2e ben ik vrijquote:
niet meerquote:
Zeg ik pik!quote:
Ach mochten we verliezen gooien we het op positieve discriminatie. Het ligt echt niet aan ons. Never.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik zit meestal bij het foebel
Dit is dan wél weer leuk. Vooral die opmerking over "huwbare leeftijd"...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Deze mocht niet vansp3c
[ afbeelding ]
Dit is pas sport.quote:
Iedereen noemt hem anders.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:47 schreef sp3c het volgende:
whatever, ik ga met mijn snowboard in de sneeuw spelen
Is het al, alleen zonder gare cijfertjes.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:34 schreef Tem het volgende:
Misschien moet van deze stormloop topicje maar eens een reeks gemaakt worden.
Dat izzzz allemaal jalouzzzzzie,quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:14 schreef Specularium het volgende:
Dit is pas een sport.
[ afbeelding ]
Cijfertjes zijn zo POLquote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is het al, alleen zonder gare cijfertjes.
Zo zijn er nog wel meer:quote:
quote:oxymoron is zelf een oxymoron. Een oxymoron is een stijlfiguur waarbij twee woorden die elkaar in hun letterlijke betekenis tegenspreken, desondanks worden gecombineerd tot één begrip. Het is een van oorsprong oud-grieks woord dat letterlijk slim-dom betekent.
quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Toch met goeie muziek bezig zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |