Je doet nu bijna alsof Rotterdam wel mooi is.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon grote dorpen.
Zoetermeer schaar ik onder Den Haag. Stop de tijd.
OWWW het is aan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je doet nu bijna alsof Rotterdam wel mooi is.
Vraag de koerd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:40 schreef j0rdiiii het volgende:
VBL City, waar slaat dat op eigenlijk?
Praktisch is het wel, maar mooi? Dan vind ik de oude stukken Den Haag toch mooier.quote:
Jorgensen staat officieel in de basis?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:41 schreef Doublepain het volgende:
Hey LR, had ik gelijk of had ik gelijk?
Aangepast.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:40 schreef j0rdiiii het volgende:
VBL City, waar slaat dat op eigenlijk?
Amsterdamquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Praktisch is het wel, maar mooi? Dan vind ik de oude stukken Den Haag toch mooier.
De oudere stukken in Rotterdam zijn ook mooi.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Praktisch is het wel, maar mooi? Dan vind ik de oude stukken Den Haag toch mooier.
Met oud bedoel je 1946?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
De oudere stukken in Rotterdam zijn ook mooi.
Zo goed alsquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Jorgensen staat officieel in de basis?
Probeer photoshop, misschien heb je dan meer succes.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
vandaag gaat het me lukken om phoyoshop te downloaden,
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Probeer photoshop, misschien heb je dan meer succes.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Klopt, maar dan is er in Den Haag toch meer over. (Gohquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
De oudere stukken in Rotterdam zijn ook mooi.
Ja, jammer van de inwoners. Oh wacht, AJAXquote:
Succesquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Broeder...quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Nou nou wat aardig weerquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
succes namens jou heb ik niet nodig.
Westeinde jongen hardcorequote:Op donderdag 17 januari 2013 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Als er sneeuw ligt is het wel oke, anders is het kk lelijk. Maar de stad zelf is welquote:
Sneeuw verbergt de lelijkheid.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als er sneeuw ligt is het wel oke, anders is het kk lelijk. Maar de stad zelf is wel.
Fucking gruwelijke stad manquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als er sneeuw ligt is het wel oke, anders is het kk lelijk. Maar de stad zelf is wel.
Je broer nog wel?quote:
Wel veelzeggend als dit de beste foto van Rotterdam is.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Broeder...
Rotterdam:
[ afbeelding ]
Den Haag:
[ afbeelding ]
Ik baal ervan dat je niet haptquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denk het wel, zal hem vanavond eens vragen
Skyline, aap.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel veelzeggend als dit de beste foto van Rotterdam is.
Gewoon een vraag hoor, je moet je niet zo aangevallen voelen. Relaxquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat hij weer is opgedoken en je begint opeens of ik hem wel ken? raar.
Bent wel een drammertje zeg... Jehova's niks voor jou?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan slaat de Den Haag foto nergens op.
Stond laatst bovenin de hoftoren en dan is het best oké nogquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:52 schreef Caland het volgende:
Den Haag heeft wel echt de meest mislukte skyline ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |