Hij gedraagt zich echt als een tering debiel ja. Paar klappen op school gehad of een korfbal snoeihard op zijn hoofd gekregen ofzo.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben je op je hoofd gevallen ofzo?
Laatste dagen doe je echt raar.
Volgens mij heb ik die al, even kijken.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:45 schreef mrstylo het volgende:
Angry Birds Rio is vandaag gratis, J0rdii en Gram.
Stijn zit in zijn emo-periode.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich echt als een tering debiel ja. Paar klappen op school gehad of een korfbal snoeihard op zijn hoofd gekregen ofzo.
Ik heb net zuurkool gegeten, dat zal hem goed doen.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Stijn zit in zijn emo-periode.
Gaat van zuurkool je sperma beter van smaken dan?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb net zuurkool gegeten, dat zal hem goed doen.
Alweer?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb net zuurkool gegeten, dat zal hem goed doen.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gaat van zuurkool je sperma beter van smaken dan?
Ik sla het meestal over de laatste tijd, maar gaan ze het ook over de neus van Advocaat hebben?quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alweer?
[ afbeelding ]
De neus van Advocaat.
Sylvana Simons en Jort Kelder gaan hun mening over Lance Armstrong geven in DWDD... Ik sla maar weer een keertje over.
Thnx, goed advies.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Sylvana Simons en Jort Kelder gaan hun mening over Lance Armstrong geven in DWDD... Ik sla maar weer een keertje over.
Dit doet me aan dit topic denken: ONZ / [Paint] neusturtlesquote:Op donderdag 17 januari 2013 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De neus van Advocaat.
Wtfquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thnx, goed advies.
[..]
Dit doet me aan dit topic denken: ONZ / [Paint] neusturtles
Veel kijkplezier.
Ik ben anders wel benieuwd naar Sylvana haar mening in deze zaak.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alweer?
[ afbeelding ]
De neus van Advocaat.
Die Happybob is echt goed.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thnx, goed advies.
[..]
Dit doet me aan dit topic denken: ONZ / [Paint] neusturtles
Veel kijkplezier.
Die had ik nog niet, bedankt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 18:45 schreef mrstylo het volgende:
Angry Birds Rio is vandaag gratis, J0rdii en Gram.

Heb ze nu ook allebei.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die had ik nog niet, bedankt. [ afbeelding ]
Die Angry Birds Seasons heb ik ook al eens gratis gedownload, moet alleen de normale versie nog gratis krijgen.
Al die apps worden altijd wel een keer gratis, mooi man.
Hoe ging je tentamen?quote:
Die van vorige week heb ik iig gehaald.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb ze nu ook allebei.
Heb ook Space, die had ik gekocht voor 80 cent.
[..]
Hoe ging je tentamen?
Mooi man. Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die van vorige week heb ik iig gehaald.Mag nu aan m'n mastert beginnen.

Heb er 3000 euro voor gekregen. Heb geen schulden meer.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Stylo, je gifje was op tv man
Welke en waarquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Thanks man.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mooi man. Gefeliciteerd. [ afbeelding ]
[..]
Heb er 3000 euro voor gekregen. Heb geen schulden meer.
quote:
Alleen wel Copyright weggeshoptquote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[..]
Alleen wel Copyright weggeshopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |