor de camera, als tactisch. Met zijn KEER op KEER gefaal met Manolev.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Betere coach?
Hij wilt heel graag een goede coach uitstralen, maar tot nu toe zie ik hem te veel fouten maken.
Lijkt me niet zijn arm.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:16 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wordt dan wel landskampioen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
thuis niet eens winnen van PEC.
Als je ziet hoe Hutch speelt dan snap ik hem wel.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Verschillen we over van mening, ik vond Rutten veel zwakker als coach, zowel voor de camera, als tactisch. Met zijn KEER op KEER gefaal met Manolev.
Zo erg? WTFquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:16 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Strootman.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:16 schreef beantherio het volgende:
[..]
Wie was eigenlijk de speler die meteen aan de scheidsrechter begon te sjorren toen de kaart gegeven werd? Die zou ook wel een schorsing mogen krijgen. Protesteren is tot daar aan toe maar aan ze beginnen te trekken dat kan (vooral na het drama van een paar weken geleden) echt niet.
nep fotoquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:16 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |