PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos) < 4atb newb
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
alleen noobs kopen coinsquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:02 schreef rdwilbrink het volgende:
je kan toch ook zo spelen dat je geen coins hoeft te kopen wedstrijden winnen ect spelers verkopen.
En dat van die TOWT spelers handelen zei ik omdat jullie het steeds over lukaku verkopen hadden.
Ik zelf speel die nog niet zo lang speelde altijd meer gewoon online en de career mode vandaar dat ik het vraag.
hou het maar voor je, inb4 siemensquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:02 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben trouwens achter de achternaam van TS gekomen.
Je vraagt maar raak hoor.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:02 schreef rdwilbrink het volgende:
je kan toch ook zo spelen dat je geen coins hoeft te kopen wedstrijden winnen ect spelers verkopen.
En dat van die TOWT spelers handelen zei ik omdat jullie het steeds over lukaku verkopen hadden.
Ik zelf speel die nog niet zo lang speelde altijd meer gewoon online en de career mode vandaar dat ik het vraag.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:02 schreef quer het volgende:
GAM / [FIFA 13: FUT SC] #374: Weg met BajeMijn post daar GAM / [FIFA 13: FUT SC] #374: Weg met BajeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
WAT, waar is je blauwe naam. heeft iniesta die gestolen??quote:
Hoeren neuken, nooit meer werken na die jackpotquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:03 schreef quer het volgende:
[..]
WAT, waar is je blauwe naam. heeft iniesta die gestolen??
quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:04 schreef Jelle_96 het volgende:
Iemand had dus precies hetzelfde idee voor ´t Wereldje.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:04 schreef DutchSL het volgende:
Ik wilde Baje oplichten, maar hij reageert nietKaka troll
Kwalitietshumorquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:04 schreef Jelle_96 het volgende:
Iemand had dus precies hetzelfde idee voor ´t Wereldje.
[ afbeelding ]
Ja helaas.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:03 schreef quer het volgende:
[..]
WAT, waar is je blauwe naam. heeft iniesta die gestolen??
Ik ben de enige die hem begreep..of de enige die het de moeite waard vond om erop te reagerenquote:
alhoewel ik ben daar een te goed mens voorquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 16:49 schreef Angel-Joy het volgende:
Kan ik een van jullie blij maken met 2 kortingsbonnen voor H&M die tot en met zondag geldig is? (2=¤10 korting)
quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben de enige die hem begreep..of de enige die het de moeite waard vond om erop te reageren
Hee Angel. Heb jij enig idee waar onze Rich is? We missen hem.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:07 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik dacht, ik ga langs alle SC's, maar was vergeten dat jullie natuurlijk binnen blijven om te gamen.
oh god, jij weerquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:07 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik dacht, ik ga langs alle SC's, maar was vergeten dat jullie natuurlijk binnen blijven om te gamen.
Is dit al bijzonder tegenwoordig dannn?quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:08 schreef Lindgren. het volgende:
Van 30k gisterochtend naar
[ afbeelding ]
+ 60k op de TP. Wie is er Sjellie? Wie is er Met?
Hoezo heb jij nog steeds zo weinig coins? Verkoop jij alles steeds?quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:08 schreef Lindgren. het volgende:
Van 30k gisterochtend naar
[ afbeelding ]
+ 60k op de TP. Wie is er Sjellie? Wie is er Met?
10K geboden.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:09 schreef Aldo-MC het volgende:
Ik ga al mijn IF Kroos wegdoen voor een schijntje dus pakken wat je pakken kan
Alles zit in mijn teams.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoezo heb jij nog steeds zo weinig coins? Verkoop jij alles steeds?
Unbelieverbal.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is dit al bijzonder tegenwoordig dannn?
Wacht, zou het even voor je vragen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hee Angel. Heb jij enig idee waar onze Rich is? We missen hem.
Doe dan maar zijn middelste been. Daar zit nog wat vlees aan.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:10 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
IF Kroos.
Daar krijg je alleen zijn rechterbeen voor
Succes ermee.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:09 schreef Aldo-MC het volgende:
Ik ga al mijn IF Kroos wegdoen voor een schijntje dus pakken wat je pakken kan
ik dacht voor een schijntjequote:Op woensdag 16 januari 2013 17:10 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
IF Kroos.
Daar krijg je alleen zijn rechterbeen voor
Die gaat iig niet dalen met deze TOTWquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:12 schreef Lindgren. het volgende:
Laagste bin van Zlatan 643k. Ik had hem voor 540k.Hopla.
40k voor 4-1-2-1-2. Als je geduld heb pak je zomaar 9k winst - veilingkosten is al snel 6k winst.. not bad toch?quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:11 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
ik dacht voor een schijntje
20K dan? Heb ik 2x de helft
Nein danke, zet hem dan zelf erop voor 45K....quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:12 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
40k voor 4-1-2-1-2. Als je geduld heb pak je zomaar 9k winst - veilingkosten is al snel 6k winst.. not bad toch?
Doe hem maar de groetjes en kusjes op zijn racket pimmel.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:13 schreef Angel-Joy het volgende:
GJE zegt dat hij het niet meer speelt en verder mag ik niks zeggen.
Doei. Gr.
Is goed.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Doe hem maar de groetjes en kusjes op zijn racket pimmel.
Ik had meer dan een miljoen en dat was maar een schrale (get it) troost.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:13 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn team speelt best wel lekker, maar ik wil eigenlijk ook wel eens 1 miljoen op mijn rekening zien staan. Dan ga ik er de hele dag op fappen en dat lijkt me veel leuker dan deze versie van Fifa.
Dit.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:13 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn team speelt best wel lekker, maar ik wil eigenlijk ook wel eens 1 miljoen op mijn rekening zien staan. Dan ga ik er de hele dag op fappen en dat lijkt me veel leuker dan deze versie van Fifa.
Sellen als je de coins nodig hebt, anders niet.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:15 schreef quer het volgende:
Zal ik sneijder is een poosje houden aangezien hij misschien vertrekt naar inter en dan niet meer te krijgen is, of gewoon sellen?
Gewoon verkopen, zie Taiwoquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:15 schreef quer het volgende:
Zal ik sneijder is een poosje houden aangezien hij misschien vertrekt naar inter en dan niet meer te krijgen is, of gewoon sellen?
Die werd wel duurder hoorquote:
Volgens mij ben ik de enige pricefixer die daar geen nare herinneringen aan heeft.quote:
Niet veel..en dat was dan de beste/meest populaire Serie A rechtsback..Sneijder is totaal niet populair dit jaar. Maanden wachten op misschien 3 of 4K extraquote:
Misschien wordt hij nog wel duurder...quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:15 schreef Lindgren. het volgende:
Oké yolo. Nu maak ik nog dikke winst op Zlatan ook dus ja yoloyolo. Koop hem later wel weer. Ik vind handelen interessanter dan spelen.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, dat is zeker va-strootman.
Ze zijn gewoon niet consequent..echt zo gaar.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:20 schreef Dudeweiser het volgende:
EA snapt echt niks van het 4231 systeem heIF Milner RM
Volgens EA zijn de linker en rechter van de 3 in een 4-2-3-1 ook CAM's.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:20 schreef Dudeweiser het volgende:
gefixedquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, dat is zeker en va-strootman.
Nu snap ik hem pasquote:
Ik wilde eerst "zeker rood man" doen, maar dat kon niet.quote:
Dat is een beetje de hype van de afgelopen dagen geloof ik he? Zal vanavond wel in DWDD komen en dan vind zelfs mijn oma het leuk en dan stopt het weer.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, dat is va-strootman.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, dat is va-strootman.
daarom zou Milner volgens EA logic CAM moeten zijn maar ze moeten hem weer verneuken op RMquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:21 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Volgens EA zijn de linker en rechter van de 3 in een 4-2-3-1 ook CAM's.
Ik kreeg deze toegestuurd:quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:23 schreef Bmo89 het volgende:
[..]
Dat is een beetje de hype van de afgelopen dagen geloof ik he? Zal vanavond wel in DWDD komen en dan vind zelfs mijn oma het leuk en dan stopt het weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opzich wel fijn als RM, want nu kan ik hem in een 352 gebruikenquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:20 schreef Dudeweiser het volgende:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik kreeg deze toegestuurd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Shaqiri, Hulk, Maggio?quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:26 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Opzich wel fijn als RM, want nu kan ik hem in een 352 gebruikenEindelijk een goede defensive RM!
Shaqiri 70 defendingquote:
Ja nice, samen met Bale op LM.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:28 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Voor BPL bedoelde ik nog te zeggen!
Zijn idd wel meer dan één!
Aziatische Facebook loopt ook een paar weken achter op de Westerse Facebook.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die heb ik echt al 100x langs zien komen op Facebook.
meneer vertel mij dan is hoe ik net zo rijk als jij kan wordenquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gaan we het zo spelen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gaan we het zo spelen.
[ afbeelding ]
Ik heb een tweede account met 10k.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Backfire:
2e account:
[ afbeelding ]
Zoveel is het ook weer niet. Er zijn er hier geloof ik meerderen met 2 miljoen of 1 miljoen en een Ronaldo oh nee ha haquote:
Ik heb een 3e account met:quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb een tweede account met 10k.
Oh, ik heb ook nog een derde account zie ik.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb een 3e account met:
[ afbeelding ]
Klopt.quote:
Ik heb deze nog op de TP:quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh, ik heb ook nog een derde account zie ik.
[ afbeelding ]
wow sickquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb deze nog op de TP:
[ afbeelding ]
Moet wel hoe kom je anders aan 3 miljoen coinsquote:
Op goede momenten pak je zo 300k in nog geen uurquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:41 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Moet wel hoe kom je anders aan 3 miljoen coins
Of hij heeft echt geen leven en zit de hele dag 'geld te verdienen' op zolder
quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hou eens op met DM'en, ik heb geen autobuyer.
learn me met me 30kquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Op goede momenten pak je zo 300k in nog geen uur
Misschien kun je weer even iets pricefiksenquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hou eens op met DM'en, ik heb geen autobuyer.
Als je de juiste spelers/consumables pakt makkelijk ja!quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Van die 30k kan je 40 formatie kaarten kopen die je voor gemiddeld 3000 verkoopt. Heb je 90k winst (oke, moet nog tax af). Volgende keer voor 120k inkopen.quote:
Al heb je 3 miljoen deels heb je er ook geen ruk aan. Dat TOTY kost bij elkaar 35 miljoen of zoquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
neem sirigu beste keeper imoquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:44 schreef vandermar het volgende:
Marchetti maakt nu toch wel wat blunders, Neuer dus maar gehaald.
Net was 'ie 200k...quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:43 schreef Hoogstaande het volgende:
Godverdomme die prijs van Lukaku is snoeihard gestegen. Ik heb hem nog steeds niet uitgeprobeerd, maar 40k winst lijkt me ook wel een goede optie eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op die TOTY RvP van vorig jaar kan ik het wel jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:44 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Al heb je 3 miljoen deels heb je er ook geen ruk aan. Dat TOTY kost bij elkaar 35 miljoen of zo
En een leuk team hoeft niet superduur te zijn. Of geilen jullie echt op Messi/Ronaldo en zo
Ik vind Stekelenburg tot nu toe het chillst. Toegegeven, hij heeft niet veel vast, maar hij heeft wél allesquote:
Past niet in het team.quote:
wie heeft er geen geschat vermogen?quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:46 schreef Dudeweiser het volgende:
Mensen die niet kunnen handelenzelfs ik heb een geschat vermogen en besteed er misschien een uurtje per dag aan
Ruig leven heb jij zeg.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:47 schreef pascal08 het volgende:
Ik wil op Buy Now klikken in de webapp. Krijg ik ineens een huge ass pop-up van Norton op m'n beeldscherm, dat m'n abo verloopt over 5 dagen. Ik schrok me een apenhoedje.
Ik heb geen schattig vermogen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
wie heeft er geen geschat vermogen?
Ruilen? Ik wil wel wat rustiger aan doen. En ik wil ook wel eens weten wat het is om een oude bromsnor te zijn.quote:
Vaak zit er een groot verschil tussen niet kunnen handelen en niet willen handelenquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:46 schreef Dudeweiser het volgende:
Mensen die niet kunnen handelenzelfs ik heb een geschat vermogen en besteed er misschien een uurtje per dag aan
als je niet wil handelen moet je niet hier komen zeuren dat je tips wil om te handelenquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vaak zit er een groot verschil tussen niet kunnen handelen en niet willen handelen
jaquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dan had je een geschat vermogen?
sowieso Ajaxquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:53 schreef Lindgren. het volgende:
Mats Rits weg bij Ajax.Topaankoop.
True.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je niet wil handelen moet je niet hier komen zeuren dat je tips wil om te handelen
Als 'ie toch niet speelt, weg ermee dan.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:53 schreef Lindgren. het volgende:
Mats Rits weg bij Ajax.Topaankoop.
Same for Ebecilio! Bye bye!quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als 'ie toch niet speelt, weg ermee dan.
kut neusquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Liever een jood dan een kakkerlak. Kakkerlakken zijn viez.
Maar wat als je een Joodse Kakkerlak bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan ben je fucked.quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:55 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Maar wat als je een Joodse Kakkerlak bent
Deze is baas:quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:57 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ezen_bij_de_nfl.html
quote:Op woensdag 16 januari 2013 17:57 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ezen_bij_de_nfl.html
Hamsturzquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Deze is baas:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_schakelfoutje.html
Daar dacht Hitler anders overquote:Op woensdag 16 januari 2013 17:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ei doont ker.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:00 schreef Maver24 het volgende:
TOTY Marcelo zakt ook maar verder in prijs. niet tof. hij is nu al voor de prijs waarvoor ik em heb gekocht
Ja, hoe oud wil je hem hebben ?quote:
Echt ongelofelijk, ik weet niet meer met wat voor team je tegenwoordig moet aankomen in Divisie 1..quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:03 schreef vandermar het volgende:
Ik had 15 overwinningen op een rij, toen verloor ik van iemand die 4x crosste en 2x scoorde en achterlijk goed kon verdedigen
TOTY Ronaldo, UP Remy, IF Walcottquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:04 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Echt ongelofelijk, ik weet niet meer met wat voor team je tegenwoordig moet aankomen in Divisie 1..
Lopen paar getalenteerde Afrikanen hier in de buurt, naar de kapper en beetje frans leren praten en je hebt emquote:
Zal ik inderdaad niet van opkijken, pokke bende hierquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
TOTY Ronaldo, UP Remy, IF Walcott
En verkocht..met leuke profit so farquote:Op woensdag 16 januari 2013 02:28 schreef Tim86 het volgende:
Ik denk er nu alweer over na om dit team te verkopen![]()
[ afbeelding ]
Mijn andere 4222 team loopt echt heerlijk, maar dat is silver en dan ben je om de een of andere reden toch wat minder kwetsbaar tegen mensen die alleen containen en counteren..bij dit team gaat het keer op keer keihard mis. 6 potjes gespeeld, 3 van verloren en in totaal denk ik iets van 15 tegengoals..gaat echt nergens over. Opzich hoeft dat nog niet eens zo erg te zijn, maar ook geen enkele wedstrijd echt leuk of dominant gespeeld
5 atb Ramires, Welliton etc etcquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:04 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Echt ongelofelijk, ik weet niet meer met wat voor team je tegenwoordig moet aankomen in Divisie 1..
Wauw.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En verkocht..met leuke profit so far
Casillas 96.5k -->104k
Konko 15k (in mijn club gehouden)
Marcelo 492k (in mijn club gehouden)
Ramos 97.5k --> 138k
Pepe 148k --> 182k
Hernanes 90k --> 140k (en daar had ik er 10 van)
Ramires 5k --> 7.5k
Miccoli 82k --> 148k
Di Natale 271k --> 370k
Lucas 6.1k -->8.9k
Zlatan 445k (moet ik nog verkopen..zet hem er vannacht wel op om te kijken of ik dan meer kan vangen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
Werkt als een TGV:quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:07 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Zal ik inderdaad niet van opkijken, pokke bende hier![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Werkt als een TGV:
[ afbeelding ]
Nicequote:Op woensdag 16 januari 2013 18:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En verkocht..met leuke profit so far
Casillas 96.5k -->104k
Konko 15k (in mijn club gehouden)
Marcelo 492k (in mijn club gehouden)
Ramos 97.5k --> 138k
Pepe 148k --> 182k
Hernanes 90k --> 140k (en daar had ik er 10 van)
Ramires 5k --> 7.5k
Miccoli 82k --> 148k
Di Natale 271k --> 370k
Lucas 6.1k -->8.9k
Zlatan 445k (moet ik nog verkopen..zet hem er vannacht wel op om te kijken of ik dan meer kan vangen)
Ik speel ook liever met silver teams, want met gouden teams wordt ik er in Divisie 1 alleen maar weggetikt tegen die pace-teams.quote:Op woensdag 16 januari 2013 02:28 schreef Tim86 het volgende:
Ik denk er nu alweer over na om dit team te verkopen![]()
[ afbeelding ]
Mijn andere 4222 team loopt echt heerlijk, maar dat is silver en dan ben je om de een of andere reden toch wat minder kwetsbaar tegen mensen die alleen containen en counteren..bij dit team gaat het keer op keer keihard mis. 6 potjes gespeeld, 3 van verloren en in totaal denk ik iets van 15 tegengoals..gaat echt nergens over. Opzich hoeft dat nog niet eens zo erg te zijn, maar ook geen enkele wedstrijd echt leuk of dominant gespeeld
Iedere week weer dezelfde luie vraag..kom op gastquote:
hahaquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:14 schreef quer het volgende:
...., speler gekocht maar hij is weg net als me geld
i guess karma want het was walcott, alhoewel ik die kocht vanwege trade pogingquote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:14 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik speel ook liever met silver teams, want met gouden teams wordt ik er in Divisie 1 alleen maar weggetikt tegen die pace-teams.![]()
Wat voor team heb je in 4222?
Ik durf het niet te schatten/postenquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nice![]()
Wat is je geschat vermogen nu?
Weggetikt door een pace-team. Dan kan hij dus ook nog beter passenquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:14 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik speel ook liever met silver teams, want met gouden teams wordt ik er in Divisie 1 alleen maar weggetikt tegen die pace-teams.![]()
Wat voor team heb je in 4222?
LUKAKUAKUAKUAquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:13 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)off#dQFBywbHnILG8:pc
Ik heb de linkerkant ook, speelt echt heerlijk! Loop echter bij de rechterkant vast, dit is inderdaad een mooie variant van twee landenquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is wel heel tempting om die IF RB van deze week te halen trouwens..die Ivoriaan. Maar dan verneuk ik wel een beetje mijn thema van Norway/France. Dus dan wordt het maar Norway/Ligue 1
Je moet ergens beginnen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:17 schreef quer het volgende:
niet echt veel maar me eerste trade !
boateng 14k-17.5k
ja ik ga even mijn team verkopen en gewoon tradenquote:
Waarom zeik jij weer als een ongesteld wijfquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedere week weer dezelfde luie vraag..kom op gast
Traden is leuk.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:18 schreef quer het volgende:
[..]
ja ik ga even mijn team verkopen en gewoon traden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zeik je nou man?quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:20 schreef quer het volgende:
wtf man, ik kocht voor de crisis een giovinco lf gooide er wat kaartjes op zodat ie een lm werd, had hem als lf voor 2500 coins + kaartjes ongv 4000 max, nu verkocht voor 9.5k
Gewoon verbaast dat traden zo makkelijk gaat, #smleno tochquote:
Omdat ik gewoon slecht tegen die luiheid kan. Je weet zelf ook dat mensen die shit niet onder de CTRL-V hebben staan en nu net zoveel moeite moeten doen als dat jij zelf had moeten doen. Als je nou een noob bent die hier nooit komt en niet weet hoe het werkt oké, maar dit is echt gewoon een wekelijks ritueel. Maar gelukkig reageer je wel als een verongelijkte noob met je "dat ik niet 24/7 hier kan zijn om alles te wetenquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Waarom zeik jij weer als een ongesteld wijfIk heb zeker de afgelopen 6 TOTW niet gevraagd om een link, ik ben net thuis moet zo weer weg dus sorry hoor dat ik niet 24/7 hier kan zijn om alles te weten
david luizquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:26 schreef quer het volgende:
iemand noem is een veel gebruikte speler
En wie denk jij dat je bent dan?quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:25 schreef Aldo-MC het volgende:
Tim is echt net een wijf, permanant ongesteld die gast.
Balotelliquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:26 schreef quer het volgende:
iemand noem is een veel gebruikte speler
Toen ik 10 was speelde ik in de D1, moesten we tegen een team waar een neger in zat die ziek gespierd was en een snor had, 10 jaar was hij ookquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Lopen paar getalenteerde Afrikanen hier in de buurt, naar de kapper en beetje frans leren praten en je hebt emBokoes zijn groot op jonge leeftijd dus ze kunnen al in de A1 meedoen
gje?quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toen ik 10 was speelde ik in de D1, moesten we tegen een team waar een neger in zat die ziek gespierd was en een snor had, 10 jaar was hij ook
Jijquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En wie denk jij dat je bent dan?
het lijkt er anders meer op alsof jij continu ongesteld bent met je gezeik op alles en iedereen.quote:
Marokkanen en Turken hadden op hun 10e ook vaak zo'n mooi vlassnorretjequote:Op woensdag 16 januari 2013 18:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toen ik 10 was speelde ik in de D1, moesten we tegen een team waar een neger in zat die ziek gespierd was en een snor had, 10 jaar was hij ook
Dit.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het lijkt er anders meer op alsof jij continu ongesteld bent met je gezeik op alles en iedereen.
In de tijd kon je de link al minimaal 26x delen dat je dit aan het typen was daar niet van... Je bent wel hypocriet, je haat luiheid ( waar de meeste geen fuck om geven) maar je bent 26 en je studeert nog steeds, misschien meer tijd aan school besteden en niet daarin lui zijnquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon slecht tegen die luiheid kan. Je weet zelf ook dat mensen die shit niet onder de CTRL-V hebben staan en nu net zoveel moeite moeten doen als dat jij zelf had moeten doen. Als je nou een noob bent die hier nooit komt en niet weet hoe het werkt oké, maar dit is echt gewoon een wekelijks ritueel. Maar gelukkig reageer je wel als een verongelijkte noob met je "dat ik niet 24/7 hier kan zijn om alles te weten"
Zijn veel toffe Argentijnse silvers dit jaar..ga er misschien ook nog een keer een team mee makenquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:29 schreef Dudeweiser het volgende:
hmm ik wil nu wel een silver team met IF Cvitanichmaar eens iets leuks bedenken
Dat valt reuze mee. Het is hier meestal reuze gezellig tot jij of die andere azijnzeiker er is.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het lijkt er anders meer op alsof jij continu ongesteld bent met je gezeik op alles en iedereen.
Die is kaal en witquote:
het is hier reuze gezellig als jij er niet bent ja stuk ongeluk.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:30 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee. Het is hier meestal reuze gezellig tot jij of die andere azijnzeiker er is.
Soort schooljuffies die dit topic denken te regeren.
inderdaad, veel te veel keuze ook in de voorhoedequote:Op woensdag 16 januari 2013 18:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn veel toffe Argentijnse silvers dit jaar..ga er misschien ook nog een keer een team mee maken
neequote:Op woensdag 16 januari 2013 18:30 schreef quer het volgende:
Mikel arteta heeft 86 pass, jan update? wel heeft zanetti nu 75 pace ipv 56 dacht ik
Zo denk ik dus dat Mathijs is als hij boos isquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Voor wie deze nog niet gezien had
http://www.skoften.net/index/video/new_kids_in_wegmisbruikers
In de tijd van je post had je ook naar de twitter van EA kunnen gaan +Oquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
In de tijd kon je de link al minimaal 26x delen dat je dit aan het typen was daar niet van... Je bent wel hypocriet, je haat luiheid ( waar de meeste geen fuck om geven) maar je bent 26 en je studeert nog steeds, misschien meer tijd aan school besteden en niet daarin lui zijn
Je zou bijna denken dat daar een heel andere verklaring voor is..niet dat je me kent ofzo. Maar het zegt genoeg dat je nu ineens persoonlijk wil gaan worden omdat je niet verder komt dan dat. Succes ermee.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
In de tijd kon je de link al minimaal 26x delen dat je dit aan het typen was daar niet van... Je bent wel hypocriet, je haat luiheid ( waar de meeste geen fuck om geven) maar je bent 26 en je studeert nog steeds, misschien meer tijd aan school besteden en niet daarin lui zijn
Je moet je bijdehande bek gewoon een keer houden tegen mensen, het was namelijk de hele tijd relaxt hier tot jij kwam. Leernicht.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is hier reuze gezellig als jij er niet bent ja stuk ongeluk.
[..]
inderdaad, veel te veel keuze ook in de voorhoede
[..]
nee
quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:32 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Je moet je bijdehande bek gewoon een keer houden tegen mensen, het was namelijk de hele tijd relaxt hier tot jij kwam. Leernicht.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:32 schreef Vraagje100 het volgende:
Wanneer bracht ea vorig jaar die UPS uit
Krijg wat, uitkerings- en piemeltrekker.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:32 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Je moet je bijdehande bek gewoon een keer houden tegen mensen, het was namelijk de hele tijd relaxt hier tot jij kwam. Leernicht.
Er zijn al veel meer geweest hoorquote:
Dan zou je toch denken dat hij weet hoe een vraag eruit ziet..met zo'n mooi vraagteken enzoquote:
ja genietenquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die hilarische woordgrappen van Facebook die iedereen dagen geleden al gezien heeft en die nu pas hier komen hahahaah![]()
![]()
![]()
Heb je het nu over mij, of over Tim?quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:30 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee. Het is hier meestal reuze gezellig tot jij of die andere azijnzeiker er is.
Soort schooljuffies die dit topic denken te regeren.
Als 26 jarige kan je wel het goede voorbeeld geven als je de baas hier wilt rondhangen ipv te doen alsof alles wat jij wilt ook zo moet verlopen, tevens ben jij de enige die hierover klaagt zegt me ook genoegquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat daar een heel andere verklaring voor is..niet dat je me kent ofzo. Maar het zegt genoeg dat je nu ineens persoonlijk wil gaan worden omdat je niet verder komt dan dat. Succes ermee.
Toen de 150bin methode er nog was opende ik best veel packs en had ik er soms ook 40x geen enkele en dan ineens een paar op rij..quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat EA met de cardweight van squad fitnesses heeft gedaan? Ik heb vandaag al zoveel packs geopend maar ik heb gewoon geen 1 squad fitness gekregen.
als tim niks had gezegd had je alsnog die link niet gehad.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als 26 jarige kan je wel het goede voorbeeld geven als je de baas hier wilt rondhangen ipv te doen alsof alles wat jij wilt ook zo moet verlopen, tevens ben jij de enige die hierover klaagt zegt me ook genoegIdd we kunnen het beter niet persoonlijk maken want anders is het niet leuk meer
Jawel, want Thad poste hem meteen nadat ik erom gevraagd hadquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als tim niks had gezegd had je alsnog die link niet gehad.
Wel ik postte hem..?quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als tim niks had gezegd had je alsnog die link niet gehad.
Oh nee hoor, ik wil hier helemaal niet "de baas rondhangen" (flauw), maar als ik me ergens aan erger dan zeg ik er iets over..zo ben ik nou eenmaal..zowel hier als IRL. En er is al vaak genoeg iets over gezegd, maar goed, laten we de strijdbijl begraven. Meestal ben je mijn knuffelkroaatquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als 26 jarige kan je wel het goede voorbeeld geven als je de baas hier wilt rondhangen ipv te doen alsof alles wat jij wilt ook zo moet verlopen, tevens ben jij de enige die hierover klaagt zegt me ook genoegIdd we kunnen het beter niet persoonlijk maken want anders is het niet leuk meer
quote:
oh oke niet gezien.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jawel, want Thad poste hem meteen nadat ik erom gevraagd had
STIL DAN JONGE KEVINquote:
Ben echt benieuwd hoe duur hij gaat worden..er gaan echt weinig packs open deze week na TOTY vrees ik en Benteke is veel minder populair en was ook al bizar duurquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:36 schreef Reemi het volgende:
IF Lukaku![]()
![]()
Jammer dat ik hem niet kan betalen.
quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
STIL DAN JONGE KEVINSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dadelijk voor 1,5 mil. Over een anderhalve week voor 800kquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd hoe duur hij gaat worden..er gaan echt weinig packs open deze week na TOTY vrees ik en Benteke is veel minder populair en was ook al bizar duur
Zoiets lijkt mij ookquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dadelijk voor 1,5 mil. Over een anderhalve week voor 800k
Lukaku wordt sowieso meer dan een miljoen in het begin (net als Benteke) Daarna weet ik het niet. Er zullen denk ik best wel wat silver packs geopend worden nu er ook veel andere silver IFs uitkomen.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd hoe duur hij gaat worden..er gaan echt weinig packs open deze week na TOTY vrees ik en Benteke is veel minder populair en was ook al bizar duur
Dat zelfde gevoel krijg ik dus bij jouquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb je het nu over mij, of over Tim?
Laat ik maar eerlijk zijn: sinds je hier met allerlei nare ziektes begon te schelden en tieren, pruim ik je niet. Je gedraagt je als een kind van 12 dat zich veel te stoer voelt, en ik heb nog geen enkele post van je gezien die mij het tegendeel gaat bewijzen. Intussen heb ik de moed dus opgegeven, en ben ik een beetje klaar met je fratsjes. Als je het hier niet gezellig meer vindt, flikker je lekker op; win win lijkt me.
Hij krijgt wel een UP denk ik, maar no way dat die gelijk is aan zijn SIF..echt niet..quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Denk dat ik toch maar even eieren voor mijn geld kies:
SIF Santi op de TP als gevolg van een misschien aanstaande UP
I loved him so much
quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:39 schreef vandermar het volgende:
IF aurier lijkt mij wel prima om te pricefixen
Mooi, hou je smoel dan, kutkind.quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:39 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
vanaf nu besta jij niet meer . Klaar met jou![]()
quote:Op woensdag 16 januari 2013 18:37 schreef Lindgren. het volgende:
Als ik homo was zou ik Kevin keihard raken wel.
Interessantquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:39 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
OT: Alle Kroosjes staan er op voor 40k nu
Door jou ga ik Lurling weer tof vinden. Net als vroegahquote:Op woensdag 16 januari 2013 18:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mooi, hou je smoel dan, kutkind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |