PECquote:
Jij snapt het.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:54 schreef Caland het volgende:
Utrecht is wel okay ja. Een beetje zoals Amsterdam maar dan zonder het kankervolk.
Hoe noemde de vrouw haar 5 negerzonen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe hield ze ze uit elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedoel je dat je blij bent dat hij je Photoshop uit de OP heeft gehaald?quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:55 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe noemde de vrouw haar 5 negerzonen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe hield ze ze uit elkaarOWWWWWWWWWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Server plat. Staat zelfs een filmpje dat ze het kapotte deel uit het raam flikkerenquote:Op donderdag 17 januari 2013 16:54 schreef napoleonfour het volgende:
wat is er aan de hand met geenstijl?
Ik heb hem niet helemaal eruit gehaald.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bedoel je dat je blij bent dat hij je Photoshop uit de OP heeft gehaald?
Chemo heeft niet genoeg geholpen?quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:54 schreef napoleonfour het volgende:
wat is er aan de hand met geenstijl?
Wat.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bedoel je dat je blij bent dat hij je Photoshop uit de OP heeft gehaald?
En ik maakte nog een Pele gif voor jullie.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb hem niet helemaal eruit gehaald.
Sindskort? Aad domineert Eindhoven al jaren.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Aad werkt sinds kort ook als Rayonhoofd
Succesquote:
Het is een lelijk plaatje. 1 lelijk plaatje maar. Zoals er altijd wel kans is dat je een kind met het syndroom van down krijgt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat.
[..]
En ik maakte nog een Pele gif voor jullie.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is een lelijk plaatje. 1 lelijk plaatje maar. Zoals er altijd wel kans is dat je een kind met het syndroom van down krijgt.
Hij is verdwenen en Caland heeft het topic geopend, daarom dacht ik dat.quote:
downloaden duurt nog 11 minuutjes.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:57 schreef Doublepain het volgende:
Hier 422, kan je al dingen bedenken om te shoppen, zoals dit:
[ afbeelding ]
Kut Caland.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is verdwenen en Caland heeft het topic geopend, daarom dacht ik dat.
Waarom?quote:
Waarom niet. Mensen met een enorme bewijsdrang om gifjes te maken heb je hier al genoeg.quote:
Heb je nog meer dingen gemaakt?quote:
Laat die jongen toch genieten van zijn gifjes die straks heel de wereld over gaan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom niet. Mensen met een enorme bewijsdrang om gifjes te maken heb je hier al genoeg.
Ik doe er wel ff iets aan.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom niet. Mensen met een enorme bewijsdrang om gifjes te maken heb je hier al genoeg.
Nee geen tijd.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je nog meer dingen gemaakt?
Zolang hij maar geen gifjes gaat maken van youtubefilmpjes. Dat zou pas echt triest zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Laat die jongen toch genieten van zijn gifjes die straks heel de wereld over gaan.
Is tot nu toe zijn beste. Geen idee waarom hij nog steeds Beasley Wallpapers maakt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je nog meer dingen gemaakt?
quote:Op donderdag 17 januari 2013 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Komt er nog een vervanger voor Steven?
hahahaquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Maher gaat deze winterstop toch niet naar PSV.
Alleen als Strootman nog weggaat denk ik.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Beetje hetzelfde als Alves naar Azquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Burgemeester Alkmaar dreigt streep te zetten door duel tussen AZ en Ajax
De wedstrijd tussen AZ en Ajax van 17 maart dreigt verboden te worden. Dat laat burgemeester Piet Bruinooge van Alkmaar per brief weten aan de KNVB, zo meldt RTV Noord-Holland. Het duel zou die zondag om half een gespeeld worden, maar de KNVB wil de wedstrijd nu om half drie laten beginnen.
Dat heeft vermoedelijk te maken met het Europa League-avontuur van Ajax. Als de Amsterdammers in de komende ronde (14 en 21 februari) winnen van Steaua Boekarest, dan komt de club op 7 en 14 maart opnieuw in actie. “Als Ajax op donderdag Europa League speelt, dan plannen wij hun Eredivisiewedstrijd op zondag en bij voorkeur op een laat tijdstip”, zei manager competitiezaken Gijs de Jong van de KNVB in een eerder stadium.
De burgemeester van Alkmaar wil echter niet meewerken aan het plan van de KNVB. Het is overigens niet de eerste keer dat Bruinooge het heeft gemunt op een wedstrijd tussen AZ en Ajax. In januari 2012, even na het incident in Amsterdam waarbij AZ-doelman Esteban werd aangevallen door een onverlaat, dreigde hij ook al een streep te zetten door het duel. “Ik had een Kalashnikov onder mijn lange jas kunnen binnendragen en niemand zou het hebben gemerkt”, schamperde hij destijds over de beveiliging in de ArenA.
Alves is nu naar de klote in het middenoosten.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als Alves naar Az
Scoort er rustig op los hoorde ik.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alves is nu naar de klote in het middenoosten.
Ongelofelijke sukkel is dat.quote:
quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Scoort er rustig op los hoorde ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |