Domineerde weer, maar de rest had een dipje dan kan je wel willen. Heeft geen nutquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Strootgod was ook niet eens een demi god vandaag hè.
Hij blijft één van de beteren, kan je nagaanquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:31 schreef Doublepain het volgende:
Ongeloofelijk dat die debiele kut Lens erin bleef, beter verkopen we hem nu. Tyfus kut speler dat hij is, hij kan ook echt niks
Lul je er maar onder uit. Je zegt eerst dat ik goed moet kijken voor de begroting, en nu gaat het ineens over activa.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik weet maar je kan zien wat voor activa we hebben enzo. Daar kan je door slim te kijken of we geld hebben of niet. Echte begroting is never nooit online, maar kan door zelf te denken wel wat uithalen bij de jaarverslagen.
En over een maand speelt ie weer een goede serie wedstrijden, en dan is het weer de beste speler van PSV.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:31 schreef Doublepain het volgende:
Ongeloofelijk dat die debiele kut Lens erin bleef, beter verkopen we hem nu. Tyfus kut speler dat hij is, hij kan ook echt niks
hij raakte geen bal goed, net als zijn zwakke leermeester.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Domineerde weer, maar de rest had een dipje dan kan je wel willen. Heeft geen nut
Beste aanvaller die we hebben en de beste spits ook daarmee. Alleen op de rechtsbuiten vind ik het niet veel. Mertens kwam er vandaag ook niet aan, net als Matavz. Voor de laatste genoemde was het niet de eerste keer dat hij nergens is.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:31 schreef Doublepain het volgende:
Mertens heb ik me toch een kans zien missen die een speler van de gevangeniszooi in Bangkok wel had gemaakt.quote:
Nee, maar je vraag om iets dat er niet is dus daarom.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:33 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Lul je er maar onder uit. Je zegt eerst dat ik goed moet kijken voor de begroting, en nu gaat het ineens over activa.
Activa zegt toch niets over CLbegroting mafkees. Praat aub niet zo denigrerend tegen die andere over de begroting als je er zelf de ballen verstand van hebt
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dit team kent na al die jaren nog steeds geen ondergrens hè?
On-ge-lo-fe-lijk ..
Matavz was van de drie aanvallers nog het minst onvoldoende. Mertens was ook dramatisch. Net als voor de winterstop. Het was daarom ook een verademing om Narsingh op zijn plek te zien.quote:
Jij vroeg die ander om bewijs terwijl je weet dat het er niet is. Echter is er ook geen bewijs voor jouw stelling. Je mening is dus gebaseerd op lucht. Goede meningquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee, maar je vraag om iets dat er niet is dus daarom.
Ik heb lang moeten zoeken maar eindelijk toch gevondenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:31 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:51 schreef Doublepain het volgende:
Lens begint de grote man te worden dit seizoen
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb lang moeten zoeken maar eindelijk toch gevonden
[..]
hahahaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[..]
Met het laatste ben ik het eens. Maar als er iets afgedwongen moet worden, is Matavz de laatste die iets kan betekenen in dit opzicht. Matavz heeft ook gen bal geraakt, dus wanneer je zegt dat hij het minst slecht was, ben ik dat niet met je eens.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:34 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Matavz was van de drie aanvallers nog het minst onvoldoende. Mertens was ook dramatisch. Net als voor de winterstop. Het was daarom ook een verademing om Narsingh op zijn plek te zien.
Maargoed, er is geen één speler hoofdschuldige aan dit verlies. Ze waren allemaal zonder uitzondering zwaar onvoldoende.
met Matavz speel je altijd met een man minder. Hij scoort wel eens maar dat is ook alles.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:36 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Met het laatste ben ik het eens. Maar als er iets afgedwongen moet worden, is Matavz de laatste die iets kan betekenen in dit opzicht. Matavz heeft ook gen bal geraakt, dus wanneer je zegt dat hij het minst slecht was, ben ik dat niet met je eens.
http://pol-prod-cm.wegener.nl/preview/2.208/2.1374/1.3545974quote:PSV is niet meer financieel afhankelijk van de Champions League, de sportieve ambitie is er niet minder om
Dit is het originele bericht sukkel.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:32 schreef Helpmefok het volgende:
15,5 miljoen euro verlies voor PSV
Publicatie: dinsdag 1 november 2012 - 11:56 | Auteur: Bram Beenen
PSV presenteerde vandaag een verlies van 15,5 miljoen euro
EINDHOVEN - PSV heeft over het afgelopen boekjaar een verlies geleden van 15,5 miljoen euro. Dat heeft de club dinsdagochtend bekendgemaakt. Toch ziet de club de toekomst zonnig tegemoet. Binnen twee jaar moet PSV weer gezond zijn.
Oorzaak voor het verlies is dat PSV vorig seizoen niet in de lucratieve Champions League speelde, terwijl de club daar wel op begroot had. Volgens de club valt het verlies nog mee. Er was gerekend op een verlies van 20 miljoen euro.
Boem. OMROEP BRABANT NOTA BENE
En iedereen dacht dat Matavz een topaankoop wasquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
met Matavz speel je altijd met een man minder. Hij scoort wel eens maar dat is ook alles.
Lekkere fans daar bij PSV.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |