Je doet nu bijna alsof Rotterdam wel mooi is.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon grote dorpen.
Zoetermeer schaar ik onder Den Haag. Stop de tijd.
OWWW het is aan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je doet nu bijna alsof Rotterdam wel mooi is.
Vraag de koerd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:40 schreef j0rdiiii het volgende:
VBL City, waar slaat dat op eigenlijk?
Praktisch is het wel, maar mooi? Dan vind ik de oude stukken Den Haag toch mooier.quote:
Jorgensen staat officieel in de basis?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:41 schreef Doublepain het volgende:
Hey LR, had ik gelijk of had ik gelijk?
Aangepast.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:40 schreef j0rdiiii het volgende:
VBL City, waar slaat dat op eigenlijk?
Amsterdamquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Praktisch is het wel, maar mooi? Dan vind ik de oude stukken Den Haag toch mooier.
De oudere stukken in Rotterdam zijn ook mooi.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Praktisch is het wel, maar mooi? Dan vind ik de oude stukken Den Haag toch mooier.
Met oud bedoel je 1946?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
De oudere stukken in Rotterdam zijn ook mooi.
Zo goed alsquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Jorgensen staat officieel in de basis?
Probeer photoshop, misschien heb je dan meer succes.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
vandaag gaat het me lukken om phoyoshop te downloaden,
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Probeer photoshop, misschien heb je dan meer succes.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Klopt, maar dan is er in Den Haag toch meer over. (Gohquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
De oudere stukken in Rotterdam zijn ook mooi.
Ja, jammer van de inwoners. Oh wacht, AJAXquote:
Succesquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Broeder...quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Nou nou wat aardig weerquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
succes namens jou heb ik niet nodig.
Westeinde jongen hardcorequote:Op donderdag 17 januari 2013 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Als er sneeuw ligt is het wel oke, anders is het kk lelijk. Maar de stad zelf is welquote:
Sneeuw verbergt de lelijkheid.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als er sneeuw ligt is het wel oke, anders is het kk lelijk. Maar de stad zelf is wel.
Fucking gruwelijke stad manquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als er sneeuw ligt is het wel oke, anders is het kk lelijk. Maar de stad zelf is wel.
Je broer nog wel?quote:
Wel veelzeggend als dit de beste foto van Rotterdam is.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Broeder...
Rotterdam:
[ afbeelding ]
Den Haag:
[ afbeelding ]
Ik baal ervan dat je niet haptquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denk het wel, zal hem vanavond eens vragen
Skyline, aap.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel veelzeggend als dit de beste foto van Rotterdam is.
Gewoon een vraag hoor, je moet je niet zo aangevallen voelen. Relaxquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat hij weer is opgedoken en je begint opeens of ik hem wel ken? raar.
Bent wel een drammertje zeg... Jehova's niks voor jou?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan slaat de Den Haag foto nergens op.
Stond laatst bovenin de hoftoren en dan is het best oké nogquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:52 schreef Caland het volgende:
Den Haag heeft wel echt de meest mislukte skyline ooit.
PECquote:
Jij snapt het.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:54 schreef Caland het volgende:
Utrecht is wel okay ja. Een beetje zoals Amsterdam maar dan zonder het kankervolk.
Hoe noemde de vrouw haar 5 negerzonen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe hield ze ze uit elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedoel je dat je blij bent dat hij je Photoshop uit de OP heeft gehaald?quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe noemde de vrouw haar 5 negerzonen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe hield ze ze uit elkaarOWWWWWWWWWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Server plat. Staat zelfs een filmpje dat ze het kapotte deel uit het raam flikkerenquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:54 schreef napoleonfour het volgende:
wat is er aan de hand met geenstijl?
Ik heb hem niet helemaal eruit gehaald.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bedoel je dat je blij bent dat hij je Photoshop uit de OP heeft gehaald?
Chemo heeft niet genoeg geholpen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:54 schreef napoleonfour het volgende:
wat is er aan de hand met geenstijl?
Wat.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bedoel je dat je blij bent dat hij je Photoshop uit de OP heeft gehaald?
En ik maakte nog een Pele gif voor jullie.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb hem niet helemaal eruit gehaald.
Sindskort? Aad domineert Eindhoven al jaren.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Aad werkt sinds kort ook als Rayonhoofd
Succesquote:
Het is een lelijk plaatje. 1 lelijk plaatje maar. Zoals er altijd wel kans is dat je een kind met het syndroom van down krijgt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat.
[..]
En ik maakte nog een Pele gif voor jullie.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is een lelijk plaatje. 1 lelijk plaatje maar. Zoals er altijd wel kans is dat je een kind met het syndroom van down krijgt.
Hij is verdwenen en Caland heeft het topic geopend, daarom dacht ik dat.quote:
downloaden duurt nog 11 minuutjes.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:57 schreef Doublepain het volgende:
Hier 422, kan je al dingen bedenken om te shoppen, zoals dit:
[ afbeelding ]
Kut Caland.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is verdwenen en Caland heeft het topic geopend, daarom dacht ik dat.
Waarom?quote:
Waarom niet. Mensen met een enorme bewijsdrang om gifjes te maken heb je hier al genoeg.quote:
Heb je nog meer dingen gemaakt?quote:
Laat die jongen toch genieten van zijn gifjes die straks heel de wereld over gaan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom niet. Mensen met een enorme bewijsdrang om gifjes te maken heb je hier al genoeg.
Ik doe er wel ff iets aan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom niet. Mensen met een enorme bewijsdrang om gifjes te maken heb je hier al genoeg.
Nee geen tijd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je nog meer dingen gemaakt?
Zolang hij maar geen gifjes gaat maken van youtubefilmpjes. Dat zou pas echt triest zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Laat die jongen toch genieten van zijn gifjes die straks heel de wereld over gaan.
Is tot nu toe zijn beste. Geen idee waarom hij nog steeds Beasley Wallpapers maakt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je nog meer dingen gemaakt?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Komt er nog een vervanger voor Steven?
hahahaquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Maher gaat deze winterstop toch niet naar PSV.
Alleen als Strootman nog weggaat denk ik.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Beetje hetzelfde als Alves naar Azquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Burgemeester Alkmaar dreigt streep te zetten door duel tussen AZ en Ajax
De wedstrijd tussen AZ en Ajax van 17 maart dreigt verboden te worden. Dat laat burgemeester Piet Bruinooge van Alkmaar per brief weten aan de KNVB, zo meldt RTV Noord-Holland. Het duel zou die zondag om half een gespeeld worden, maar de KNVB wil de wedstrijd nu om half drie laten beginnen.
Dat heeft vermoedelijk te maken met het Europa League-avontuur van Ajax. Als de Amsterdammers in de komende ronde (14 en 21 februari) winnen van Steaua Boekarest, dan komt de club op 7 en 14 maart opnieuw in actie. “Als Ajax op donderdag Europa League speelt, dan plannen wij hun Eredivisiewedstrijd op zondag en bij voorkeur op een laat tijdstip”, zei manager competitiezaken Gijs de Jong van de KNVB in een eerder stadium.
De burgemeester van Alkmaar wil echter niet meewerken aan het plan van de KNVB. Het is overigens niet de eerste keer dat Bruinooge het heeft gemunt op een wedstrijd tussen AZ en Ajax. In januari 2012, even na het incident in Amsterdam waarbij AZ-doelman Esteban werd aangevallen door een onverlaat, dreigde hij ook al een streep te zetten door het duel. “Ik had een Kalashnikov onder mijn lange jas kunnen binnendragen en niemand zou het hebben gemerkt”, schamperde hij destijds over de beveiliging in de ArenA.
Alves is nu naar de klote in het middenoosten.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als Alves naar Az
Scoort er rustig op los hoorde ik.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alves is nu naar de klote in het middenoosten.
Ongelofelijke sukkel is dat.quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Scoort er rustig op los hoorde ik.
Poeh, Ajacied422 weet dat wel volgens mij.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:12 schreef Saind het volgende:
Wie kan me even uitleggen wat bedoeld wordt met "reflecties in de ruimte" als we het over zonweringssystemen hebben.
Raar mannetje is dat.quote:
Tis watquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:16 schreef Saind het volgende:
Deze man wordt door 4chan naar de grammy's gestuurd
Klinkt als een Madvillain nummer.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:16 schreef Saind het volgende:
Deze man wordt door 4chan naar de grammy's gestuurd
Ja het zijn namelijk de opmerkingen die onacceptabel zijn, niet de schwalbes...quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Rodgers support het Amerikaanse Don't ask, don't tell principe
Jij kent Brands niet, ik wel en Maher komt hoe dan ook. 10, 20 miljoen, maakt niet uit Brands gaat het doen!quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Zolang hun ethiek maar correct is.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja het zijn namelijk de opmerkingen die onacceptabel zijn, niet de schwalbes...
Waarom komt dit plaatje mij toch zo bekend voor...quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Rodgers support het Amerikaanse Don't ask, don't tell principe
[..]
Klinkt als een Madvillain nummer.
AZ wil hem graag houden en hij heeft nog een contract tot 2015, dan is het niet echt een verrassing dat ze hem niet goedkoop weg laten gaan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij kent Brands niet, ik wel en Maher komt hoe dan ook. 10, 20 miljoen, maakt niet uit Brands gaat het doen!
Kan Maher niet a la Suarez zo´n rechtzaak aanspannen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
AZ wil hem graag houden en hij heeft nog een contract tot 2015, dan is het niet echt een verrassing dat ze hem niet goedkoop weg laten gaan.
Het mooie is dat hij in de zomer echt niet goedkoper isquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
AZ wil hem graag houden en hij heeft nog een contract tot 2015, dan is het niet echt een verrassing dat ze hem niet goedkoop weg laten gaan.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Het mooie is dat hij in de zomer echt niet goedkoper is
Ik denk het ook niet, en misschien denkt hij dat hij dan wel klaar is voor een stap naar het buitenlandquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Het mooie is dat hij in de zomer echt niet goedkoper is
quote:
Daarom is 9 miljoen een koopje, die komt echt wel naar PSV. Brands speelt wel eens vaker zo'n spelletjequote:Op donderdag 17 januari 2013 17:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet, en misschien denkt hij dat hij dan wel klaar is voor een stap naar het buitenland
Ik dacht dat hij zich gewoon had vergist met de Italiaanse vlagquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]De Koerdische vlag maakt het helemaal af.
Ik dacht aan Iranquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij zich gewoon had vergist met de Italiaanse vlag
Door jouw gif is mijn grap verpest.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij zich gewoon had vergist met de Italiaanse vlag
Dat was nog steeds jouw gif, ik heb alleen alle overbodige rommel weggeknipt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Door jouw gif is mijn grap verpest.
Overbodig? Rommel?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat was nog steeds jouw gif, ik heb alleen alle overbodige rommel weggeknipt.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Stylo samen een bedrijfje oprichten? Ik heb al een watermerk voor je producties.
Zelf ben je nogal onzichtbaar in dit watermerk, misschien moet er iets met een cactus bij.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Stylo samen een bedrijfje oprichten? Ik heb al een watermerk voor je producties.
Flikker. Dit vergeef ik je nooit.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:28 schreef Smoofie het volgende:
Stylo is net een kind dat een nieuw speeltje heeft
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zelf ben je nogal onzichtbaar in dit watermerk, misschien moet er iets met een cactus bij.
Het is een complot!quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:26 schreef Saind het volgende:
Word kent het woord "illuminati" wel maar "luminantie" niet
Bildenberg groep zit hier achter, 100%.quote:
Altijd weer die klote Duitser die zogenaamd ons 'staatshoofd' is.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bildenberg groep zit hier achter, 100%.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:36 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Is dat zoals kezen maar dan zonder meisje?
[ afbeelding ]
een buis ken ik als student alleen als onvoldoendequote:Op donderdag 17 januari 2013 17:36 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Is dat zoals kezen maar dan zonder meisje?
[ afbeelding ]
I don't know! Ik google op penis in tube en dit kwam eruitquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:39 schreef The_Groove het volgende:
[..]
I don't know! Ik google op penis in tube en dit kwam eruit
Dit intikken op google maakt je wel erg verdacht voor de redactieleden van Gay.nl. Ze zijn na de ontdekking over Frank de Boer goed op dreefquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:39 schreef The_Groove het volgende:
[..]
I don't know! Ik google op penis in tube en dit kwam eruit
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit intikken op google maakt je wel erg verdacht voor de redactieleden van Gay.nl. Ze zijn na de ontdekking over Frank de Boer goed op dreef
Wow... die eerste search... en bedankt Groove.
Goeie reden om te rellenquote:Sneeuwballengevecht in Den Bosch escaleert
DEN BOSCH - In Den Bosch is donderdagmiddag een grote groep jongeren met elkaar op de vuist gegaan.
Volgens meldingen bij de politie is er ruzie ontstaan door een uit de hand gelopen sneeuwballengevecht. Sommige getuigen spreken over een gevecht tussen ongeveer 100 scholieren. Een jongen zou gewond zijn geraakt.
De politie durft geen harde uitspraken te doen over aantallen deelnemers en de aanleiding. Er werden veel agenten naar het gevecht gestuurd. Aanhoudingen zijn niet verricht.
De politie is op zoek naar filmpjes en foto's die zouden zijn gemaakt.
Valt me tegen van google dat ze dat nog door elkaar halen, "penis in tube" en "tube in penis".quote:
Sneeuwballen kunnen heel hard aankomen hoorquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou, idd. Dan zul je wel een heel boeiend leven hebben.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Sneeuwballen ijsballen kunnen heel hard aankomen hoor
Sneeuw in til was nog wel redelijke sneeuw.quote:
Gaan we hakken?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Sjaak, gewoon wakhakken in Friesland volgende week.
Ben je nu weer anti 11stedentocht?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Sjaak, gewoon wakhakken in Friesland volgende week.
Ik ben allang anti.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben je nu weer anti 11stedentocht?
Wat is er met je aan de hand?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben allang anti.
Even koffie pakken
Hij komt er toch niet denk ik, zo hard vriest het ook weer niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben allang anti.
Even koffie pakken
Herkende hij je nog?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:00 schreef GGMM het volgende:
Ik ben vandaag bij de tandarts geweest.
Waarmee?quote:
Dat blijf ik hem ook vertellenquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Stylo, dat copyright ding maakt het alleen lelijker.
Hij moet de opacity wat aanpassen, dat zit hij niet zo dik in beeld.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Stylo, dat copyright ding maakt het alleen lelijker.
quote:Een laffe dief heeft een 101-jarige collectant beroofd van het geld dat bedoeld was voor de Alzheimerstichting.
Weet hij wie het gedaan hebben of is hij het vergeten?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Afschieten die mongolen.
En hoi iedereen
Hij is zelf niet dement boelerquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet hij wie het gedaan hebben of is hij het vergeten?
negerquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet hij wie het gedaan hebben of is hij het vergeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:11 schreef mrstylo het volgende:
LR:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
Yo Spangtozquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Al maai laaif, aaif bien watsjing emmerikka
Ben je op je hoofd gevallen ofzo?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Al maai laaif, aaif bien watsjing emmerikka
Puberteit man.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben je op je hoofd gevallen ofzo?
Laatste dagen doe je echt raar.
Die van jou duurt ook al een tijdje he?quote:
Weet niet tot hoelang dat duurt, maar ben er onderhand wel uit hoop ikquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die van jou duurt ook al een tijdje he?
Liegenquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben godverdekanker die spangtoz niet.
tot je 18e.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Weet niet tot hoelang dat duurt, maar ben er onderhand wel uit hoop ik
Toen ik 12 was en de baard in m'n keel kreeg.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Algemene vraag, wanneer hadden jullie overslaande stem en dat soort shit. Heb er momenteel veel last van.
Op jouw leeftijd gewoon, maar stopt na paar jaar.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Algemene vraag, wanneer hadden jullie overslaande stem en dat soort shit. Heb er momenteel veel last van.
nooit gehadquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat de kenker, ik wilde eerst typen ik ga zometeen pizza eten. En toen ik eet straks pizza. Maar dan komt er dit uitquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
is dat je goedste nederlandts?
BCCquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:19 schreef Caland het volgende:
Van welke reclame is dat ook alweer.
'U weet toch'
DE. met die oude omaatjesquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:19 schreef Caland het volgende:
Van welke reclame is dat ook alweer.
'U weet toch'
ja maar met die oma;s is ook leukquote:
ja maar hebben docenten hekels aan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja maar met die oma;s is ook leuk
Topic....quote:
Dieptriest figuur.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Even 9gag checken. Als ik een leuk plaatje tegenkom post ik het hier wel GGMM
Ik dacht dat je ging zeggen "Gelukkig zal er dan niks te posten zijn" kennelijk voelen wij elkaar toch niet aan.quote:
Ik heb een harde werkdag achter de rug. Dat zal het zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ging zeggen "Gelukkig zal er dan niks te posten zijn" kennelijk voelen wij elkaar toch niet aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA!
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:43 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]haha davySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:43 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]Laat Davy het niet zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Check deze, echt super toevallig.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb een harde werkdag achter de rug. Dat zal het zijn.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Check deze, echt super toevallig.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ford was een nazi. Verklaart alles.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij gedraagt zich echt als een tering debiel ja. Paar klappen op school gehad of een korfbal snoeihard op zijn hoofd gekregen ofzo.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben je op je hoofd gevallen ofzo?
Laatste dagen doe je echt raar.
Volgens mij heb ik die al, even kijken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:45 schreef mrstylo het volgende:
Angry Birds Rio is vandaag gratis, J0rdii en Gram.
Stijn zit in zijn emo-periode.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich echt als een tering debiel ja. Paar klappen op school gehad of een korfbal snoeihard op zijn hoofd gekregen ofzo.
Ik heb net zuurkool gegeten, dat zal hem goed doen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Stijn zit in zijn emo-periode.
Gaat van zuurkool je sperma beter van smaken dan?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb net zuurkool gegeten, dat zal hem goed doen.
Alweer?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb net zuurkool gegeten, dat zal hem goed doen.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gaat van zuurkool je sperma beter van smaken dan?
Ik sla het meestal over de laatste tijd, maar gaan ze het ook over de neus van Advocaat hebben?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alweer?
[ afbeelding ]
De neus van Advocaat.
Sylvana Simons en Jort Kelder gaan hun mening over Lance Armstrong geven in DWDD... Ik sla maar weer een keertje over.
Thnx, goed advies.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Sylvana Simons en Jort Kelder gaan hun mening over Lance Armstrong geven in DWDD... Ik sla maar weer een keertje over.
Dit doet me aan dit topic denken: ONZ / [Paint] neusturtlesquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De neus van Advocaat.
Wtfquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thnx, goed advies.
[..]
Dit doet me aan dit topic denken: ONZ / [Paint] neusturtles
Veel kijkplezier.
Ik ben anders wel benieuwd naar Sylvana haar mening in deze zaak.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alweer?
[ afbeelding ]
De neus van Advocaat.
Die Happybob is echt goed.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thnx, goed advies.
[..]
Dit doet me aan dit topic denken: ONZ / [Paint] neusturtles
Veel kijkplezier.
Die had ik nog niet, bedankt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:45 schreef mrstylo het volgende:
Angry Birds Rio is vandaag gratis, J0rdii en Gram.

Heb ze nu ook allebei.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die had ik nog niet, bedankt. [ afbeelding ]
Die Angry Birds Seasons heb ik ook al eens gratis gedownload, moet alleen de normale versie nog gratis krijgen.
Al die apps worden altijd wel een keer gratis, mooi man.
Hoe ging je tentamen?quote:
Die van vorige week heb ik iig gehaald.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb ze nu ook allebei.
Heb ook Space, die had ik gekocht voor 80 cent.
[..]
Hoe ging je tentamen?
Mooi man. Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die van vorige week heb ik iig gehaald.Mag nu aan m'n mastert beginnen.

Heb er 3000 euro voor gekregen. Heb geen schulden meer.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Stylo, je gifje was op tv man
Welke en waarquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Thanks man.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mooi man. Gefeliciteerd. [ afbeelding ]
[..]
Heb er 3000 euro voor gekregen. Heb geen schulden meer.
quote:
Alleen wel Copyright weggeshoptquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[..]
Alleen wel Copyright weggeshopt
En terecht. Koerdistan heeft geen bestaansrecht.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:30 schreef GGMM het volgende:
Zal wel weer een Turk geweest zijn die de Koerdische vlag heeft weggehaald
Eerst die aanslag en nu dit. Ze maken het steeds bonter.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:31 schreef Caland het volgende:
[..]
En terecht. Koerdistan heeft geen bestaansrecht.
watquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Uh oh er is iemand op zijn pik getrapt.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:31 schreef Caland het volgende:
[..]
En terecht. Koerdistan heeft geen bestaansrecht.
Je haast autistische neigingen tot het maken van gifjes zeggen mij het tegendeel.quote:
quote:
Link?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom lijkt het uitshirt van Turkistan ehm Koerdistan op de Macedonische vlag?
Koerden jatten gewoon alles van andere culturen en maken het zich eigen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ze geen eigen identiteit hebben.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je toch een compleet verkeerd beeld. Kan gebeuren.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Je haast autistische neigingen tot het maken van gifjes zeggen mij het tegendeel.
Hij heeft het nog nooit in Spanje laten zien, daar scoort ie niet zoveel hoor.quote:
Jouw kop ook niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat ze geen eigen identiteit hebben.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koerdisch_voetbalelftalquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Koerden jatten gewoon alles van andere culturen en maken het zich eigen.
Dat antwoord had Stylo moeten geven...quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat ze geen eigen identiteit hebben.
Wie was er eerst dan? Matsoe matsoe of Caland?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad, die is van matsoe matsoe gejat.
Rustig maar. Ik ben er weer.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:37 schreef Doublepain het volgende:
Dit topic mist bazigheid
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koerdisch_voetbalelftal
Ik ben ouder. Die jongen kopieert alles.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wie was er eerst dan? Matsoe matsoe of Caland?
En ik...kniel voor de sire a.u.b.quote:
Aha dus ze zijn van Macedonie overgestapt op Schotlandquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/w(...)tional_football_team
Ik dacht al.
Twentequote:Op donderdag 17 januari 2013 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha dus ze zijn van Macedonie overgestapt op SchotlandWelk land willen ze volgend jaar overnemen?
Turkije.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha dus ze zijn van Macedonie overgestapt op SchotlandWelk land willen ze volgend jaar overnemen?
Weet niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begin je toch gewoon over die drie Koerdische hoeren die in Parijs zijn afgeschoten.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:40 schreef GGMM het volgende:
Stylo mag wel wat meer beledigd zijn. Dit is niet leuk zo.
Heb je nog nieuwe wallpapers van mrstylo gevonden?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga al stoppen. Nog 1 DM en dan ga ik Madvillain wel weer tekenen.
Dat gaat te ver voor mijquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Begin je toch gewoon over die drie Koerdische hoeren die in Parijs zijn afgeschoten.
Jonko op.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:40 schreef GGMM het volgende:
Stylo mag wel wat meer beledigd zijn. Dit is niet leuk zo.
Jij ook.quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga al stoppen. Nog 1 DM en dan ga ik Madvillain wel weer tekenen.
Hoeren?quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Begin je toch gewoon over die drie Koerdische hoeren die in Parijs zijn afgeschoten.
Dan lees je het niet.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:42 schreef Caland het volgende:
Dat boek van Zlatan slaat echt helemaal nergens op.
Go fuck yourself.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:42 schreef Caland het volgende:
Ik ben op de helft maar ik ga hem niet meer uitlezen nee.quote:
http://psv.netwerk.to/design/quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je nog nieuwe wallpapers van mrstylo gevonden?
Die sla ik ook over, die van Van der Meijde ook trouwens.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:42 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://psv.netwerk.to/design/
Het blijft een hilarische site
Ik moet Gijp eerst nog uitlezen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die sla ik ook over, die van Van der Meijde ook trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |