Dat zeggen ze toch netquote:Op woensdag 16 januari 2013 19:59 schreef marcodej het volgende:
De Democraten waren juist voor slavernij, Republikeinen tegen.
Goed document, ook voor mijn vrouw die nog niet snapt waar die wapenwet vandaan komt en waarom het zo belangrijk is voor de zuiderlingen in de USA.quote:
Mathijs zegt "Je zou nu denken dat het Democraten zijn, omdat hij tegen slavernij was."quote:
Nu warrige Tom nog.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:00 schreef Cynix ® het volgende:
Zelfs Twan sluit af met een reclamepraatje.
Ja, de laatste wel.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:00 schreef OProg het volgende:
Lord of the Rings drie won toch ook alle nominaties.
I know. was woordgrapje.....quote:
Idd.quote:
Sorry maar U bedoelt mij?quote:
Knopje drukken klaar, luiwammesquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Sorry maar U bedoelt mij?
Indien ja, dan kun je lang wachten want ik maak zelden topics aan
Lul met vingers idd, kijk nooit meer zijn filmpjes op GS....quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:01 schreef waaromniet1988 het volgende:
Tom Staal is dan ook een klootzak
Pak dan niet de lapoquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Pssst. Er zit een knop op dente om hem over te zetten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:00 schreef Buitendam het volgende:
ALWEER DIE KUT HOEREN ELFSTEDENTOCHT.
ROT.
OOOOOOOOP.
Er waren nog 4 te gaan toen ik posttequote:
10x beter.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:03 schreef Pietepietje het volgende:
Welk programma was dat met Harm Edens?
knuppelquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Hok!quote:
nee joh, lekker wild! Past bij zijn stijl.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Die rechter? Baard is leuk, maar die baard moet een beetje geordend worden
Je zou het haast denken.quote:
Tsk. Tsk. Tsk. Tsk.quote:
'Leuk' verhaal, vriendin van me had eens een deuk in haar auto en een briefje met tel.nr. onder haar ruitenwisser. Belde 't nummer, man aan de lijn zei dat hij de deuk had veroorzaakt, excuses, kunnen we papieren invullen, vergoed m'n verzekering het. Prima, vriendin vroeg de naam van de man. Het was even stil.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:02 schreef marcodej het volgende:
Seth
Seth is de Freek de Jonge van de jaren '50.
Ik had hem nog even van dichtbij willen zien. Uit de verte was het een zooitje.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nee joh, lekker wild! Past bij zijn stijl.
Yep. Beetje kort maar wel interessant (ligt natuurlijk eraan of je het onderwerp interessant vindt).quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:06 schreef waaromniet1988 het volgende:
Heeft iemand dwld al een keer gezien ?
Al 2x zelfs.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:06 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik weet dat ik het gister gezien heb, maar ik heb geen flauw idee waar het over gingquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:06 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ja gisteren voor het eerst. Beetje afgeraffeld en vele malen Mathijs die zegt dat hij het niet snapt, hij dom is , en het hem allemaal te snel gaat. Iets geleerd? Nee niet echt!quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:06 schreef waaromniet1988 het volgende:
Over de zon namaken. Triljoen graden en zoquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:07 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Ik weet dat ik het gister gezien heb, maar ik heb geen flauw idee waar het over ging
Je kan vanavond voor drie op een rij gaan.quote:
Geen indruk op je gemaakt dusquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:07 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Ik weet dat ik het gister gezien heb, maar ik heb geen flauw idee waar het over ging
O dan wou ik het kijken maar heb ik het gemistquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Over de zon namaken. Triljoen graden en zo
Bestond toen nog nietquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:08 schreef henkde_j het volgende:
Beetje pijnlijk dat Jeen vd Berg vanavond gaat onthullen dat hij wel doping had gebruikt
quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:08 schreef henkde_j het volgende:
Beetje pijnlijk dat Jeen vd Berg vanavond gaat onthullen dat hij wel doping had gebruikt
Ja doel van dat onderzoek was beetje vaag alleen. D8 dat het ging om unlimited energie , maar bleek dat ze het willen nabootsen om de aarde te kunnen laten draaien zonder hulp van de zon...quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Over de zon namaken. Triljoen graden en zo
Henk Gemser deed dat.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]Dat zou wel een stunt zijn.
Ik hoorde wel iets op de radio over een stukje in een auto meerijden.
Er was toen ook zat zooi hoor. De werking was alleen wat dubieus soms.quote:
Een heeft echt een pilletje genomen en is na de rit zelfs even out gegaan meende ik te horen op de radio vanmiddagquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]Dat zou wel een stunt zijn.
Ik hoorde wel iets op de radio over een stukje in een auto meerijden.
Nee toch? Hij kreeg het aangeboden van iemand die vlak daarna werd afgevoerd wegens instorting..quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:08 schreef henkde_j het volgende:
Oh, dan heb ik nogal een lompe fout gemaaktquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:10 schreef alors het volgende:
[..]
Nee toch? Hij kreeg het aangeboden van iemand die vlak daarna werd afgevoerd wegens instorting..
Je mist de Berenburgquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:10 schreef Ringo het volgende:
Och, het oudeklarefriesekruidkoekjongensheldensentiment.
Wou het net zeggen, zou me niks verbazen als ze daarmee volzatenquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Begin jaren '60 was het amfetamine-tijdperk.
Zie mijn topic in ELFquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:11 schreef waxmask het volgende:
Ook de bets are open. Wanneer gaat Erben weer janken dat de tocht ook dit jaar weer niet doorgaat? Ik gok 25 Januari...
hehe inderdaadquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:11 schreef Karina het volgende:
Dat stemmetje, je verwacht het niet van die kale.
Tot mei houdt hij hoopquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:11 schreef waxmask het volgende:
Ook de bets are open. Wanneer gaat Erben weer janken dat de tocht ook dit jaar weer niet doorgaat? Ik gok 25 Januari...
En nog 1.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:11 schreef Specularium het volgende:
Dit gaat een spectaculaire anekdote worden.
Nou is dat niet al te lastigquote:
Jou mankeert echt iets aan je oren hequote:Op woensdag 16 januari 2013 20:14 schreef marcodej het volgende:
Waarom heb ik deze beelden dan al weleens gezien?
Omdat jij een vulpen had.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:14 schreef marcodej het volgende:
Elk jaar vanaf 1963 als het onder de 0 isquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:14 schreef marcodej het volgende:
Terwijl je haast hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:14 schreef Specularium het volgende:
Lijkt me echt zo'n mannetje die in de supermarkt ook iedereen lastig valt.
Topic openen ook niet.........quote:
Uierzalf denk ik.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:15 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wat smeren ze op hun gezicht. Nivea for men scrubgel?
Vaseline denk ikquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:15 schreef waaromniet1988 het volgende:
Tegen de wallenquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:15 schreef waaromniet1988 het volgende:
Er zouden nieuwe beelden zijn opgedoken. Die nieuwe beelden in kleur heb ik dus al eens gezien.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:14 schreef alors het volgende:
[..]
Jou mankeert echt iets aan je oren he
zonnebrand als ze slim zijnquote:Op woensdag 16 januari 2013 20:15 schreef waaromniet1988 het volgende:
Hoe weet jij dat nou, heb je het programma al gezien dan? Die beelden zitten er gewoon tussen, samen met oude beelden.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er zouden nieuwe beelden zijn opgedoken. Die nieuwe beelden in kleur heb ik dus al eens gezien.
Wat een herhalingen hequote:Op woensdag 16 januari 2013 20:16 schreef marcodej het volgende:
Deze fittie hebben ze al weleens uitgelegd bij DWDD... Toen ze die kutfilm over die tocht promootten.
Die kleurenbeelden werden net vertoond, toch?quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:16 schreef alors het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou, heb je het programma al gezien dan? Die beelden zitten er gewoon tussen, samen met oude beelden.
Bij wielrenners is het meer een fetish.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Waarom deden ze het niet gewoon in hun broek, zoals wielrenners?
Wat denk jequote:Op woensdag 16 januari 2013 20:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Wielrenners hangen hem ook buiten boord hoor.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Wel lekker warm.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Iets met vriezen???quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Eerst wel jaquote:
Omdat bevroren pis aan je been niet lekker schaatst.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Klopt en ik weet ook hoequote:
Nooit te ver vooruit plannen.quote:
Gezogen door recreanten.quote:
Wel een beetje een kwijlemmer.quote:
Ja, dat was de leukste.quote:Op woensdag 16 januari 2013 20:22 schreef waaromniet1988 het volgende:
Geef die middelste man een eigen show
quote:De begrippen Nederland 1, 2 en 3 gaan vanaf september vervagen. Programma’s zullen tijdens de uitzending op meerdere netten en bij verschillende omroepen te zien zijn.
Henk Hagoort, bestuursvoorzitter van de Publieke Omroep: “We willen jongere kijkers van Z@pp naar Nederland 2 trekken, om ze vervolgens via Nederland 3 of de VPRO samen met de oudere kijkers naar Tegenlicht of Nederland 1 te lokken. In de huidige programmering lukt dat nog te weinig.”
Hagoort benadrukt dat veel bij het oude zal blijven: “De aankondigingen van de reportages in Nieuwsuur blijven we uitzenden op Nederland 2. Voor de reportages zelf moeten mensen dan doorzappen naar Nederland 3, zodat ook nietsvermoedende kijkers van Spuiten en Slikken geconfronteerd worden met verdiepende achtergronden bij het nieuws.”
“De Wereld Draait Door zal het eerste kwartier te zien zijn op Nederland 2 en vervolgens vijf minuten op Nederland 3, maar in beide gevallen bij de VARA, om vanaf tien voor acht door te gaan op Nederland 1 bij de NTR, waar Twan Huys de presentatie overneemt.” Mensen die het programma ook tussen vijf over acht en tien voor half negen willen volgen, moeten uitwijken naar het internet of het digitale themakanaal Politiek24. “Op deze manier spreken we een bredere doelgroep aan, zonder dat het onoverzichtelijk wordt.”
Voor presentatoren betekent het nieuwe plan dat ze hun programma’s niet meer in totaliteit kunnen presenteren: “Het is mogelijk dat Pauw & Witteman straks grotendeels gepresenteerd wordt door Knevel en Van den Brink,” aldus Hagoort. “Als Pauw en Witteman dat willen voorkomen, zullen ze in gesprek moeten met de EO. En met Nederland 2 en Nederland 3, waar we het willen uitzenden.”
Hoe de nieuwe programmering tot bezuinigingen leidt, is nog onduidelijk. Hagoort: “Zelf ben ik in elk geval dolenthousiast. Bovendien hebben we zo veel omgegooid, er zal ongetwijfeld ergens geld bespaard worden.”
quote:De Wereld Draait Door zal het eerste kwartier te zien zijn op Nederland 2 en vervolgens vijf minuten op Nederland 3, maar in beide gevallen bij de VARA, om vanaf tien voor acht door te gaan op Nederland 1 bij de NTR, waar Twan Huys de presentatie overneemt.” Mensen die het programma ook tussen vijf over acht en tien voor half negen willen volgen, moeten uitwijken naar het internet of het digitale themakanaal Politiek24.
Zal wel niet serieus zijn inderdaad..quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:04 schreef Karina het volgende:
“
[..]Welke gek heeft dat nou weer bedacht...
Of is dit een of andere flauwe grap.
quote:Op donderdag 17 januari 2013 13:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
http://www.speld.nl/2013/(...)-doelgroep-wisselen/
van de speld neem ik aanquote:
twitter:erbenwennemars twitterde op donderdag 17-01-2013 om 10:22:54@dutchweatherman Geweldig, fantastisch, te gek! Ok, ik heb ELFSTEDENKOORTS.. #natuurijs reageer retweet
quote:Broadcast Magazine heeft Matthijs van Nieuwkerk uitgeroepen tot Omroepman van het Jaar 2012. De redactie van het vakblad reikte deze prijs donderdag voor de 22e keer uit in het Ziggo Dome, onder het toeziend oog van enkele honderden aanwezigen.Van Nieuwkerk wordt hiermee bekroond voor zijn dagelijkse vakwerk in De Wereld Draait Door (DWDD). De flamboyante spreekstalmeester is de verpersoonlijking van zijn eigen succesformule. Als publiek programmamaker steekt hij zowel in kwaliteit als qua impact met kop en schouders boven de concurrentie uit en daarbij weet hij de DWDD-formule telkens weer te verfrissen en te vernieuwen.
Als publiek programmamaker steekt hij zowel in kwaliteit als qua impact met kop en schouders boven de concurrentie uit en daarbij weet hij de DWDD-formule telkens weer te verfrissen en te vernieuwen. In een uitgebreid interview in Broadcast Magazine rept Van Nieuwkerk niet voor niets van een “mini-omroepje met allerlei satellietprogramma’s, door ons bedacht en gemaakt.” Daarom kon en wilde de redactie van Broadcast Magazine niet langer om Matthijs van Nieuwkerk heen als Omroepman van het Jaar 2012.
Bron: Broadcast Magazine
quote:Vannacht wordt het Oprah Winfrey-interview met Lance Armstrong uitgezonden. De hamvraag blijft of hij zal toegeven doping te hebben gebruikt en om vergiffenis zal vragen. Voor DWDD aanleiding om de beste spijtbetuigingen op TV op een rij te zetten en te bespreken met: Sylvana Simons, Jan Mulder, Jort Kelder en Fidan Ekiz.
Nou de DWLD en DWDD University lijken me duidelijke voorbeelden.quote:
Dat dacht ik ook meteen.quote:
Waarom?quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:35 schreef Stofje het volgende:
Ik vind Mathijs een erg irritante kerel die helemaal niet zo goed kan interviewen en ik vind Sylvana een verschrikkelijk kutwijf. Maar toch ga ik kijken..
Ik denk eerlijk gezegd wel dat Matthijs terecht omroepman van het jaar is.quote:Op donderdag 17 januari 2013 17:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Gerdi![]()
![]()
Sylvana![]()
Matthijs omroepman van het jaar
Ja met die vraag was ik me ook bezig aan het houden.. schiet me zo snel niet iemand te binnenquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd wel dat Matthijs terecht omroepman van het jaar is.
Wie had het anders moeten zijn, dan?
Nee hè.quote:
Henny Huisman.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Die komt binnenkort met een fenomenale en unieke Idols variant.quote:
Wat een arremoe eigenlijk. Ik zou namelijk ook niet zo snel iemand weten, Pauw of Witteman, verder kom ik nietquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja met die vraag was ik me ook bezig aan het houden.. schiet me zo snel niet iemand te binnen
Paul Witteman,quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een arremoe eigenlijk. Ik zou namelijk ook niet zo snel iemand weten, Pauw of Witteman, verder kom ik niet
Sybrand Niessenquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nu ben je opgelucht en komt ze daarna alsnog.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:30 schreef Stickertje het volgende:
elke keer als ik het woord 'tafeldame' hoor, ben ik bang dat de woorden 'sylvana simons' daarop volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |