Oh, ik dacht dat je nog studeerde...quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:54 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb geen vakantie gehadbedrijf waar ik werk is elke dag van t jaar open. Nu toevallig weekend weg en de rest zo ingeroosterd dat ik 8 dagen vrij heb
ik moet mn scriptie herschrijven, work in progress, maar werk 32-40uur gewoonquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je nog studeerde...
Ah justemquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik moet mn scriptie herschrijven, work in progress, maar werk 32-40uur gewoon
De gemiddelde man sowieso. Daarom zitten er uberhaubt van die personages in games.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:38 schreef stbabylon het volgende:
Ik wel hoor Ang3l. Ik haal m'n leuter er niet voor te voorschijn om even flink te gaan fappen. Maar denk zeker: niiiiiiiiiiice.
Prachtig gewoon!quote:
Dat doet toch iedereen met een six figure income? Iemand anders het kutwerk laten doen en zelf slapend rijk worden.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:42 schreef Tegan het volgende:
Cool.
http://webwereld.nl/analy(...)or-topsalaris/1.html
Dus stiekem allemaal nichten die fappen op CJ uit GTA San Andreas of op lelijke dwergen uit WoW?quote:
Orc-vrouwtjesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus stiekem allemaal nichten die fappen op CJ uit GTA San Andreas of op lelijke dwergen uit WoW?
NOG drukker? Ik kan het nu al bijna niet bijhouden!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel, anders was het hier veel drukker!
Ik was de eerste die wat zei, dat zegt genoeg!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:41 schreef Q. het volgende:
[..]
NOG drukker? Ik kan het nu al bijna niet bijhouden!
Goede game. Favoriet van mij van 2011. Drie keer doorgespeeldquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben into Deus Ex: Human Revolution op dit moment.
Was cheap op 't PSN.
Mensen diequote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:48 schreef nectarientje het volgende:
Ik wil ook slapen! Helaas 'moet' ik vanavond en morgen helpen met verhuizen. Hoewel, helaas.. Altijd leuk als mensen gaan samenwonen
Slimquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:42 schreef Tegan het volgende:
Cool.
http://webwereld.nl/analy(...)or-topsalaris/1.html
Hoe veel verder ben jij?quote:
Niks bijzonders aan samenwonen, ben al met de 3de keer bezig.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:48 schreef nectarientje het volgende:
Ik wil ook slapen! Helaas 'moet' ik vanavond en morgen helpen met verhuizen. Hoewel, helaas.. Altijd leuk als mensen gaan samenwonen
Scheepsrecht?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niks bijzonders aan samenwonen, ben al met de 3de keer bezig.
Catmen zijn erger.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Catladies, the saddest ladies in the world
Ik heb geen katten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Catladies, the saddest ladies in the world
Ja bevalt het goed?quote:
Ooitquote:
Ah fijn zeg.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, wij zijn echt heel erg gelukkig zo.
Dat mag ik wel hopen jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Ooit zal dat toch wel gebeuren bij jullie?
Dat is stom.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat mag ik wel hopen jaHet is alleen zo ingewikkeld, dus het zal er niet zo snel van komen.
Ja dat is het ook, maar ja.. Hij met een te klein voor 3 appartement daar, ik met werk hier.. lastig gewoon. Wat wel schattig is, is dat zoonlief het al helemaal ziet zitten.quote:
Oh, the horror!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:27 schreef HeatWave het volgende:
Sorry, ben nog beetje van slag af, vanochtend bij het koffiehalen echt weer de truttigste gesprekken over een baby moeten aanhoren, echt de jaaa,enig, ooohaaahhh, vlogen me om de oren.
Wie wil er nou niet naarquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat is het ook, maar ja.. Hij met een te klein voor 3 appartement daar, ik met werk hier.. lastig gewoon. Wat wel schattig is, is dat zoonlief het al helemaal ziet zitten.
Geloof er niets van!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, wij zijn echt heel erg gelukkig zo.
quote:
Soms heb je spijt van je dubbele espresso keuzequote:
De beren die je op de weg ziet vallen vanzelf een keer weg, denk ik dan. Komt goed.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat is het ook, maar ja.. Hij met een te klein voor 3 appartement daar, ik met werk hier.. lastig gewoon. Wat wel schattig is, is dat zoonlief het al helemaal ziet zitten.
In 2013 gaat het gebeuren denk ikquote:
Nee, woon nog niet in Utrechtquote:
Retour, eeuwig zondequote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:37 schreef stbabylon het volgende:
Deventer - Munchen retour voor twee personen voor maar 316e
IS dat goedkoop? Voor Munchen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:37 schreef stbabylon het volgende:
Munchen retour voor twee personen voor
Ik heb het tegenovergestelde: collega's die vol afschuw naar mijn dikke buik kijken en roepen GODSKOLERE ZEG! en dan gewoon weglopen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms heb je spijt van je dubbele espresso keuze![]()
Waarom kan het nooit eens met normaal taalgebruik en zonder 10 ocataven hoger te gaan praten.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb het tegenovergestelde: collega's die vol afschuw naar mijn dikke buik kijken en roepen GODSKOLERE ZEG! en dan gewoon weglopen.
Het kind heeft een keer moeten niezen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:27 schreef HeatWave het volgende:
Sorry, ben nog beetje van slag af, vanochtend bij het koffiehalen echt weer de truttigste gesprekken over een baby moeten aanhoren, echt de jaaa,enig, ooohaaahhh, vlogen me om de oren.
Ik ben bang dat ik dat niet ga halenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
In 2013 gaat het gebeuren denk ik
[..]
Nee, woon nog niet in Utrecht
Het had gepoept, hihihihiiquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het kind heeft een keer moeten niezen?
Nee, het was wel de eerste dag van iemand die terugkwam van verlof. Maar 4 wijven en dan echt hyperenthousiast met piepstemmetjesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het kind heeft een keer moeten niezen?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb het tegenovergestelde: collega's die vol afschuw naar mijn dikke buik kijken en roepen GODSKOLERE ZEG! en dan gewoon weglopen.
Allemaal ieniemienies in de dopquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, het was wel de eerste dag van iemand die terugkwam van verlof. Maar 4 wijven en dan echt hyperenthousiast met piepstemmetjes.
Ja het zijn vooral stomme praktische zakenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:37 schreef L-E het volgende:
[..]
De beren die je op de weg ziet vallen vanzelf een keer weg, denk ik dan. Komt goed.
Bij sommige vrouwen zouden ze preventief de eierstokken moeten verwijderen. Kunnen ze ook niet gaan rammelen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, het was wel de eerste dag van iemand die terugkwam van verlof. Maar 4 wijven en dan echt hyperenthousiast met piepstemmetjes.
Twee jaar terug was ik 230 kwijt voor 1 persoon. Ok, dat was dan ook nog het stukje Munchen - Wörgl erbij (1 uur met de trein). Maar toch.quote:
Laat die vrouwen dan gewoon preventief ruimen. Voor de rest zijn ze toch zonder nut.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:40 schreef L-E het volgende:
Bij sommige vrouwen zouden ze preventief de eierstokken moeten verwijderen
Je hebt een punt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Laat die vrouwen dan gewoon preventief ruimen. Voor de rest zijn ze toch zonder nut.
Waar je weinig tot geen invloed op hebt?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het zijn vooral stomme praktische zaken
Het klonk me nog wat veel maar ik ken de trein prijzen niet zo.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:41 schreef stbabylon het volgende:
Twee jaar terug was ik 230 kwijt voor 1 persoon. Ok, dat was dan ook nog het stukje Munchen - Wörgl erbij (1 uur met de trein). Maar toch.
En voor 35 euro krijg je een theoretisch kaartje naar Brussel, je komt er alleen nooit aan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het klonk me nog wat veel maar ik ken de trein prijzen niet zo.
Alleen dat je voor 40 euro naar Parijs kan en voor 90 euro de alpen in kan vliegen
Nou ja, een koopappartement dat dan verkocht moet worden, ik die dan daar werk moet zoeken, wat lastig is als je er niet in de buurt zit, maar er in de buurt zitten is lastig zonder plek om te wonen, en iets nieuws kopen gaat weer zo moeilijk zonder werk daar. Het is vast niet onmogelijk, maar makkelijk is het nu ook weer nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Waar je weinig tot geen invloed op hebt?
Ja, iets dat IEDEREEN kan en de hele dag door gebeurt is precies het TEGENOVERGESTELDE van een wonder..quote:Hij weegt 3010 gram.
We zijn mega blij met ons kleine wondertje!!
De bevalling is goed verlopen en het mannetje doet het ook goed.
Provincie, that is.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:39 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben bang dat ik dat niet ga halenJij wilt ook naar Utrecht? Nice.
40e met de trein naar Parijs? Zwolle - Eindhoven retour is al 25e MET 40% korting.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het klonk me nog wat veel maar ik ken de trein prijzen niet zo.
Alleen dat je voor 40 euro naar Parijs kan en voor 90 euro de alpen in kan vliegen
En als hij tijdelijk bij jullie komt wonen? Heb je financieel wat meer ruimte om te sparen, en kun je als je weer terug gaat naar Utrecht de tijd opvangen dat jij nog geen werk hebt daar.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, een koopappartement dat dan verkocht moet worden, ik die dan daar werk moet zoeken, wat lastig is als je er niet in de buurt zit, maar er in de buurt zitten is lastig zonder plek om te wonen, en iets nieuws kopen gaat weer zo moeilijk zonder werk daar. Het is vast niet onmogelijk, maar makkelijk is het nu ook weer nietKomt vast wel goed ooit
Hij zal ook wel werk in Utrecht hebben denk ik?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:45 schreef L-E het volgende:
[..]
En als hij tijdelijk bij jullie komt wonen? Heb je financieel wat meer ruimte om te sparen, en kun je als je weer terug gaat naar Utrecht de tijd opvangen dat jij nog geen werk hebt daar.
Buiten dat hem dat (en terechtquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:45 schreef L-E het volgende:
[..]
En als hij tijdelijk bij jullie komt wonen? Heb je financieel wat meer ruimte om te sparen, en kun je als je weer terug gaat naar Utrecht de tijd opvangen dat jij nog geen werk hebt daar.
Ook nog jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij zal ook wel werk in Utrecht hebben denk ik?
Ik vind de teksten op geboortekaartjes ook zo erg vaak. Gisteren las ik:quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, iets dat IEDEREEN kan en de hele dag door gebeurt is precies het TEGENOVERGESTELDE van een wonder..
Echt, ik zou er zo enorm veel minder over ranten als mensen gewoon eens normaal zouden doen/praten....
Can't blame him.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Buiten dat hem dat (en terecht) vreselijk lijkt
Ik ga in de eerste instantie gewoon reizen naar mijn werk en tzt een nieuwe baan zoeken (denk ik), maar mijn afstand is misschien wat beter te overbruggen (60km) en hij heeft een eensgezinswoning (koop).quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:44 schreef missbehavin het volgende:
Nou ja, een koopappartement dat dan verkocht moet worden, ik die dan daar werk moet zoeken, wat lastig is als je er niet in de buurt zit, maar er in de buurt zitten is lastig zonder plek om te wonen, en iets nieuws kopen gaat weer zo moeilijk zonder werk daar. Het is vast niet onmogelijk, maar makkelijk is het nu ook weer nietKomt vast wel goed ooit
Dat daar geen wetten tegen zijn...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind de teksten op geboortekaartjes ook zo erg vaak. Gisteren las ik:
Buiten is het winter
Buiten is het koud
Maar vanaf vandaag
Ben jij ons zonnestraaltje voor altijd.Zulke mensen planten zich voort!
Waarom denk je dat ik hier weg wil?quote:
I know. Ik ken Deventer best goed.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hier weg wil?
Ja, het is gewoon wat lastiger hier, met zoonlief ook nog eens enzo..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga in de eerste instantie gewoon reizen naar mijn werk en tzt een nieuwe baan zoeken (denk ik), maar mijn afstand is misschien wat beter te overbruggen (60km) en hij heeft een eensgezinswoning (koop).
Vriendje houdt van t platteland... Stad is te druk inderdaad.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:45 schreef Q. het volgende:
Ja, niet naar de stad, dat is eng, daar zijn mensen.
Ik probeer ook maar mee te denken. Dat is wellicht niet handig nee, dan moet je gewoon nog meer geduld hebben, ben ik bang..quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Buiten dat hem dat (en terecht) vreselijk lijkt, is dat zolang hij nog studeert naast zijn werk niet te doen. Moet hij ook nog 3 keer in de week 's avonds in Utrecht zijn.
quote:
Vind ik lief hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik probeer ook maar mee te denken. Dat is wellicht niet handig nee, dan moet je gewoon nog meer geduld hebben, ben ik bang..
Ja dat snap ik...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:48 schreef missbehavin het volgende:
Ja, het is gewoon wat lastiger hier, met zoonlief ook nog eens enzo..
Ja, maar als je beide geen baan wil opzeggen en ook niet wil reizen dan gaat het er nooit van komen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij zal ook wel werk in Utrecht hebben denk ik?
Zijn baan zou hij niet zo snel opzeggen.. sowieso omdat zij zijn opleiding betalen hequote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, maar als je beide geen baan wil opzeggen en ook niet wil reizen dan gaat het er nooit van komen.
Oh, je hoeft je niet te verantwoorden, ik bedoelde meer dat het feit dat men werk heeft in een bepaalde woonplaats niet perse een reden is om er nooit weg te gaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zijn baan zou hij niet zo snel opzeggen.. sowieso omdat zij zijn opleiding betalen he
Wel enkele reis 35 euro. Dat is het minimale en het standaard laagtarief.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
40e met de trein naar Parijs? Zwolle - Eindhoven retour is al 25e MET 40% korting.
Oh dat weet ik wel hoor. Maar goed, ik snap ook wel dat hij er niet op zit te wachten om zich hier te settelenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, je hoeft je niet te verantwoorden, ik bedoelde meer dat het feit dat men werk heeft in een bepaalde woonplaats niet perse een reden is om er nooit weg te gaan.
Hoe heeft jouw vriendje dat eigenlijk gedaan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:49 schreef L-E het volgende:
Ja, maar als je beide geen baan wil opzeggen en ook niet wil reizen dan gaat het er nooit van komen.
Ik heb er weer een achternichtje bij maar dat kaartje was echt heel leukquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind de teksten op geboortekaartjes ook zo erg vaak. Gisteren las ik:
Buiten is het winter
Buiten is het koud
Maar vanaf vandaag
Ben jij ons zonnestraaltje voor altijd.Zulke mensen planten zich voort!
Oh ja, dat wist ik wel.quote:
Hier werk gezocht. En snel gevonden ook, dat was echt mazzel.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoe heeft jouw vriendje dat eigenlijk gedaan?
2124 komt er eens iemand achterquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, nou ja, die ligt toch tegen de vlakte (en Wezenlanden binnenkort ook).
Geluk dwing je afquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier werk gezocht. En snel gevonden ook, dat was echt mazzel.
Oude Sophia staat er toch nog achter de nieuwbouw? Tenminste, laatste keer dat ik keek.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, nou ja, die ligt toch tegen de vlakte (en Wezenlanden binnenkort ook).
Ja het voordeel is natuurlijk dat hij gewoon werk kon zoeken en dan bij jou in kon trekken. Vriendje woont gewoon te klein, daar past zoonlief niet bij, alleen zou nog gaan. Weer zo'n kind wat alles verpestquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier werk gezocht. En snel gevonden ook, dat was echt mazzel.
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
2124 komt er eens iemand achter.
Hoera voor geen kinderen!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het voordeel is natuurlijk dat hij gewoon werk kon zoeken en dan bij jou in kon trekken. Vriendje woont gewoon te klein, daar past zoonlief niet bij, alleen zou nog gaan. Weer zo'n kind wat alles verpest
Oh nou ja, een gedeelte dan misschien nog.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Oude Sophia staat er toch nog achter de nieuwbouw? Tenminste, laatste keer dat ik keek.
Je mag wel met zoonlief hier in trekken. Worden we een grote commune van kumbaya-zingende bloemenkransen dragende hippies, orgies all over the place, en zit je iets dichter bij Utrecht dan nu.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het voordeel is natuurlijk dat hij gewoon werk kon zoeken en dan bij jou in kon trekken. Vriendje woont gewoon te klein, daar past zoonlief niet bij, alleen zou nog gaan. Weer zo'n kind wat alles verpest
Is daar een wereld?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:56 schreef Q. het volgende:
Volgens mij is hij de wereld buiten Amsterdam weer eens aan het afzei
Volgens mij in zn geheel. De nieuwbouw is er helemaal voor gebouwd. Vanaf de achterkant zou je dat nog goed moeten kunnen zien.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh nou ja, een gedeelte dan misschien nog.
Nee toch, daar begint hij toch nooit mee, het zijn toch altijd anderen die vanwege Calimero gedrag hem afzeiken?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij is hij de wereld buiten Amsterdam weer eens aan het afzeiken.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Je mag wel met zoonlief hier in trekken. Worden we een grote commune van kumbaya-zingende bloemenkransen dragende hippies, orgies all over the place, en zit je iets dichter bij Utrecht dan nu.
Ik las orgiequote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Je mag wel met zoonlief hier in trekken. Worden we een grote commune van kumbaya-zingende bloemenkransen dragende hippies, orgies all over the place, en zit je iets dichter bij Utrecht dan nu.
We zijn gewoon jaloers uiteraard dat wij niet in zo'n geweldige stad wonen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee toch, daar begint hij toch nooit mee, het zijn toch altijd anderen die vanwege Calimero gedrag hem afzeiken?
Nee nee, er zijn zeker flink wat gebouwen tegen de vlakte gegaan, ik heb er naast gewerktquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij in zn geheel. De nieuwbouw is er helemaal voor gebouwd. Vanaf de achterkant zou je dat nog goed moeten kunnen zien.
Buiten het afgezette quarantainegebied?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij is hij de wereld buiten Amsterdam weer eens aan het afzeiken.
Ja, wij hadden het heel makkelijk wat dat betreft. Eigenlijk zit alles ons gewoon mee, sorry.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uiteraard!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:58 schreef Q. het volgende:
[..]
We zijn gewoon jaloers uiteraard dat wij niet in zo'n geweldige stad wonen..
Hippies.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:57 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, wij hadden het heel makkelijk wat dat betreft. Eigenlijk zit alles ons gewoon mee, sorry.
Ja, de zusterflats aan de Ceintuurbaan, dat was niet echt een onderdeel van het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee nee, er zijn zeker flink wat gebouwen tegen de vlakte gegaan, ik heb er naast gewerkt
Duidelijk, Q mag niet meedoenquote:
Nee, dat is stom!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]dat is toch juist tof, raar wief!
Jij weet er veel teveel vanaf voor iemand die in Utrecht woont, alleen daar een keer is geboren, en bij een bank werktquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, de zusterflats aan de Ceintuurbaan, dat was niet echt een onderdeel van het ziekenhuis.
Oh ja!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]dat is toch juist tof, raar wief!
Wat een vooroordelenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoef geen orgies met hippies. Overal haar. Haar..
Dat woord hippie kan ik niet meer horen sinds el.... el nog wat.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:59 schreef Q. het volgende:
[..]
EL matador, echt verknipter worden ze niet, of wacht, de kardinaalquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat woord hippie kan ik niet meer horen sinds el.... el nog wat.
Die spaanse mongool
E_M is totaal niet verkniptquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
EL matador, echt verknipter worden ze niet, of wacht, de kardinaal.
Ik heb jaren tegenover het Sophia op school gezeten, op de Factoor.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij weet er veel teveel vanaf voor iemand die in Utrecht woont, alleen daar een keer is geboren, en bij een bank werkt
Altijd gezellig bij de FARC.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
E_M is totaal niet verknipt
Goed, ok, je moet wel een beetje gek zijn om naar Colombia te verhuizen...
Wat een figuur. FOK! trekt echt dubieuze randfiguren aan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat woord hippie kan ik niet meer horen sinds el.... el nog wat.
Die spaanse mongool
Ja, die kan dood neervallen en de wereld kan juichen. Geen Therapie zal helpen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:04 schreef Q. het volgende:
Wat een figuur. FOK! trekt echt dubieuze randfig
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, die kan dood neervallen en de wereld kan juichen. Geen Therapie zal helpen.
Verknipte klapmongool
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Verknipte klapmongool
Daarom hou ik van dit topic.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:06 schreef missbehavin het volgende:
Jongens, wat een onvriendelijheid!
Jij bent sowieso gediskwalificeerd voor orgies met haar.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij hebt hem duidelijk nooit ontmoetquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Verknipte klapmongool
Kumbaya, my lord.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:06 schreef missbehavin het volgende:
Jongens, wat een onvriendelijheid!
Op fok is ie wel verdomd irritant somsquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:06 schreef stbabylon het volgende:
Jij hebt hem duidelijk nooit ontmoet
Lekker gereden?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jij bent sowieso gediskwalificeerd voor orgies met haar..
Het heeft geen zin ben ik bangquote:
Aren't we all.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op fok is ie wel verdomd irritant soms
Helemaal waar. Maar goed, dat maakt hem nog niet gestoord.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe lang heb je erover gedaan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja hoor, hele terugweg op me genomen.
Gelukkig niet zeg ±Dquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:11 schreef stbabylon het volgende:
Helemaal waar. Maar goed, dat maakt hem nog niet gestoord.
Nee, zijn systematische paranoïde ontkenning van man made global warming, dat maakt hem gestoord.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Helemaal waar. Maar goed, dat maakt hem nog niet gestoord.
Jij kent hem dus ook nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, zijn systematische paranoïde ontkenning van man made global warming, dat maakt hem gestoord.
En er zit nog genoeg olie in de grond voor de komende 1000 jaar.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, zijn systematische paranoïde ontkenning van man made global warming, dat maakt hem gestoord.
Zondagavond kom ik aan, vrijdagmiddag ga ik weer wegquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:18 schreef Q. het volgende:
Oh ja! Wanneer was dat ook alweer? Deze keer gaan we wel bier drinken he?
Bierquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja! Wanneer was dat ook alweer? Deze keer gaan we wel bier drinken he?
Moet lukken, bier genoeg in de stad.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zondagavond kom ik aan, vrijdagmiddag ga ik weer weg
Gaan we zeker effe inplannen
Waarom geen weekendquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zondagavond kom ik aan, vrijdagmiddag ga ik weer weg
Gaan we zeker effe inplannen
Soms ja?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En wat mij betreft blijft dat zo.quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En wat mij betreft blijft dat zo.
Maar niet in Utrecht.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Achja, dit is voldoende. Kan ik het weekend gewoon in m'n eigen bedje slapen
En je mist vrijdagavond mijn mega-toffe party.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Achja, dit is voldoende. Kan ik het weekend gewoon in m'n eigen bedje slapen
Nee die staat daar inderdaad nietquote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:44 schreef Q. het volgende:
[..]
En je mist vrijdagavond mijn mega-toffe party.
Mijne is toffer. Want daar ben ik.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Zorg vrijdag dan wel voor een eigen toffe party!
Dat of binnen twee weken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zou de boxart van GTA5 deze week getoond worden?
Dan is de pc-release.quote:
nee, dat zou deze maand moeten gebeuren.quote:
Er moet zoveel.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, dat zou deze maand moeten gebeuren.
Geen idee waarom mensen de boxart willen zien, maar goed, dat ben ik.quote:
genoeg mensen die nog een fysiek exemplaar kopen van een spel. geen idee waarom ook. Maar goed, iets gekocht, dus vast moeten kunnen houden of zo?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:57 schreef stbabylon het volgende:
Box-art? Waarom heb je box-art nodig als je geen box meer hebt?
Steam!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:57 schreef stbabylon het volgende:
Box-art? Waarom heb je box-art nodig als je geen box meer hebt?
Vast houden, opbergen, laten verstoffen, onvindbaar maken, kapotte schijfjes, etc. etc. etc.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
genoeg mensen die nog een fysiek exemplaar kopen van een spel. geen idee waarom ook. Maar goed, iets gekocht, dus vast moeten kunnen houden of zo?
Ik heb thuis ieman die het liefst die overpriced special editions heeftquote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vast houden, opbergen, laten verstoffen, onvindbaar maken, kapotte schijfjes, etc. etc. etc.
Ik snap het niet
Steeds dat klote-schijfje in een la moeten proppen elke keer als je een game wil spelen. Echt zo fokking irritant. Ik heb al verschillende games die ik al op DVD had en die niet via Steam te activeren was gewoon weer (voor een paar euro, dat wel) gekocht op Steam alleen om niet die fokking irritante schijfjes de hele tijd in mn DVD-speler te hoeven proppen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vast houden, opbergen, laten verstoffen, onvindbaar maken, kapotte schijfjes, etc. etc. etc.
Ik snap het niet
Ik wil gewoon gvd gtaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 10:56 schreef Pheno het volgende:
Geen idee waarom mensen de boxart willen zien, maar goed, dat ben ik.
DVD-spelers. Dat waren toch die apparaten van tussen het floppy- en het breedbandinternet tijdperk?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Steeds dat klote-schijfje in een la moeten proppen elke keer als je een game wil spelen. Echt zo fokking irritant. Ik heb al verschillende games die ik al op DVD had en die niet via Steam te activeren was gewoon weer (voor een paar euro, dat wel) gekocht op Steam alleen om niet die fokking irritante schijfjes de hele tijd in mn DVD-speler te hoeven proppen.
Die ja. Grote, ronde, glimmende floppies.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
DVD-spelers. Dat waren toch die apparaten van tussen het floppy- en het breedbandinternet tijdperk?
Same here. Ik heb een verhuisdoos vol games onder in een kast staan. Raak ik ws. nooit meer aan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Steeds dat klote-schijfje in een la moeten proppen elke keer als je een game wil spelen. Echt zo fokking irritant. Ik heb al verschillende games die ik al op DVD had en die niet via Steam te activeren was gewoon weer (voor een paar euro, dat wel) gekocht op Steam alleen om niet die fokking irritante schijfjes de hele tijd in mn DVD-speler te hoeven proppen.
Volgens mij heb ik daar nog ergens een doos van staan ja. Heb alleen geen apparaten meer waar je die in kunt stoppen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Die ja. Grote, ronde, glimmende floppies.
Ik heb nog een DVD speler op mn tv aangesloten staan maar dat is zo'n ding van 10 euro, de afstandbediening werkt tot op 10 cm afstand.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar nog ergens een doos van staan ja. Heb alleen geen apparaten meer waar je die in kunt stoppen.
Daarom heb ik die voor 3 euro per stuk op Steam gekocht. Wat oudere games die nog steeds leuk zijn om te spelen. Zeker voor die paar euro om niet die DVD te hoeven gaan zoeken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Same here. Ik heb een verhuisdoos vol games onder in een kast staan. Raak ik ws. nooit meer aan.
Ik doe alles gewoon rechtstreeks met HDMI van PC naar de TV. Als 2de monitor ingesteld en gaan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb nog een DVD speler op mn tv aangesloten staan maar dat is zo'n ding van 10 euro, de afstandbediening werkt tot op 10 cm afstand.Zit er nog eentje in mn PC ook, om DVDs mee te rippen die ik vervolgens via mn Apple TV kan kijken op mn TV.
Die in mijn laptop heeft het nooit gedaan, en gaat er binnenkort waarschijnlijk uit om plaats te maken voor een SSD. Mijn andere computer zit er sowieso geen in.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 11:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb nog een DVD speler op mn tv aangesloten staan maar dat is zo'n ding van 10 euro, de afstandbediening werkt tot op 10 cm afstand.Zit er nog eentje in mn PC ook, om DVDs mee te rippen die ik vervolgens via mn Apple TV kan kijken op mn TV.
Ja, die in mn MBP wil ik ook vervangen door een SSD. Die gebruik ik toch niet. Download toch alles.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 12:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die in mijn laptop heeft het nooit gedaan, en gaat er binnenkort waarschijnlijk uit om plaats te maken voor een SSD. Mijn andere computer zit er sowieso geen in.
Oh, dat is iets voor HWquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:05 schreef stbabylon het volgende:
Ik word een beetje verdrietig van de SC in mijn eigen subtopic
SEX / [SEX SC #978] FOK!mama's in de sneeuw (zie TT)
Gewoon veranderen. Het is geen democratiequote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:05 schreef stbabylon het volgende:
Ik word een beetje verdrietig van de SC in mijn eigen subtopic
SEX / [SEX SC #978] FOK!mama's in de sneeuw (zie TT)
Klopt, het is een dictatorschap, met Tally als hoofddictatorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon veranderen. Het is geen democratie
Tal wil die bende toch ook nie!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klopt, het is een dictatorschap, met Tally als hoofddictator
Mij welquote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:27 schreef stbabylon het volgende:
Zolang lippen en knop haarvrij zijn, boeit me de rest niet echt.
Die is wilder en meer ondernemend dan heel veel ex-singlesquote:
Gewoon veranderen.. als ze wil, kan zij het toch weer terugverandernequote:Op vrijdag 18 januari 2013 13:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klopt, het is een dictatorschap, met Tally als hoofddictator
Al dat gekussiekroel en geslijm richting posters met een vermeende vagien is net zo erg.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon veranderen.. als ze wil, kan zij het toch weer terugveranderne
Klopt. Waarom denk je dat ik er al niet eens meer in kjikquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:20 schreef stbabylon het volgende:
Al dat gekussiekroel en geslijm richting posters met een vermeende vagien is net zo erg.
En dat was toch echt niet mijn bedoeling toen ik het weer probeerde levend te krijgen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt. Waarom denk je dat ik er al niet eens meer in kjik
Ik weet hetquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:23 schreef stbabylon het volgende:
En dat was toch echt niet mijn bedoeling toen ik het weer probeerde levend te krijgen.
Dat krijg je met die uitkeringstrekkerquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat was toch echt niet mijn bedoeling toen ik het weer probeerde levend te krijgen.
+s? Of iemand specifiek?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat krijg je met die uitkeringstrekker
Burn them.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Al dat gekussiekroel en geslijm richting posters met een vermeende vagien is net zo erg.
Neh man, wil niet de bak in je weet tochquote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voer ze gewoon uit Tristan! Je bent een wereldverbeteraar
Gratis wonen en eten! Beetje gamen, chillen en beetje smoken!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:40 schreef stbabylon het volgende:
Neh man, wil niet de bak in je weet toch
Ik smoke niet meer man!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gratis wonen en eten! Beetje gamen, chillen en beetje smoken!
Uhu! Lock the doors, lower the blinds, fire up the smoke machine... coz we are all comin' over!quote:
ja, waarover? Eerst ons nieuwsgierig maken maar dan niets vertellen hè.. pfff je lijkt tegan wel!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhu! Lock the doors, lower the blinds, fire up the smoke machine... coz we are all comin' over!
Alleen met minder tieten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:06 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ja, waarover? Eerst ons nieuwsgierig maken maar dan niets vertellen hè.. pfff je lijkt tegan wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |