quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
wat dit magquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:31 schreef densmee het volgende:
faal op, maak maar een nieuwe, tevens spam
Hm. Kennis van mij heeft een Baleno op G3 en die had dus het probleem dat na het starten (na 4 dagen stilstand) de auto uitviel en niet meer aan wilde laten slaan. Paar uur later heeft hij het nog eens geprobeerd en volgens eigen zeggen de auto langer op benzine laten lopen, toen over op gas en toen werkte alles wel prima.quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:22 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Een auto met een LPG G3 installatie start altijd op benzine en schakelt daarna over op autogas. Dit voorkomt startproblemen zoals vroeger bij LPG installaties nog wel eens voorkwam. De overschakelingen van benzine op gas gaat volledig automatisch met een LPG installatie en in principe ongemerkt. Het starten op benzine heeft als bijkomend voordeel dat de benzineleidingen van uw auto niet zo snel kunnen uitdrogen
toevallig klein stukje er voor gereden en in de wind gestaan ?en daar na flink moeten door starten ?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:34 schreef Dingest het volgende:
[..]
Hm. Kennis van mij heeft een Baleno op G3 en die had dus het probleem dat na het starten (na 4 dagen stilstand) de auto uitviel en niet meer aan wilde laten slaan. Paar uur later heeft hij het nog eens geprobeerd en volgens eigen zeggen de auto langer op benzine laten lopen, toen over op gas en toen werkte alles wel prima.
Ik heb gezegd dat hij het in de gaten moet houden. Heb wel het nodige gelezen over AG-computerproblemen in die dingen vanwege een slechte printplaat, maar symptomen daarvan komen vaak voor met warme motor (dat de installatie gas met waarde van benzine wil inspuiten). Anders heb ik ook problemen gehoord vanwege een input-probleem vanwege een thermostaat of een sensor, maar dat is misschien afwachten op meer symptomen. Kan natuurlijk ook heel wat anders zijn als blijkt dat hij het op benzine ook niet lekker doet
Ik moet zeggen dat ik nog niet weet of ik er blij van word. Het lijkt wel heel erg veel op een ANWB-promo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:43 schreef Sounddragon het volgende:
Ik mis eigenlijk nog een linkje in de OP waar je op kunt zeggen
en lid afquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:43 schreef Sounddragon het volgende:
Ik mis eigenlijk nog een linkje in de OP waar je lid kunt worden
Het is net 21 november geweestquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:43 schreef Sounddragon het volgende:
Ik mis eigenlijk nog een linkje in de OP waar je lid kunt worden
Maakt niet uit; ik wacht nog wel of hij meer klaagt, geeft wat advies en zeg dan dat hij naar een garage moet gaan, want dat moet hij dan tochquote:
11, en spuiten enzoquote:
En dus?quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:50 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Het is net 21 november geweest
en maar zoeken naar de stekkeraansluiting voor de OBD kabelquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
11, en spuiten enzo![]()
![]()
Ik ben nog steeds lid, en dat blijf ik ook, en ik hoop dat als ik wat heb, dat ik Sjuk niet krijg, want die raakt meteen in paniek als hij ontdekt dat mijn voertuig niet uitgelezen kan worden
Gewoon 'kapot' in de condens schrijvenquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
11, en spuiten enzo![]()
![]()
Ik ben nog steeds lid, en dat blijf ik ook, en ik hoop dat als ik wat heb, dat ik Sjuk niet krijg, want die raakt meteen in paniek als hij ontdekt dat mijn voertuig niet uitgelezen kan worden
met start pilot een multimeter een led tester en start kabels kom je een eindquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
11, en spuiten enzo![]()
![]()
Ik vind de velgen helemaal zum kwijlen jaquote:
Doen ze wel vakerquote:
Geen idee, ik weet alleen dat het een 'Honda Gear concept' isquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vind de velgen helemaal zum kwijlen ja![]()
Hij is sowieso eigenlijk helemaal niet lelijk; elektrisch?
Het enige wat erop aan te merken is imho is dat het een beetje rond loopt, ik vind hem bepaald niet lelijk, en dat is een uitzonderlijke uitspraak van mij ten faveure van een nieuwerwetse autoquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:09 schreef Paladijn het volgende:
afgezien van de velgen vind ik'm best lelijk... die achterkant
quote:Small and stylish
The Montreal Motor Show is mostly ignored by the press, but that hasn't stopped Honda from using the event to introduce the Gear concept.
Inspired by fixed-gear bicycles, the Gear is described as a simple and utilitarian model that is "customizable, connected and full of personality." Speaking of the latter, the concept has a wedge-shaped design which incorporates rounded surfaces and translucent accents. There's also hidden door handles, a rear diffuser and what appears to be a center-mounted four tailpipe exhaust system.
Honda declined to release powertrain details but Dave Marek, Design Director at Honda R&D Americas, said the Gear is "Fun, customizable, connected and affordable. Everything that young, discerning urban buyers would want in a car.”
Source: Honda
Moeilijk te zeggen. Ik vind het om op zich wel tof maar er zijn genoeg mensen die zich sterk kunnen maken om te zeggen dat ik eng benquote:Op donderdag 17 januari 2013 23:06 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
Bennik eng als ik hem mooi/kewl/tof vind?
Hebben ze die paarse broek die Honda's 'earth dream' bedacht nou nog niet ontslagen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 23:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
the Gear is described as a simple and utilitarian model that is "customizable, connected and full of personality."
[..]
beidenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:15 schreef Alfisti het volgende:
Is dit de nieuws SC of is dit het Wegenwacht klantenservice topic?
Inderdaad, die reclame op de radio is al om te kotsen maar dit begint ook vervelende vormen aan te nemenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:15 schreef Alfisti het volgende:
Is dit de nieuws SC of is dit het Wegenwacht klantenservice topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |