Oh, ik dacht dat je nog studeerde...quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:54 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb geen vakantie gehadbedrijf waar ik werk is elke dag van t jaar open. Nu toevallig weekend weg en de rest zo ingeroosterd dat ik 8 dagen vrij heb
ik moet mn scriptie herschrijven, work in progress, maar werk 32-40uur gewoonquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je nog studeerde...
Ah justemquote:Op donderdag 17 januari 2013 15:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik moet mn scriptie herschrijven, work in progress, maar werk 32-40uur gewoon
De gemiddelde man sowieso. Daarom zitten er uberhaubt van die personages in games.quote:Op donderdag 17 januari 2013 15:38 schreef stbabylon het volgende:
Ik wel hoor Ang3l. Ik haal m'n leuter er niet voor te voorschijn om even flink te gaan fappen. Maar denk zeker: niiiiiiiiiiice.
Prachtig gewoon!quote:
Dat doet toch iedereen met een six figure income? Iemand anders het kutwerk laten doen en zelf slapend rijk worden.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:42 schreef Tegan het volgende:
Cool.
http://webwereld.nl/analy(...)or-topsalaris/1.html
Dus stiekem allemaal nichten die fappen op CJ uit GTA San Andreas of op lelijke dwergen uit WoW?quote:
Orc-vrouwtjesquote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus stiekem allemaal nichten die fappen op CJ uit GTA San Andreas of op lelijke dwergen uit WoW?
NOG drukker? Ik kan het nu al bijna niet bijhouden!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel, anders was het hier veel drukker!
Ik was de eerste die wat zei, dat zegt genoeg!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:41 schreef Q. het volgende:
[..]
NOG drukker? Ik kan het nu al bijna niet bijhouden!
Goede game. Favoriet van mij van 2011. Drie keer doorgespeeldquote:Op donderdag 17 januari 2013 12:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben into Deus Ex: Human Revolution op dit moment.
Was cheap op 't PSN.
Mensen diequote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:48 schreef nectarientje het volgende:
Ik wil ook slapen! Helaas 'moet' ik vanavond en morgen helpen met verhuizen. Hoewel, helaas.. Altijd leuk als mensen gaan samenwonen
Slimquote:Op donderdag 17 januari 2013 17:42 schreef Tegan het volgende:
Cool.
http://webwereld.nl/analy(...)or-topsalaris/1.html
Hoe veel verder ben jij?quote:
Niks bijzonders aan samenwonen, ben al met de 3de keer bezig.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:48 schreef nectarientje het volgende:
Ik wil ook slapen! Helaas 'moet' ik vanavond en morgen helpen met verhuizen. Hoewel, helaas.. Altijd leuk als mensen gaan samenwonen
Scheepsrecht?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niks bijzonders aan samenwonen, ben al met de 3de keer bezig.
Catmen zijn erger.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Catladies, the saddest ladies in the world
Ik heb geen katten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Catladies, the saddest ladies in the world
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |