Oh, ik dacht dat je nog studeerde...quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:54 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb geen vakantie gehadbedrijf waar ik werk is elke dag van t jaar open. Nu toevallig weekend weg en de rest zo ingeroosterd dat ik 8 dagen vrij heb
ik moet mn scriptie herschrijven, work in progress, maar werk 32-40uur gewoonquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je nog studeerde...
Ah justemquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik moet mn scriptie herschrijven, work in progress, maar werk 32-40uur gewoon
De gemiddelde man sowieso. Daarom zitten er uberhaubt van die personages in games.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:38 schreef stbabylon het volgende:
Ik wel hoor Ang3l. Ik haal m'n leuter er niet voor te voorschijn om even flink te gaan fappen. Maar denk zeker: niiiiiiiiiiice.
Prachtig gewoon!quote:
Dat doet toch iedereen met een six figure income? Iemand anders het kutwerk laten doen en zelf slapend rijk worden.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:42 schreef Tegan het volgende:
Cool.
http://webwereld.nl/analy(...)or-topsalaris/1.html
Dus stiekem allemaal nichten die fappen op CJ uit GTA San Andreas of op lelijke dwergen uit WoW?quote:
Orc-vrouwtjesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus stiekem allemaal nichten die fappen op CJ uit GTA San Andreas of op lelijke dwergen uit WoW?
NOG drukker? Ik kan het nu al bijna niet bijhouden!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel, anders was het hier veel drukker!
Ik was de eerste die wat zei, dat zegt genoeg!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:41 schreef Q. het volgende:
[..]
NOG drukker? Ik kan het nu al bijna niet bijhouden!
Goede game. Favoriet van mij van 2011. Drie keer doorgespeeldquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben into Deus Ex: Human Revolution op dit moment.
Was cheap op 't PSN.
Mensen diequote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:48 schreef nectarientje het volgende:
Ik wil ook slapen! Helaas 'moet' ik vanavond en morgen helpen met verhuizen. Hoewel, helaas.. Altijd leuk als mensen gaan samenwonen
Slimquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:42 schreef Tegan het volgende:
Cool.
http://webwereld.nl/analy(...)or-topsalaris/1.html
Hoe veel verder ben jij?quote:
Niks bijzonders aan samenwonen, ben al met de 3de keer bezig.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:48 schreef nectarientje het volgende:
Ik wil ook slapen! Helaas 'moet' ik vanavond en morgen helpen met verhuizen. Hoewel, helaas.. Altijd leuk als mensen gaan samenwonen
Scheepsrecht?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niks bijzonders aan samenwonen, ben al met de 3de keer bezig.
Catmen zijn erger.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Catladies, the saddest ladies in the world
Ik heb geen katten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Catladies, the saddest ladies in the world
Ja bevalt het goed?quote:
Ooitquote:
Ah fijn zeg.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, wij zijn echt heel erg gelukkig zo.
Dat mag ik wel hopen jaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Ooit zal dat toch wel gebeuren bij jullie?
Dat is stom.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat mag ik wel hopen jaHet is alleen zo ingewikkeld, dus het zal er niet zo snel van komen.
Ja dat is het ook, maar ja.. Hij met een te klein voor 3 appartement daar, ik met werk hier.. lastig gewoon. Wat wel schattig is, is dat zoonlief het al helemaal ziet zitten.quote:
Oh, the horror!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:27 schreef HeatWave het volgende:
Sorry, ben nog beetje van slag af, vanochtend bij het koffiehalen echt weer de truttigste gesprekken over een baby moeten aanhoren, echt de jaaa,enig, ooohaaahhh, vlogen me om de oren.
Wie wil er nou niet naarquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat is het ook, maar ja.. Hij met een te klein voor 3 appartement daar, ik met werk hier.. lastig gewoon. Wat wel schattig is, is dat zoonlief het al helemaal ziet zitten.
Geloof er niets van!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, wij zijn echt heel erg gelukkig zo.
quote:
Soms heb je spijt van je dubbele espresso keuzequote:
De beren die je op de weg ziet vallen vanzelf een keer weg, denk ik dan. Komt goed.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat is het ook, maar ja.. Hij met een te klein voor 3 appartement daar, ik met werk hier.. lastig gewoon. Wat wel schattig is, is dat zoonlief het al helemaal ziet zitten.
In 2013 gaat het gebeuren denk ikquote:
Nee, woon nog niet in Utrechtquote:
Retour, eeuwig zondequote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:37 schreef stbabylon het volgende:
Deventer - Munchen retour voor twee personen voor maar 316e
IS dat goedkoop? Voor Munchen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:37 schreef stbabylon het volgende:
Munchen retour voor twee personen voor
Ik heb het tegenovergestelde: collega's die vol afschuw naar mijn dikke buik kijken en roepen GODSKOLERE ZEG! en dan gewoon weglopen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms heb je spijt van je dubbele espresso keuze![]()
Waarom kan het nooit eens met normaal taalgebruik en zonder 10 ocataven hoger te gaan praten.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb het tegenovergestelde: collega's die vol afschuw naar mijn dikke buik kijken en roepen GODSKOLERE ZEG! en dan gewoon weglopen.
Het kind heeft een keer moeten niezen?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:27 schreef HeatWave het volgende:
Sorry, ben nog beetje van slag af, vanochtend bij het koffiehalen echt weer de truttigste gesprekken over een baby moeten aanhoren, echt de jaaa,enig, ooohaaahhh, vlogen me om de oren.
Ik ben bang dat ik dat niet ga halenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
In 2013 gaat het gebeuren denk ik
[..]
Nee, woon nog niet in Utrecht
Het had gepoept, hihihihiiquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het kind heeft een keer moeten niezen?
Nee, het was wel de eerste dag van iemand die terugkwam van verlof. Maar 4 wijven en dan echt hyperenthousiast met piepstemmetjesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het kind heeft een keer moeten niezen?
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb het tegenovergestelde: collega's die vol afschuw naar mijn dikke buik kijken en roepen GODSKOLERE ZEG! en dan gewoon weglopen.
Allemaal ieniemienies in de dopquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, het was wel de eerste dag van iemand die terugkwam van verlof. Maar 4 wijven en dan echt hyperenthousiast met piepstemmetjes.
Ja het zijn vooral stomme praktische zakenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:37 schreef L-E het volgende:
[..]
De beren die je op de weg ziet vallen vanzelf een keer weg, denk ik dan. Komt goed.
Bij sommige vrouwen zouden ze preventief de eierstokken moeten verwijderen. Kunnen ze ook niet gaan rammelen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, het was wel de eerste dag van iemand die terugkwam van verlof. Maar 4 wijven en dan echt hyperenthousiast met piepstemmetjes.
Twee jaar terug was ik 230 kwijt voor 1 persoon. Ok, dat was dan ook nog het stukje Munchen - Wörgl erbij (1 uur met de trein). Maar toch.quote:
Laat die vrouwen dan gewoon preventief ruimen. Voor de rest zijn ze toch zonder nut.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:40 schreef L-E het volgende:
Bij sommige vrouwen zouden ze preventief de eierstokken moeten verwijderen
Je hebt een punt.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Laat die vrouwen dan gewoon preventief ruimen. Voor de rest zijn ze toch zonder nut.
Waar je weinig tot geen invloed op hebt?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het zijn vooral stomme praktische zaken
Het klonk me nog wat veel maar ik ken de trein prijzen niet zo.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:41 schreef stbabylon het volgende:
Twee jaar terug was ik 230 kwijt voor 1 persoon. Ok, dat was dan ook nog het stukje Munchen - Wörgl erbij (1 uur met de trein). Maar toch.
En voor 35 euro krijg je een theoretisch kaartje naar Brussel, je komt er alleen nooit aan.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het klonk me nog wat veel maar ik ken de trein prijzen niet zo.
Alleen dat je voor 40 euro naar Parijs kan en voor 90 euro de alpen in kan vliegen
Nou ja, een koopappartement dat dan verkocht moet worden, ik die dan daar werk moet zoeken, wat lastig is als je er niet in de buurt zit, maar er in de buurt zitten is lastig zonder plek om te wonen, en iets nieuws kopen gaat weer zo moeilijk zonder werk daar. Het is vast niet onmogelijk, maar makkelijk is het nu ook weer nietquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Waar je weinig tot geen invloed op hebt?
Ja, iets dat IEDEREEN kan en de hele dag door gebeurt is precies het TEGENOVERGESTELDE van een wonder..quote:Hij weegt 3010 gram.
We zijn mega blij met ons kleine wondertje!!
De bevalling is goed verlopen en het mannetje doet het ook goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |