Je doet nu bijna alsof Rotterdam wel mooi is.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon grote dorpen.
Zoetermeer schaar ik onder Den Haag. Stop de tijd.
OWWW het is aan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je doet nu bijna alsof Rotterdam wel mooi is.
Vraag de koerd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:40 schreef j0rdiiii het volgende:
VBL City, waar slaat dat op eigenlijk?
Praktisch is het wel, maar mooi? Dan vind ik de oude stukken Den Haag toch mooier.quote:
Jorgensen staat officieel in de basis?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:41 schreef Doublepain het volgende:
Hey LR, had ik gelijk of had ik gelijk?
Aangepast.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:40 schreef j0rdiiii het volgende:
VBL City, waar slaat dat op eigenlijk?
Amsterdamquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Praktisch is het wel, maar mooi? Dan vind ik de oude stukken Den Haag toch mooier.
De oudere stukken in Rotterdam zijn ook mooi.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Praktisch is het wel, maar mooi? Dan vind ik de oude stukken Den Haag toch mooier.
Met oud bedoel je 1946?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
De oudere stukken in Rotterdam zijn ook mooi.
Zo goed alsquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Jorgensen staat officieel in de basis?
Probeer photoshop, misschien heb je dan meer succes.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
vandaag gaat het me lukken om phoyoshop te downloaden,
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Probeer photoshop, misschien heb je dan meer succes.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Klopt, maar dan is er in Den Haag toch meer over. (Gohquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
De oudere stukken in Rotterdam zijn ook mooi.
Ja, jammer van de inwoners. Oh wacht, AJAXquote:
Succesquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Broeder...quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Nou nou wat aardig weerquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
succes namens jou heb ik niet nodig.
Westeinde jongen hardcorequote:Op donderdag 17 januari 2013 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Als er sneeuw ligt is het wel oke, anders is het kk lelijk. Maar de stad zelf is welquote:
Sneeuw verbergt de lelijkheid.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als er sneeuw ligt is het wel oke, anders is het kk lelijk. Maar de stad zelf is wel.
Fucking gruwelijke stad manquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als er sneeuw ligt is het wel oke, anders is het kk lelijk. Maar de stad zelf is wel.
Je broer nog wel?quote:
Wel veelzeggend als dit de beste foto van Rotterdam is.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Broeder...
Rotterdam:
[ afbeelding ]
Den Haag:
[ afbeelding ]
Ik baal ervan dat je niet haptquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denk het wel, zal hem vanavond eens vragen
Skyline, aap.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel veelzeggend als dit de beste foto van Rotterdam is.
Gewoon een vraag hoor, je moet je niet zo aangevallen voelen. Relaxquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat hij weer is opgedoken en je begint opeens of ik hem wel ken? raar.
Bent wel een drammertje zeg... Jehova's niks voor jou?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan slaat de Den Haag foto nergens op.
Stond laatst bovenin de hoftoren en dan is het best oké nogquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:52 schreef Caland het volgende:
Den Haag heeft wel echt de meest mislukte skyline ooit.
PECquote:
Jij snapt het.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:54 schreef Caland het volgende:
Utrecht is wel okay ja. Een beetje zoals Amsterdam maar dan zonder het kankervolk.
Hoe noemde de vrouw haar 5 negerzonen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe hield ze ze uit elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedoel je dat je blij bent dat hij je Photoshop uit de OP heeft gehaald?quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe noemde de vrouw haar 5 negerzonen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe hield ze ze uit elkaarOWWWWWWWWWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Server plat. Staat zelfs een filmpje dat ze het kapotte deel uit het raam flikkerenquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:54 schreef napoleonfour het volgende:
wat is er aan de hand met geenstijl?
Ik heb hem niet helemaal eruit gehaald.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bedoel je dat je blij bent dat hij je Photoshop uit de OP heeft gehaald?
Chemo heeft niet genoeg geholpen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:54 schreef napoleonfour het volgende:
wat is er aan de hand met geenstijl?
Wat.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bedoel je dat je blij bent dat hij je Photoshop uit de OP heeft gehaald?
En ik maakte nog een Pele gif voor jullie.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb hem niet helemaal eruit gehaald.
Sindskort? Aad domineert Eindhoven al jaren.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Aad werkt sinds kort ook als Rayonhoofd
Succesquote:
Het is een lelijk plaatje. 1 lelijk plaatje maar. Zoals er altijd wel kans is dat je een kind met het syndroom van down krijgt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat.
[..]
En ik maakte nog een Pele gif voor jullie.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is een lelijk plaatje. 1 lelijk plaatje maar. Zoals er altijd wel kans is dat je een kind met het syndroom van down krijgt.
Hij is verdwenen en Caland heeft het topic geopend, daarom dacht ik dat.quote:
downloaden duurt nog 11 minuutjes.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:57 schreef Doublepain het volgende:
Hier 422, kan je al dingen bedenken om te shoppen, zoals dit:
[ afbeelding ]
Kut Caland.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is verdwenen en Caland heeft het topic geopend, daarom dacht ik dat.
Waarom?quote:
Waarom niet. Mensen met een enorme bewijsdrang om gifjes te maken heb je hier al genoeg.quote:
Heb je nog meer dingen gemaakt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |