SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drankspelletjes en orgie meet bij Huppel - 17 januariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 17 januari 2013 00:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er mag op 1 laptop gefokt worden, de rest blijft UIT. HEB JE ME GEHOORD?
VOOR ELKE FOK POST AT JE EEN GLAS SANGRIA!!!!SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
thee met honingquote:heb ik je digitaal aangestoken?quote:
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
thee met honing
[..]
heb ik je digitaal aangestoken?
Dat zal het zijn ja![]()
![]()
Verwaand nestquote:Op vrijdag 18 januari 2013 08:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
alleen op een berg in Zwitserland of Italië
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2013 08:55:43 ]![]()
Ik heb al 2 dingen gedaan vandaag... thee gezet, en de laptop aangeslingerd...quote:
Ik moet straks met uk naar de kapper... en ik moet brood van J. brengen, istie vergeten...
Ergens vandaag ga ik zo hard instorten
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2013 09:01:27 ]![]()
goed bezig hoorquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb al 2 dingen gedaan vandaag... thee gezet, en de laptop aangeslingerd...
Ik moet straks met uk naar de kapper... en ik moet brood van J. brengen, istie vergeten...
Ik moet straks even een paar boodschappen halen![]()
Even ontbijtje fixen ofzo ...
Zal ik wat meeters wakker whatsappen
[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2013 09:03:28 ]![]()
is de rest nog bij Huppel dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
Even ontbijtje fixen ofzo ...
Zal ik wat meeters wakker whatsappen
Ik heb geen idee, Vinnie, Engel, muhahaha, faxie, B_G, Viro en TGND waren er toen ik met rival weg ging...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is de rest nog bij Huppel dan?
B_G had het er wel over of hij niet wist of hij thuis zou slapen of niet ... dus verder.. geen idee![]()
okquote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, Vinnie, Engel, muhahaha, faxie, B_G, Viro en TGND waren er toen ik met rival weg ging...
B_G had het er wel over of hij niet wist of hij thuis zou slapen of niet ... dus verder.. geen idee
Aangekleed en wel...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 09:51 schreef Nixx- het volgende:
Rustig hier.
Iedereen nog aan het uitbrakken?ontbijtje binnen.. Het is tijd voor een lekkere bak koffie
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: