ben je er al achter hoeveel procent van je citroentje verroest isquote:Op zaterdag 19 januari 2013 00:49 schreef 2cv het volgende:
Roest kan je meten door de electrische weerstand en speling meet je met een voeler die in de cup zit en met een veer tegen de kogel geduwd wordtEen soort tast-sensor zeg maar.
als je garage een meter heeft wel, anders niet. zoiets is het. en dat is volgens mij een net nieuwe regel.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 08:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Is het trouwens waar dat er en geluidstest bij de APK zit?
Zou leuk worden,iedereen met een "sport"uitlaatsysteem afkeur?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:04 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je garage een meter heeft wel, anders niet. zoiets is het. en dat is volgens mij een net nieuwe regel.
jaquote:Op zaterdag 19 januari 2013 08:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Is het trouwens waar dat er en geluidstest bij de APK zit?
is er alquote:Op zaterdag 19 januari 2013 09:15 schreef Charged het volgende:
[..]
Zou leuk worden,iedereen met een "sport"uitlaatsysteem afkeur?
Whats next..spoorbreedte icm lichtmetalen velgen en zulks?
Hey,dat is een nieuwe voor me..Dus met een E-keur Simons catback of einddemper voor mijn v70 loop ik kans op afkeur of gaat het bij de eerstkomende apk afkeur worden?quote:
Je velgen mogen niet buiten de carrosserie steken.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 10:07 schreef Charged het volgende:
[..]
Hey,dat is een nieuwe voor me..Dus met een E-keur Simons catback of einddemper voor mijn v70 loop ik kans op afkeur of gaat het bij de eerstkomende apk afkeur worden?
En met mijn zomervelgen met een et-waarde van 3 minder ook?
Het hele velgen gebeuren ken ik tot in den treure,uitlaat ook..quote:Op zaterdag 19 januari 2013 11:44 schreef blup het volgende:
[..]
Je velgen mogen niet buiten de carrosserie steken. [ afbeelding ]
En je uitlaat mag niet meer lawaai maken dan wat aangegeven is bij de toelatingseisen.
Zover ik weet gebeurd die bij de APK niet maar doet de politie dit wel eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SpoorbreedteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:02 schreef Charged het volgende:
Als alles nou via de regels zal gaan en dus ook APK gaat het lachen worden voor sommige mensen..
crap...
Idd...ben al wat aan het nakijken maar nog geen resultaat..zal heus wel ergens bekend zijn.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 12:11 schreef daNpy het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar er staat auditieve controle. Indien de keurmeester een meter heeft wordt er gemeten.
En anders?
En waar vind ik de geluidsnorm bij toelating? Staat niet op de papieren iig..
en is je beurs nu leeg?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |