quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
wat dit magquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:31 schreef densmee het volgende:
faal op, maak maar een nieuwe, tevens spam
Hm. Kennis van mij heeft een Baleno op G3 en die had dus het probleem dat na het starten (na 4 dagen stilstand) de auto uitviel en niet meer aan wilde laten slaan. Paar uur later heeft hij het nog eens geprobeerd en volgens eigen zeggen de auto langer op benzine laten lopen, toen over op gas en toen werkte alles wel prima.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:22 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Een auto met een LPG G3 installatie start altijd op benzine en schakelt daarna over op autogas. Dit voorkomt startproblemen zoals vroeger bij LPG installaties nog wel eens voorkwam. De overschakelingen van benzine op gas gaat volledig automatisch met een LPG installatie en in principe ongemerkt. Het starten op benzine heeft als bijkomend voordeel dat de benzineleidingen van uw auto niet zo snel kunnen uitdrogen
toevallig klein stukje er voor gereden en in de wind gestaan ?en daar na flink moeten door starten ?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:34 schreef Dingest het volgende:
[..]
Hm. Kennis van mij heeft een Baleno op G3 en die had dus het probleem dat na het starten (na 4 dagen stilstand) de auto uitviel en niet meer aan wilde laten slaan. Paar uur later heeft hij het nog eens geprobeerd en volgens eigen zeggen de auto langer op benzine laten lopen, toen over op gas en toen werkte alles wel prima.
Ik heb gezegd dat hij het in de gaten moet houden. Heb wel het nodige gelezen over AG-computerproblemen in die dingen vanwege een slechte printplaat, maar symptomen daarvan komen vaak voor met warme motor (dat de installatie gas met waarde van benzine wil inspuiten). Anders heb ik ook problemen gehoord vanwege een input-probleem vanwege een thermostaat of een sensor, maar dat is misschien afwachten op meer symptomen. Kan natuurlijk ook heel wat anders zijn als blijkt dat hij het op benzine ook niet lekker doet
Ik moet zeggen dat ik nog niet weet of ik er blij van word. Het lijkt wel heel erg veel op een ANWB-promo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:43 schreef Sounddragon het volgende:
Ik mis eigenlijk nog een linkje in de OP waar je op kunt zeggen
en lid afquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:43 schreef Sounddragon het volgende:
Ik mis eigenlijk nog een linkje in de OP waar je lid kunt worden
Het is net 21 november geweestquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:43 schreef Sounddragon het volgende:
Ik mis eigenlijk nog een linkje in de OP waar je lid kunt worden
Maakt niet uit; ik wacht nog wel of hij meer klaagt, geeft wat advies en zeg dan dat hij naar een garage moet gaan, want dat moet hij dan tochquote:
11, en spuiten enzoquote:
En dus?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:50 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Het is net 21 november geweest
en maar zoeken naar de stekkeraansluiting voor de OBD kabelquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
11, en spuiten enzo![]()
![]()
Ik ben nog steeds lid, en dat blijf ik ook, en ik hoop dat als ik wat heb, dat ik Sjuk niet krijg, want die raakt meteen in paniek als hij ontdekt dat mijn voertuig niet uitgelezen kan worden
Gewoon 'kapot' in de condens schrijvenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
11, en spuiten enzo![]()
![]()
Ik ben nog steeds lid, en dat blijf ik ook, en ik hoop dat als ik wat heb, dat ik Sjuk niet krijg, want die raakt meteen in paniek als hij ontdekt dat mijn voertuig niet uitgelezen kan worden
met start pilot een multimeter een led tester en start kabels kom je een eindquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
11, en spuiten enzo![]()
![]()
Ik vind de velgen helemaal zum kwijlen jaquote:
Doen ze wel vakerquote:
Geen idee, ik weet alleen dat het een 'Honda Gear concept' isquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vind de velgen helemaal zum kwijlen ja![]()
Hij is sowieso eigenlijk helemaal niet lelijk; elektrisch?
Het enige wat erop aan te merken is imho is dat het een beetje rond loopt, ik vind hem bepaald niet lelijk, en dat is een uitzonderlijke uitspraak van mij ten faveure van een nieuwerwetse autoquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:09 schreef Paladijn het volgende:
afgezien van de velgen vind ik'm best lelijk... die achterkant
quote:Small and stylish
The Montreal Motor Show is mostly ignored by the press, but that hasn't stopped Honda from using the event to introduce the Gear concept.
Inspired by fixed-gear bicycles, the Gear is described as a simple and utilitarian model that is "customizable, connected and full of personality." Speaking of the latter, the concept has a wedge-shaped design which incorporates rounded surfaces and translucent accents. There's also hidden door handles, a rear diffuser and what appears to be a center-mounted four tailpipe exhaust system.
Honda declined to release powertrain details but Dave Marek, Design Director at Honda R&D Americas, said the Gear is "Fun, customizable, connected and affordable. Everything that young, discerning urban buyers would want in a car.”
Source: Honda
Moeilijk te zeggen. Ik vind het om op zich wel tof maar er zijn genoeg mensen die zich sterk kunnen maken om te zeggen dat ik eng benquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:06 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
Bennik eng als ik hem mooi/kewl/tof vind?
Hebben ze die paarse broek die Honda's 'earth dream' bedacht nou nog niet ontslagen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
the Gear is described as a simple and utilitarian model that is "customizable, connected and full of personality."
[..]
beidenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:15 schreef Alfisti het volgende:
Is dit de nieuws SC of is dit het Wegenwacht klantenservice topic?
Inderdaad, die reclame op de radio is al om te kotsen maar dit begint ook vervelende vormen aan te nemenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:15 schreef Alfisti het volgende:
Is dit de nieuws SC of is dit het Wegenwacht klantenservice topic?
Voor?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:31 schreef Duvel het volgende:
Wij mochten 130 euro aftikken omdat XM een partnerpas heeft.
Wat impliceer je nou?quote:
Ik ben geboren met haar, en dat heb ik nog steeds, is alleen heel kortquote:
Is geen deegroller, is een ouwe voorpoot van mijn ATquote:
Een kort pittig kapsel dusquote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ben geboren met haar, en dat heb ik nog steeds, is alleen heel kort haar
Nooit last van gehad, ik heb er nooit bezwaar tegen gehad om mijn vakanties buiten de schoolvakanties te plannen.quote:
Nee dat is ook niet zo'n probleem.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:16 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nooit last van gehad, ik heb er nooit bezwaar tegen gehad om mijn vakanties buiten de schoolvakanties te plannen.
Daar gaat het niet eens om. Mijn vakantie heb ik sowieso maar niet ingepland, want dat is gewoon niet te doen. De rest heeft inderdaad alles al in het hoofdseizoen geplempt (en da's leuk als SD straks wel werk heeft en per se vakantie moet hebben met de bouwvak; Dat betekent weer amper of helemaal geen vakantie samen).quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:16 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nooit last van gehad, ik heb er nooit bezwaar tegen gehad om mijn vakanties buiten de schoolvakanties te plannen.
Zal in de bijstand met vrijwiligerswerk ook niet zo'n groot probleem zijnquote:
Hebben ze bij jou op het werk nog geen ouderschapsverlof uitgevonden?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar gaat het niet eens om. Mijn vakantie heb ik sowieso maar niet ingepland, want dat is gewoon niet te doen. De rest heeft inderdaad alles al in het hoofdseizoen geplempt (en da's leuk als SD straks wel werk heeft en per se vakantie moet hebben met de bouwvak; Dat betekent weer amper of helemaal geen vakantie samen).
Mensen met kinderen willen ineens part time werken of mensen die zwanger zijn gaan dus met zwangerschapsverlof. Dat betekent in mijn geval dat ik rekening moet houden met 3 mensen om eens een keertje 2 (!) dagen vrij te zijn.
Ja ook. Een extra dag vrij doordeweeks voor de komende 2 jaar.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:28 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hebben ze bij jou op het werk nog geen ouderschapsverlof uitgevonden?
Daar zit de helft van de collega's hier mee thuis
Je komt net zo intelligent over als die muts die ik gister tegenover me had.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, logisch. Als je geen werk hebt, heb je sowieso geen last van collega's.
Maar ik heb wel werk.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:29 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je komt net zo intelligent over als die muts die ik gister tegenover me had.
Kinderen zijn hinderen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja ook. Een extra dag vrij doordeweeks voor de komende 2 jaar.
Zal ik mijn bek eens houden voor het écht banwaardig-beledigend wordt ?quote:
niks mis met kinderenquote:
Naar je zwangere vrouwquote:
Ah, kinderen nemen om vrij te kunnen krijgen; goede motivatiequote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:12 schreef Anne het volgende:
Ik denk toch dat wij maar een baby moeten maken, SD.
Waarschijnlijk kan ik bijvoorbeeld al niet eens de 2 dagen na ons formule 1 weekend vrij zijn, ivm zwangerschapsverlof en iemand anders die vrij heeft en iemand anders die dus maar halve dagen werkt.
ik dacht dat dit een anwb topic was. maar bijstand is natuurlijk ook een leuk onderwerp.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:09 schreef 2cv het volgende:
Nog los van het risico dat je loopt zo'n figuur als ik te produceren
Aktieve euthanasie is een goede optiequote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:09 schreef 2cv het volgende:
Nog los van het risico dat je loopt zo'n figuur als ik te produceren
Ik heb geen last van uitzichtloos, ondraaglijk lijden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Aktieve euthanasie is een goede optie
Dat is mishandeling, ook verboden.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Of adoptie. Alhoewel, wil je iemand anders zoiets aandoen?
Wellicht kun je solliciteren voor de functie van plofkip?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:18 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb geen last van uitzichtloos, ondraaglijk lijden.
Nee, maar wij wel in dat gevalquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:18 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb geen last van uitzichtloos, ondraaglijk lijden.
Ik zou dan liever adopteren; zat kids die dringend op zoek zijn naar een geschuffelde papa en mamaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Of adoptie. Alhoewel, wil je iemand anders zoiets aandoen?
Hij was tof.quote:
Ik niet hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zou dan liever adopteren; zat kids die dringend op zoek zijn naar een geschuffelde papa en mama
een PTA baby op komstquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Dan liever een eigen babbie
.
Nee mag bij ons ook, maar je betaald het wel zelf.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:05 schreef Paladijn het volgende:
Dat 2 jaar papa/mamadag is toch alleen voor ambtenaren?
Deels, voordeel is dat je pensioenopbouw in die uren volledig doorloopt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee mag bij ons ook, maar je betaald het wel zelf.
Aanslepen kan bij een commenrail ook prima, als je maar 100% zeker weet dat er geen lucht in het systeem zit, anders kost je het een HD pomp, ik sleep ook niet gauw aan heb namelijk een goede starthulp installatie in de auto. Lijkt mij eerder dat het brandstofsysteem ontlucht moet worden in jouw gevalquote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:14 schreef 2cv het volgende:
Chuck, afgelopen nacht stond ik bij een moderne Volvo (kenteken met 3 letters, geen import) die stilgevallen was omdat de tank (diesel) leeg was. Volgens de info op het dashboard kon het ding nog 50km rijden maar hij begon te stotteren en oen heeft de eigenaresse het ding aan de kant gezet.
Omdat het een moderne diesel betrof (vermoedelijk met moderne commonrail-troep en bijbehorende computerrommel) heb ik als advies gegeven in het instructieboekje te kijken en dat schreef voor om een hele minuut voor te gloeien nadat er wat diesel in de tank gegooid was.
Uiteindelijk heb ik niet meer kunnen doen dan een trechter die beter paste uitlenen, maar wat had jij in zo'n geval gedaan ? En even losvan het tank-leeg probleem: kan je een moderne diesel nog aanslepen als b.v. de accu leeg is ?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
ikheb vandaag een turbofluit geïnstalleerd![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Starthulpinstallatie?
En lege diesels zijn inderdaad klote
quote:
Hij deed het prima, maar you never knowquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:41 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Aanslepen kan bij een commenrail ook prima, als je maar 100% zeker weet dat er geen lucht in het systeem zit, anders kost je het een HD pomp, ik sleep ook niet gauw aan heb namelijk een goede starthulp installatie in de auto. Lijkt mij eerder dat het brandstofsysteem ontlucht moet worden in jouw geval
tuurlijk wel, even de raildruk uitlezen of meten op de raildruk sensor, als die wel 1V afgeeftquote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hij deed het prima, maar you never know
En het lijkt mij dat je niet kan controleren of er lucht in het brandstofsysteem zit als de motor niet op eigen kracht draait/wil draaien.
ah.. ambtenaren hebben 70% loon geloof ikquote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee mag bij ons ook, maar je betaald het wel zelf.
Dat eerste gaat mij niet lukken, dat 2e alleen als ik de juiste sensor vind.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:28 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
tuurlijk wel, even de raildruk uitlezen of meten op de raildruk sensor, als die wel 1V afgeeft
Bij een diesel ? Serieus ?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:45 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
of wat startpilot in de inlaat, doet ook wonderen
juist bij een diesel, unimog had zelfs een speciaal potje in de cabine waar je start ether in kon doenquote:
systeem is nog steeds hetzelfde diesel met lucht in cilinder zorgt voor boem, alleen vroeger werd de diesel in het blok gegoten met een gieter en nu iets moeilijker met een computer.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 21:59 schreef 2cv het volgende:
Ja, maar die unimog had geheid een simpel lijnpompje o.i.d. met verstuivertjes. Niet een motor die als generator dient voor de computer.
een diesel heeft geen pingel sensorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:06 schreef 2cv het volgende:
Ik kan me voorstellen dat als de boem harder is dan zou moeten voor de hoeveelheid brandstof (klopsensor) de computer de kluts kwijt raakt en zelf boem zegt (of gewoon een foutcode geeft). En zo niet, dan kan je de katalysator nog boem laten zeggen door de etherdampen/-rook.
een klopsensor wordt gebruikt bij een benzine motor, de PCM kan aande hand van de afgegeven spanning bepalen als er een detonatie is (2 vlam fronten botsen tegenmekaar), is dit het geval dan stel de PCM het ontstekingstijd stip bij.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:06 schreef 2cv het volgende:
Ik kan me voorstellen dat als de boem harder is dan zou moeten voor de hoeveelheid brandstof (klopsensor) de computer de kluts kwijt raakt en zelf boem zegt (of gewoon een foutcode geeft). En zo niet, dan kan je de katalysator nog boem laten zeggen door de etherdampen/-rook.
nee hoor, gaat ie gewoon corrigeren, meer arbeid op 1 cilinder registreert de PCM via de krukas sensor (hogere amplitude, dan de overige cilinders) dan gaat de PCM die verstuiver korter aansturenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:53 schreef 2cv het volgende:
Nou, ik heb geen bal verstand van moderne computermotoren. Daarom lijkt het mij verstandig als ik geen andere brandstoffen dan benzine in zo'n motor stop.
En meer brandstof = hardere boem. Als die hardere boem niet overeen komt met wat de computer denkt dat er moet gebeuren dan kan de computer wel eens de kluts kwijt raken lijkt me
En ik blijf netjes van moderne computermotoren af hoor. Ik weet 100% zeker dat ik meer verneuk dan repareer.
dan krijg je een foutcode. tevens 0,0 inspuiten zal nooit gebeurenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:00 schreef 2cv het volgende:
En als die krukassensor een hogere arbeid op die ene cilinder blijft registreren, zelfs als die cilinder 0,0 diesel krijgt ?
neuh hoor, nog nooit meegemaakt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:05 schreef 2cv het volgende:
Nouja, ik zat dan fout met die klopsensor, maar als je ether o.i.d. in gaat spuiten wek je dus wel foutcodes op
yep, je moet er geen liters in gooien, een snufje, tevens start pilot is zo vluchtig dat brand nog eerder dan benzinequote:
dat doen we alquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:14 schreef 2cv het volgende:
Dus 12.000 redenen om geen computer in je auto te willen
Wanneer kan je een auto APK-keuren door hem alleen even uit te laten lezen vraag ik me af ...
tja, er zit nog steeds plaatwerk aan, nog steeds een draagarm, nog steeds kogels. nog steeds gordels. nog steeds een VIN no, APK kom je nooit en te nimmer afquote:Op vrijdag 18 januari 2013 23:38 schreef 2cv het volgende:
Ik bedoel meer dat een auto alleen uitgelezen wordt voor de APK
ben je er al achter hoeveel procent van je citroentje verroest isquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:49 schreef 2cv het volgende:
Roest kan je meten door de electrische weerstand en speling meet je met een voeler die in de cup zit en met een veer tegen de kogel geduwd wordtEen soort tast-sensor zeg maar.
als je garage een meter heeft wel, anders niet. zoiets is het. en dat is volgens mij een net nieuwe regel.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 08:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Is het trouwens waar dat er en geluidstest bij de APK zit?
Zou leuk worden,iedereen met een "sport"uitlaatsysteem afkeur?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je garage een meter heeft wel, anders niet. zoiets is het. en dat is volgens mij een net nieuwe regel.
jaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 08:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Is het trouwens waar dat er en geluidstest bij de APK zit?
is er alquote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:15 schreef Charged het volgende:
[..]
Zou leuk worden,iedereen met een "sport"uitlaatsysteem afkeur?
Whats next..spoorbreedte icm lichtmetalen velgen en zulks?
Hey,dat is een nieuwe voor me..Dus met een E-keur Simons catback of einddemper voor mijn v70 loop ik kans op afkeur of gaat het bij de eerstkomende apk afkeur worden?quote:
Je velgen mogen niet buiten de carrosserie steken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:07 schreef Charged het volgende:
[..]
Hey,dat is een nieuwe voor me..Dus met een E-keur Simons catback of einddemper voor mijn v70 loop ik kans op afkeur of gaat het bij de eerstkomende apk afkeur worden?
En met mijn zomervelgen met een et-waarde van 3 minder ook?
Het hele velgen gebeuren ken ik tot in den treure,uitlaat ook..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:44 schreef blup het volgende:
[..]
Je velgen mogen niet buiten de carrosserie steken. [ afbeelding ]
En je uitlaat mag niet meer lawaai maken dan wat aangegeven is bij de toelatingseisen.
Zover ik weet gebeurd die bij de APK niet maar doet de politie dit wel eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SpoorbreedteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:02 schreef Charged het volgende:
Als alles nou via de regels zal gaan en dus ook APK gaat het lachen worden voor sommige mensen..
crap...
Idd...ben al wat aan het nakijken maar nog geen resultaat..zal heus wel ergens bekend zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:11 schreef daNpy het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar er staat auditieve controle. Indien de keurmeester een meter heeft wordt er gemeten.
En anders?
En waar vind ik de geluidsnorm bij toelating? Staat niet op de papieren iig..
en is je beurs nu leeg?quote:
We hebben nog niks gekocht. We hebben goed rondgekeken en vooral kinderwagens vergeleken. We zitten op zich wel te denken aan een nieuwe kinderwagen, met die alles in één dingen doe je als het goed is een jaar of drie. Voor meubels kijken we op marktplaats, maar best lastig: aanbod in een andere kleur dan wit is best zeldzaam.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:06 schreef lipje het volgende:
[..]
en is je beurs nu leeg?
Wij hebben er uiteindelijk voor gekozen een deel 2e hands te kopen. Zeker de spullen die je maar een jaar ofzo gebruikt, zoals een kinderwagen, maxicosi etc.
quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
maar best lastig: aanbod in een andere kleur dan wit is best zeldzaam.
zoeken op merken. Wij hebben juist de kamer wel nieuw gekocht en de kinderwagen 2e hands. Deze gaat veel langer mee dan de 3 jaar dat men hem koopt. De wieg gebruik je ca 3 maanden, daarna gaan ze meer zitten. Dan kan ie over naar een buggy en die neemt veeeeeeeeeel minder ruimte in beslag.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
We hebben nog niks gekocht. We hebben goed rondgekeken en vooral kinderwagens vergeleken. We zitten op zich wel te denken aan een nieuwe kinderwagen, met die alles in één dingen doe je als het goed is een jaar of drie. Voor meubels kijken we op marktplaats, maar best lastig: aanbod in een andere kleur dan wit is best zeldzaam.
nee alleen de Donkey is geschikt voor 2 kindjes en die is slecht 2e hands verkrijgbaar.quote:
Baby dump helemaal. Die hebben ook een laagste prijs garantie, inclusief certificaatquote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:40 schreef Duvel het volgende:
Dat terwijl zo'n Quinny al goed loopt. Ik vond Quinny wel een gaaf in- en uitklapsysteem hebben, maar de bugaboo was veel lichter. Die Doney is voor ons niet van toepassing.
Die kinderwagenachtie lijkt wel getimed, bij BabyPark net zoiets met gratis maxicosi...
artikelnummer/omschrijvingfoutje.. de kamers hebben standaard een ledikant, kast en commode onder een bepaalde code. Laat de winkel de kast uit een type standaard kamer, maar de verkoper schrijft hem wel op als standaard onderdeel van de kamer, dan zorg je dat je een aanbetaling doet en zijn ze haast wel verplicht het artikel gratis te leveren ipv 600 euro bijbetalenquote:
openvuurtjeindetuin doet het ook goedquote:
Dat scheelt een leuk bedrag!quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:46 schreef lipje het volgende:
[..]
artikelnummer/omschrijvingfoutje.. de kamers hebben standaard een ledikant, kast en commode onder een bepaalde code. Laat de winkel de kast uit een type standaard kamer, maar de verkoper schrijft hem wel op als standaard onderdeel van de kamer, dan zorg je dat je een aanbetaling doet en zijn ze haast wel verplicht het artikel gratis te leveren ipv 600 euro bijbetalen
Ook geen tuin...quote:Op zaterdag 19 januari 2013 22:49 schreef lipje het volgende:
[..]
openvuurtjeindetuin doet het ook goed
voorbereidend werk voor Anne en SDquote:Op zaterdag 19 januari 2013 23:23 schreef Duvel het volgende:
Toch mooi PTA-SC gevuld met kinderpraat.
quote:Op zondag 20 januari 2013 00:00 schreef Sounddragon het volgende:
De volgende PTA-meet wordt een kinderwagen race
Minder dan één procent, ik heb het ding gekocht wegens het gebrek aan roest.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 08:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ben je er al achter hoeveel procent van je citroentje verroest is
Trapauto's, modelautootjes, hotwheels en wat nog meer?quote:Op zondag 20 januari 2013 00:29 schreef Sounddragon het volgende:
Nee, maar we kunnen wel de OUD SC volbaggeren met gezanik over auto's
Briotreinen, papieren vliegtuigen, legio mogelijkheden.quote:Op zondag 20 januari 2013 09:57 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Trapauto's, modelautootjes, hotwheels en wat nog meer?
Hm, eens even kijken of er ook racewielen bij worden geleverd.quote:Op zondag 20 januari 2013 00:00 schreef Sounddragon het volgende:
Dat begint al bij honden en katten.quote:Op zondag 20 januari 2013 10:54 schreef daNpy het volgende:
Nog erger dan kinderen zijn mensen die er de hele dag over lullen.
"Mijn lieven poepiedoepiedoebie! he?! ja?! he?! watzegtiedan?! he? ja?!"
quote:Op zondag 20 januari 2013 10:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat begint al bij honden en katten.
quote:Op zondag 20 januari 2013 00:00 schreef Sounddragon het volgende:
Kan dat ook in het echte leven?quote:Op zondag 20 januari 2013 12:06 schreef BaraCuda het volgende:
Is het mogelijk om alle posts met kind/baby en alles wat daar mee te maken heeft te blocken?
Ik was ook nooit van de apple, maar sinds ik zo'n ipad heb gekregen via het werk...quote:Op zondag 20 januari 2013 12:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat is voor mij al een reden om nooit iets van Apple te nemen
Mja ik ben ook best ouderwets, ik heb een grote map met allemaal MP3'tjes.
Haha laatst had iemand ruzie met zo'n ding, hij wilde er plaatjes opzetten maar dat lukte niet.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik was ook nooit van de apple, maar sinds ik zo'n ipad heb gekregen via het werk...
Het werkt allemaal wel porno. Behalve itunes
Beetje stuifsneeuw. Stelt volgens mij niet zoveel voor.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoe is het in Brabant qua weer nu?
hier sneeuwt het aardig doorquote:Op zondag 20 januari 2013 13:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Beetje stuifsneeuw. Stelt volgens mij niet zoveel voor.
Dan is het gewoon een eppoquote:Op zondag 20 januari 2013 13:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Haha laatst had iemand ruzie met zo'n ding, hij wilde er plaatjes opzetten maar dat lukte niet.
mooi toch,quote:Op zondag 20 januari 2013 13:50 schreef Mirgeam het volgende:
Topic gaat wel een stuk langzamer vol door die wegenwachtreclame
quote:
hier nog helemaal niksquote:Op zondag 20 januari 2013 14:21 schreef Duvel het volgende:
Ff heen en weer geweest naar Rotjeknor, en het sneeuwt nu. Eerst van die gore kutpoedersneeuw, nu iets groter. En de ruitenwissers hebben duidelijk aan flexibiliteit ingeboet...
Ik hoop niet dat ik morgen weer moet bellen naar jequote:Op zondag 20 januari 2013 14:32 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
hier nog helemaal niks, gaat morgen wel leuk worden als er goed veel sneeuw is gevallen
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik morgen weer moet bellen naar je
Als ik met pech sta, bel ik niet de wielrennersbondquote:Op zondag 20 januari 2013 14:15 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..], tot je met pech staat. Dan ben je blij met ons zeker als je afgelopen donderdag pech had, dan kreeg je een fleecedeken
[ afbeelding ]
Je kan scheppen wat je wilt, die rolls gaat niet meer werken.quote:Op zondag 20 januari 2013 15:04 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
Hoewel een leuk idee van die fleece-deken krijg ik er wel een beetje een schoonmaker-blijf-bij-je-leest gevoel bij tegenwoordig bij de ANWB... net als die limo laatst
een Wrangler?quote:Op zondag 20 januari 2013 18:20 schreef Barcaconia het volgende:
DeJeep
weer van stal gehaald om door de sneeuw te ploegen.
quote:
nieuw type van Bentley, de rollsquote:Op zondag 20 januari 2013 17:30 schreef blup het volgende:
[..]
Je kan scheppen wat je wilt, die rolls gaat niet meer werken.
Dat was in de pauze, dan is het niet zo erg, tochquote:Op zondag 20 januari 2013 17:30 schreef Mirgeam het volgende:
Daar mag je heul geen telefoon gebruiken
Zo erg is het bij mij nog niet gelukkig.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:54 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
http://frontpage.fok.nl/c(...)t-roc-een-farce.html
nee![]()
Ik heb dan wel RWD maar ik heb liever lente en zomer.quote:Op zondag 20 januari 2013 19:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
Helaas ga ik met de handremSaab
4 a 5cm ondertussen,quote:Op zondag 20 januari 2013 21:17 schreef .Neovo. het volgende:
hier ligt nog steeds helemaal niks. Wel zo lekker.
dan vraag je er eigenlijk om hequote:Op zondag 20 januari 2013 20:40 schreef .Neovo. het volgende:
Even een vraagje. Ik heb net zitten klappertanden in een Slopel Tigra A. De kachel deed het niet. Het metertje van de koelvloeistof blijft ook lekker onderaan liggen, dus dat ding word gewoon niet warm. En de laatste klacht: "Hij zuipt benzine".
Ik gok dus dat de thermostaat kapot is, iemand die daar meer van weet?
Gelukkig niet mijn auto
waar vraag ik om?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:32 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
dan vraag je er eigenlijk om he![]()
maar dikke kans dat de thermostaat defuct is
problemen he, met een slopelquote:Op zondag 20 januari 2013 21:33 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
waar vraag ik om?.
Had het al door. Ze zijn nog vrij simpel te vervangen ook zie ik net
Handrem? Met die Datsun?quote:Op zondag 20 januari 2013 21:15 schreef Sounddragon het volgende:
Blijft leuk; moet 240 graden om hier op de parkeerplaats om hem achteruit in te steken; lichtjes laten bochten, handremmetje erop, en achteruit erin
Helaas ook veroordeeld tot een FWD (anders is handrem _quote:
Da's een FWD met TC en ABS, hoe ga je die anders effe omdraaien op een spekgladde parkeerplaats van 15 bij 25 meter? telekinese?quote:
biljartkeuquote:Op zondag 20 januari 2013 22:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's een FWD met TC en ABS, hoe ga je die anders effe omdraaien op een spekgladde parkeerplaats van 15 bij 25 meter? telekinese?
Caddy, crafters gebruiken we niet, voor vrachtwaggels hebben we iveco'squote:Op zondag 20 januari 2013 22:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat rijd jij eigenlijk Chuck? Een Caddy, Transporter of Crafter?
Hij is net weer netjes gespoten afgelopen zomer; let's not do thatquote:
Zowel mijn ex-mx5 als de saab zitten al over de 3 ton op benzine, dus dat zegt niet zoveelquote:Op zondag 20 januari 2013 21:36 schreef .Neovo. het volgende:
Ow, ik rij geen Opel, dus ben daar niet mee bekend.
Al heeft die Tigra dik 2 ton gelopen, wat best wel respectabel is
Caddy is zo kutquote:Op zondag 20 januari 2013 22:25 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Caddy, crafters gebruiken we niet, voor vrachtwaggels hebben we iveco's
nee die kleine vrachtwaggels, maar ik ben wel benieuwd hoe ze die afslepen. Want iveco is nou niet echt kwaliteitquote:Op zondag 20 januari 2013 23:02 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Caddy is zo kut
Zijn die Iveco's van die dubbellucht Daily's?
Code oranje was toch alleen voor Limburg afgegeven?quote:Op zondag 20 januari 2013 23:00 schreef Paladijn het volgende:
Zo goed als geen sneeuw hier trouwens, her en der ligt een wit plukje
CODE ORANJE EINZEINZEINZ!!11
drie keer verandert gisterenquote:Op maandag 21 januari 2013 06:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Code oranje was toch alleen voor Limburg afgegeven?
Goedemorgen btw.
thermoskan koffie meequote:Op zondag 20 januari 2013 23:00 schreef Paladijn het volgende:
Zo goed als geen sneeuw hier trouwens, her en der ligt een wit plukje
CODE ORANJE EINZEINZEINZ!!11
I see, bericht van gistermiddag;quote:
Wat had ik nog lekker even in bed willen blijven liggen zeg.. lekker tegen SD aankroelenquote:Het KNMI heeft de waarschuwing voor extreem weer in Limburg, Noord-Brabant en Gelderland zondagavond ingetrokken. Daar was code oranje van kracht voor ijzel. In verband met de sneeuwval in combinatie met een harde wind (kracht 5 tot 6) geldt nog wel code oranje voor Drenthe, Groningen, Flevoland, Friesland en Noord-Holland.
Strooiwagens worden bij een steunpunt van Rijkswaterstaat met zout geladen.
In die provincies neemt de kans op stuifsneeuw toe en kunnen er sneeuwduinen ontstaan. In alle overige provincies geldt code geel. Dat is een waarschuwing, in dit geval voor gladheid. Voor maandagochtend wordt een 'zeer zware ochtendspits' verwacht. Dat houdt in dat er zo'n 500 kilometer file wordt verwacht en 'een groot deel van Nederland vaststaat'. Volgens de ANWB is het maandagochtend raadzaam om voor vertrek eerst de verkeersinfo te bekijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |